Zo'n boompje moet ik ook nog ergens hebben liggen en nog 1 van een cm of 10 met hele kleine lampjes voor in me auto/kantoor/kantine daar ook een beetje kerst sfeer in brengenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De mijne is iets van 15cm hoog, met van die fiberdraadlichtjes erin (of hoe heet dat spul waar je dan in de puntjes licht ziet zitten?).
Nou ja, het is een soort van eetcafé dus veel bijzonders zullen ze sowieso wel niet hebbenquote:
Ze zijn liefquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ].
Owja, en mijn andere aankoop zodat de grootte een beetje duidelijk is.
Let niet op waar ik de foto heb gemaakt, ik maak altijd bewust foto's op plekken waar ons huis niet herkenbaar is.
Het is anders een zeer zeldzaam parket, dat maar op heel weinig plekken ligt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Tegan het volgende:
[Let niet op waar ik de foto heb gemaakt, ik maak altijd bewust foto's op plekken waar ons huis niet herkenbaar is.
Waarom een eetcafe en niet een 'echt' restaurant?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, het is een soort van eetcafé dus veel bijzonders zullen ze sowieso wel niet hebben.
Omdat we arme paupers zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom een eetcafe en niet een 'echt' restaurant?
Ja ja, en niemand heeft zulke lelijke deuren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is anders een zeer zeldzaam parket, dat maar op heel weinig plekken ligt.
En toevallig ben jij parketlegger in je vrije tijd en de enige die dit soort parket legt en nu dus zo goed als zeker weet waar T woont?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is anders een zeer zeldzaam parket, dat maar op heel weinig plekken ligt.
Owh brrrrrrrrrrrr, ik heb daar zooooooooooooooo'n hekel aanquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ho, een kerstkaart van een collega, dat wordt dus verplicht 1 terug sturen
Er zijn zat cafe's waar het eten niet duur is en toch anders dan in een eetcafequote:
Ach, het is goed bedoeld zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh brrrrrrrrrrrr, ik heb daar zooooooooooooooo'n hekel aan
Het is ook laminaat, voor zover ik daar kennis van heb, beneden hebben we wel parket. Oh en, als hij ze had gelegd was hij aangetrouwde familiequote:Op vrijdag 11 december 2009 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toevallig ben jij parketlegger in je vrije tijd en de enige die dit soort parket legt en nu dus zo goed als zeker weet waar T woont?
Overigens is het zo te zien laminaat, dus hiermee veeg ik mijn eigen theorie alweer van tafel
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeldzaam kliklaminaat van de lokale bouwmarkt
Ik ben een vent dus heb ik er geen mening over maar zeldzaam is het iig nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Ik vind het ook lelijk, maar dat zeg ik niet.
Alleen koopt die collega zo'n familiepak kerstkaarten en jij moet 1 kaart kopen. En 1 losse kaart is altijd duurder dan 1 kaart uit zo'n familiepakquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, het is goed bedoeld zullen we maar zeggen.![]()
En aangezien je toch met die mensen door 1 deur moet blijven kunnen morgen maar eens langs de Bruna
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is ook laminaat, voor zover ik daar kennis van heb, beneden hebben we wel parket. Oh en, als hij ze had gelegd was hij aangetrouwde familie.
Zit je de rest van het jaar met die rommel in huisquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:15 schreef Tegan het volgende:
Koop je een familiepak voor de komende jaren.
Of je doet ditquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:14 schreef Tegan het volgende:
Owja, maar wat ga ik eten. Pasta valt af, net twee dagen gedaan om mijn tagliatelle op te krijgen.
Pizza ook.
Misschien chilli con carne, maar dan zonder vlees, ik heb alleen kip ofzo.
Inderdaad en ik noemde het geen laminaat maar parket om niet meteen alles te verraden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toevallig ben jij parketlegger in je vrije tijd en de enige die dit soort parket legt en nu dus zo goed als zeker weet waar T woont?
Overigens is het zo te zien laminaat, dus hiermee veeg ik mijn eigen theorie alweer van tafel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |