Het zit er voorlopig niet in afgezien van een lang weekend op de lange latten. Al ben ik wel al aan het plannen voor het najaar 2010quote:
Dat duurt nog even.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het zit er voorlopig niet in afgezien van een lang weekend op de lange latten. Al ben ik wel al aan het plannen voor het najaar 2010
Zeker maar ik heb een hoop te regelen er voor omdat ik afhankelijk ben dus vast de eerste lijntjes uitzetten.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:18 schreef MissMSX het volgende:
Uur gewandeld, uur gefietst en ik voel me niet eens vertieft
Pizzaquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Wat eten jullie vanavond? Ik heb totaal geen inspiratie. En weinig spannends in huis.
Pasta alla Antoniequote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Wat eten jullie vanavond? Ik heb totaal geen inspiratie. En weinig spannends in huis.
Gebakken aardappeltjes, broccoli en rundervinkjes. Lekker traditioneel Hollandsche potquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Ik lust geen kaasquote:
Foto!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:52 schreef Tegan het volgende:
Ik heb trouwens hele schattige mini-kerstboompjes gekocht.
De mijne is iets van 15cm hoog, met van die fiberdraadlichtjes erin (of hoe heet dat spul waar je dan in de puntjes licht ziet zitten?).quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:56 schreef Tegan het volgende:
Deze zijn echt minimini, als in, je kan er niet eens kerstballen in doen. Vorig jaar bij de Action een gewone kleine kerstboom gekocht voor op mijn zus haar kamer. Deze kon ik niet laten liggen voor 1,29. Voor op mijn vensterbank ofzo
.
Uit eten met mijn zus, dus waarschijnlijk een lap vlees met iets van gefrituurde aardappelen erbijquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Jaaaaaaaaaaaa, fotoquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef Tegan het volgende:
Die ik had gekocht was een gewone zonder licht, maar ik weet wat je bedoelt.
Pic komt er toch aan.
Creatiefquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uit eten met mijn zus, dus waarschijnlijk een lap vlees met iets van gefrituurde aardappelen erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |