quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeldzaam kliklaminaat van de lokale bouwmarkt
Ik ben een vent dus heb ik er geen mening over maar zeldzaam is het iig nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Ik vind het ook lelijk, maar dat zeg ik niet.
Alleen koopt die collega zo'n familiepak kerstkaarten en jij moet 1 kaart kopen. En 1 losse kaart is altijd duurder dan 1 kaart uit zo'n familiepakquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, het is goed bedoeld zullen we maar zeggen.![]()
En aangezien je toch met die mensen door 1 deur moet blijven kunnen morgen maar eens langs de Bruna
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is ook laminaat, voor zover ik daar kennis van heb, beneden hebben we wel parket. Oh en, als hij ze had gelegd was hij aangetrouwde familie.
Zit je de rest van het jaar met die rommel in huisquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:15 schreef Tegan het volgende:
Koop je een familiepak voor de komende jaren.
Of je doet ditquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:14 schreef Tegan het volgende:
Owja, maar wat ga ik eten. Pasta valt af, net twee dagen gedaan om mijn tagliatelle op te krijgen.
Pizza ook.
Misschien chilli con carne, maar dan zonder vlees, ik heb alleen kip ofzo.
Inderdaad en ik noemde het geen laminaat maar parket om niet meteen alles te verraden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En toevallig ben jij parketlegger in je vrije tijd en de enige die dit soort parket legt en nu dus zo goed als zeker weet waar T woont?
Overigens is het zo te zien laminaat, dus hiermee veeg ik mijn eigen theorie alweer van tafel
Hoe durf je te insinueren dat ik uit Brabant komtquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, hij komt wel uit dezelfde buurt natuurlijk
Het neemt plek in en met mijn huidige opruimwoede is dat niet acceptabelquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:17 schreef Tegan het volgende:
Dan stuur je er geen, krijg je er volgend jaar geen, klaar. Het is niet alsof mensen daar boos om worden ofzo.
Ik vind kaarten trouwens helemaal niet zo'n rommel geven.
Uhuhquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad en ik noemde het geen laminaat maar parket om niet meteen alles te verraden.
* MissMSX mompelt iets over rivieren en Nederbelgenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe durf je te insinueren dat ik uit Brabant komt!
Limburg en Brabant zijn niet met elkaar te vergelijken. Zoals Dries van Agt ooit zei zijn Limburgers aristocraten en Brabanders boerenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX mompelt iets over rivieren en Nederbelgen
Dat hangt allemaal van het perspectief af vanwaaruit je er naar kijkt. Wat mij betreft is het een pot natquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Limburg en Brabant zijn niet met elkaar te vergelijken. Zoals Dries van Agt ooit zei zijn Limburgers aristocraten en Brabanders boeren.
Alleen als de rivieren uit de oevers treden anders blijven het wel aardig droog klotenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal van het perspectief af vanwaaruit je er naar kijkt. Wat mij betreft is het een pot nat
Hou nou toch eens op met die diabolische spaties steedsquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:31 schreef Thrust het volgende:
[..]
Alleen als de rivieren uit de oevers treden anders blijven het wel aardig droogkloten
Vanuit mijn perspectief gezien is het mijne het enige juiste.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat hangt allemaal van het perspectief af vanwaaruit je er naar kijkt. Wat mij betreft is het een pot nat
Door me gebrek aan fatsoenlijke leestekens en overbodige spaties wat creatief woord gebruik creëren ik een totaal nieuwe manier van schrijven & lezenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op met die diabolische spaties steeds
* MissMSX aait Plaat over de bolquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vanuit mijn perspectief gezien is het mijne het enige juiste.
Ik snap echt geen zak van wat je nu zegtquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
Door me gebrek aan fatsoenlijke leestekens en overbodige spaties wat creatief woord gebruik creëren ik een totaal nieuwe manier van schrijven & lezen
Mijn excuses voor het ongemak
Er gaat niks boven een goede pot nat zeg ik altijd maar!quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn grammatica/spelling zijn niet wat het hoort te zijn, ben ook maar een mensquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap echt geen zak van wat je nu zegt
En ik ben ook maar een mens in dat ik het echt niet begrijpquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:48 schreef Thrust het volgende:
[..]
Mijn grammatica/spelling zijn niet wat het hoort te zijn, ben ook maar een mens
Je had het over diabolische spaties? wat doe ik dan verkeerdquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik ben ook maar een mens in dat ik het echt niet begrijp
Ik had het al verbeterd in mijn antwoord op deze post van jou:quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:54 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je had het over diabolische spaties? wat doe ik dan verkeerd
Het is 'droogkloten' en niet 'droog kloten'. Wat is er toch zo eng aan lange woorden dat steeds meer mensen er zo'n diabolische spatie tussen moeten zetten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:31 schreef Thrust het volgende:
[..]
Alleen als de rivieren uit de oevers treden anders blijven het wel aardig droog kloten
En waarom gebruik je geen leestekens? Je weet kennelijk van jezelf dat je ze niet gebruikt, dan is het toch niet zo moeilijk om ze wel te gebruiken? Dan snappen andere mensen ten minste ook wat je bedoeltquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
Door me gebrek aan fatsoenlijke leestekens en overbodige spaties wat creatief woord gebruik creëren ik een totaal nieuwe manier van schrijven & lezen
Mijn excuses voor het ongemak
Maar gelukkig heeft Fok! niet van die rode dingetjes als je typt, dus laat je de leestekens en typfouten hier maar achterwege?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:04 schreef Thrust het volgende:
Ik ben vrij lui als het op leestekens aankomt maar irriteer me dan weer wel aan die rooie dingetjes als ik een woord verkeerd typ, dat ik dan vervolgens wel weer verbeter![]()
Ben een beetje vreemd
Dit is wel goed?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar gelukkig heeft Fok! niet van die rode dingetjes als je typt, dus laat je de leestekens en typfouten hier maar achterwege?
En je ergert je aan die rode dingetjes. Irriteren is geen wederkerend werkwoord![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Overigens gebruik ik firefox en dat heeft wel degelijk van die rooie (hihi, ik zei rooie) dingetjes.
Ik zeik inderdaad regelmatig over taalfouten, maar vaak zat ook niet. Maar als een zin gewoonweg echt niet te begrijpen is, omdat het met geen mogelijkheid meer op Nederlands lijkt dan houdt het voor mij opquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit is wel goed?
"MissMSX, ik erger me aan je taalnazisme, het irriteert me mateloos!".
Graag verbeteren indien fout
Ik zit je maar te plagenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeik inderdaad regelmatig over taalfouten, maar vaak zat ook niet. Maar als een zin gewoonweg echt niet te begrijpen is, omdat het met geen mogelijkheid meer op Nederlands lijkt dan houdt het voor mij op
Ach, ik ben soms ook wel echt een taalnazi, maar kan me er dan soms ook echt aan irriteren ergeren. Die diabolische spaties bijvoorbeeld zijn me een doorn in het oog. Waarom bijvoorbeeld 'telefoon boek' schrijven als het gewoon 'telefoonboek' is? Zo leer je het toch helemaal niet op school? Of ben ik gewoon ouderwetsch?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zit je maar te plagenOverigens is mijn taalgebruik ook echt de diepte in gegleden sinds de middelbare school
Ja, dat dus. Wat is er mis met die prachtige, eindeloze Nederlandsche woorden?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:24 schreef Tegan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Engelse_ziekte_%28taal%29
quote:lange afstandsloper = iemand die afstanden loopt en lang is
langeafstandsloper = iemand die lange afstanden loopt
hoge snelheidstrein = snelheidstrein die hoog is
hogesnelheidstrein = trein die hoge snelheden behaalt
zeventien jarigen = 17 personen die jarig zijn
zeventienjarigen = personen die 17 jaar oud zijn
rij huizen = een rij van huizen
rijhuizen = huizen die in een rij staan
En nu moet ik eigenlijk weer gaan zeiksnorren, maar ik doe het niet, want deze zin is in ieder geval begrijpelijk, dus je krijgt mijn complimentenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:26 schreef Thrust het volgende:
MissMSX, met de manier waar op je verbeterd, heb ik er geen probleem mee vind het wel prettig zo nu en dan een leer momentje
Ja precies. Je zegt echt compleet iets anders dan je bedoelt als je die diabolische spatie overal en nergens tussengooitquote:
MissMSX, met de manier waarop je verbeterd,t heb ik er geen probleem mee. Ik vind het wel prettig, zo nu en dan een leermomentje.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:26 schreef Thrust het volgende:
MissMSX, met de manier waar op je verbeterd, heb ik er geen probleem mee vind het wel prettig zo nu en dan een leer momentje
Dat zijn dure momenten jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:32 schreef Tegan het volgende:
Een momentje van leer.
Verder mag ik niets zeggen, want ik maak zoveel fouten. Vooral dat ik overal en nergens komma's zet.
Hij zei 'zo nu en dan'.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
MissMSX, met de manier waarop je verbeterd,t heb ik er geen probleem mee. Ik vind het wel prettig, zo nu en dan een leermomentje.
Dat is een rekbaar begripquote:
http://www.dutchfoodshop.nl/images/lange%20vingers.jpg lekker bij de koffiequote:Op vrijdag 11 december 2009 18:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is een rekbaar begrip
En * MissMSX mompelt iets over een vinger en een hand
Ik associeerde het met het verlies van vingers dat een aantal mensen over een paar weken weer gaat overkomenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:55 schreef Thrust het volgende:
[..]
http://www.dutchfoodshop.nl/images/lange%20vingers.jpg lekker bij de koffie
Schilder meisjequote:
te cheesyquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:00 schreef Thrust het volgende:
Schilder meisjeword gelijk een stuk gezelliger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |