Hij heeft het natuurlijk over het VBL Forum.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je mag dat forum niet noemen, er zijn mensen voor minder geband.
en waar pics gepost mogen worden?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef Tegan het volgende:
Een Tegan-subforum zou wel gaaf zijn. Waar alle topics over mij gaan.
/carequote:Op woensdag 9 december 2009 22:53 schreef Plato1980 het volgende:
Je mag dat forum niet noemen, er zijn mensen voor minder geband.
Dat subforum is op sterven na dood, daar heeft Tegan dus niks aanquote:Op woensdag 9 december 2009 22:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij heeft het natuurlijk over het VBL Forum.
Jij bent de IT-nerd hier. Wat houd je tegen om zelf iets op te zetten?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:58 schreef Tegan het volgende:
Een Tegan-subforum zou wel gaaf zijn. Waar alle topics over mij gaan.
het lijkt actiever dan mijn forumquote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat subforum is op sterven na dood, daar heeft Tegan dus niks aan.
http://images.google.nl/images?sourceid=chrome&q=tegan&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wiquote:Op woensdag 9 december 2009 22:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
en waar pics gepost mogen worden?
abstract bij een paper komt altijd helemaal vooraanquote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
Ff iets anders. Mijn verslag moet een samenvatting hebben, is dat gebruikelijk om voor de inleiding te zetten (zo staat het in de handleiding), of ik lees fout.
Het is gebruikelijk om een managementsamenvatting voor de inleiding te zetten.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef Tegan het volgende:
Ff iets anders. Mijn verslag moet een samenvatting hebben, is dat gebruikelijk om voor de inleiding te zetten (zo staat het in de handleiding), of ik lees fout.
Wel zelf programmeren uiteraard.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent de IT-nerd hier. Wat houd je tegen om zelf iets op te zetten?
Een user is zo sad.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent de IT-nerd hier. Wat houd je tegen om zelf iets op te zetten?
Wellicht, maar voordat 90% van de vaste users opstapte was het nog veel actiever.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:01 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
het lijkt actiever dan mijn forum
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
abstract bij een paper komt altijd helemaal vooraan
Ah thanks, voor mij is het zo onlogisch. Maar, de docent leest dus waarschijnlijk alleen de samenvattingquote:Op woensdag 9 december 2009 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk om een managementsamenvatting voor de inleiding te zetten.
Ik zou de andere pagina's wel voorzien van tekst, anders valt het zo op.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Ah thanks, voor mij is het zo onlogisch. Maar, de docent leest dus waarschijnlijk alleen de samenvatting?
Twitter is geen forum.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:03 schreef Q. het volgende:
[..]
That never stopped me. En mijn forum bestaat al 7 jaar..
Link or it didn't happen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt een forum! Met wel twee gebruikers!
Ik heb daar ook nog een accountquote:Op woensdag 9 december 2009 23:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb echt een forum! Met wel twee gebruikers!
http://www.stomforum.nlquote:
je mag blij zijn dat hij het nog doet, oude forumsoftware staat erom bekend gehackt te wordenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:07 schreef Q. het volgende:
[..]
http://www.stomforum.nl
Maar de registratie doet het al jaren niet meer omdat ik gek werd van de spammers.
Ik weet het, zooi is ws zo lek als een mandje. Heb dan ook al een reserveforum klaar staan voor het geval deze een keer omvalt. Maar heb zoveel zelf veranderd aan dat ding dat ik bij een nieuwe versie daar eeuwen mee bezig zou zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat hij het nog doet, oude forumsoftware staat erom bekend gehackt te worden
Niet actief.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:09 schreef Tegan het volgende:
Je hebt heel veel meer gebruikers dan twee.
Waren er echt kaartjes dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
De vraag is: heb je de kaartjes gewonnen?
Heyquote:Op donderdag 10 december 2009 10:03 schreef MissMSX het volgende:
Robbie Williams
Soms ben je echt zo'n enorme muts he
Nee, duhquote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef Anthraxx het volgende:
De vraag is: heb je de kaartjes gewonnen?
quote:
Dat wil niet zeggen dat er echt kaartjes werden weggegevenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij trad gister op in Amsterdam.
In het Robbie-topic zitten wat mensen die wel hadden gewonnenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Dat wil niet zeggen dat er echt kaartjes werden weggegeven
Dat zeggen ze ja. Jij gelooft zomaar iedere gek?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In het Robbie-topic zitten wat mensen die wel hadden gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |