Theo ..irritant figuurquote:Op woensdag 9 december 2009 20:02 schreef ScottTracy het volgende:
Dikke tegenvaller die Maassen... inderdaad is hij degene die hier makkelijk wil scoren.
Ah, wel fijn om te constateren dat jullie het hier wel eens zijnquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
een vriend van mij negrofiel
Ja, hij komt op hetzelfde niveau van Patricia.quote:
Dat heb je al gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:06 schreef qonmann het volgende:
Theo ..laag figuur
Niet als Patricia tegenover hem zitquote:Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarschijnlijk nodigen ze Theo niet meer uit als tafelheer.
Want? Dit is alleen maar goed voor de kijkcijfers. Hier smullen de mensen juist van.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef Sheepcidus het volgende:
Waarschijnlijk nodigen ze Theo niet meer als tafelheer.
Ik denk niet dat hij haar dan aan iedereen naakt wil laten zien, zou ik wel hebben, op een bepaalde leeftijd hoef je dat niet meer te laten zien.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef Modus het volgende:
Ik heb Theo hoog zitten maar hij wordt nu wel een beetje onbeschoft eik.
Ik vraag me altijd af he bij dit soort kwesties, Theo's vriendin is straks ook een keer 60. Die zit ms nu te kijken. Wil Theo haar dan ook niet meer naakt zien ofzo?.
Niet in een blaadjequote:Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef Modus het volgende:
Ik heb Theo hoog zitten maar hij wordt nu wel een beetje onbeschoft eik.
Ik vraag me altijd af he bij dit soort kwesties, Theo's vriendin is straks ook een keer 60. Die zit ms nu te kijken. Wil Theo haar dan ook niet meer naakt zien ofzo?.
Geniaal. Theoquote:Op woensdag 9 december 2009 20:07 schreef koemleit het volgende:
Theo had op alle punten gelijk, en zelfs die necrofiel opmerking had iedereen kunnen maken maar dan alleen als zij er zelf niet bij was.
Theo heeft daar schijt aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |