quote:
Jep, heb nog een half jaar in te halen. Zo gemistquote:Op woensdag 9 december 2009 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, is het vandaag we gaan in tegen alles wat Yasha zegt en doet dag?
Thanx, even rondmailen of er animo isquote:Op woensdag 9 december 2009 10:11 schreef AMDB het volgende:
Oh Pietje:
ROCKIN' PARK with headliner PEARL JAM Goffertpark Nijmegen on June 27th. Tickets go on sale next Friday December 18 at 10am.
Het was Ludo Sanders!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef Dupje het volgende:
Wat een soap.
Sta ik op tijd op om naar les te gaan, krijg ik een mail met nieuw rooster waar die les niet op staat. Ik klasgenootje smsen, zij zegt dat die les niet doorgaat. Krijg ik mail van een studiegenootje, alleen van een parallelklas dat de les wel gaat, om bijna tegelijkertijd een mail te krijgen van een andere docent dat de les niet door gaat. Ja hallo, wat is het nou?
Blijkt later dat ze er wel was, maar 2 uur eerder, en dat we samen met die parallelklas eigenlijk les zouden moeten hebben. En daar gaat weer een mogelijkheid om te oefenen voor het performance assessment. Lekker dan.
quote:
Een vriendin van me (medetrainer) zei dat ik ze misschien een training communicatie moest gevenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef LastRequest het volgende:
Dat is nogal achterlijk Dupje, kun je ze niet vragen iets aan hun communicatie te doen? Je loopt nu wel (blijkbaar) waardevolle lessen mis..
Is goed. Tot hoe laat is die toko eigenlijk open? Anders moet ik een slaapplek regelen.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben benieuwd sander
ik ga vanaf de 17e weer werken dan is mn laatste deadline
k kom wel ff langs
Epicquote:Op woensdag 9 december 2009 13:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hongaar wil ME-bus met agenten stelen
4 uur, half 5 ben k meestal klaarquote:Op woensdag 9 december 2009 13:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Is goed. Tot hoe laat is die toko eigenlijk open? Anders moet ik een slaapplek regelen.
ga jij eens kijken, vanuit je raam ofzoquote:Op woensdag 9 december 2009 13:42 schreef Swine het volgende:
Geneeskunde #46: Waar Repeat een baas is
Gevalletje vals alarm?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:42 schreef Swine het volgende:
Geneeskunde #46: Waar Repeat een baas is
Ik moet gewoon werken de volgende dagquote:Op woensdag 9 december 2009 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
4 uur, half 5 ben k meestal klaar
als je zin hebt op te ruimen en na te borrelen kan je om 7 uur klaar zijn
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken de volgende dag.
quote:
Wilde je bij swarma in de booth gaan staan? Wordt gezellig daar danquote:Op woensdag 9 december 2009 13:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken de volgende dag.
ik ben dr nietquote:Op woensdag 9 december 2009 13:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Wilde je bij swarma in de booth gaan staan? Wordt gezellig daar dan
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Swine het volgende:
Heb die vrijdag tentamen, anders was ik wel langsgekomen. Kijken of je het beter doet dan Swarma
Ik zeg toch niet dat hij bij voorbaat al beter is. Wel grappig dat je jezelf zo laag inschatquote:
pas om 5 voor 5, dus ben maar eens wat voor mn assesmentverslag aan t voorbereidenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:20 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij bij voorbaat al beter is. Wel grappig dat je jezelf zo laag inschatHoe ging je gesprek vandaag?
Ben jij verhuisd? Marieke zag iemand die op jou leek verhuizen naar iets dichtbij station Heyendaal, ofzo, ik begreep het niet helemaalquote:Op woensdag 9 december 2009 15:20 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij bij voorbaat al beter is. Wel grappig dat je jezelf zo laag inschatHoe ging je gesprek vandaag?
de tamtam werkt weer snel is te merkenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ben jij verhuisd? Marieke zag iemand die op jou leek verhuizen naar iets dichtbij station Heyendaal, ofzo, ik begreep het niet helemaal
Klein kansje. Heb d'r nog nooit gestaanquote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Swine het volgende:
Heb die vrijdag tentamen, anders was ik wel langsgekomen. Kijken of je het beter doet dan Swarma
Marieke is waanzinnig opmerkzaamquote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de tamtam werkt weer snel is te merken
leer eens te quoten, ik heb geen idee waar je t over hebtquote:Op woensdag 9 december 2009 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad indrukwekkend Swine..
Wat een stelletje mongolen wonen er ook in Nederland
Erg indrukwekkendquote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Swine het volgende:
Videoverslag van het rapport over HvH. Indrukwekkend filmpje
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ben jij verhuisd? Marieke zag iemand die op jou leek verhuizen naar iets dichtbij station Heyendaal, ofzo, ik begreep het niet helemaal
Jep, kloptquote:Op woensdag 9 december 2009 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je al op je nieuwe kamer? Tof
, pics!
Ik las em met dubbele gevoelensquote:Op woensdag 9 december 2009 16:10 schreef IrishBastard het volgende:
Wel weer een grappig bericht:
Student sterft door ontploffende kauwgom
was ook n uur geleden, t ging weer over heel andere dingenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leer eens lezen Swarmi , Swine post een linkje naar de rellen op strandfeest HvH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral na zo'n lekkere warme zomerdagquote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een bosDaar gaat mijn neus niet tussen hoor
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ook weer thuis
denk je eens leuk met de auto te gaan staat er kutfile omdat iemand zn wielen niet op de weg kan houden
helaas wel ja, normaal staat er nooit iets op dat stuk, zelfs niet tijdens de spitsquote:Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meneer heeft een keer in de file gestaan
Ik zou een motor kopenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
helaas wel ja, normaal staat er nooit iets op dat stuk, zelfs niet tijdens de spits
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan kun je in ieder geval bevriezen
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
of op je bek glijden vanwege die kut regen
Hoe is het nu afgelopen met je auto?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
Ah, hier zijn we. Ik was het topic al kwijt
Euh... niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe is het nu afgelopen met je auto?
quote:
Bovendien kwam ik vanavond tot de conclusie dat het profiel van m'n voorbanden z'n beste tijd wel gehad heeft, dus daar moeten ook weer knaken tegenaan... Prioriteiten hèquote:
Gewoon een paar gebruikte of van een en of ander Indiaas, Koreaans of Chinees merk!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bovendien kwam ik vanavond tot de conclusie dat het profiel van m'n voorbanden z'n beste tijd wel gehad heeft, dus daar moeten ook weer knaken tegenaan... Prioriteiten hè
Lekker glibberen en glijdenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon een paar gebruikte of van een en of ander Indiaas, Koreaans of Chinees merk!
Gewoon wat a-merk banden nemen van een nieuwe wagen die total loss is. Lekker goedkoopquote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker glibberen en glijden. Het idee is dat ik er op vooruit ga, D_K
. Kost toch altijd minimaal 100 euro voor twee bandjes. Moet wel nieuw, want ze moeten nog zo'n 20 à 30k mee... die tweedehands kutdingen zijn ook binnen no-time gaar
Maar dat is kak. Daar staat je wagen van een half miljoen waar ze niet af konden blijven. Een nekschot, allemaal!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
ff van de buurman lenen
[ afbeelding ]
Yepquote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dat is kak. Daar staat je wagen van een half miljoen waar ze niet af konden blijven. Een nekschot, allemaal!
xbox dat vind ik nou echt een slecht product!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker beetje met 1080p xbox 360 spelen en rum drinken met me zusje, erg leuK
succes ermeequote:Op woensdag 9 december 2009 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truste mensen
Morgen mijn eerste tentamen in Italia
quote:Op woensdag 9 december 2009 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
xbox dat vind ik nou echt een slecht product!
Succes Yashi!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truste mensen
Morgen mijn eerste tentamen in Italia
Niks mis meequote:Op woensdag 9 december 2009 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker beetje met 1080p xbox 360 spelen en rum drinken met me zusje, erg leuK
Kwaliteit van lik mijn vestje!quote:
Vast, gegeven paard, xbox elite, 40 inch flatscreen, zal me een zorg wezen wat jij er van vindtquote:Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kwaliteit van lik mijn vestje!
Sluit een pc of een echte console aan op dat scherm en dan spelen. Een xbox is de slechts mogelijke kruising tussen een pc en een console!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vast, gegeven paard, xbox elite, 40 inch flatscreen, zal me een zorg wezen wat jij er van vindt
Het is mijn koter dus ik moet wel!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik zie op hyves dat dk ook een familieman kant heeft
Is goed kerelquote:Op donderdag 10 december 2009 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sluit een pc of een echte console aan op dat scherm en dan spelen. Een xbox is de slechts mogelijke kruising tussen een pc en een console!
Ga maar gauw spelen nu er nog garantie op zit!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is goed kerelGoede beargumentatie ook
Ding is niet eens van mij, heb m ff geruild met mijn gamecubequote:Op donderdag 10 december 2009 00:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga maar gauw spelen nu er nog garantie op zit!
Mariokart @GC!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ding is niet eens van mij, heb m ff geruild met mijn gamecubeIk vermaak me iig prima
De illusie. Ik ben de beste MarioKart speler ooit, al mijn vrienden beamen het. Ik word gewoonweg niet verslagen. Maar vandaag. Na 14 jaar. Het is mijn zusje eindelijk gelukt. Ik ben een gebroken manquote:
Tijd voor Mariokart@Wii dan maar?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De illusie. Ik ben de beste MarioKart speler ooit, al mijn vrienden beamen het. Ik word gewoonweg niet verslagen. Maar vandaag. Na 14 jaar. Het is mijn zusje eindelijk gelukt. Ik ben een gebroken man
De wiiquote:Op donderdag 10 december 2009 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijd voor Mariokart@Wii dan maar?
Ben je iets te motorisch gehandicapt voor een wii-mote?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De wii
MarioKart op de wii
mariokart op de snes, gamecub, 64 en ds allemaal leuk allen op de Wii niet, rara waar zou dat aan liggenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je iets te motorisch gehandicapt voor een wii-mote?
Tja, minder dan op de vorige consoles was ie wel ja, maar nog steeds wel een leuk spel. Voordeel is wel dat je samen op een WII tegen internetspelers kan doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
mariokart op de snes, gamecub, 64 en ds allemaal leuk allen op de Wii niet, rara waar zou dat aan liggenWii heeft leuke andere spelletjes maar niet Mariokart.
Had de xbox maar zoiets... *zucht*quote:Op donderdag 10 december 2009 00:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, minder dan op de vorige consoles was ie wel ja, maar nog steeds wel een leuk spel. Voordeel is wel dat je samen op een WII tegen internetspelers kan doen.
Xbox live! En daar moet je nog voor betalen ook! Kom op!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had de xbox maar zoiets... *zucht*
Betalen?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Xbox live! En daar moet je nog voor betalen ook! Kom op!
Volgens mij bannen ze eens in de zoveel tijd account van mensen met een gehackte versie / accounts en zulks. Maar ik zou het niet weten. Bij de concurrentie is die dienst namelijk sowieso gratis!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Betalen?Uit welke wereld kom jij
Uhuh! Maar ik bedoel dan ook Live Gold.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:49 schreef HostiMeister het volgende:
Onzin, alleen als je je xbox laat cracken dan wordt je gebanned van xbox live. Wat sowieso gratis is en het gewoon doen bij elke game die je aanschaft. Mocht je een cheap ass zijn en je je ding laat cracken zodat je gratis games kan spelen wordt je geweerd van xbox live, niet zo heel erg raar lijkt me
Net of je daar iets meer aan hebt, online spelen kan sowiesoquote:Op donderdag 10 december 2009 00:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uhuh! Maar ik bedoel dan ook Live Gold.
Ja dat is maar goed ook! Dat zou helemaal zuur zijn als je daarvoor moest betalen. Die spelen zijn sowieso al tamelijk prijzig. Maar volgens mij is het nog steeds een verliespost voor MS.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net of je daar iets meer aan hebt, online spelen kan sowieso
Couldn't care less. Tijd voor een joint, nog een rum cola en een aflevering Dexterquote:Op donderdag 10 december 2009 00:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat is maar goed ook! Dat zou helemaal zuur zijn als je daarvoor moest betalen. Die spelen zijn sowieso al tamelijk prijzig. Maar volgens mij is het nog steeds een verliespost voor MS.
Ik dacht dat jij van de joints af was?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Couldn't care less. Tijd voor een joint, nog een rum cola en een aflevering Dexter
Al een aanzienlijke tijd, maar ach, iemand vroeg om wat te halen en heeft het nooit geclaimed, na een week heb ik ook zoiets van, tja. Waarom niet? Slaap ik misschien wat eerder vandaagquote:Op donderdag 10 december 2009 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de joints af was?
Joint-ze!quote:Op donderdag 10 december 2009 01:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al een aanzienlijke tijd, maar ach, iemand vroeg om wat te halen en heeft het nooit geclaimed, na een week heb ik ook zoiets van, tja. Waarom niet? Slaap ik misschien wat eerder vandaag
Ik heb mijn ondertitel niet voor nietsquote:Op donderdag 10 december 2009 01:11 schreef HostiMeister het volgende:
Dankzij jou voel ik me nu schuldig
En dan een bloemetje sturen namens het draadje als je op de IC ligt?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:15 schreef HostiMeister het volgende:
Bokkelul![]()
Nog wat van die medische crap, wil ik ook wel eens proeven
Ik ben een fucking veteraan, als er wiet is die mij dood maakt wil ik deze graag ontmoeten om diens claim te ontkrachtenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan een bloemetje sturen namens het draadje als je op de IC ligt?
O, die zooi! Die is in rook opgegaan! Ik dacht dat je het had over medicatie die staat op Lijst I of II der opiumwet!quote:Op donderdag 10 december 2009 01:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een fucking veteraan, als er wiet is die mij dood maakt wil ik deze graag ontmoeten om diens claim te ontkrachten
Ow hell no Nooit meer een opiaat voor mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, die zooi! Die is in rook opgegaan! Ik dacht dat je het had over medicatie die staat op Lijst I of II der opiumwet!
Als je echt eens wat wil proberen moet je een keertje hasjolie ergens vandaan halenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow hell no Nooit meer een opiaat voor mij.
Medicinale wiet. Altijd al willen checken
FF zonder te dollen he, is dat nou wat? Ik zag laatst een vriendin van me op zo'n ding zuigen. Maar zij is dan ok iets meer into wiet enzo. Ze voelde zich 'warm van binnen' enzo maar voor de rest ad ze nergens last van. Aanrader?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je echt eens wat wil proberen moet je een keertje hasjolie ergens vandaan halen
Ligt er aan welke variant je hebt. Bedrocan (hoog THC, laag CBD) lijkt op coffeeshop-wiet qua werking. Bediol (laag THC, hoog CBD) daar merk je geestelijk minder van, maar die werkt dan weer beter pijnstillend.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
FF zonder te dollen he, is dat nou wat? Ik zag laatst een vriendin van me op zo'n ding zuigen. Maar zij is dan ok iets meer into wiet enzo. Ze voelde zich 'warm van binnen' enzo maar voor de rest ad ze nergens last van. Aanrader?
Ik mis dus niets?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ligt er aan welke variant je hebt. Bedrocan (hoog THC, laag CBD) lijkt op coffeeshop-wiet qua werking. Bediol (laag THC, hoog CBD) daar merk je geestelijk minder van, maar die werkt dan weer beter pijnstillend.
Goede coffeeshop wiet is nagenoeg hetzelfde als medische cannabis.
Is het nu al lunchtijd?quote:
ah Habla usted espanôl?quote:
issie nu dood dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:11 schreef AMDB het volgende:
OMG, Paul McCartney was een held, wat een artiest![]()
![]()
![]()
owquote:Op donderdag 10 december 2009 09:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer gewoon het optreden gister![]()
![]()
hier staat skyradio aan....ik zweer het je dat die radio voor kerst naar de klote is.....wat een kut muziek zegquote:Op donderdag 10 december 2009 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is Hosti al wakker? Top 1000 op Qmusic!
Tofquote:Op donderdag 10 december 2009 09:17 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
owHeb gisteren trouwens voorzichtig het laatste album van de Artic Monkeys geluisterd (omdat ik het voorbij zag komen in een vorig topic). Beviel me best goed
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is Hosti al wakker? Top 1000 op Qmusic!
Skunk Anansie - Weakquote:
gecondoleerdquote:Op donderdag 10 december 2009 10:02 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben heel zielig, mijn pc is gistermiddag overledenIB heeft m nog geprobeerd te reanimeren maar dat mocht niet baten helaas
Die heb ik nog een keer zien optreden, heel vetquote:Op donderdag 10 december 2009 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Skunk Anansie - Weak
Niks mis mee.
Dikke aai over je bolletje!!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:02 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben heel zielig, mijn pc is gistermiddag overledenIB heeft m nog geprobeerd te reanimeren maar dat mocht niet baten helaas
Ik heb dr ook gezien, op Pinkpop. Ze ziet er idd apart uit, maar wel stoer vind ik!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:10 schreef morgane het volgende:
[..]
Die heb ik nog een keer zien optreden, heel vetmaar wat een enge mevrouw zeg
wil je dat ook bij mijn verslag doenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:37 schreef Sander het volgende:
Mijn afstudeerverslag wordt briljant. Ik heb hem nou zo gebouwd, dat ie helemaal automatisch naar plaatjes verwijst, en zegt waar ze staan. Dus niet alleen "zie figuur 2.5" maar ook "zie figuur 3.2 op de volgende/vorige/linker/rechterpagina" en "zie figuur 1.2 op pagina 4".
Geniaal!
Kat hem maar om naar LaTeX, krijg je mijn template =)quote:Op donderdag 10 december 2009 10:51 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
wil je dat ook bij mijn verslag doen
yooquote:Op donderdag 10 december 2009 10:52 schreef Sander het volgende:
[..]
Kat hem maar om naar LaTeX, krijg je mijn template =)
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:37 schreef Sander het volgende:
Mijn afstudeerverslag wordt briljant. Ik heb hem nou zo gebouwd, dat ie helemaal automatisch naar plaatjes verwijst, en zegt waar ze staan. Dus niet alleen "zie figuur 2.5" maar ook "zie figuur 3.2 op de volgende/vorige/linker/rechterpagina" en "zie figuur 1.2 op pagina 4".
Geniaal!
LaTeX. 't Is een opmaaksysteem voor tekst. Jij schrijft, LaTeX regelt hoofdstukindeling, documentlayout, fontgrootte, alles.quote:
Benny Solo, daar hangt hier die verschrikkelijke poster van tochquote:Op donderdag 10 december 2009 11:28 schreef Dupje het volgende:
Gerard Ekdom is samen met Benny Solo op het ROC in Nijmegen, volgens mij
Kloptquote:Op donderdag 10 december 2009 11:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Benny Solo, daar hangt hier die verschrikkelijke poster van toch
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:02 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
rostirondjesquote:Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef Dj_unkie het volgende:
boterham kaas en boterham leverworst + tomatensoep + mandarijn
Ik wil het rondje van hosti niet proevenquote:
Als geen trek meer hebt dan warm je het rondje van hosti toch weer op als je zin hebt?quote:
Haha, Mikkie had een smulrol en Hosti een gehakstaafje! Het wordt nog druk bij LR in dr keukenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:02 schreef swarmahoer het volgende:
ah, dan heb je een warm rondje van hosti, icm een smulrol schijnt het echt goed uit te komen
wie waren er ook al weer de beelddenkers?
Waar is IB als je hem nodig hebt?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:24 schreef Sander het volgende:
Nam hij met Sinterklaas weer op met "met Piet"?
Hahaquote:Op donderdag 10 december 2009 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
dk ben je naar notes aan t vissen? krijg je niet
Gewoon voor de rechtbank laten komen.quote:
wel huwelijkse voorwaardenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef royjn het volgende:
[..]
Gewoon voor de rechtbank laten komen.
Hij moet alle lasten van de hypotheek betalen dus zij heet geen recht op het huis.
Daarom alles altijd je je naam laten zetten. huis en hypotheek, niet mee eens rot je maar op![]()
Morgen party, bruiloft van een vriend
Kan niet echt zijn, kan gewoonweg niet. Dan verlies ik al het resterende kleine beetje geloof in de goedheid van mensen.quote:
iddquote:Op donderdag 10 december 2009 20:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan niet echt zijn, kan gewoonweg niet. Dan verlies ik al het resterende kleine beetje geloof in de goedheid van mensen.
Hey IBquote:Op donderdag 10 december 2009 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aah, ik herken mijn eigen posts niet
Je bent je er van bewust dat het IQ van schoolgaande kinderen alleen al tijdens de zomervakantie met zes punten daalt? You do the math...quote:Op donderdag 10 december 2009 22:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck... kan wel merken dat ik al even niet meer wat met mijn hoofd gedaan heb![]()
Net met iets bezig geweest voor de motor, wat meten/tekenen/ontwerpen... Normaal zou ik met een uur klaar zijn en nu ben ik net halverwege
Als met niets doen je IQ daalt dan zit ik nu op de -301!quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat het IQ van schoolgaande kinderen alleen al tijdens de zomervakantie met zes punten daalt? You do the math...
Gecondoleerd CP, sterke aan jou en je familie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mama heeft rond kwart over 1 haar laatste adem uitgeblazen
Sterkte CP en aan de mensen in je omgeving. Wat Royjn zegt, ze heeft nu haar rust gevonden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gecondoleerd, en sterkte de komende tijd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heel veel sterkte toegewenst!quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hee kerel, gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gecondoleerd CP... Sterkte met alles wat komen gaat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Sterkte en gecondoleerd CP.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh CP, kut mên. Gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende tijd!quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Haha, IB is de biatch van Yashaaaaaaa!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef IrishBastard het volgende:
Of we hebben gewoon een mening die overeenkomt
Volgens mij steun ik dat doel al met belastinggeld en m'n zorgverzekeringquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige goede doel dat ik steun: D_K!
dat ontwikkelingswerk kan ik niet veel aan veranderen, ik kan wel zorgen dat ik t nu naar n (kleine)stichting toedraag waarvan ik weet dat het wél goed terecht komtquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik doe ook nooit mee aan die goede doelenshit. Er gaat al drie miljard per jaar naar goede doelen ontwikkelingshulp, alsof dat nog niet genoeg is. Laten ze eerst maar zorgen dat dat eens goed gebruikt wordt, want ik zie er nu weinig van terug.
Klopt. Maar uiteindelijk krijgen ook die instellingen gewoon overheidssubsidie, dus je betaalt er toch al voor...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat ontwikkelingswerk kan ik niet veel aan veranderen, ik kan wel zorgen dat ik t nu naar n (kleine)stichting toedraag waarvan ik weet dat het wél goed terecht komt
Ach, als niemand voor mij zou zorgen dan zorg ik wel voor mezelf. Onderaan de maatschappij kan je op vele manieren aan geld komen. En je betaalt er niet eens belasting overquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij steun ik dat doel al met belastinggeld en m'n zorgverzekering![]()
is dat zo? krijgen alle stichtingen dat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar uiteindelijk krijgen ook die instellingen gewoon overheidssubsidie, dus je betaalt er toch al voor...
Zelfs dan werk je in ieder geval voor je geldquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, als niemand voor mij zou zorgen dan zorg ik wel voor mezelf. Onderaan de maatschappij kan je op vele manieren aan geld komen. En je betaalt er niet eens belasting over
Dan laat je andere werken voor je geldquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zelfs dan werk je in ieder geval voor je geld
dat was het woensdagmiddag alquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef Dj_unkie het volgende:
over 12 min is het weeekeeeennndddddd![]()
![]()
![]()
Want je start meteen aan de topquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan laat je andere werken voor je geldDegene aan de top werkt zelfs het minst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |