quote:Op woensdag 9 december 2009 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
xbox dat vind ik nou echt een slecht product!
Succes Yashi!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truste mensen
Morgen mijn eerste tentamen in Italia
Niks mis meequote:Op woensdag 9 december 2009 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker beetje met 1080p xbox 360 spelen en rum drinken met me zusje, erg leuK
Kwaliteit van lik mijn vestje!quote:
Vast, gegeven paard, xbox elite, 40 inch flatscreen, zal me een zorg wezen wat jij er van vindtquote:Op donderdag 10 december 2009 00:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kwaliteit van lik mijn vestje!
Sluit een pc of een echte console aan op dat scherm en dan spelen. Een xbox is de slechts mogelijke kruising tussen een pc en een console!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vast, gegeven paard, xbox elite, 40 inch flatscreen, zal me een zorg wezen wat jij er van vindt
Het is mijn koter dus ik moet wel!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:10 schreef swarmahoer het volgende:
ik zie op hyves dat dk ook een familieman kant heeft
Is goed kerelquote:Op donderdag 10 december 2009 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sluit een pc of een echte console aan op dat scherm en dan spelen. Een xbox is de slechts mogelijke kruising tussen een pc en een console!
Ga maar gauw spelen nu er nog garantie op zit!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is goed kerelGoede beargumentatie ook
Ding is niet eens van mij, heb m ff geruild met mijn gamecubequote:Op donderdag 10 december 2009 00:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga maar gauw spelen nu er nog garantie op zit!
Mariokart @GC!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ding is niet eens van mij, heb m ff geruild met mijn gamecubeIk vermaak me iig prima
De illusie. Ik ben de beste MarioKart speler ooit, al mijn vrienden beamen het. Ik word gewoonweg niet verslagen. Maar vandaag. Na 14 jaar. Het is mijn zusje eindelijk gelukt. Ik ben een gebroken manquote:
Tijd voor Mariokart@Wii dan maar?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De illusie. Ik ben de beste MarioKart speler ooit, al mijn vrienden beamen het. Ik word gewoonweg niet verslagen. Maar vandaag. Na 14 jaar. Het is mijn zusje eindelijk gelukt. Ik ben een gebroken man
De wiiquote:Op donderdag 10 december 2009 00:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tijd voor Mariokart@Wii dan maar?
Ben je iets te motorisch gehandicapt voor een wii-mote?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De wii
MarioKart op de wii
mariokart op de snes, gamecub, 64 en ds allemaal leuk allen op de Wii niet, rara waar zou dat aan liggenquote:Op donderdag 10 december 2009 00:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je iets te motorisch gehandicapt voor een wii-mote?
Tja, minder dan op de vorige consoles was ie wel ja, maar nog steeds wel een leuk spel. Voordeel is wel dat je samen op een WII tegen internetspelers kan doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
mariokart op de snes, gamecub, 64 en ds allemaal leuk allen op de Wii niet, rara waar zou dat aan liggenWii heeft leuke andere spelletjes maar niet Mariokart.
Had de xbox maar zoiets... *zucht*quote:Op donderdag 10 december 2009 00:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, minder dan op de vorige consoles was ie wel ja, maar nog steeds wel een leuk spel. Voordeel is wel dat je samen op een WII tegen internetspelers kan doen.
Xbox live! En daar moet je nog voor betalen ook! Kom op!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Had de xbox maar zoiets... *zucht*
Betalen?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Xbox live! En daar moet je nog voor betalen ook! Kom op!
Volgens mij bannen ze eens in de zoveel tijd account van mensen met een gehackte versie / accounts en zulks. Maar ik zou het niet weten. Bij de concurrentie is die dienst namelijk sowieso gratis!quote:Op donderdag 10 december 2009 00:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Betalen?Uit welke wereld kom jij
Uhuh! Maar ik bedoel dan ook Live Gold.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:49 schreef HostiMeister het volgende:
Onzin, alleen als je je xbox laat cracken dan wordt je gebanned van xbox live. Wat sowieso gratis is en het gewoon doen bij elke game die je aanschaft. Mocht je een cheap ass zijn en je je ding laat cracken zodat je gratis games kan spelen wordt je geweerd van xbox live, niet zo heel erg raar lijkt me
Net of je daar iets meer aan hebt, online spelen kan sowiesoquote:Op donderdag 10 december 2009 00:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Uhuh! Maar ik bedoel dan ook Live Gold.
Ja dat is maar goed ook! Dat zou helemaal zuur zijn als je daarvoor moest betalen. Die spelen zijn sowieso al tamelijk prijzig. Maar volgens mij is het nog steeds een verliespost voor MS.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net of je daar iets meer aan hebt, online spelen kan sowieso
Couldn't care less. Tijd voor een joint, nog een rum cola en een aflevering Dexterquote:Op donderdag 10 december 2009 00:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat is maar goed ook! Dat zou helemaal zuur zijn als je daarvoor moest betalen. Die spelen zijn sowieso al tamelijk prijzig. Maar volgens mij is het nog steeds een verliespost voor MS.
Ik dacht dat jij van de joints af was?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Couldn't care less. Tijd voor een joint, nog een rum cola en een aflevering Dexter
Al een aanzienlijke tijd, maar ach, iemand vroeg om wat te halen en heeft het nooit geclaimed, na een week heb ik ook zoiets van, tja. Waarom niet? Slaap ik misschien wat eerder vandaagquote:Op donderdag 10 december 2009 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij van de joints af was?
Joint-ze!quote:Op donderdag 10 december 2009 01:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Al een aanzienlijke tijd, maar ach, iemand vroeg om wat te halen en heeft het nooit geclaimed, na een week heb ik ook zoiets van, tja. Waarom niet? Slaap ik misschien wat eerder vandaag
Ik heb mijn ondertitel niet voor nietsquote:Op donderdag 10 december 2009 01:11 schreef HostiMeister het volgende:
Dankzij jou voel ik me nu schuldig
En dan een bloemetje sturen namens het draadje als je op de IC ligt?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:15 schreef HostiMeister het volgende:
Bokkelul![]()
Nog wat van die medische crap, wil ik ook wel eens proeven
Ik ben een fucking veteraan, als er wiet is die mij dood maakt wil ik deze graag ontmoeten om diens claim te ontkrachtenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan een bloemetje sturen namens het draadje als je op de IC ligt?
O, die zooi! Die is in rook opgegaan! Ik dacht dat je het had over medicatie die staat op Lijst I of II der opiumwet!quote:Op donderdag 10 december 2009 01:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben een fucking veteraan, als er wiet is die mij dood maakt wil ik deze graag ontmoeten om diens claim te ontkrachten
Ow hell no Nooit meer een opiaat voor mij.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, die zooi! Die is in rook opgegaan! Ik dacht dat je het had over medicatie die staat op Lijst I of II der opiumwet!
Als je echt eens wat wil proberen moet je een keertje hasjolie ergens vandaan halenquote:Op donderdag 10 december 2009 01:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ow hell no Nooit meer een opiaat voor mij.
Medicinale wiet. Altijd al willen checken
FF zonder te dollen he, is dat nou wat? Ik zag laatst een vriendin van me op zo'n ding zuigen. Maar zij is dan ok iets meer into wiet enzo. Ze voelde zich 'warm van binnen' enzo maar voor de rest ad ze nergens last van. Aanrader?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je echt eens wat wil proberen moet je een keertje hasjolie ergens vandaan halen
Ligt er aan welke variant je hebt. Bedrocan (hoog THC, laag CBD) lijkt op coffeeshop-wiet qua werking. Bediol (laag THC, hoog CBD) daar merk je geestelijk minder van, maar die werkt dan weer beter pijnstillend.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
FF zonder te dollen he, is dat nou wat? Ik zag laatst een vriendin van me op zo'n ding zuigen. Maar zij is dan ok iets meer into wiet enzo. Ze voelde zich 'warm van binnen' enzo maar voor de rest ad ze nergens last van. Aanrader?
Ik mis dus niets?quote:Op donderdag 10 december 2009 01:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ligt er aan welke variant je hebt. Bedrocan (hoog THC, laag CBD) lijkt op coffeeshop-wiet qua werking. Bediol (laag THC, hoog CBD) daar merk je geestelijk minder van, maar die werkt dan weer beter pijnstillend.
Goede coffeeshop wiet is nagenoeg hetzelfde als medische cannabis.
Is het nu al lunchtijd?quote:
ah Habla usted espanôl?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |