Marieke is waanzinnig opmerkzaamquote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de tamtam werkt weer snel is te merken
leer eens te quoten, ik heb geen idee waar je t over hebtquote:Op woensdag 9 december 2009 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad indrukwekkend Swine..
Wat een stelletje mongolen wonen er ook in Nederland
Erg indrukwekkendquote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Swine het volgende:
Videoverslag van het rapport over HvH. Indrukwekkend filmpje
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ben jij verhuisd? Marieke zag iemand die op jou leek verhuizen naar iets dichtbij station Heyendaal, ofzo, ik begreep het niet helemaal
Jep, kloptquote:Op woensdag 9 december 2009 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je al op je nieuwe kamer? Tof
, pics!
Ik las em met dubbele gevoelensquote:Op woensdag 9 december 2009 16:10 schreef IrishBastard het volgende:
Wel weer een grappig bericht:
Student sterft door ontploffende kauwgom
was ook n uur geleden, t ging weer over heel andere dingenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leer eens lezen Swarmi , Swine post een linkje naar de rellen op strandfeest HvH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral na zo'n lekkere warme zomerdagquote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een bosDaar gaat mijn neus niet tussen hoor
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ook weer thuis
denk je eens leuk met de auto te gaan staat er kutfile omdat iemand zn wielen niet op de weg kan houden
helaas wel ja, normaal staat er nooit iets op dat stuk, zelfs niet tijdens de spitsquote:Op woensdag 9 december 2009 20:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meneer heeft een keer in de file gestaan
Ik zou een motor kopenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
helaas wel ja, normaal staat er nooit iets op dat stuk, zelfs niet tijdens de spits
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:26 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan kun je in ieder geval bevriezen
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
of op je bek glijden vanwege die kut regen
Hoe is het nu afgelopen met je auto?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef Mikkie het volgende:
Ah, hier zijn we. Ik was het topic al kwijt
Euh... niet?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe is het nu afgelopen met je auto?
quote:
Bovendien kwam ik vanavond tot de conclusie dat het profiel van m'n voorbanden z'n beste tijd wel gehad heeft, dus daar moeten ook weer knaken tegenaan... Prioriteiten hèquote:
Gewoon een paar gebruikte of van een en of ander Indiaas, Koreaans of Chinees merk!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bovendien kwam ik vanavond tot de conclusie dat het profiel van m'n voorbanden z'n beste tijd wel gehad heeft, dus daar moeten ook weer knaken tegenaan... Prioriteiten hè
Lekker glibberen en glijdenquote:Op woensdag 9 december 2009 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon een paar gebruikte of van een en of ander Indiaas, Koreaans of Chinees merk!
Gewoon wat a-merk banden nemen van een nieuwe wagen die total loss is. Lekker goedkoopquote:Op woensdag 9 december 2009 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lekker glibberen en glijden. Het idee is dat ik er op vooruit ga, D_K
. Kost toch altijd minimaal 100 euro voor twee bandjes. Moet wel nieuw, want ze moeten nog zo'n 20 à 30k mee... die tweedehands kutdingen zijn ook binnen no-time gaar
Maar dat is kak. Daar staat je wagen van een half miljoen waar ze niet af konden blijven. Een nekschot, allemaal!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:41 schreef swarmahoer het volgende:
ff van de buurman lenen
[ afbeelding ]
Yepquote:Op woensdag 9 december 2009 23:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dat is kak. Daar staat je wagen van een half miljoen waar ze niet af konden blijven. Een nekschot, allemaal!
xbox dat vind ik nou echt een slecht product!quote:Op woensdag 9 december 2009 23:55 schreef HostiMeister het volgende:
Lekker beetje met 1080p xbox 360 spelen en rum drinken met me zusje, erg leuK
succes ermeequote:Op woensdag 9 december 2009 23:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Truste mensen
Morgen mijn eerste tentamen in Italia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |