quote:
Jep, heb nog een half jaar in te halen. Zo gemistquote:Op woensdag 9 december 2009 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Piet, is het vandaag we gaan in tegen alles wat Yasha zegt en doet dag?
Thanx, even rondmailen of er animo isquote:Op woensdag 9 december 2009 10:11 schreef AMDB het volgende:
Oh Pietje:
ROCKIN' PARK with headliner PEARL JAM Goffertpark Nijmegen on June 27th. Tickets go on sale next Friday December 18 at 10am.
Het was Ludo Sanders!!!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef Dupje het volgende:
Wat een soap.
Sta ik op tijd op om naar les te gaan, krijg ik een mail met nieuw rooster waar die les niet op staat. Ik klasgenootje smsen, zij zegt dat die les niet doorgaat. Krijg ik mail van een studiegenootje, alleen van een parallelklas dat de les wel gaat, om bijna tegelijkertijd een mail te krijgen van een andere docent dat de les niet door gaat. Ja hallo, wat is het nou?
Blijkt later dat ze er wel was, maar 2 uur eerder, en dat we samen met die parallelklas eigenlijk les zouden moeten hebben. En daar gaat weer een mogelijkheid om te oefenen voor het performance assessment. Lekker dan.
quote:
Een vriendin van me (medetrainer) zei dat ik ze misschien een training communicatie moest gevenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef LastRequest het volgende:
Dat is nogal achterlijk Dupje, kun je ze niet vragen iets aan hun communicatie te doen? Je loopt nu wel (blijkbaar) waardevolle lessen mis..
Is goed. Tot hoe laat is die toko eigenlijk open? Anders moet ik een slaapplek regelen.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:42 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben benieuwd sander
ik ga vanaf de 17e weer werken dan is mn laatste deadline
k kom wel ff langs
Epicquote:Op woensdag 9 december 2009 13:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hongaar wil ME-bus met agenten stelen
4 uur, half 5 ben k meestal klaarquote:Op woensdag 9 december 2009 13:04 schreef Sander het volgende:
[..]
Is goed. Tot hoe laat is die toko eigenlijk open? Anders moet ik een slaapplek regelen.
ga jij eens kijken, vanuit je raam ofzoquote:Op woensdag 9 december 2009 13:42 schreef Swine het volgende:
Geneeskunde #46: Waar Repeat een baas is
Gevalletje vals alarm?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:42 schreef Swine het volgende:
Geneeskunde #46: Waar Repeat een baas is
Ik moet gewoon werken de volgende dagquote:Op woensdag 9 december 2009 13:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
4 uur, half 5 ben k meestal klaar
als je zin hebt op te ruimen en na te borrelen kan je om 7 uur klaar zijn
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken de volgende dag.
quote:
Wilde je bij swarma in de booth gaan staan? Wordt gezellig daar danquote:Op woensdag 9 december 2009 13:48 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik moet gewoon werken de volgende dag.
ik ben dr nietquote:Op woensdag 9 december 2009 13:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Wilde je bij swarma in de booth gaan staan? Wordt gezellig daar dan
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Swine het volgende:
Heb die vrijdag tentamen, anders was ik wel langsgekomen. Kijken of je het beter doet dan Swarma
Ik zeg toch niet dat hij bij voorbaat al beter is. Wel grappig dat je jezelf zo laag inschatquote:
pas om 5 voor 5, dus ben maar eens wat voor mn assesmentverslag aan t voorbereidenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:20 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij bij voorbaat al beter is. Wel grappig dat je jezelf zo laag inschatHoe ging je gesprek vandaag?
Ben jij verhuisd? Marieke zag iemand die op jou leek verhuizen naar iets dichtbij station Heyendaal, ofzo, ik begreep het niet helemaalquote:Op woensdag 9 december 2009 15:20 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat hij bij voorbaat al beter is. Wel grappig dat je jezelf zo laag inschatHoe ging je gesprek vandaag?
de tamtam werkt weer snel is te merkenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ben jij verhuisd? Marieke zag iemand die op jou leek verhuizen naar iets dichtbij station Heyendaal, ofzo, ik begreep het niet helemaal
Klein kansje. Heb d'r nog nooit gestaanquote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Swine het volgende:
Heb die vrijdag tentamen, anders was ik wel langsgekomen. Kijken of je het beter doet dan Swarma
Marieke is waanzinnig opmerkzaamquote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
de tamtam werkt weer snel is te merken
leer eens te quoten, ik heb geen idee waar je t over hebtquote:Op woensdag 9 december 2009 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad indrukwekkend Swine..
Wat een stelletje mongolen wonen er ook in Nederland
Erg indrukwekkendquote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Swine het volgende:
Videoverslag van het rapport over HvH. Indrukwekkend filmpje
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:32 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ben jij verhuisd? Marieke zag iemand die op jou leek verhuizen naar iets dichtbij station Heyendaal, ofzo, ik begreep het niet helemaal
Jep, kloptquote:Op woensdag 9 december 2009 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit je al op je nieuwe kamer? Tof
, pics!
Ik las em met dubbele gevoelensquote:Op woensdag 9 december 2009 16:10 schreef IrishBastard het volgende:
Wel weer een grappig bericht:
Student sterft door ontploffende kauwgom
was ook n uur geleden, t ging weer over heel andere dingenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Leer eens lezen Swarmi , Swine post een linkje naar de rellen op strandfeest HvH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral na zo'n lekkere warme zomerdagquote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een bosDaar gaat mijn neus niet tussen hoor
quote:Op woensdag 9 december 2009 19:58 schreef swarmahoer het volgende:
zo, ook weer thuis
denk je eens leuk met de auto te gaan staat er kutfile omdat iemand zn wielen niet op de weg kan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |