Haha, Mikkie had een smulrol en Hosti een gehakstaafje! Het wordt nog druk bij LR in dr keukenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:02 schreef swarmahoer het volgende:
ah, dan heb je een warm rondje van hosti, icm een smulrol schijnt het echt goed uit te komen
wie waren er ook al weer de beelddenkers?
Waar is IB als je hem nodig hebt?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:24 schreef Sander het volgende:
Nam hij met Sinterklaas weer op met "met Piet"?
Hahaquote:Op donderdag 10 december 2009 16:34 schreef swarmahoer het volgende:
dk ben je naar notes aan t vissen? krijg je niet
Gewoon voor de rechtbank laten komen.quote:
wel huwelijkse voorwaardenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:52 schreef royjn het volgende:
[..]
Gewoon voor de rechtbank laten komen.
Hij moet alle lasten van de hypotheek betalen dus zij heet geen recht op het huis.
Daarom alles altijd je je naam laten zetten. huis en hypotheek, niet mee eens rot je maar op![]()
Morgen party, bruiloft van een vriend
Kan niet echt zijn, kan gewoonweg niet. Dan verlies ik al het resterende kleine beetje geloof in de goedheid van mensen.quote:
iddquote:Op donderdag 10 december 2009 20:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan niet echt zijn, kan gewoonweg niet. Dan verlies ik al het resterende kleine beetje geloof in de goedheid van mensen.
Hey IBquote:Op donderdag 10 december 2009 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aah, ik herken mijn eigen posts niet
Je bent je er van bewust dat het IQ van schoolgaande kinderen alleen al tijdens de zomervakantie met zes punten daalt? You do the math...quote:Op donderdag 10 december 2009 22:02 schreef Cocktailprikker het volgende:
Fuck... kan wel merken dat ik al even niet meer wat met mijn hoofd gedaan heb![]()
Net met iets bezig geweest voor de motor, wat meten/tekenen/ontwerpen... Normaal zou ik met een uur klaar zijn en nu ben ik net halverwege
Als met niets doen je IQ daalt dan zit ik nu op de -301!quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat het IQ van schoolgaande kinderen alleen al tijdens de zomervakantie met zes punten daalt? You do the math...
Gecondoleerd CP, sterke aan jou en je familie.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mama heeft rond kwart over 1 haar laatste adem uitgeblazen
Sterkte CP en aan de mensen in je omgeving. Wat Royjn zegt, ze heeft nu haar rust gevonden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gecondoleerd, en sterkte de komende tijd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heel veel sterkte toegewenst!quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hee kerel, gecondoleerd en heel veel sterktequote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |