Gecondoleerd CP... Sterkte met alles wat komen gaat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mama heeft rond kwart over 1 haar laatste adem uitgeblazen
Sterkte en gecondoleerd CP.quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh CP, kut mên. Gecondoleerd. Heel veel sterkte de komende tijd!quote:Op vrijdag 11 december 2009 04:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Haha, IB is de biatch van Yashaaaaaaa!quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef IrishBastard het volgende:
Of we hebben gewoon een mening die overeenkomt
Volgens mij steun ik dat doel al met belastinggeld en m'n zorgverzekeringquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het enige goede doel dat ik steun: D_K!
dat ontwikkelingswerk kan ik niet veel aan veranderen, ik kan wel zorgen dat ik t nu naar n (kleine)stichting toedraag waarvan ik weet dat het wél goed terecht komtquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:25 schreef Mikkie het volgende:
Ik doe ook nooit mee aan die goede doelenshit. Er gaat al drie miljard per jaar naar goede doelen ontwikkelingshulp, alsof dat nog niet genoeg is. Laten ze eerst maar zorgen dat dat eens goed gebruikt wordt, want ik zie er nu weinig van terug.
Klopt. Maar uiteindelijk krijgen ook die instellingen gewoon overheidssubsidie, dus je betaalt er toch al voor...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat ontwikkelingswerk kan ik niet veel aan veranderen, ik kan wel zorgen dat ik t nu naar n (kleine)stichting toedraag waarvan ik weet dat het wél goed terecht komt
Ach, als niemand voor mij zou zorgen dan zorg ik wel voor mezelf. Onderaan de maatschappij kan je op vele manieren aan geld komen. En je betaalt er niet eens belasting overquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Volgens mij steun ik dat doel al met belastinggeld en m'n zorgverzekering![]()
is dat zo? krijgen alle stichtingen dat?quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt. Maar uiteindelijk krijgen ook die instellingen gewoon overheidssubsidie, dus je betaalt er toch al voor...
Zelfs dan werk je in ieder geval voor je geldquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, als niemand voor mij zou zorgen dan zorg ik wel voor mezelf. Onderaan de maatschappij kan je op vele manieren aan geld komen. En je betaalt er niet eens belasting over
Dan laat je andere werken voor je geldquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zelfs dan werk je in ieder geval voor je geld
dat was het woensdagmiddag alquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef Dj_unkie het volgende:
over 12 min is het weeekeeeennndddddd![]()
![]()
![]()
Want je start meteen aan de topquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan laat je andere werken voor je geldDegene aan de top werkt zelfs het minst!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |