issie nu dood dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:11 schreef AMDB het volgende:
OMG, Paul McCartney was een held, wat een artiest![]()
![]()
![]()
owquote:Op donderdag 10 december 2009 09:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer gewoon het optreden gister![]()
![]()
hier staat skyradio aan....ik zweer het je dat die radio voor kerst naar de klote is.....wat een kut muziek zegquote:Op donderdag 10 december 2009 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is Hosti al wakker? Top 1000 op Qmusic!
Tofquote:Op donderdag 10 december 2009 09:17 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
owHeb gisteren trouwens voorzichtig het laatste album van de Artic Monkeys geluisterd (omdat ik het voorbij zag komen in een vorig topic). Beviel me best goed
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is Hosti al wakker? Top 1000 op Qmusic!
Skunk Anansie - Weakquote:
gecondoleerdquote:Op donderdag 10 december 2009 10:02 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben heel zielig, mijn pc is gistermiddag overledenIB heeft m nog geprobeerd te reanimeren maar dat mocht niet baten helaas
Die heb ik nog een keer zien optreden, heel vetquote:Op donderdag 10 december 2009 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Skunk Anansie - Weak
Niks mis mee.
Dikke aai over je bolletje!!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:02 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
Ik ben heel zielig, mijn pc is gistermiddag overledenIB heeft m nog geprobeerd te reanimeren maar dat mocht niet baten helaas
Ik heb dr ook gezien, op Pinkpop. Ze ziet er idd apart uit, maar wel stoer vind ik!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:10 schreef morgane het volgende:
[..]
Die heb ik nog een keer zien optreden, heel vetmaar wat een enge mevrouw zeg
wil je dat ook bij mijn verslag doenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:37 schreef Sander het volgende:
Mijn afstudeerverslag wordt briljant. Ik heb hem nou zo gebouwd, dat ie helemaal automatisch naar plaatjes verwijst, en zegt waar ze staan. Dus niet alleen "zie figuur 2.5" maar ook "zie figuur 3.2 op de volgende/vorige/linker/rechterpagina" en "zie figuur 1.2 op pagina 4".
Geniaal!
Kat hem maar om naar LaTeX, krijg je mijn template =)quote:Op donderdag 10 december 2009 10:51 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
wil je dat ook bij mijn verslag doen
yooquote:Op donderdag 10 december 2009 10:52 schreef Sander het volgende:
[..]
Kat hem maar om naar LaTeX, krijg je mijn template =)
Hoe werkt dat?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:37 schreef Sander het volgende:
Mijn afstudeerverslag wordt briljant. Ik heb hem nou zo gebouwd, dat ie helemaal automatisch naar plaatjes verwijst, en zegt waar ze staan. Dus niet alleen "zie figuur 2.5" maar ook "zie figuur 3.2 op de volgende/vorige/linker/rechterpagina" en "zie figuur 1.2 op pagina 4".
Geniaal!
LaTeX. 't Is een opmaaksysteem voor tekst. Jij schrijft, LaTeX regelt hoofdstukindeling, documentlayout, fontgrootte, alles.quote:
Benny Solo, daar hangt hier die verschrikkelijke poster van tochquote:Op donderdag 10 december 2009 11:28 schreef Dupje het volgende:
Gerard Ekdom is samen met Benny Solo op het ROC in Nijmegen, volgens mij
Kloptquote:Op donderdag 10 december 2009 11:57 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Benny Solo, daar hangt hier die verschrikkelijke poster van toch
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 10 december 2009 10:02 schreef Dupje het volgende:
Goeiemorgen
rostirondjesquote:Op donderdag 10 december 2009 13:08 schreef Dj_unkie het volgende:
boterham kaas en boterham leverworst + tomatensoep + mandarijn
Ik wil het rondje van hosti niet proevenquote:
Als geen trek meer hebt dan warm je het rondje van hosti toch weer op als je zin hebt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |