dat klopt, goed dat je het even zegt 14.gifquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:27 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Maar het hele spel draait toch om syb, en om wat hij denkt. Jouw post dan vast ook
Bedankt, gelukkig weten we nu de stand.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:07 schreef Syb-rund. het volgende:
Oh en
Harajuku (2) blessed, Syb-rund
JB(4) ajf, Etc, CLX, Idz
MarijkeZwolle (3) Hara, SMutzskii
Isdatzo(1) JB
ik kan er niks aan doen dat je zo snel f5'tquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bedankt, gelukkig weten we nu de stand.
Ik was al in bedquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:43 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan dat als jij nog hier bent
Maar niet slapenquote:
Neequote:
Hee jij was er ook nogquote:
MAFIA!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben er weer. Wel intochnietzo, want exHOERRRRRRRRRRRR fokt ook.
Hoe heet ze? Gaan we haar een pmbom sturenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:47 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben er weer. Wel intochnietzo, want exHOERRRRRRRRRRRR fokt ook.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef ajf het volgende:
[..]
Hoe heet ze? Gaan we haar een pmbom sturen
Die is al burgemeester dus daar hoef je niet meer op te stemmen.quote:
Ik geloof niet dat jij mij dood wil hebben,quote:
Ikkkeeequote:
Nou..quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:08 schreef timmmmm het volgende:
Kudo's trouwens naar degene die het nu zo weet te draaien dat het hara's schuld is
Deze eindstand voor de lynch had ik vandaag écht niet verwacht..quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:00 schreef Trevland het volgende:
# Vote Marijke
Harajuku (1) Syb-rund
JB(7) ajf, Etc, CLX, Idz, krioro, Blessed19, Eze
MarijkeZwolle (5) Hara, SMutzskii, Borisz, Trevland
Isdatzo(1) JB
Volgens mij één hint en veel gedrag.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:10 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Deze eindstand voor de lynch had ik vandaag écht niet verwacht..![]()
![]()
Watvoor hints waren er voor JB? Heb ik die dan gemist? Of ben ik niet aan het opletten?
We zijn echt niet goed met gedrag ontrafelen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij één hint en veel gedrag.
Daar zal JB anders over denkenquote:
Ja.quote:
Tijd voor watquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
aahhh ben net wakker, is er nog tijd? Ik vergeet de tijden de hele tijd
Ligt eraan voor wat. Dorp heeft weer eens een medebewoner omgelegd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
aahhh ben net wakker, is er nog tijd? Ik vergeet de tijden de hele tijd
Ik wilde jou lynchenquote:
Ik overleef deze ronde toch nietquote:
Mafia zou wel stom zijn om jou te vermoorden als meerdere mensen zeggen jou te willen lynchen.quote:
Maar dan ga ik nog steeds doodquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia zou wel stom zijn om jou te vermoorden als meerdere mensen zeggen jou te willen lynchen.
I can live with itquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu mag ik niets meer zeggen en ik verduidelijkte de dingen juist zo goed
Snap je nu ook waarom men jou ging verdenken? Of ga je ronde 3 weer hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben gewoon weer dood
En nu mag ik niets meer zeggen en ik verduidelijkte de dingen juist zo goed
Ik ga wel nog mee kijken hoor, das leuk
Lees de vorige topics eens na. Ga jij nu lessen geven hoe je je NIEt verdacht moet maken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Snap je nu ook waarom men jou ging verdenken? Of ga je ronde 3 weer hetzelfde doen.
Ik doe gewoon wat ik de hele tijd al doequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Snap je nu ook waarom men jou ging verdenken? Of ga je ronde 3 weer hetzelfde doen.
Mên, dat was één dingetjequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees de vorige topics eens na. Ga jij nu lessen geven hoe je je NIEt verdacht moet maken?
Wanneer jij niet verdacht gaat doen moeten we dus oppassenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik de hele tijd al doenu weten mensen iig al dat ik zo gewoon ben.
En ik heb mn ava veranderd gelijknou ja, mn webicon dinges
We moeten niet oppassen, jij moet oppassen Hara. Ik vertrouw je nu al helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom jij niet verdacht gaat doen moeten we dus oppassen
Ik bedoelde wanneer, en dat gaat dus over volgende rondes, wanneer ze weer leeft enzo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We moeten niet oppassen, jij moet oppassen Hara. Ik vertrouw je nu al helemaal niet meer.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:08 schreef timmmmm het volgende:
JB is dood. JB is durp.
21.30 PMs binnen. Als ik er zin in heb, rond 22.00 de nachtpost.
Kudo's trouwens naar degene die het nu zo weet te draaien dat het hara's schuld is
PS +10quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We moeten niet oppassen, jij moet oppassen Hara. Ik vertrouw je nu al helemaal niet meer.
Da's niet helemaal volgens afspraak hè!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef timmmmm het volgende:
En kudo's voor Ladi voor het eerste verhaaltje, die was geheel van haar hand.
Ga maar vast liggen. Benen wijd, dan kom ik je zo verder belonenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Da's niet helemaal volgens afspraak hè!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Blessed19 zat rustig in zijn huiskamer televisie te kijken. Een stelletje broodmagere snollen die meededen aan een programma omdat ze graag hun lijf wilden verkopen was erop. Blessed19 ging helemaal op in het programma, waardoor hij niet merkte dat iemand zich toegang tot zijn woning had verschaft. Met een dreun ging de kamerdeur open en stond daar een wildvreemde figuur. Blessed19 schrok en slaakte een gil. “BEK DICHT JIJ LOWLIFE!!!!” schreeuwde de vreemdeling. Blessed19 was bang, doodsbang, en riep: ‘wacht, ik pak m’n portemonnee, ik betaal je wat je wilt!’. De mob was in een goeie bui, omdat het uitmoorden van het dorp zeer gestaag verliep, en kon daarom wel een grapje hebben. Hij liet Blessed19 naar de kast kruipen voor de portemonnee terwijl hij bovenop Blessed19’s rug ging zitten. “JE KUNT HET NIET, JE KUNT HET NIET!!!!!!” schreeuwde de mob. Nadat Blessed in elkaar was gezakt van ellende, al zijn lichaamssappen uit angst de vrije loop liet en hierin badend op de grond lag te huilen, terwijl hij smeekte om genade, had de maffioso zijn lolletje gehad en vertrok zijn gezicht weer naar de koelbloedige, ijzige uitstraling die het bij binnenkomst ook had. Vlug pakte hij het moordwapen dat hij thuis uit zijn schuurtje had gehaald, en tergend langzaam stak hij deze diep in de borstkast van Blessed19 (dorpsbewoner). Blessed19 stierf, doorboord met 17 spaken.
jij barbaar!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Da's niet helemaal volgens afspraak hè!
Ik zal je nog 's helpen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga maar vast liggen. Benen wijd, dan kom ik je zo verder belonen
Ik heb niks gedaan!quote:
euh...quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat je een man bent, ik dacht een vrouw/meisje
Dat weet ik, maar daar kijk ik meestal niet naarquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
euh...juist...
trouwens, het icoon naast je naam betekend of je een man of een vrouw bent.
?quote:Hij liet Blessed19 naar de kast kruipen voor de portemonnee terwijl hij bovenop Blessed19’s rug ging zitten
Oh, en de spelfouten natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
Trevland is mafia. Nintendo Dreamland gaat over Kirby, Trevland's plaatje is Kirby.
Nohh, Timquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, en de spelfouten natuurlijk.
Het ligd aan de akkount, denk ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
Timmm jongen, zo ken ik je weer. Ik zie taalfouten.
De nachtwaker is nog niet geweest. Leer lezen, dipshit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:44 schreef SMutzskii het volgende:
Ben ff snel online.. bijna alle rollen zijn er al uit?![]()
Zijn er nu 2 door maffia en 1 door nachtwaker, of is nachtwaker nog niet geweest en heeft maffia 3 doden?(vraag naar aanleiding van dat zinnetje in de post)..
Morgen ga ik hinten, nu weer voetbal kijken!![]()
Hoi PP, werkt die account van Timmm lekker?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De nachtwaker is nog niet geweest. Leer lezen, dipshit.
Ik moest gewoon om je lachen,quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo wordt je er bij genaaid door je maffia maatjes
Denk je werkelijk dat er iemand is die daar nog intraptquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo wordt je er bij genaaid door je maffia maatjes
Mieters geil, net als timmmmm zelf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi PP, werkt die account van Timmm lekker?
Mijn avond is weer helemaal goedquote:
Misschien welquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat er iemand is die daar nog intrapt?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi PP, werkt die account van Timmm lekker?
Oeh jb was dorp, goodies!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Zou me niks verbazen als sybje ook armdiep in de pizza zit.
You're one to talk.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:04 schreef Syb-rund. het volgende:
DIe nachtwaker moet trouwens een paar patsen krijgen, die luie motherfucker
je hoort trouwens je snuit te houden als sl, als ik hara dood wil zien verdenk is dat mijn zaak, of dat nou terecht is of nietquote:
Ja stem op mijquote:Op woensdag 9 december 2009 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom stem je niet op Trevland? Vind je het niet sterk genoeg?
ik moet het nog lezen harharquote:Op woensdag 9 december 2009 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom stem je niet op Trevland? Vind je het niet sterk genoeg?
OEH HARA IK BEN IDD NIET WAT IK SCHIJN TE ZIJN.quote:
Ik weet niet waarom jij denkt dat dit zo interessant is dat je het 941391340 moet noemen, maar het zal me werkelijk aan mijn reet roesten. Jij gedraagt je als een idioot de laatste topics. Ik snap werkelijk niet wat je tracht te bereiken,quote:Op woensdag 9 december 2009 00:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
OEH HARA IK BEN IDD NIET WAT IK SCHIJN TE ZIJN.
ik weet heus wel dat ik nog leef omdat ik makkelijker te lynchen ben, maar ik ga je niet klakeloos volgen deze ronde, dat weiger ik.
in principe zat je ook deze keer er weer naast, wat mijn gewende hara-ratio compleet heeft verpest en wat wantrouwen schept.
Je bent en blijft aan het falen, en de pot verwijt de ketel jij die fouten maakt !quote:Op woensdag 9 december 2009 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jij denkt dat dit zo interessant is dat je het 941391340 moet noemen, maar het zal me werkelijk aan mijn reet roesten. Jij gedraagt je als een idioot de laatste topics. Ik snap werkelijk niet wat je tracht te bereiken,.
Hee waarom die edit?quote:Op woensdag 9 december 2009 02:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Je bent en blijft aan het falen, en de pot verwijt de ketel jij die fouten maakt !
Syb liep op een dag nietsvermoedend naar zijn werk. plots werd hij getroffen door een blikseminslag. Het laatste wat hij hoorde was aan diep gebulder. HAHAHAHAHA, had je maar je bek moeten houden.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je hoort trouwens je snuit te houden als sl, als ik hara dood wil zien verdenk is dat mijn zaak, of dat nou terecht is of niet
vieze spelbeinvloeder.
hup jezelf modkillen
Leuke SL hebben we joh..quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De nachtwaker is nog niet geweest. Leer lezen, dipshit.
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:57 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Leuke SL hebben we joh..![]()
Ik dacht dat omdat er 3 doden waren, je de nachtwaker post er al bij had gezet maar het zinnetje was vergeten weg te halen.. want ik snap niet dat er nu in deze nacht ineens 3 doden door maffia zijn ipv 2 wat hiervoor steeds was... betekent dus dat er 5 of 6 maffia's zijn, wat dus weer betekent dat we een vrij groot probleem hebben??![]()
Ik ga nu even de hints bekijken iig.
Kben moeee..
Zeg dan gewoon..quote:Op woensdag 9 december 2009 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oooooooohh, niets hoor. Goed bezig.
Trevland (3) Harajakkie, Isdatzoquote:Op woensdag 9 december 2009 09:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ok, stem ik wel
Etcetera (1) PS
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:04 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon..
Ik speel hier ook maar voor het eerst, doe zo goed me best (hoop ik iig) en dan lach je me uit?
Oke, i hope.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Ik lach PS wel uit.
Ik lach terugquote:Op woensdag 9 december 2009 09:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Ik lach PS wel uit.
Nee, en ik snap niet hoe je bij dat aantal komt?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:08 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oke, i hope.![]()
Maar ff serieus.. Zouden er echt nog 5 of 6 maffia over zijn denk je? Terwijl er al 1 maffia en de spion dood is?Of hoe zijn deze doden te verklaren?
Ben je werkelijk zó dom? Er waren aan het begin van het spel 4 maffia en 1 spion. Als er een spion dood is, en een maffia dood is, hoeveel maffia zouden er dan nog over zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:08 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oke, i hope.![]()
Maar ff serieus.. Zouden er echt nog 5 of 6 maffia over zijn denk je? Terwijl er al 1 maffia en de spion dood is?Of hoe zijn deze doden te verklaren?
Er zijn toch 3 doden en in de beginpost staat:quote:Op woensdag 9 december 2009 09:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, en ik snap niet hoe je bij dat aantal komt?
Ja, ik ben zo dom, nou goed.. echt een held jij zeg.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je werkelijk zó dom? Er waren aan het begin van het spel 4 maffia en 1 spion. Als er een spion dood is, en een maffia dood is, hoeveel maffia zouden er dan nog over zijn?
Dat is wel ergens verteld. Ik ga het alleen niet meer terugzoeken. Maar ik heb wel degelijk verteld hoeveel maffialeden er waren.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo dom, nou goed.. echt een held jij zeg.![]()
![]()
Hoe moet ik in godsnaam weten dat er 4 maffia zijn, is dat ergens vertelt? NEE!? Maar nu dus bljikbaar wel.. das mooi om te weten. Er zijn er dus nog "maar" 3.. gelukkig.
Dan heb ik dat gemist.. want ik wist het dus echt niet. Hoef je niet meteen zo boos te doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is wel ergens verteld. Ik ga het alleen niet meer terugzoeken. Maar ik heb wel degelijk verteld hoeveel maffialeden er waren.
Tim heeft pms, 't went.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:16 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist.. want ik wist het dus echt niet. Hoef je niet meteen zo boos te doen.
Ik ben niet boos, ik mag je alleen niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:16 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist.. want ik wist het dus echt niet. Hoef je niet meteen zo boos te doen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:22 schreef timmmmm het volgende:
Smutski, ik moet lief zijn van hara. Het spijt me. Kusjes enzo.
Ik deed lief ja, dan is het niet lief om me tequote:Op woensdag 9 december 2009 09:25 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
![]()
MAAR WAAR KOMT FUCKING DIE 3e DODE DAN VANDAAN?
Enige wat ik kan bedenken is die mystery rol... dan zal dat hem zijn denk ik.
Cupidoquote:Op woensdag 9 december 2009 09:25 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
![]()
MAAR WAAR KOMT FUCKING DIE 3e DODE DAN VANDAAN?
Enige wat ik kan bedenken is die mystery rol... dan zal dat hem zijn denk ik.
Alsof jij zo lief heb gedaan tegen mij..quote:Op woensdag 9 december 2009 09:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik deed lief ja, dan is het niet lief om me te-en
Maar nu doe ik mijn best, want anders gaat hara me schoppenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:35 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Alsof jij zo lief heb gedaan tegen mij..
Metquote:Op woensdag 9 december 2009 09:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar nu doe ik mijn best, want anders gaat hara me schoppen
Oke..quote:Op woensdag 9 december 2009 09:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar nu doe ik mijn best, want anders gaat hara me schoppen
Maar ik kom nog één keer terugquote:
Als je dat maar goed doet.quote:
Die laat ik aan jou over.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ach, we hebben nog wel wat dorp over.
Als je een idee hebt mag je pmenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als je dat maar goed doet.
Is er nog een hint te vinden over Trevland? of is de Kirby hint het enige?
Dan zal ik Trevland even unvoten,quote:
Wat let je om te kijken?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als je dat maar goed doet.
Is er nog een hint te vinden over Trevland? of is de Kirby hint het enige?
Weet ik toch. Maar ik pak heus wel de goedequote:
Spannend!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:09 schreef ajf het volgende:
[..]
Weet ik toch. Maar ik pak heus wel de goede
Ja ik vind het ook wel schattigquote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lach nog steeds om die vote tegen Etc
zullen wij dan hara gaan voten?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Oh en domAangezien ik dorp ben. Maar ja, met een BM die mafia kan zijn (want ik weet het nog steeds niet
) maakt het ook niet zo heel veel uit he
Dat bedoel ik maar sta eens open voor wat andersquote:Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Alsof ik jou vertrouw
Maar het is weer eens wat anders he. Ik neem het in overweging
Lunchpauzequote:Op woensdag 9 december 2009 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan zal ik Trevland even unvoten,.
[..]
Wat let je om te kijken?
Excuses, excuses. Het is een stuk van 3 regelsquote:Op woensdag 9 december 2009 12:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lunchpauze![]()
en twee meetings vanmiddag
Zie pm.quote:
Op je andere accountquote:
De beste hoef je ook niet te zijn, maar alle beetjes helpen toch.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:10 schreef CaLeX het volgende:
Heb vanmorgen al heel ff gekeken, maar kon zo snel niets vinden.
Maar om nu te zeggen dat ik de beste hintsoplosser ben
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
de beste hoef je ook niet te zijn, maar alle beetjes helpen toch.
Kom op joh, doe eens wat meer je best! Nu doe je niets zelf en volg je maar beetje wat anderen zeggen.. lekker makkelijk he.![]()
Mja, dat is dan wel weer jammer.. zijn echt maar een paar mensen die hints zoeken en de rest lift maar beetje mee..quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
De spelfouten zijn je ook geheel ontgaan?
Ja, daar zit ik al 3255839 topics over te jankenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Mja, dat is dan wel weer jammer.. zijn echt maar een paar mensen die hints zoeken en de rest lift maar beetje mee..![]()
Ik ben wel echt benieuwd moet ik btw zeggen naar de hints die erin zitten en wat die betekenen..
en ik wil een 15 jarig sletje wat aan mijn pik zuigt. Je kan niet alles hebben.quote:
Isdatzo had hetzelfdequote:Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]Die heb ik juist genegeerd omdat ik dacht dat het geen hint was.
Stom spel! *stampvoet*
oeh! viezerd! maar der zijn der nog een stuk of 11 in ofzo? 3 maffia 8 dorp? dubbele lynch hup 2 maffia's eruit en dan de nachtwaker ff die andere maffia killen dan kan ik weer mee doen toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en ik wil een 15 jarig sletje wat aan mijn pik zuigt. Je kan niet alles hebben.
wtf is er mis met jouw zeg, ga naar een dokter ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 07:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Syb liep op een dag nietsvermoedend naar zijn werk. plots werd hij getroffen door een blikseminslag. Het laatste wat hij hoorde was aan diep gebulder. HAHAHAHAHA, had je maar je bek moeten houden.
Syb was een oud zeikwijf.
Nouja, dan kunnen we nu iig samen zeuren..quote:Op woensdag 9 december 2009 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik al 3255839 topics over te jankenEn daarna wel huilen als de gelynchte dorp bleek te zijn. En maar wijzen met dat vieze vingertje om vervolgens alleen naar de namen van de doden in de hints te kijken.
Same here, ik wil weten of ik nu zo debiel ben of Tim
Als of ik nog nooit eerder op mede maffia heb gestemdquote:Op woensdag 9 december 2009 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Kijk nou toch, mafia Trevland wil mij wel lynchen. Hmm.
Ghihih, maar wel op PM vragen wie welke rol heeft!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wtf is er mis met jouw zeg, ga naar een dokter ofzo.
een beetje overal de verzuurde kwal uithangen
En wie zegt dat ze dat niet gedaan heeftquote:Op woensdag 9 december 2009 12:37 schreef Harajuku. het volgende:
jaspah (9) PS, ajf, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Jannesbrownie (4) Sybsybsybsyberdesybsyb, Idz, Xaryna, jaspah
Isdatzo (2) JB, Blessed
Harajuku (2) _Michiel_, Marijkezwolle,
Borisz (2) Hara
De spion heeft op mij gestemd, de spion mag niet op mafia stemmen.
Muahahahaha! Bedankt MarijkeZwolle.
de spelleiderquote:Op woensdag 9 december 2009 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze dat niet gedaan heeft
DE SPIONquote:Op woensdag 9 december 2009 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik citeer:quote:Op woensdag 9 december 2009 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je schreeuwtquote:Op woensdag 9 december 2009 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DE SPION
MAG NIET
OP MAFIA
STEMMEN
Comprende?
Dan modkill.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je schreeuwtEn in de omschrijving staat dat als de Spion bij de mafia wil horen hij/zij dat niet moet doen. Voor hetzelfde geld dat MarijkeZwolle 'ja dikke fuck het is wel goed met jullie'
Doe maarquote:Op woensdag 9 december 2009 12:48 schreef timmmmm het volgende:
De zombiekill is binnen. Gelijk posten?
Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:48 schreef timmmmm het volgende:
De zombiekill is binnen. Gelijk posten?
Ik ben druk bezig met graven, mag ik niet even pauze?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga jij nu maar vast in je graf liggen,.
Over doden niets dan goeds hequote:
Nee, doorgaan kreng.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met graven, mag ik niet even pauze?
ben ik eens een kleer clean als de tering qua hints, pakken jullie me zoquote:
Ik vond het een waardige doodquote:
Wat?quote:
En niet meer spelgerelateerd posten betekent ook niet meer huilen in mijn PMboxquote:Op woensdag 9 december 2009 13:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ben ik eens een kleer clean als de tering qua hints, pakken jullie me zo
Ik bedank voor de eer.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil er wel een 2 persoon van maken dat je lekker naast me kan gaan liggen
ik vind het wel erg dat iedereen waarnaar ik hints had staan de eerste nacht enzo of betrouwbaar is of doodquote:
ik heb mijn antwoord gekregen, en hoef dus nergens meer om te huilen.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En niet meer spelgerelateerd posten betekent ook niet meer huilen in mijn PMbox
Maar ik wil jou lynchen.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat als je mij als doel had je wel een maffia had omgelegd
Jij gaat toch dood bij de dorpslynch.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat als je mij als doel had je wel een maffia had omgelegd
Nee daar was ik na gisteren ook achterquote:Op woensdag 9 december 2009 13:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het wel erg dat iedereen waarnaar ik hints had staan de eerste nacht enzo of betrouwbaar is of dood![]()
![]()
op gedrag lynchen was trouwens voor deze ronde nog nooit zo non-succesvol
[..]
ik heb mijn antwoord gekregen, en hoef dus nergens meer om te huilen.
nouja misschien toch alvast de hints![]()
![]()
en wat nou als ik dat helemaal niet wilquote:Op woensdag 9 december 2009 13:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij gaat toch dood bij de dorpslynch.
Dan laat ik je leven.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat nou als ik dat helemaal niet wil
Had dat gelijk gezegd, gekkie!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yippiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo mij doodmaken met een blij vogeltjequote:Op woensdag 9 december 2009 13:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had dat gelijk gezegd, gekkie!
##unvote
Oh nee.
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yippie![]()
![]()
Nee hoor, ik verzin er wel iets op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Anders zou die vogel niet blij zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo mij doodmaken met een blij vogeltje
Ik had ook niks te willenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anders zou die vogel niet blij zijn.
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verzin er wel iets op.
dit lijstje klopt niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:22 schreef SMutzskii het volgende:
Nog 9 spelers over:
3 maffia
6 burgers: 2 bodyguards, 1 dorpsoudste, 1 nachtwaker en 2 dorpelingen.
Wordt dus nog spannend!
Het moet wel als ik kijk naar alle rollen @ beginpost, maar ik weetniet of alle rollen gebruikt worden en of er niet eventuele dubbelrollen zijn, maar daar is bij mij niets over bekend iig.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:26 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Het moet wel als ik kijk naar alle rollen @ beginpost, maar ik weetniet of alle rollen gebruikt worden en of er niet eventuele dubbelrollen zijn, maar daar is bij mij niets over bekend iig.
Oja, er zat ook een speciale rol in he? Betekent dus dat er 1 dorpeling minder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |