Oke, i hope.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Ik lach PS wel uit.
Ik lach terugquote:Op woensdag 9 december 2009 09:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.
Ik lach PS wel uit.
Nee, en ik snap niet hoe je bij dat aantal komt?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:08 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oke, i hope.![]()
Maar ff serieus.. Zouden er echt nog 5 of 6 maffia over zijn denk je? Terwijl er al 1 maffia en de spion dood is?Of hoe zijn deze doden te verklaren?
Ben je werkelijk zó dom? Er waren aan het begin van het spel 4 maffia en 1 spion. Als er een spion dood is, en een maffia dood is, hoeveel maffia zouden er dan nog over zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 09:08 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Oke, i hope.![]()
Maar ff serieus.. Zouden er echt nog 5 of 6 maffia over zijn denk je? Terwijl er al 1 maffia en de spion dood is?Of hoe zijn deze doden te verklaren?
Er zijn toch 3 doden en in de beginpost staat:quote:Op woensdag 9 december 2009 09:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, en ik snap niet hoe je bij dat aantal komt?
Ja, ik ben zo dom, nou goed.. echt een held jij zeg.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je werkelijk zó dom? Er waren aan het begin van het spel 4 maffia en 1 spion. Als er een spion dood is, en een maffia dood is, hoeveel maffia zouden er dan nog over zijn?
Dat is wel ergens verteld. Ik ga het alleen niet meer terugzoeken. Maar ik heb wel degelijk verteld hoeveel maffialeden er waren.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo dom, nou goed.. echt een held jij zeg.![]()
![]()
Hoe moet ik in godsnaam weten dat er 4 maffia zijn, is dat ergens vertelt? NEE!? Maar nu dus bljikbaar wel.. das mooi om te weten. Er zijn er dus nog "maar" 3.. gelukkig.
Dan heb ik dat gemist.. want ik wist het dus echt niet. Hoef je niet meteen zo boos te doen.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is wel ergens verteld. Ik ga het alleen niet meer terugzoeken. Maar ik heb wel degelijk verteld hoeveel maffialeden er waren.
Tim heeft pms, 't went.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:16 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist.. want ik wist het dus echt niet. Hoef je niet meteen zo boos te doen.
Ik ben niet boos, ik mag je alleen niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:16 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist.. want ik wist het dus echt niet. Hoef je niet meteen zo boos te doen.
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:22 schreef timmmmm het volgende:
Smutski, ik moet lief zijn van hara. Het spijt me. Kusjes enzo.
Ik deed lief ja, dan is het niet lief om me tequote:Op woensdag 9 december 2009 09:25 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
![]()
MAAR WAAR KOMT FUCKING DIE 3e DODE DAN VANDAAN?
Enige wat ik kan bedenken is die mystery rol... dan zal dat hem zijn denk ik.
Cupidoquote:Op woensdag 9 december 2009 09:25 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
![]()
MAAR WAAR KOMT FUCKING DIE 3e DODE DAN VANDAAN?
Enige wat ik kan bedenken is die mystery rol... dan zal dat hem zijn denk ik.
Alsof jij zo lief heb gedaan tegen mij..quote:Op woensdag 9 december 2009 09:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik deed lief ja, dan is het niet lief om me te-en
Maar nu doe ik mijn best, want anders gaat hara me schoppenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:35 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Alsof jij zo lief heb gedaan tegen mij..
Metquote:Op woensdag 9 december 2009 09:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar nu doe ik mijn best, want anders gaat hara me schoppen
Oke..quote:Op woensdag 9 december 2009 09:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar nu doe ik mijn best, want anders gaat hara me schoppen
Maar ik kom nog één keer terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |