Oh, en de spelfouten natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
Trevland is mafia. Nintendo Dreamland gaat over Kirby, Trevland's plaatje is Kirby.
Nohh, Timquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, en de spelfouten natuurlijk.
Het ligd aan de akkount, denk ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
Timmm jongen, zo ken ik je weer. Ik zie taalfouten.
De nachtwaker is nog niet geweest. Leer lezen, dipshit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:44 schreef SMutzskii het volgende:
Ben ff snel online.. bijna alle rollen zijn er al uit?![]()
Zijn er nu 2 door maffia en 1 door nachtwaker, of is nachtwaker nog niet geweest en heeft maffia 3 doden?(vraag naar aanleiding van dat zinnetje in de post)..
Morgen ga ik hinten, nu weer voetbal kijken!![]()
Hoi PP, werkt die account van Timmm lekker?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De nachtwaker is nog niet geweest. Leer lezen, dipshit.
Ik moest gewoon om je lachen,quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo wordt je er bij genaaid door je maffia maatjes
Denk je werkelijk dat er iemand is die daar nog intraptquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo wordt je er bij genaaid door je maffia maatjes
Mieters geil, net als timmmmm zelf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi PP, werkt die account van Timmm lekker?
Mijn avond is weer helemaal goedquote:
Misschien welquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat er iemand is die daar nog intrapt?
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi PP, werkt die account van Timmm lekker?
Oeh jb was dorp, goodies!quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Zou me niks verbazen als sybje ook armdiep in de pizza zit.
You're one to talk.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:04 schreef Syb-rund. het volgende:
DIe nachtwaker moet trouwens een paar patsen krijgen, die luie motherfucker
je hoort trouwens je snuit te houden als sl, als ik hara dood wil zien verdenk is dat mijn zaak, of dat nou terecht is of nietquote:
Ja stem op mijquote:Op woensdag 9 december 2009 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom stem je niet op Trevland? Vind je het niet sterk genoeg?
ik moet het nog lezen harharquote:Op woensdag 9 december 2009 00:11 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom stem je niet op Trevland? Vind je het niet sterk genoeg?
OEH HARA IK BEN IDD NIET WAT IK SCHIJN TE ZIJN.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |