We zijn echt niet goed met gedrag ontrafelen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij één hint en veel gedrag.
Daar zal JB anders over denkenquote:
Ja.quote:
Tijd voor watquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
aahhh ben net wakker, is er nog tijd? Ik vergeet de tijden de hele tijd
Ligt eraan voor wat. Dorp heeft weer eens een medebewoner omgelegd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
aahhh ben net wakker, is er nog tijd? Ik vergeet de tijden de hele tijd
Ik wilde jou lynchenquote:
Ik overleef deze ronde toch nietquote:
Mafia zou wel stom zijn om jou te vermoorden als meerdere mensen zeggen jou te willen lynchen.quote:
Maar dan ga ik nog steeds doodquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia zou wel stom zijn om jou te vermoorden als meerdere mensen zeggen jou te willen lynchen.
I can live with itquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu mag ik niets meer zeggen en ik verduidelijkte de dingen juist zo goed
Snap je nu ook waarom men jou ging verdenken? Of ga je ronde 3 weer hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben gewoon weer dood
En nu mag ik niets meer zeggen en ik verduidelijkte de dingen juist zo goed
Ik ga wel nog mee kijken hoor, das leuk
Lees de vorige topics eens na. Ga jij nu lessen geven hoe je je NIEt verdacht moet maken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Snap je nu ook waarom men jou ging verdenken? Of ga je ronde 3 weer hetzelfde doen.
Ik doe gewoon wat ik de hele tijd al doequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Snap je nu ook waarom men jou ging verdenken? Of ga je ronde 3 weer hetzelfde doen.
Mên, dat was één dingetjequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees de vorige topics eens na. Ga jij nu lessen geven hoe je je NIEt verdacht moet maken?
Wanneer jij niet verdacht gaat doen moeten we dus oppassenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik de hele tijd al doenu weten mensen iig al dat ik zo gewoon ben.
En ik heb mn ava veranderd gelijknou ja, mn webicon dinges
We moeten niet oppassen, jij moet oppassen Hara. Ik vertrouw je nu al helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom jij niet verdacht gaat doen moeten we dus oppassen
Ik bedoelde wanneer, en dat gaat dus over volgende rondes, wanneer ze weer leeft enzo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We moeten niet oppassen, jij moet oppassen Hara. Ik vertrouw je nu al helemaal niet meer.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:08 schreef timmmmm het volgende:
JB is dood. JB is durp.
21.30 PMs binnen. Als ik er zin in heb, rond 22.00 de nachtpost.
Kudo's trouwens naar degene die het nu zo weet te draaien dat het hara's schuld is
PS +10quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We moeten niet oppassen, jij moet oppassen Hara. Ik vertrouw je nu al helemaal niet meer.
Da's niet helemaal volgens afspraak hè!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef timmmmm het volgende:
En kudo's voor Ladi voor het eerste verhaaltje, die was geheel van haar hand.
Ga maar vast liggen. Benen wijd, dan kom ik je zo verder belonenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Da's niet helemaal volgens afspraak hè!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Blessed19 zat rustig in zijn huiskamer televisie te kijken. Een stelletje broodmagere snollen die meededen aan een programma omdat ze graag hun lijf wilden verkopen was erop. Blessed19 ging helemaal op in het programma, waardoor hij niet merkte dat iemand zich toegang tot zijn woning had verschaft. Met een dreun ging de kamerdeur open en stond daar een wildvreemde figuur. Blessed19 schrok en slaakte een gil. “BEK DICHT JIJ LOWLIFE!!!!” schreeuwde de vreemdeling. Blessed19 was bang, doodsbang, en riep: ‘wacht, ik pak m’n portemonnee, ik betaal je wat je wilt!’. De mob was in een goeie bui, omdat het uitmoorden van het dorp zeer gestaag verliep, en kon daarom wel een grapje hebben. Hij liet Blessed19 naar de kast kruipen voor de portemonnee terwijl hij bovenop Blessed19’s rug ging zitten. “JE KUNT HET NIET, JE KUNT HET NIET!!!!!!” schreeuwde de mob. Nadat Blessed in elkaar was gezakt van ellende, al zijn lichaamssappen uit angst de vrije loop liet en hierin badend op de grond lag te huilen, terwijl hij smeekte om genade, had de maffioso zijn lolletje gehad en vertrok zijn gezicht weer naar de koelbloedige, ijzige uitstraling die het bij binnenkomst ook had. Vlug pakte hij het moordwapen dat hij thuis uit zijn schuurtje had gehaald, en tergend langzaam stak hij deze diep in de borstkast van Blessed19 (dorpsbewoner). Blessed19 stierf, doorboord met 17 spaken.
jij barbaar!!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Da's niet helemaal volgens afspraak hè!
Ik zal je nog 's helpen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ga maar vast liggen. Benen wijd, dan kom ik je zo verder belonen
Ik heb niks gedaan!quote:
euh...quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat je een man bent, ik dacht een vrouw/meisje
Dat weet ik, maar daar kijk ik meestal niet naarquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:00 schreef blessed19 het volgende:
[..]
euh...juist...
trouwens, het icoon naast je naam betekend of je een man of een vrouw bent.
?quote:Hij liet Blessed19 naar de kast kruipen voor de portemonnee terwijl hij bovenop Blessed19’s rug ging zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |