We zijn echt niet goed met gedrag ontrafelen..quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij één hint en veel gedrag.
Daar zal JB anders over denkenquote:
Ja.quote:
Tijd voor watquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
aahhh ben net wakker, is er nog tijd? Ik vergeet de tijden de hele tijd
Ligt eraan voor wat. Dorp heeft weer eens een medebewoner omgelegd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
aahhh ben net wakker, is er nog tijd? Ik vergeet de tijden de hele tijd
Ik wilde jou lynchenquote:
Ik overleef deze ronde toch nietquote:
Mafia zou wel stom zijn om jou te vermoorden als meerdere mensen zeggen jou te willen lynchen.quote:
Maar dan ga ik nog steeds doodquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Mafia zou wel stom zijn om jou te vermoorden als meerdere mensen zeggen jou te willen lynchen.
I can live with itquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
En nu mag ik niets meer zeggen en ik verduidelijkte de dingen juist zo goed
Snap je nu ook waarom men jou ging verdenken? Of ga je ronde 3 weer hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben gewoon weer dood
En nu mag ik niets meer zeggen en ik verduidelijkte de dingen juist zo goed
Ik ga wel nog mee kijken hoor, das leuk
Lees de vorige topics eens na. Ga jij nu lessen geven hoe je je NIEt verdacht moet maken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Snap je nu ook waarom men jou ging verdenken? Of ga je ronde 3 weer hetzelfde doen.
Ik doe gewoon wat ik de hele tijd al doequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Snap je nu ook waarom men jou ging verdenken? Of ga je ronde 3 weer hetzelfde doen.
Mên, dat was één dingetjequote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees de vorige topics eens na. Ga jij nu lessen geven hoe je je NIEt verdacht moet maken?
Wanneer jij niet verdacht gaat doen moeten we dus oppassenquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat ik de hele tijd al doenu weten mensen iig al dat ik zo gewoon ben.
En ik heb mn ava veranderd gelijknou ja, mn webicon dinges
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |