Oh, en de spelfouten natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
Trevland is mafia. Nintendo Dreamland gaat over Kirby, Trevland's plaatje is Kirby.
Nohh, Timquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, en de spelfouten natuurlijk.
Het ligd aan de akkount, denk ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
Timmm jongen, zo ken ik je weer. Ik zie taalfouten.
De nachtwaker is nog niet geweest. Leer lezen, dipshit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:44 schreef SMutzskii het volgende:
Ben ff snel online.. bijna alle rollen zijn er al uit?![]()
Zijn er nu 2 door maffia en 1 door nachtwaker, of is nachtwaker nog niet geweest en heeft maffia 3 doden?(vraag naar aanleiding van dat zinnetje in de post)..
Morgen ga ik hinten, nu weer voetbal kijken!![]()
Hoi PP, werkt die account van Timmm lekker?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De nachtwaker is nog niet geweest. Leer lezen, dipshit.
Ik moest gewoon om je lachen,quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo wordt je er bij genaaid door je maffia maatjes
Denk je werkelijk dat er iemand is die daar nog intraptquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
En zo wordt je er bij genaaid door je maffia maatjes
Mieters geil, net als timmmmm zelf.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoi PP, werkt die account van Timmm lekker?
Mijn avond is weer helemaal goedquote:
Misschien welquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat er iemand is die daar nog intrapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |