Ik weet niet waarom jij denkt dat dit zo interessant is dat je het 941391340 moet noemen, maar het zal me werkelijk aan mijn reet roesten. Jij gedraagt je als een idioot de laatste topics. Ik snap werkelijk niet wat je tracht te bereiken,quote:Op woensdag 9 december 2009 00:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
OEH HARA IK BEN IDD NIET WAT IK SCHIJN TE ZIJN.
ik weet heus wel dat ik nog leef omdat ik makkelijker te lynchen ben, maar ik ga je niet klakeloos volgen deze ronde, dat weiger ik.
in principe zat je ook deze keer er weer naast, wat mijn gewende hara-ratio compleet heeft verpest en wat wantrouwen schept.
Je bent en blijft aan het falen, en de pot verwijt de ketel jij die fouten maakt !quote:Op woensdag 9 december 2009 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jij denkt dat dit zo interessant is dat je het 941391340 moet noemen, maar het zal me werkelijk aan mijn reet roesten. Jij gedraagt je als een idioot de laatste topics. Ik snap werkelijk niet wat je tracht te bereiken,.
Hee waarom die edit?quote:Op woensdag 9 december 2009 02:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Je bent en blijft aan het falen, en de pot verwijt de ketel jij die fouten maakt !
Syb liep op een dag nietsvermoedend naar zijn werk. plots werd hij getroffen door een blikseminslag. Het laatste wat hij hoorde was aan diep gebulder. HAHAHAHAHA, had je maar je bek moeten houden.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je hoort trouwens je snuit te houden als sl, als ik hara dood wil zien verdenk is dat mijn zaak, of dat nou terecht is of niet
vieze spelbeinvloeder.
hup jezelf modkillen
Leuke SL hebben we joh..quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De nachtwaker is nog niet geweest. Leer lezen, dipshit.
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:57 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Leuke SL hebben we joh..![]()
Ik dacht dat omdat er 3 doden waren, je de nachtwaker post er al bij had gezet maar het zinnetje was vergeten weg te halen.. want ik snap niet dat er nu in deze nacht ineens 3 doden door maffia zijn ipv 2 wat hiervoor steeds was... betekent dus dat er 5 of 6 maffia's zijn, wat dus weer betekent dat we een vrij groot probleem hebben??![]()
Ik ga nu even de hints bekijken iig.
Kben moeee..
Zeg dan gewoon..quote:Op woensdag 9 december 2009 09:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oooooooohh, niets hoor. Goed bezig.
Trevland (3) Harajakkie, Isdatzoquote:Op woensdag 9 december 2009 09:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ok, stem ik wel
Etcetera (1) PS
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:04 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon..
Ik speel hier ook maar voor het eerst, doe zo goed me best (hoop ik iig) en dan lach je me uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |