Als je dat maar goed doet.quote:
Die laat ik aan jou over.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
Ach, we hebben nog wel wat dorp over.
Als je een idee hebt mag je pmenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als je dat maar goed doet.
Is er nog een hint te vinden over Trevland? of is de Kirby hint het enige?
Dan zal ik Trevland even unvoten,quote:
Wat let je om te kijken?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Als je dat maar goed doet.
Is er nog een hint te vinden over Trevland? of is de Kirby hint het enige?
Weet ik toch. Maar ik pak heus wel de goedequote:
Spannend!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:09 schreef ajf het volgende:
[..]
Weet ik toch. Maar ik pak heus wel de goede
Ja ik vind het ook wel schattigquote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik lach nog steeds om die vote tegen Etc
zullen wij dan hara gaan voten?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Oh en domAangezien ik dorp ben. Maar ja, met een BM die mafia kan zijn (want ik weet het nog steeds niet
) maakt het ook niet zo heel veel uit he
Dat bedoel ik maar sta eens open voor wat andersquote:Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Alsof ik jou vertrouw
Maar het is weer eens wat anders he. Ik neem het in overweging
Lunchpauzequote:Op woensdag 9 december 2009 11:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan zal ik Trevland even unvoten,.
[..]
Wat let je om te kijken?
Excuses, excuses. Het is een stuk van 3 regelsquote:Op woensdag 9 december 2009 12:08 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Lunchpauze![]()
en twee meetings vanmiddag
Zie pm.quote:
Op je andere accountquote:
De beste hoef je ook niet te zijn, maar alle beetjes helpen toch.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:10 schreef CaLeX het volgende:
Heb vanmorgen al heel ff gekeken, maar kon zo snel niets vinden.
Maar om nu te zeggen dat ik de beste hintsoplosser ben
Wen er maar aan.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:20 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
de beste hoef je ook niet te zijn, maar alle beetjes helpen toch.
Kom op joh, doe eens wat meer je best! Nu doe je niets zelf en volg je maar beetje wat anderen zeggen.. lekker makkelijk he.![]()
Mja, dat is dan wel weer jammer.. zijn echt maar een paar mensen die hints zoeken en de rest lift maar beetje mee..quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
De spelfouten zijn je ook geheel ontgaan?
Ja, daar zit ik al 3255839 topics over te jankenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Mja, dat is dan wel weer jammer.. zijn echt maar een paar mensen die hints zoeken en de rest lift maar beetje mee..![]()
Ik ben wel echt benieuwd moet ik btw zeggen naar de hints die erin zitten en wat die betekenen..
en ik wil een 15 jarig sletje wat aan mijn pik zuigt. Je kan niet alles hebben.quote:
Isdatzo had hetzelfdequote:Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]Die heb ik juist genegeerd omdat ik dacht dat het geen hint was.
Stom spel! *stampvoet*
oeh! viezerd! maar der zijn der nog een stuk of 11 in ofzo? 3 maffia 8 dorp? dubbele lynch hup 2 maffia's eruit en dan de nachtwaker ff die andere maffia killen dan kan ik weer mee doen toch?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
en ik wil een 15 jarig sletje wat aan mijn pik zuigt. Je kan niet alles hebben.
wtf is er mis met jouw zeg, ga naar een dokter ofzo.quote:Op woensdag 9 december 2009 07:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Syb liep op een dag nietsvermoedend naar zijn werk. plots werd hij getroffen door een blikseminslag. Het laatste wat hij hoorde was aan diep gebulder. HAHAHAHAHA, had je maar je bek moeten houden.
Syb was een oud zeikwijf.
Nouja, dan kunnen we nu iig samen zeuren..quote:Op woensdag 9 december 2009 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik al 3255839 topics over te jankenEn daarna wel huilen als de gelynchte dorp bleek te zijn. En maar wijzen met dat vieze vingertje om vervolgens alleen naar de namen van de doden in de hints te kijken.
Same here, ik wil weten of ik nu zo debiel ben of Tim
Als of ik nog nooit eerder op mede maffia heb gestemdquote:Op woensdag 9 december 2009 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
Kijk nou toch, mafia Trevland wil mij wel lynchen. Hmm.
Ghihih, maar wel op PM vragen wie welke rol heeft!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wtf is er mis met jouw zeg, ga naar een dokter ofzo.
een beetje overal de verzuurde kwal uithangen
En wie zegt dat ze dat niet gedaan heeftquote:Op woensdag 9 december 2009 12:37 schreef Harajuku. het volgende:
jaspah (9) PS, ajf, Etc., Ez, CLX, krio, dorpsoudste, Borisz, SMutzski
Jannesbrownie (4) Sybsybsybsyberdesybsyb, Idz, Xaryna, jaspah
Isdatzo (2) JB, Blessed
Harajuku (2) _Michiel_, Marijkezwolle,
Borisz (2) Hara
De spion heeft op mij gestemd, de spion mag niet op mafia stemmen.
Muahahahaha! Bedankt MarijkeZwolle.
de spelleiderquote:Op woensdag 9 december 2009 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
En wie zegt dat ze dat niet gedaan heeft
DE SPIONquote:Op woensdag 9 december 2009 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik citeer:quote:Op woensdag 9 december 2009 12:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je schreeuwtquote:Op woensdag 9 december 2009 12:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DE SPION
MAG NIET
OP MAFIA
STEMMEN
Comprende?
Dan modkill.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je schreeuwtEn in de omschrijving staat dat als de Spion bij de mafia wil horen hij/zij dat niet moet doen. Voor hetzelfde geld dat MarijkeZwolle 'ja dikke fuck het is wel goed met jullie'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |