Doe maarquote:Op woensdag 9 december 2009 12:48 schreef timmmmm het volgende:
De zombiekill is binnen. Gelijk posten?
Lijkt me leuk.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:48 schreef timmmmm het volgende:
De zombiekill is binnen. Gelijk posten?
Ik ben druk bezig met graven, mag ik niet even pauze?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga jij nu maar vast in je graf liggen,.
Over doden niets dan goeds hequote:
Nee, doorgaan kreng.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig met graven, mag ik niet even pauze?
ben ik eens een kleer clean als de tering qua hints, pakken jullie me zoquote:
Ik vond het een waardige doodquote:
Wat?quote:
En niet meer spelgerelateerd posten betekent ook niet meer huilen in mijn PMboxquote:Op woensdag 9 december 2009 13:00 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ben ik eens een kleer clean als de tering qua hints, pakken jullie me zo
Ik bedank voor de eer.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil er wel een 2 persoon van maken dat je lekker naast me kan gaan liggen
ik vind het wel erg dat iedereen waarnaar ik hints had staan de eerste nacht enzo of betrouwbaar is of doodquote:
ik heb mijn antwoord gekregen, en hoef dus nergens meer om te huilen.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En niet meer spelgerelateerd posten betekent ook niet meer huilen in mijn PMbox
Maar ik wil jou lynchen.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat als je mij als doel had je wel een maffia had omgelegd
Jij gaat toch dood bij de dorpslynch.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat als je mij als doel had je wel een maffia had omgelegd
Nee daar was ik na gisteren ook achterquote:Op woensdag 9 december 2009 13:04 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind het wel erg dat iedereen waarnaar ik hints had staan de eerste nacht enzo of betrouwbaar is of dood![]()
![]()
op gedrag lynchen was trouwens voor deze ronde nog nooit zo non-succesvol
[..]
ik heb mijn antwoord gekregen, en hoef dus nergens meer om te huilen.
nouja misschien toch alvast de hints![]()
![]()
en wat nou als ik dat helemaal niet wilquote:Op woensdag 9 december 2009 13:05 schreef ajf het volgende:
[..]
Jij gaat toch dood bij de dorpslynch.
Dan laat ik je leven.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
en wat nou als ik dat helemaal niet wil
Had dat gelijk gezegd, gekkie!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yippiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo mij doodmaken met een blij vogeltjequote:Op woensdag 9 december 2009 13:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Had dat gelijk gezegd, gekkie!
##unvote
Oh nee.
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yippie![]()
![]()
Nee hoor, ik verzin er wel iets op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Anders zou die vogel niet blij zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo mij doodmaken met een blij vogeltje
Ik had ook niks te willenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Anders zou die vogel niet blij zijn.
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verzin er wel iets op.
dit lijstje klopt niet.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:22 schreef SMutzskii het volgende:
Nog 9 spelers over:
3 maffia
6 burgers: 2 bodyguards, 1 dorpsoudste, 1 nachtwaker en 2 dorpelingen.
Wordt dus nog spannend!
Het moet wel als ik kijk naar alle rollen @ beginpost, maar ik weetniet of alle rollen gebruikt worden en of er niet eventuele dubbelrollen zijn, maar daar is bij mij niets over bekend iig.quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 13:26 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Het moet wel als ik kijk naar alle rollen @ beginpost, maar ik weetniet of alle rollen gebruikt worden en of er niet eventuele dubbelrollen zijn, maar daar is bij mij niets over bekend iig.
Oja, er zat ook een speciale rol in he? Betekent dus dat er 1 dorpeling minder is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |