Waarom maak je ook hints die naar andere mensen wijzen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Langzame pijnlijke doden, meer gun ik mensen vandaag niet.
ik vind het vervelend dat ik straks moet werken en dus vol in verwachting moet wachten op hara's waarschijnlijk uitgestelde executiequote:
Eh, wat heb ik nu weer met Etc te maken?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zooi, ik ga dus niet op Etcetera stemmen omdat ik Hara niet vertrouw.
Hara is spion, ze wil de mafiua helpen en maakt er een potje van, maar is zelf geen mafia, vandaar dat er geen hints tegen haar zijn
Allesquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eh, wat heb ik nu weer met Etc te maken?
Ik voel een modkill opkomen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom maak je ook hints die naar andere mensen wijzen?Je misleidt ons bewust
Ik geloof het allemaal welquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom maak je ook hints die naar andere mensen wijzen?Je misleidt ons bewust
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik geloof het allemaal wel
##JB
Harajuku (2) blessed, Syb-rund
JB(2) ajf, Etc
MarijkeZwolle (3) Hara, SMutzskii
Etcetera(1) JB
geen dankquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ik ook pm's krijg van mensen waarvan ik me afvraag waarom ze me pm'en
Ik houd al op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ik ook pm's krijg van mensen waarvan ik me afvraag waarom ze me pm'en
Zie die post boven de jouwequote:
Je bent een schatje. Ik vertrouw je voor geen meter thoughquote:
Geeft niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent een schatje. Ik vertrouw je voor geen meter though
Verander even het lijstje anders gaan er weer noobs de verkeerde overnemenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent een schatje. Ik vertrouw je voor geen meter though
Sorryquote:
Nouja, niet per se spion hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zooi, ik ga dus niet op Etcetera stemmen omdat ik Hara niet vertrouw.
Hara is spion, ze wil de mafiua helpen en maakt er een potje van, maar is zelf geen mafia, vandaar dat er geen hints tegen haar zijn
Dat was de laatste tochquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef ajf het volgende:
[..]
Verander even het lijstje anders gaan er weer noobs de verkeerde overnemen
Dat ligt aan de SL, want de mafia had bij mij niets te kiezen. En die keer dat ik mafia was had ik ook niets te kiezen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nouja, niet per se spion hoor
het kan best zo zijn dat de maffia haar gewoon niet laten killen, ze is immers de burgemeester en in een goede positie
Niet kunnen quoten vind ik een goed genoege reden voor een modkill.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 8 december 2009 16:15 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik voel een modkill opkomen.[quote]Sorry
Ik weet het niet meer
#unvote Etcetera
##isdatzo
JB(2) ajf, Etc
Isdatzo(1) JB
Ik weet het niet, ik stem niet op hara, maar weer op Idz.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Nouja, niet per se spion hoor
het kan best zo zijn dat de maffia haar gewoon niet laten killen, ze is immers de burgemeester en in een goede positie
Ik had al op JB gestemd. Maar hij klopt nu weerquote:
Nou hara, mag het deze keer wel dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ligt aan de SL, want de mafia had bij mij niets te kiezen. En die keer dat ik mafia was had ik ook niets te kiezen.
Maar dat is niet verdacht, hum, Hara?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Niet kunnen quoten vind ik een goed genoege reden voor een modkill.
En om de 2 seconden je stem veranderen ook.
Zo goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:23 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Niet kunnen quoten vind ik een goed genoege reden voor een modkill.
En om de 2 seconden je stem veranderen ook.
geeft niet het is een hele moeilijke vraag hoor, vraag het maar gerust aan tim naquote:
Ik had jouw post niet eens gezien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
geeft niet het is een hele moeilijke vraag hoor, vraag het maar gerust aan tim na
Ja, geit, je stond er nog bij, ik was alleen zo oenig om de 1 niet in een 2 te veranderen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik had al op JB gestemd. Maar hij klopt nu weer
dat weet ikquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had jouw post niet eens gezien.
Maar het hele spel draait toch om syb, en om wat hij denkt. Jouw post dan vast ookquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had jouw post niet eens gezien.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, geit, je stond er nog bij, ik was alleen zo oenig om de 1 niet in een 2 te veranderen.
Oeh, oeh, ben ik nou verdacht?
Lieverd?quote:
Ja?quote:
't was het eerste wat in me opkwamquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:30 schreef ajf het volgende:
[..]
Geit?Ja nou ik bedoelde die 2 stemmen toch ook.
Je bent de eerste die me zo noemtquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
't was het eerste wat in me opkwamNiets persoonlijks
Omfg.. rot opquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sorry
Ik weet het niet meer
#unvote Etcetera
##isdatzo
JB(2) ajf, Etc
Isdatzo(1) JB
Geit.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:33 schreef ajf het volgende:
[..]
Je bent de eerste die me zo noemtNee dit spel is niet persoonlijk
quote:
later mien jongquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:33 schreef UncleErnie het volgende:
Ik ben weg. Ik weet niet hoe laat ik terug ben. In ieder geval niet voor de dagpost, misschien niet voor de nachtpost. Misschien als jullie Ladi lief aankijken.
25 minuten geleden ging je slapen?quote:
Ja en jij ging meequote:Op dinsdag 8 december 2009 16:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
25 minuten geleden ging je slapen?
Ja maar hoe kan dat als jij nog hier bentquote:
Das jammer, volgens Tim gaat het nog wel even duren.quote:
maakt niet uit, moet toch werkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Das jammer, volgens Tim gaat het nog wel even duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |