FAILSquote:
6 uur te vroeg? Waarom zou je je wekker om 10 uur al zetten?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:41 schreef theKiD het volgende:
tvp voor het slapen gaan![]()
![]()
Weltrusten Tilburg, mijn gordijnen gaan dicht, en ik kruip me mandje in.. Morgen gaat de wekker weer 6 uur te vroeg voor de meeste hier![]()
![]()
Geen geld kan ik niet oplossen. Mijn allereerste kerst in Tilburg had ik een kamer van 15m2 met daarop een kerstboom met een doorsnede van bijna een meter. Kwestie van prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:33 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik heb geen geld en geen ruimte voor een kerstboom..
Ik heb hier al (veel) langer last van. Het probleem is alleen dat ik (nog) geen patroon kan herkennen. Bijv. als ik een bepaald iets eet ofzo.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hier al (veel) langer last van. Het probleem is alleen dat ik (nog) geen patroon kan herkennen. Bijv. als ik een bepaald iets eet ofzo.
2 maanden lang echt een dagboek bijhouden; opschrijven wat je doet en eet en wanneer en hoe je je voelt. Ik heb bijvoorbeeld een aantal lichte allergieėen maar die spelen alleen op bij stress of als ik slecht slaap.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hier al (veel) langer last van. Het probleem is alleen dat ik (nog) geen patroon kan herkennen. Bijv. als ik een bepaald iets eet ofzo.
Nee,quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:38 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Ben je er al eens mee naar de dokter geweest?
Ik kan nu natuurlijk een verhaal gaan vertellen van een maat van me die ook last had van zijn maag en wat die allemaal heeft meegemaakt toe ie naar de dokter ging, maar dan ga jij helemaal niet meer naar een dokter...quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee,
Ik ben een beetje laks....
Maar goed! Ik ga nu naar Rotterdam
En ik neem wel even iets in
Dat ken ik loop al 1 jaar rond met een knie die constant pijn doet maar morgen dan eindelijk naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee,
Ik ben een beetje laks....
Maar goed! Ik ga nu naar Rotterdam
En ik neem wel even iets in
quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef styliste het volgende:
Helleeeeeuuuuuuuuuuw mede tilburg fok!ers!
heeeeeeeeeeyquote:
U verstoort de rustquote:
Prachtigquote:
jingle bellquote:
Er zat echt zo'n breekpunt in (qua huilen zeg maar)quote:
Trustequote:Op woensdag 9 december 2009 00:27 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga slapen, om vervolgens over een paar uur weer wakker te worden door luidruchtige huisgenoten die terug komen van het stappen en er nog ongeveer een uur over doen om hun nachtelijke honger te stillen, wat gepaard gaat met veel herrie gezien de keuken naast mijn (deels niet-geisoleerde) kamer is.
Uhu. Tot over een paar uur![]()
. Truste.
Mijn weekend begint morgen!quote:
Mazzelaar.. winterbouwvak?quote:Op woensdag 9 december 2009 07:53 schreef Guard het volgende:
Deze week is het weer voorr eerst in een maand dat ik vijf dagen werk, ben een beetje dat ritme kwijt. Maar goed, dit jaar nog maar 6 daagjes werken, en dan een ruime 2 weken vakantie
die zal misschien ook wel zijn...quote:
Lekker hoor, ik ga pas in febr. weer op vakantie, dan 2 weken vrij (dus ook met carnavalquote:Op woensdag 9 december 2009 08:56 schreef Guard het volgende:
[..]
die zal misschien ook wel zijn...
Maar gewoon weinig vrij genomen door het jaar heen dus nu veel over...
ik ga nu helaas niet weg, volgend jaar weer (hopelijk in mei/juni naar de States)quote:Op woensdag 9 december 2009 09:08 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik ga pas in febr. weer op vakantie, dan 2 weken vrij (dus ook met carnaval)
Lekker, wil ik ook nog eens naar toe (NYC en Florida), eerst in febr. maar eens naar Praagquote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef Guard het volgende:
[..]
ik ga nu helaas niet weg, volgend jaar weer (hopelijk in mei/juni naar de States)
Oeh Praag, ook mooi...quote:Op woensdag 9 december 2009 09:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Lekker, wil ik ook nog eens naar toe (NYC en Florida), eerst in febr. maar eens naar Praag
Zeker mooi, mn neef woont er met zijn vriendin en pasgeboren zoon dus die ga ik opzoeken. Ook wonen er een hoop Slowaakse vrienden van me die ik al een tijdje niet heb gezien. Ben er al vaker geweest, altijd met Sky Europe vanaf Schiphol, maar die zijn failliet, dus nu met Wizz Air vanaf Eindhoven.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Oeh Praag, ook mooi...
Ben daar een hele tijd geleden geweest, toen ik nog op de middelbare school zat, gingen we een week naar Praag, heb ik daar bij een gastgezin gezeten. Dat was echt briljant, in zo'n Oostblokflat, met alle ongemakken van dien...
lekker hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 10:16 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zeker mooi, mn neef woont er met zijn vriendin en pasgeboren zoon dus die ga ik opzoeken. Ook wonen er een hoop Slowaakse vrienden van me die ik al een tijdje niet heb gezien. Ben er al vaker geweest, altijd met Sky Europe vanaf Schiphol, maar die zijn failliet, dus nu met Wizz Air vanaf Eindhoven.
oei, lekkelquote:
Als je er 10 eet wordt je ook wel misselijk jaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:13 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Daar word ik nou echt misselijk van
Ik vond die Speedy's altijd de bom, weet alleen niet of die nog te verkrijgen zijn ergensquote:Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je er 10 eet wordt je ook wel misselijk jaRaketjes zijn trouwens goed tegen de dorst
Hmm, zegt me niks eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik vond die Speedy's altijd de bom, weet alleen niet of die nog te verkrijgen zijn ergens
speedyquote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik vond die Speedy's altijd de bom, weet alleen niet of die nog te verkrijgen zijn ergens
Ja graag, ik moet nog ontbijtenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef existenz het volgende:
* existenz gooit frikaNNNNNNNNNNNNNNNNNNNdellen naar pierettttttttt
Hahaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef PierreTT het volgende:
Ik was gister trouwens voor het eerst weer eens goed bezopenWas leuk
Gij spoort nietquote:
Jij hebt toch ook wel eens pizza ontbeten ofzo, of ben ik nou de enige die dit soort dingen ook 's morgens kan etenquote:
Nee, niet echt geloof ik, ik was ook niet compleet de weg kwijt, maar zo aangeschoten/dronken dat je de hele tijd aan het lachen bent om allesquote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaNog vreemde dingen gedaan?
pizzaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel eens pizza ontbeten ofzo, of ben ik nou de enige die dit soort dingen ook 's morgens kan eten
Ooo, dat is wel mega gezelligquote:Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, niet echt geloof ik, ik was ook niet compleet de weg kwijt, maar zo aangeschoten/dronken dat je de hele tijd aan het lachen bent om alles
Dat klopt, ik zie de wereld ook als een stuk gezelliger danquote:
hoe weet jij dat ?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel eens pizza ontbeten ofzo, of ben ik nou de enige die dit soort dingen ook 's morgens kan eten
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ?
en was niet ontbijt, was een tussendoortje om 3:00 snachts toen we wakker werden
Kortom, een geslaagde avond!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat klopt, ik zie de wereld ook als een stuk gezelliger danNiet dat ik dat normaal al niet doe, maar toch! Mijn mede-drinkers deelden dezelfde mening als ik had ik het gevoel, en uiteindelijk ging ik eenzaam doch in mijn behoeften bevredigd naar huis, om aldaar tosti's en broodjes bapao te gaan eten met mijn huisgenoot
Ik ben gisteren met een vriendinnetje naar de film geweest; Komt een vrouw bij de dokterquote:
Is die film het waard om heen te gaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben gisteren met een vriendinnetje naar de film geweest; Komt een vrouw bij de dokter
& volgende week dinsdag ga ik met een hele club stappen
Ja, mooi gemaaktquote:Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is die film het waard om heen te gaan?
Ah ok, mijn vriendin wil er graag heen en ik vroeg me af of ik me dan niet de hele film zit te vervelenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, mooi gemaakt
Ken je het boek? Zo ja, ze hebben nieuwe scenes geschreven, maar die passen er heel mooi bij
En er zit écht een breekpunt in...
Nee joh! Het zit mooi in elkaarquote:Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok, mijn vriendin wil er graag heen en ik vroeg me af of ik me dan niet de hele film zit te vervelen
Het gaat toch over vreemdgaan? Hoezo druk me dat met mijn neus op de feiten? Dat mijn vriendin hetzelfde doet?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh! Het zit mooi in elkaar![]()
En het drukt je met je neus op de feiten
Haha, kanquote:Op woensdag 9 december 2009 11:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het gaat toch over vreemdgaan? Hoezo druk me dat met mijn neus op de feiten? Dat mijn vriendin hetzelfde doet?![]()
Snap ikquote:Op woensdag 9 december 2009 11:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, kan
Maar met name rondom de (borst)kanker
Ohquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oh
Ik ben vandaag niet zo goed om grapjes te herkennen,![]()
Zullen we het even gezellig houden?quote:
En, heb je hem al bijna af?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
![]()
Ik moet zo maar eens even mijn poster gaan afmaken voor presentatie morgen, en dan naar de drukker brengen
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zullen we het even gezellig houden?
Ik moet om één uur even naar een kennis en daarna ga ik écht écht écht zitten. Ik word er alleen niet zo vrolijk van, maar goed![]()
Kwestie van nog paar gegevens invullen en dan is het BAM, klaarquote:
Ik vrees dat dat niet gaat lukkenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maak me trots..
Ik ga zo ook maar eens beginnen met leren. Volgende week ook 2 tentamens..
Ooo, eitje!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kwestie van nog paar gegevens invullen en dan is het BAM, klaarEn dan fiets ik naar Lowie Kopie en dan krijg ik een A2 of A1 formaat
Succes!quote:Op woensdag 9 december 2009 12:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
PreciesIk ga maar eens even wat doen, tot later!
Raketjes:quote:Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je er 10 eet wordt je ook wel misselijk jaRaketjes zijn trouwens goed tegen de dorst
Zoete troepquote:Op woensdag 9 december 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, zijn dat raketjes![]()
Dat lijkt mij wel lekker
Zoetquote:Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zoete troep![]()
O nee, ik moest iets gaan doen
? Met Hot Shot of zoiets? Of met tabascoquote:Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoet
Ik had laatst in Breda ook lekkere shotjes; fire shotjes
Is het ook, afgelopen zomer een lekker avond buiten gezeten in de tuin, met allemaal bacardi mixen... deze (en de mojito uiteraard) was favorietquote:Op woensdag 9 december 2009 12:18 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, zijn dat raketjes![]()
Dat lijkt mij wel lekker
ken je fireman?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zoet
Ik had laatst in Breda ook lekkere shotjes; fire shotjes
Hot Shot volgens mij ( van die kaneel zooiquote:Op woensdag 9 december 2009 12:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
? Met Hot Shot of zoiets? Of met tabasco
Ken ik niet denk ik...quote:Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef Guard het volgende:
[..]
ken je fireman?
Das vloeibare antu-flu met alcohol
Mojito vind ik de ene keer lekker en de andere keer niet zoquote:Op woensdag 9 december 2009 12:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Is het ook, afgelopen zomer een lekker avond buiten gezeten in de tuin, met allemaal bacardi mixen... deze (en de mojito uiteraard) was favoriet
Ja dat kan, maar op zo'n lekkere midzomer avond is het voor mij altijdquote:Op woensdag 9 december 2009 12:23 schreef automatic_ het volgende:
Mojito vind ik de ene keer lekker en de andere keer niet zo
Lekker in het zonnetjequote:Op woensdag 9 december 2009 12:25 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar op zo'n lekkere midzomer avond is het voor mij altijd
Precies, en als de zon weg is, lekker een vuurtje in de vuurkorf aan, en het is heerlijk uit te houden tot een uur of 03.00quote:
ken ikquote:Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef Guard het volgende:
[..]
ken je fireman?
Das vloeibare antu-flu met alcohol
Today only for the low low price of ......... ¤ 139,-quote:Op woensdag 9 december 2009 12:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar te koop? Hebben hebben hebben!
Ik denk dat ik hem ga bestellen met mijn huisgenotenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Today only for the low low price of ......... ¤ 139,-
best duur voor een nepboom in een omgekeerde paraplu met een klein blowertje
hornbach heeft hem ook dacht ikquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem ga bestellen met mijn huisgenotenJe hebt mijn hele dag weer goed gemaakt, wat een bazenapparaat!
Heerlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 12:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Precies, en als de zon weg is, lekker een vuurtje in de vuurkorf aan, en het is heerlijk uit te houden tot een uur of 03.00
waar?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Voor de mensen die nog een lekkere kerst cd willen! Kan nog 9x gedownload worden!
Er wordt toch gewoon oud hollands geneukt in de film? Heb jij ook paar momenten om op te lettenquote:
True! Weet je wat wij trouwens een keer moeten doen? FM3 spelenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:27 schreef existenz het volgende:
[..]
Er wordt toch gewoon oud hollands geneukt in de film? Heb jij ook paar momenten om op te letten
dat zijn geen raketjes. Raketjes maak je met blueberry likeur, smaakt toch net iets andersquote:Op woensdag 9 december 2009 12:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Raketjes:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Meteen gedownload, altijd leuk om collega's lastig te vallen met een varieteit aan kerstnummers.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Voor de mensen die nog een lekkere kerst cd willen! Kan nog 9x gedownload worden!
Klopt, vanavond heb ik tijdquote:Op woensdag 9 december 2009 13:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
True! Weet je wat wij trouwens een keer moeten doen? FM3 spelen
En waar staat dat? In het grote regelboek van de international cocktail association?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
dat zijn geen raketjes. Raketjes maak je met blueberry likeur, smaakt toch net iets anders
Raketje maakte ik altijd bacardie met sinas en dan inderdaad likeur of een flesje flugel erinquote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
dat zijn geen raketjes. Raketjes maak je met blueberry likeur, smaakt toch net iets anders
Zou eigenlijk wel moeten!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:48 schreef Guard het volgende:
[..]
En waar staat dat? In het grote regelboek van de international cocktail association?
Als we het toch over cocktails hebben, mijn favoriet is de Long Island Ice Teaquote:
okquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
dat schuurt zo.. zandkorrels in je bilnaad, lekker
Verdorie, ik kan nu niet downloaden, zit niet achter PCquote:Op woensdag 9 december 2009 13:13 schreef -_Tommy_- het volgende:
Of Amaretto - appelsap of ameretto - chocomelquote:
hehe, ik heb um =) Mja, genoeg kerstmiscrap te vinden op piratebay..quote:Op woensdag 9 december 2009 16:24 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
jup busy busy
crap, te laat.. alleen nog door premium
Philip:quote:Op woensdag 9 december 2009 15:34 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Of Amaretto - appelsap of ameretto - chocomel
Ameretto.
Tjah Philip, ik snap niet dat zoveel mensen daar naar toe kunnen gaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:48 schreef existenz het volgende:
[..]
Philip:
Appelsap - bacardiBarman had wat door elkaar gehaald (en zelf opgezopen al hoewel hij het blijkbaar ook smerig vond)
het bier is er smerig ...quote:Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef existenz het volgende:
Het (vrijgezelle) vrouwen gehalte is daar momenteel hoger dan bij de boekanier bijvoorbeeld. Dat is dan ook de enige reden om er te komen
Zijn de laatste tijd veel vrouwen in de Boeka anders! Welliswaar zijn ze vaak een jaar of 17, maar toch!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef existenz het volgende:
Het (vrijgezelle) vrouwen gehalte is daar momenteel hoger dan bij de boekanier bijvoorbeeld. Dat is dan ook de enige reden om er te komen
De rest wordt allemaal opgehaald door pappie en mammie!quote:Op woensdag 9 december 2009 17:01 schreef existenz het volgende:
Was afgelopen zaterdag avond weer erg ja, maximaal 18 jaar en om half 2 was het ineens een veel ouder publiek
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
Kzal hem wel even opnieuw erop zetten!
Tien keer
Nog tien keer
En nog tien keer
Zeg dat wel! nog een paar weken school en dan lekker 2 weken rustig naar het einde van het jaar toe!quote:
ja zeg dat wel! volgende week nog en dan eindelijk vakantiequote:Op woensdag 9 december 2009 17:39 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Zeg dat wel! nog een paar weken school en dan lekker 2 weken rustig naar het einde van het jaar toe!
Succes! als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel files. Helaas kom je er maar moeilijk onderuit hier in Nederlandquote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef Crazy-M het volgende:
Gezellig hier in de file. Al bijna 3 kwartier om van eindhoven naar de a58 te komen. Rolde met naast me nog auto naar achter bijna tegen de ander
Nja ik moet iig nog wel flink studeren in de vakantie. Na de kerst vakantie een belangrijk tentamen voor 24 studiepuntenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:41 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja zeg dat wel! volgende week nog en dan eindelijk vakantie
hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:03 schreef Crazy-M het volgende:
Zwaailichten. Ik kom vooraan langzaam
Je liegtquote:Op woensdag 9 december 2009 18:12 schreef existenz het volgende:
Het is maar 74 minuten file hoorde ik crazy!
Succes!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef Crazy-M het volgende:
Eindelijk uit de file:) stonden wat autos met pech. Maar even bij benzine pomp gestopt om wat te drinken. Nu: naar huis:)
"Currently a lot of users are downloading files. Please try again in 2 minutes"quote:
Twee?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
Zo ben thuis, nu 2 pizzas aan het opwarmen
jaahquote:
Hmm... Vooruit!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
het zijn maar kleintjes hoor
van die pizza broodjes
gelukkigquote:
Ik ben meer van de salamiquote:
Succes ermeequote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
Jongens! Ik ga weer wat nuttigs doen voor de studie![]()
Dankje!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
ik ben nog steeds online
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:09 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
Hup, uit die pc, en in de boeken jij!
Ja, ik heb een tentamen gemaaktquote:Op woensdag 9 december 2009 22:16 schreef Guard het volgende:
[..]
heb je wel wat kunnen doen vanavond?
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb een tentamen gemaakt
En ik werd er niet blij van
Bij dit vak zijn het altijd nieuwe vragen. Eén "voordeel": De oude tentamens (4 keuzemogelijkheden) maak ik slechter dan de nieuwe (2 keuzemogelijkheden)quote:Op woensdag 9 december 2009 22:29 schreef Guard het volgende:
[..]
meestal HET moment om maar zoveel mogelijk tentamens van eerdere jaren te gaan doen en hopen dat er veel vragen dit jaar terugkomen althans, zo ging dat bij mij meestal
Logisch, bij de nieuwe betere gokkans...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij dit vak zijn het altijd nieuwe vragen. Eén "voordeel": De oude tentamens (4 keuzemogelijkheden) maak ik slechter dan de nieuwe (2 keuzemogelijkheden)
Door die betere gokkans mag je ook minder fouten makenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Logisch, bij de nieuwe betere gokkans...![]()
Nou ja je hebt nog een even de tijd, maandag heb je toch tentamen?
Nog even een paar dagen bikkelen dan, en dan "gewoon" binnenkoppen, lukt je bestquote:Op woensdag 9 december 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Door die betere gokkans mag je ook minder fouten maken
Ja15.45 op maandag
Ik hoop het! Al is dit wel zo'n vak waarbij ik niet vreemd op kijk om hem meerdere keren te doenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Nog even een paar dagen bikkelen dan, en dan "gewoon" binnenkoppen, lukt je best
En, hoe voelde je je daarbij?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Guard het volgende:
en nu houd ik op over tentamens, ik krijg flashbacks naar mijn eerste jaar....
Massale tentamens in de Pellikaanhal...
Oeh, lastig! Ben je nu wel van dat gevoel af?quote:
Ja hoor toen ik eenmaal mijn p had gehaald werd ik minder een nummer... Maar het eerste jaar was echt te massaal..quote:Op woensdag 9 december 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, lastig! Ben je nu wel van dat gevoel af?
Hehequote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja hoor toen ik eenmaal mijn p had gehaald werd ik minder een nummer... Maar het eerste jaar was echt te massaal..
Hoiquote:Op donderdag 10 december 2009 10:03 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!
Ingeschreven voor MTO-D en nu weer weg
Morge zusjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
tsss slaapkop! met een beetje pech werk ik vandaag het klokje rond...quote:Op donderdag 10 december 2009 13:16 schreef theKiD het volgende:
Volgens mij had ik slaap... de klok, RUIM RUIM rond geslapen
Blijkbaar heb ik die slaap nodig, aangezien ik zoveel verschillende diensten door elkaar heb gedraait, met te weinig rust ertussen.. en op een gegeven moment word je teruggepakt door jezelf.. Werken het klokje rond, is hierop voor mij ook geen uitzondering..quote:Op donderdag 10 december 2009 13:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tsss slaapkop! met een beetje pech werk ik vandaag het klokje rond...
Nee, vind dat programma met die autocue niet leuk!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:13 schreef aardappel het volgende:
Dudesss, hebben jullie gisteren ook de wereld draait door gezien? heb me kapot gelachen
Que?quote:Op donderdag 10 december 2009 15:13 schreef Crazy-M het volgende:
Als jullie met ziggo geen goede modem ontvangst enzo hadden: wij zijn onschuldig hier![]()
is ooit hier een kabel aangesloten voor de radio (paar jaar terug enzo) en toen stoorde die.
nu heeft iemand die geaard half jaar terug, maar nu ligt dus storing gevoelig enzo haha
zijn ze nu aan het repareren
Ik ben dus niet de enigequote:
Niet?! Theo Maassen is één van de beste Nederlandse cabertiers allertijde! Het is dat Herman Finkers nog beter is, anders was Theo de beste geweest =)quote:Op donderdag 10 december 2009 15:00 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb het gezien en ik vond Theo soms te... Maar goed; ik vind Theo sowieso niets.
iets met een storing op een kabel enzo, ik weet ook niet hahaquote:
Geweldig maar inderdaad af en toe wel provoceren om te provoceren. Toch vind ik wel dat er enigzins waarheid in zijn verhaal zit.quote:
Want? Theo Maassen is een eikel die zich alleen maar kan verschuilen achter zijn "harde" imago. Mr Bijdehand. Vind het echt belachelijk dat ze hem zo los laten gaan. Heb hier net de Playboy binnen en die foto's zijn echt wel goed! Denk dat 99,99% van de vrouwen zich in de handjes mag knijpen de ze er zou uit zouden zien op 40e, laat staan op 60e!quote:
En Theo niet? Die zit voor de lol daar bij DWDD? En je weet helemaal niet hoeveel er gesjopt is. Dus tot je een voor en na foto ziet kun je er niets over zeggen.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:13 schreef aardappel het volgende:
Hij zegt anders wel waar het op staat. Ik zit niet te wachten op een vrouw van 60, die ze dan zo moeten photoshoppen dat ze er nog een beetje uit ziet. Natuurlijk gaat Theo Maassen op het einde net iets te ver, zoals JeffreyXL zei: het provoceren om te provoceren, maar dan is het nog steeds geweldig grappig![]()
Theo Maassen had ook commentaar op het feit dat Patricia Paay had gezegd naar welk soort porno Adam Curry keek en daar had ie nog groot gelijk in ook. Patricia Paay = aandachtshoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
het gaat hier over alles en niksquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:58 schreef jo-ep het volgende:
ik vind dat het hier nog best weinig over Tilburg gaat. hoort dat? is het gewoon een topic voor mensen uit tilburg, of is het een topic over tilburg?
om maar eens iets te noemen: ik ben sinds kort lightjockey bij cafe philip. leuke club is dat!
en op het station staat sinds een paar dagen een kerstboom, maar volgens mij zitten er nog geen lampjes aan.
Je zegt nu 2 verschillende dingenquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:58 schreef jo-ep het volgende:
ik vind dat het hier nog best weinig over Tilburg gaat. hoort dat? is het gewoon een topic voor mensen uit tilburg, of is het een topic over tilburg?
om maar eens iets te noemen: ik ben sinds kort lightjockey bij cafe philip. leuke club is dat!
en op het station staat sinds een paar dagen een kerstboom, maar volgens mij zitten er nog geen lampjes aan.
Ik heb laatst gezien hoe iemand op een cafe stoel de boom op t pieter vreedeplein in werd gehesen om er lampjes in te hangen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:58 schreef jo-ep het volgende:
afgelopen vrijdag zeker?quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:58 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik heb laatst gezien hoe iemand op een cafe stoel de boom op t pieter vreedeplein in werd gehesen om er lampjes in te hangen...
Standaard SC in STA. Tis hier voor mensen uit Tilburg, studenten in Tilburg, mensen die Tilburg een warm hart toedragen (en blijkbaar af en toe voor een mongol die hier even komt vertellen hoe lelijk hij/zij Tilburg vindt), en het kan over Tilburg gaan, maar er is zoveel meer om over te SC-en...quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:58 schreef jo-ep het volgende:
nee dinsdag geloof ik. Ik bleef me maar afvragen of die stoel t zou houden...quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:11 schreef Guard het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag zeker?
Edit: oh nee wacht ik had afgelopen vrijdag gezien hoe ze lampjes aan het hangen waren in de boom op de Oude Markt
Ja hoor, start maar over een onderwerp en ik lul wel meequote:Op vrijdag 11 december 2009 08:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Standaard SC in STA. Tis hier voor mensen uit Tilburg, studenten in Tilburg, mensen die Tilburg een warm hart toedragen (en blijkbaar af en toe voor een mongol die hier even komt vertellen hoe lelijk hij/zij Tilburg vindt), en het kan over Tilburg gaan, maar er is zoveel meer om over te SC-en...
[ferry vd zaande modus] Start dan, ge start nie! [/ferry vd zaande modus]quote:
Mijn huisgenotenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:02 schreef styliste het volgende:
ik weet niet of er hier iemand bij het gemeentehuis werkt, in dat geval sorry, maar echt wat een achterlijke mongolen werken daar!!
Vertelquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:02 schreef styliste het volgende:
ik weet niet of er hier iemand bij het gemeentehuis werkt, in dat geval sorry, maar echt wat een achterlijke mongolen werken daar!!
iets met rijbewijs aanvragen, stomme muts die te vroeg op knopje ok drukt, dus langer wachten op rijbewijs, vervolgens vergeten datum en tijd van afhaalafspraak in te vullen op dat stomme formulier, dan maar bellen en dan zo'n ontzettende sukkel die een van de meest hollandse achternamen niet kan verstaan waardoor ik m 3 keer moet spellen en er dan nog moeite mee heeft om op te zoeken hoe laat doe afspraak gepland staat....quote:
Jansen? De Vries? De Jong? Bakker?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:06 schreef styliste het volgende:
dan zo'n ontzettende sukkel die een van de meest hollandse achternamen niet kan verstaan
nee, nee, nee, neequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jansen? De Vries? De Jong? Bakker?
Schipper? Slager? Van den Berg? Van Dijk? Visser? Smit? Meijer? Dan heb ik de meeste veelvoorkomende nederlandse wel gehadquote:
ja de meest voorkomende misschien wel maar postema is best een heel erg hollandsche naam..quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schipper? Slager? Van den Berg? Van Dijk? Visser? Smit? Meijer? Dan heb ik de meeste veelvoorkomende nederlandse wel gehad
Ik moet binnenkort maar eens een afspraak gaan maken voor een nieuw rijbewijs... dat oude roze papiertje is een keer meegewassen, en daar kan ie blijkbaar niet zo goed tegen ...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik maak tegenwoordig online een afspraak via digi-d bij de gemeente, ideaal. Het is daar altijd zooooo druk
.
Ik moet een nieuwe id-kaart gezien diegene die ik nu heb sinds oktober al ongeldig isquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar eens een afspraak gaan maken voor een nieuw rijbewijs... dat oude roze papiertje is een keer meegewassen, en daar kan ie blijkbaar niet zo goed tegen ...
mooie tijdquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben wakker!
Oepsiequote:Op vrijdag 11 december 2009 11:18 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe id-kaart gezien diegene die ik nu heb sinds oktober al ongeldig is![]()
. Edit: nu met vingerafdruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |