hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:03 schreef Crazy-M het volgende:
Zwaailichten. Ik kom vooraan langzaam
Je liegtquote:Op woensdag 9 december 2009 18:12 schreef existenz het volgende:
Het is maar 74 minuten file hoorde ik crazy!
Succes!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef Crazy-M het volgende:
Eindelijk uit de file:) stonden wat autos met pech. Maar even bij benzine pomp gestopt om wat te drinken. Nu: naar huis:)
"Currently a lot of users are downloading files. Please try again in 2 minutes"quote:
Twee?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
Zo ben thuis, nu 2 pizzas aan het opwarmen
jaahquote:
Hmm... Vooruit!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
het zijn maar kleintjes hoor
van die pizza broodjes
gelukkigquote:
Ik ben meer van de salamiquote:
Succes ermeequote:Op woensdag 9 december 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
Jongens! Ik ga weer wat nuttigs doen voor de studie![]()
Dankje!quote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dankje!
ik ben nog steeds online
quote:Op woensdag 9 december 2009 20:09 schreef Guard het volgende:
[..]
![]()
Hup, uit die pc, en in de boeken jij!
Ja, ik heb een tentamen gemaaktquote:Op woensdag 9 december 2009 22:16 schreef Guard het volgende:
[..]
heb je wel wat kunnen doen vanavond?
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb een tentamen gemaakt
En ik werd er niet blij van
Bij dit vak zijn het altijd nieuwe vragen. Eén "voordeel": De oude tentamens (4 keuzemogelijkheden) maak ik slechter dan de nieuwe (2 keuzemogelijkheden)quote:Op woensdag 9 december 2009 22:29 schreef Guard het volgende:
[..]
meestal HET moment om maar zoveel mogelijk tentamens van eerdere jaren te gaan doen en hopen dat er veel vragen dit jaar terugkomen althans, zo ging dat bij mij meestal
Logisch, bij de nieuwe betere gokkans...quote:Op woensdag 9 december 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij dit vak zijn het altijd nieuwe vragen. Eén "voordeel": De oude tentamens (4 keuzemogelijkheden) maak ik slechter dan de nieuwe (2 keuzemogelijkheden)
Door die betere gokkans mag je ook minder fouten makenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Logisch, bij de nieuwe betere gokkans...![]()
Nou ja je hebt nog een even de tijd, maandag heb je toch tentamen?
Nog even een paar dagen bikkelen dan, en dan "gewoon" binnenkoppen, lukt je bestquote:Op woensdag 9 december 2009 22:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Door die betere gokkans mag je ook minder fouten maken
Ja15.45 op maandag
Ik hoop het! Al is dit wel zo'n vak waarbij ik niet vreemd op kijk om hem meerdere keren te doenquote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Guard het volgende:
[..]
Nog even een paar dagen bikkelen dan, en dan "gewoon" binnenkoppen, lukt je best
En, hoe voelde je je daarbij?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:50 schreef Guard het volgende:
en nu houd ik op over tentamens, ik krijg flashbacks naar mijn eerste jaar....
Massale tentamens in de Pellikaanhal...
Oeh, lastig! Ben je nu wel van dat gevoel af?quote:
Ja hoor toen ik eenmaal mijn p had gehaald werd ik minder een nummer... Maar het eerste jaar was echt te massaal..quote:Op woensdag 9 december 2009 22:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, lastig! Ben je nu wel van dat gevoel af?
Hehequote:Op woensdag 9 december 2009 23:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja hoor toen ik eenmaal mijn p had gehaald werd ik minder een nummer... Maar het eerste jaar was echt te massaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |