ja zeg dat wel! volgende week nog en dan eindelijk vakantiequote:Op woensdag 9 december 2009 17:39 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Zeg dat wel! nog een paar weken school en dan lekker 2 weken rustig naar het einde van het jaar toe!
Succes! als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel files. Helaas kom je er maar moeilijk onderuit hier in Nederlandquote:Op woensdag 9 december 2009 17:40 schreef Crazy-M het volgende:
Gezellig hier in de file. Al bijna 3 kwartier om van eindhoven naar de a58 te komen. Rolde met naast me nog auto naar achter bijna tegen de ander
Nja ik moet iig nog wel flink studeren in de vakantie. Na de kerst vakantie een belangrijk tentamen voor 24 studiepuntenquote:Op woensdag 9 december 2009 17:41 schreef MissRowen het volgende:
[..]
ja zeg dat wel! volgende week nog en dan eindelijk vakantie
hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:03 schreef Crazy-M het volgende:
Zwaailichten. Ik kom vooraan langzaam
Je liegtquote:Op woensdag 9 december 2009 18:12 schreef existenz het volgende:
Het is maar 74 minuten file hoorde ik crazy!
Succes!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:13 schreef Crazy-M het volgende:
Eindelijk uit de file:) stonden wat autos met pech. Maar even bij benzine pomp gestopt om wat te drinken. Nu: naar huis:)
"Currently a lot of users are downloading files. Please try again in 2 minutes"quote:
Twee?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:55 schreef Crazy-M het volgende:
Zo ben thuis, nu 2 pizzas aan het opwarmen
jaahquote:
Hmm... Vooruit!quote:Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
het zijn maar kleintjes hoor
van die pizza broodjes
gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |