Mijn weekend begint morgen!quote:
Mazzelaar.. winterbouwvak?quote:Op woensdag 9 december 2009 07:53 schreef Guard het volgende:
Deze week is het weer voorr eerst in een maand dat ik vijf dagen werk, ben een beetje dat ritme kwijt. Maar goed, dit jaar nog maar 6 daagjes werken, en dan een ruime 2 weken vakantie
die zal misschien ook wel zijn...quote:
Lekker hoor, ik ga pas in febr. weer op vakantie, dan 2 weken vrij (dus ook met carnavalquote:Op woensdag 9 december 2009 08:56 schreef Guard het volgende:
[..]
die zal misschien ook wel zijn...
Maar gewoon weinig vrij genomen door het jaar heen dus nu veel over...
ik ga nu helaas niet weg, volgend jaar weer (hopelijk in mei/juni naar de States)quote:Op woensdag 9 december 2009 09:08 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik ga pas in febr. weer op vakantie, dan 2 weken vrij (dus ook met carnaval)
Lekker, wil ik ook nog eens naar toe (NYC en Florida), eerst in febr. maar eens naar Praagquote:Op woensdag 9 december 2009 09:14 schreef Guard het volgende:
[..]
ik ga nu helaas niet weg, volgend jaar weer (hopelijk in mei/juni naar de States)
Oeh Praag, ook mooi...quote:Op woensdag 9 december 2009 09:30 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Lekker, wil ik ook nog eens naar toe (NYC en Florida), eerst in febr. maar eens naar Praag
Zeker mooi, mn neef woont er met zijn vriendin en pasgeboren zoon dus die ga ik opzoeken. Ook wonen er een hoop Slowaakse vrienden van me die ik al een tijdje niet heb gezien. Ben er al vaker geweest, altijd met Sky Europe vanaf Schiphol, maar die zijn failliet, dus nu met Wizz Air vanaf Eindhoven.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Oeh Praag, ook mooi...
Ben daar een hele tijd geleden geweest, toen ik nog op de middelbare school zat, gingen we een week naar Praag, heb ik daar bij een gastgezin gezeten. Dat was echt briljant, in zo'n Oostblokflat, met alle ongemakken van dien...
lekker hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 10:16 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Zeker mooi, mn neef woont er met zijn vriendin en pasgeboren zoon dus die ga ik opzoeken. Ook wonen er een hoop Slowaakse vrienden van me die ik al een tijdje niet heb gezien. Ben er al vaker geweest, altijd met Sky Europe vanaf Schiphol, maar die zijn failliet, dus nu met Wizz Air vanaf Eindhoven.
oei, lekkelquote:
Als je er 10 eet wordt je ook wel misselijk jaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:13 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Daar word ik nou echt misselijk van
Ik vond die Speedy's altijd de bom, weet alleen niet of die nog te verkrijgen zijn ergensquote:Op woensdag 9 december 2009 11:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je er 10 eet wordt je ook wel misselijk jaRaketjes zijn trouwens goed tegen de dorst
Hmm, zegt me niks eigenlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik vond die Speedy's altijd de bom, weet alleen niet of die nog te verkrijgen zijn ergens
speedyquote:Op woensdag 9 december 2009 11:16 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik vond die Speedy's altijd de bom, weet alleen niet of die nog te verkrijgen zijn ergens
Ja graag, ik moet nog ontbijtenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:19 schreef existenz het volgende:
* existenz gooit frikaNNNNNNNNNNNNNNNNNNNdellen naar pierettttttttt
Hahaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef PierreTT het volgende:
Ik was gister trouwens voor het eerst weer eens goed bezopenWas leuk
Gij spoort nietquote:
Jij hebt toch ook wel eens pizza ontbeten ofzo, of ben ik nou de enige die dit soort dingen ook 's morgens kan etenquote:
Nee, niet echt geloof ik, ik was ook niet compleet de weg kwijt, maar zo aangeschoten/dronken dat je de hele tijd aan het lachen bent om allesquote:Op woensdag 9 december 2009 11:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HahaNog vreemde dingen gedaan?
pizzaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel eens pizza ontbeten ofzo, of ben ik nou de enige die dit soort dingen ook 's morgens kan eten
Ooo, dat is wel mega gezelligquote:Op woensdag 9 december 2009 11:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, niet echt geloof ik, ik was ook niet compleet de weg kwijt, maar zo aangeschoten/dronken dat je de hele tijd aan het lachen bent om alles
Dat klopt, ik zie de wereld ook als een stuk gezelliger danquote:
hoe weet jij dat ?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook wel eens pizza ontbeten ofzo, of ben ik nou de enige die dit soort dingen ook 's morgens kan eten
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ?
en was niet ontbijt, was een tussendoortje om 3:00 snachts toen we wakker werden
Kortom, een geslaagde avond!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat klopt, ik zie de wereld ook als een stuk gezelliger danNiet dat ik dat normaal al niet doe, maar toch! Mijn mede-drinkers deelden dezelfde mening als ik had ik het gevoel, en uiteindelijk ging ik eenzaam doch in mijn behoeften bevredigd naar huis, om aldaar tosti's en broodjes bapao te gaan eten met mijn huisgenoot
Ik ben gisteren met een vriendinnetje naar de film geweest; Komt een vrouw bij de dokterquote:
Is die film het waard om heen te gaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 11:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben gisteren met een vriendinnetje naar de film geweest; Komt een vrouw bij de dokter
& volgende week dinsdag ga ik met een hele club stappen
Ja, mooi gemaaktquote:Op woensdag 9 december 2009 11:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Is die film het waard om heen te gaan?
Ah ok, mijn vriendin wil er graag heen en ik vroeg me af of ik me dan niet de hele film zit te vervelenquote:Op woensdag 9 december 2009 11:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, mooi gemaakt
Ken je het boek? Zo ja, ze hebben nieuwe scenes geschreven, maar die passen er heel mooi bij
En er zit écht een breekpunt in...
Nee joh! Het zit mooi in elkaarquote:Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok, mijn vriendin wil er graag heen en ik vroeg me af of ik me dan niet de hele film zit te vervelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |