het gaat hier over alles en niksquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:58 schreef jo-ep het volgende:
ik vind dat het hier nog best weinig over Tilburg gaat. hoort dat? is het gewoon een topic voor mensen uit tilburg, of is het een topic over tilburg?
om maar eens iets te noemen: ik ben sinds kort lightjockey bij cafe philip. leuke club is dat!
en op het station staat sinds een paar dagen een kerstboom, maar volgens mij zitten er nog geen lampjes aan.
Je zegt nu 2 verschillende dingenquote:Op vrijdag 11 december 2009 01:58 schreef jo-ep het volgende:
ik vind dat het hier nog best weinig over Tilburg gaat. hoort dat? is het gewoon een topic voor mensen uit tilburg, of is het een topic over tilburg?
om maar eens iets te noemen: ik ben sinds kort lightjockey bij cafe philip. leuke club is dat!
en op het station staat sinds een paar dagen een kerstboom, maar volgens mij zitten er nog geen lampjes aan.
Ik heb laatst gezien hoe iemand op een cafe stoel de boom op t pieter vreedeplein in werd gehesen om er lampjes in te hangen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:58 schreef jo-ep het volgende:
afgelopen vrijdag zeker?quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:58 schreef styliste het volgende:
[..]
Ik heb laatst gezien hoe iemand op een cafe stoel de boom op t pieter vreedeplein in werd gehesen om er lampjes in te hangen...
Standaard SC in STA. Tis hier voor mensen uit Tilburg, studenten in Tilburg, mensen die Tilburg een warm hart toedragen (en blijkbaar af en toe voor een mongol die hier even komt vertellen hoe lelijk hij/zij Tilburg vindt), en het kan over Tilburg gaan, maar er is zoveel meer om over te SC-en...quote:Op vrijdag 11 december 2009 01:58 schreef jo-ep het volgende:
nee dinsdag geloof ik. Ik bleef me maar afvragen of die stoel t zou houden...quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:11 schreef Guard het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag zeker?
Edit: oh nee wacht ik had afgelopen vrijdag gezien hoe ze lampjes aan het hangen waren in de boom op de Oude Markt
Ja hoor, start maar over een onderwerp en ik lul wel meequote:Op vrijdag 11 december 2009 08:15 schreef Guard het volgende:
[..]
Standaard SC in STA. Tis hier voor mensen uit Tilburg, studenten in Tilburg, mensen die Tilburg een warm hart toedragen (en blijkbaar af en toe voor een mongol die hier even komt vertellen hoe lelijk hij/zij Tilburg vindt), en het kan over Tilburg gaan, maar er is zoveel meer om over te SC-en...
[ferry vd zaande modus] Start dan, ge start nie! [/ferry vd zaande modus]quote:
Mijn huisgenotenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:02 schreef styliste het volgende:
ik weet niet of er hier iemand bij het gemeentehuis werkt, in dat geval sorry, maar echt wat een achterlijke mongolen werken daar!!
Vertelquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:02 schreef styliste het volgende:
ik weet niet of er hier iemand bij het gemeentehuis werkt, in dat geval sorry, maar echt wat een achterlijke mongolen werken daar!!
iets met rijbewijs aanvragen, stomme muts die te vroeg op knopje ok drukt, dus langer wachten op rijbewijs, vervolgens vergeten datum en tijd van afhaalafspraak in te vullen op dat stomme formulier, dan maar bellen en dan zo'n ontzettende sukkel die een van de meest hollandse achternamen niet kan verstaan waardoor ik m 3 keer moet spellen en er dan nog moeite mee heeft om op te zoeken hoe laat doe afspraak gepland staat....quote:
Jansen? De Vries? De Jong? Bakker?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:06 schreef styliste het volgende:
dan zo'n ontzettende sukkel die een van de meest hollandse achternamen niet kan verstaan
nee, nee, nee, neequote:Op vrijdag 11 december 2009 10:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jansen? De Vries? De Jong? Bakker?
Schipper? Slager? Van den Berg? Van Dijk? Visser? Smit? Meijer? Dan heb ik de meeste veelvoorkomende nederlandse wel gehadquote:
ja de meest voorkomende misschien wel maar postema is best een heel erg hollandsche naam..quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schipper? Slager? Van den Berg? Van Dijk? Visser? Smit? Meijer? Dan heb ik de meeste veelvoorkomende nederlandse wel gehad
Ik moet binnenkort maar eens een afspraak gaan maken voor een nieuw rijbewijs... dat oude roze papiertje is een keer meegewassen, en daar kan ie blijkbaar niet zo goed tegen ...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik maak tegenwoordig online een afspraak via digi-d bij de gemeente, ideaal. Het is daar altijd zooooo druk
.
Ik moet een nieuwe id-kaart gezien diegene die ik nu heb sinds oktober al ongeldig isquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort maar eens een afspraak gaan maken voor een nieuw rijbewijs... dat oude roze papiertje is een keer meegewassen, en daar kan ie blijkbaar niet zo goed tegen ...
mooie tijdquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:42 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben wakker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |