ben nog bezig met de OPquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Dennis101 het volgende:
Ik zou dan wel even de niet kloppende info uit de OP halen, zoals prijzen en even weghalen dat de verkoop al is gestart.
Ach, Werchter en PP hebben ook al hun eigen topic. Ben benieuwd, als er wat vrienden meewillen denk ik dit jaar wel te gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef renedis het volgende:
misschien een beetje vroeg maar de verkoop begint 1 week voor kerst, de 17e van december.
Gelijk een vraag:
Kan iemand mij vertellen die er al geweest is (of het toevallig weet) wat het dichtsbijzijnde hotel is van sziget?
En het drugs beleid?
Vorige keer zat ik gewoon in een tent op het festival, dus geen idee qua hotelquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef renedis het volgende:
misschien een beetje vroeg maar de verkoop begint 1 week voor kerst, de 17e van december.
Gelijk een vraag:
Kan iemand mij vertellen die er al geweest is (of het toevallig weet) wat het dichtsbijzijnde hotel is van sziget?
En het drugs beleid?
drugs zijn simpelweg verboden. Er loopt behoorlijk veel security op het terrein, lopen zelfs een paar Nederlandse, Duitse, Franse enz politie rond op het Eiland.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef renedis het volgende:
Gelijk een vraag:
En het drugs beleid?
En een lichtgevoelige lens met een beetje bereik is ook wel handig lijkt me voor zo'n groot festival:), geen 50mm prime oid.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef fraubitch het volgende:
wie wilt er fotograferen en wie wilt er reviewen op siget 2010??
Let wel, je moet in het bezit zijn van een spiegelreflex en een portfolio. Ook als je reviewt wil ik eerst een portfolio van je zien!
quote:Sziget ticketsale (early bird discount) starts @ 17.00 today. Check www.szigetfest.co.uk & www.szigetfestival.nl.
Ik gebruik niks, maar controle was bij ons zelfs non-existent.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vond persoonlijk het drugsbeleid wel meevallen. Nu val ik niet binnen de stereotype doelgroep (klein meisje) en gebruik ik zelf niks. Maar vooral de binnenkomst was een lachertje, zelf mogen kiezen welk vak je opent van je volledig gevulde backpack, tilt die man ook echt maar 1 shirt op en klaar!!
Hoezo, het programma was toch anders, ander merk bier, andere mensen, ander weer?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:52 schreef Juicyhil het volgende:
Misschien maar even kijken.
Vond het afgelopen jaar zo jammer dat het gewoon een exacte kopie van het jaar daarvoor was.
Het programma was sowieso niet heel bijzonder. Verder echt een hoop mensen van vorig jaar gezien. En ja, dat bier was niet te kanenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hoezo, het programma was toch anders, ander merk bier, andere mensen, ander weer?
En dat er zo extreem veel Nederlandse Nederlanders waren...quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef bassieVL het volgende:
Afgelopen 3 jaar bij Sziget geweest. Zal er volgend jaar ook wel weer naar toe gaan. Jammer dat ze vorig jaar geen Arany meer schonken.
Hoezo 'zonder toegang tot de partywagon'?quote:Een retourticket Amsterdam-Utrecht-Brussel - Boedapest met slaapplaats zonder toegang tot de partywagon. Heenreis 8 augustus 2010, terugreis 16 augustus 2010.
FB heeft een PM-etjequote:Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef fraubitch het volgende:
wie wilt er fotograferen en wie wilt er reviewen op siget 2010??
Dat houdt dus in dat je GRATIS naar siget mag, de reis en verblijf is wel voor je rekening. (dus het geld wat je overhoudt van het kaartje kan je opzuipen! whi!)
Let wel, je moet in het bezit zijn van een spiegelreflex en een portfolio. Ook als je reviewt wil ik eerst een portfolio van je zien!
Als ik 2 geschikte kandidaten heb ga ik de aanvraag regelen. Het is dus nog niet 100% zeker.
waarom iemand anders!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FB heeft een PM-etjeOf kan ik beter iemand anders PM-en?
Coolquote:Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom iemand anders!!!
Je hebt antwoord
Hier nog eenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:36 schreef Trashcanman het volgende:
Dit gaat hoogstwaarschijnlijk mijn 1e Sziget worden.
Tja, ik weet het niet helemaal met die prijzen, maar de trein is wel een ervaring hoor. Ben vorig jaar met de Sziget slaaptrein heen en terug geweest, en was zeker wel gezellig.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Hier nog een![]()
Maar hoe duur wordt die partytrein dan ongeveer? Want op de Sziget site staat dat dit beduidend duurder wordt dan de normale trein, die met 189,- euro ook al niet te goedkoop is.
't Lijkt me best vet hoor, die Partytrein, maar als ik voor de helft van dat geld een vliegtuigretour kan krijgen, dan zal ik toch wel gek zijn om die treinkaartjes te kopen
Is er ook weer een verloting van allerlei prijzen? Het leukste was wel toen er na drie keer aandringen werd omgeroepen dat we "nu echt de kaartjes moeten komen ophalen, anders gooien we ze weg!"quote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef Tijnoo het volgende:
Er is recent een wijziging geweest in wat voor treinen er gaan rijden, mijn vorige post over de treinen klopt daardoor niet helemaal meer. Het plan om in een trein zowel partygedeelte als niet-partygedeelte te doen, gaat niet meer door. Blijkbaar was dit nog niet overal op de website aangepast, vandaar de soms tegenstrijdige informatie.
Er zullen nu twee normale Szigettreinen gaan rijden met de routes Amsterdam > Utrecht > Arnhem > Boedapest en Rotterdam > Antwerpen > Brussel. Prijzen hiervan zijn ¤158 voor een zitplek en ¤189 voor een slaapplek.
Daarnaast is er een partytrein, waarbij het feest weer wordt verzorgd door Canvas. De prijzen hiervan zijn nog niet bekend, maar het wordt wel een stuk duurder dan de normale treinen. Er zitten dan wel een groot feest met sterke line-up, ontbijt en een aantal consumpties bij de prijs in. Deze trein rijdt de route Amsterdam > Utrecht > Boedapest en de prijzen voor deze trein worden begin januari bekend gemaakt.
PS. SouthernDiscomfort, leuk verslag en leuke foto's
Ben jij de Martijn van Szigetfestival.nl?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef Tijnoo het volgende:
Er is recent een wijziging geweest in wat voor treinen er gaan rijden, mijn vorige post over de treinen klopt daardoor niet helemaal meer. Het plan om in een trein zowel partygedeelte als niet-partygedeelte te doen, gaat niet meer door. Blijkbaar was dit nog niet overal op de website aangepast, vandaar de soms tegenstrijdige informatie.
Er zullen nu twee normale Szigettreinen gaan rijden met de routes Amsterdam > Utrecht > Arnhem > Boedapest en Rotterdam > Antwerpen > Brussel. Prijzen hiervan zijn ¤158 voor een zitplek en ¤189 voor een slaapplek.
Daarnaast is er een partytrein, waarbij het feest weer wordt verzorgd door Canvas. De prijzen hiervan zijn nog niet bekend, maar het wordt wel een stuk duurder dan de normale treinen. Er zitten dan wel een groot feest met sterke line-up, ontbijt en een aantal consumpties bij de prijs in. Deze trein rijdt de route Amsterdam > Utrecht > Boedapest en de prijzen voor deze trein worden begin januari bekend gemaakt.
PS. SouthernDiscomfort, leuk verslag en leuke foto's
Yep, sinds november werk ik voor Ostfest, dus voor Szigetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ben jij de Martijn van Szigetfestival.nl?
Hehe, dat was mij ook opgevallenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:00 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Is er ook weer een verloting van allerlei prijzen? Het leukste was wel toen er na drie keer aandringen werd omgeroepen dat we "nu echt de kaartjes moeten komen ophalen, anders gooien we ze weg!"
Volgens mij werd de hint niet helemaal ontvangen dat niemand zin had in die kaartjes voor de Canvas feesten
Hier staan de parkings die volgens ons het meest interessant zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:47 schreef Aryon het volgende:
Weet iemand waar je dichtbij Sziget je auto goedkoop of misschien gratis kan parkeren? En dan moet die ook nog enigzins veilig staan natuurlijk.
Waarschijnlijk komt er wel weer zoiets, maar daar heb ook ik nog geen duidelijkheid over.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de vip caming tickets. kan er niks over vinden namelijk.
De eerste namen worden meestal in februari of maart bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef HammerT het volgende:
pff het wordt wel eens tijd voor een paar namen niet? Hoe ging dit voorgaande jaren eigenlijk?
Je kan nu wel een lijstje invullen: http://sziget.hu/fesztival/kivansaggep voorzover ik kan vinden staat het alleen nog op het hongaarse deel van de site
Er waren genoeg geruchtenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef Brammie1 het volgende:
Waarom heeft nog niemand gemeld dat Blink 182 komt? Kom er net zelf pas achter, maar is al een maand bekend!
Blink
vorig jaar werden ze vanaf een maand van tevoren los verkocht voor 80 euriequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de vip caming tickets. kan er niks over vinden namelijk.
Vorig jaar was dat wel zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Kun je via internet eigenlijk ook 'echte' tickets bestellen ipv. die lelijke e-tickets?
Ah, ik zie het:quote:
Overmorgen dus.quote:3. Aangetekende verzending: Je kan vanaf 1 februari de ticket bestellen op deze site en aangetekend op laten sturen (je betaald dan de verzendkosten en 1,50 euro handling per ticket).
De eerste namen zijn binnen.quote:Szigetnews.com
Finally, we have the first confirmed bands for this year’s Sziget Festival. These bands have already confirmed their presence via their official sites or MySpace pages and, although they’re not very big names, it’s still good to know about them.
Here we go, then:
* Eslam is the first name.
His music is old-school hip-hop and he has worked with Damon Albarn’s The Good, The Bad and The Queen. Check Eslam out right here. Eslam will be playing the Main Stage.
* Blues Trappers are next – they’re a Hungarian blues band, that wants to bow before the Blues Brothers. The date is confirmed on their official site.
* Kaido Kirikmäe is an electronic music act from Estonia. According to his MySpace page, he mostly creates electronic yet organic music with experimental beats that is mainly built on loop structures. His presence is confirmed on his MySpace page.
No way !?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef kyah het volgende:
infected mushroom komt ook
http://eu.infected-mushroom.com/events.php
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef FilthyMcNasty het volgende:
Jaaaaaaa! Buena vista social club komt ook weer, vet!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef FilthyMcNasty het volgende:
Jaaaaaaa! Buena vista social club komt ook weer, vet!
Same here. Wat was dat een slecht optreden zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:23 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
die heb ik gemist voor fatboy slim!
Vond ik ook. Had elke willekeurige DJ kunnen zijn. Had er echt veel meer van verwacht. Ga misschien dit jaar als de line-up goed is. Vorig jaar de eerste keer dat ik er was geweest en vond het geweldig. Was inderdaad een beetje jammer dat er zoveel Nederlanders waren, maar goed. Was met het vliegtuig gegaan en heb een week vantevoren en een paar dagen na het festival mijn tijd doorgebracht in Boedapest, ook een aanrader.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[..]
Same here. Wat was dat een slecht optreden zeg.Dit jaar toch maar naar Buena Vista dus
Liever veel Nederlanders dan veel Fransen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef robbolo het volgende:
[..]
Vond ik ook. Had elke willekeurige DJ kunnen zijn. Had er echt veel meer van verwacht. Was inderdaad een beetje jammer dat er zoveel Nederlanders waren, maar goed.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[..]
Liever veel Nederlanders dan veel Fransen.Alhoewel, Franse dames vind ik dan weer welkom.
Welk appartement is het en waar heb je het geboekt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:05 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb met 3 andere vrienden een appartement geregeld dat nog niet eens zo gek ver ligt van het Sziget eiland. kost geloof ik 250 euro de man, geen geld dus. Het aardige aan deze organisatie is ook dat ze ons keurig netjes ophalen om 22.30 van het vliegveld en ens om 04.30 weer wegbrengen, geen omkijken daarnaar iig!
Ook een leuke optie om te overwegen
Mijn zus zat in het Szigethostel. Best leuk dat je relaxed kunt slapen en douchen, maar de afstanden bleken best klote te zijn. Het hostel zat in een soort studentencomplex, kwartiertje van de uitgang van Sziget af. Maar als je nagaat dat alle afstanden op Sziget ook al vrij groot zijn, zeker als je op en neer blijft lopen van Main naar Muchachucca etc. Je op een gegeven moment daar te moe voor bent. Of je neemt een taxi natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:30 schreef alkaholic het volgende:
Na jaren achtereen naar Lowlands te zijn geweest met een grote groep(meestal een man of 8), hebben we nu met z'n 3e besloten om eens Sziget aan te doen.
We zijn nu wel aan het uitzoeken hoe we het gaan doen. Lowlands was een routine klus, je wist alles en je weet alles te vinden etc. Dit is allemaal nieuw. We gaan dan ook eens op ons gemak bekijken hoe we die kant op gaan, waar we gaan pitten etc..
Hopelijk wordt het een super ervaring.
Heeft iemand ervaring met het Szigethostel?
Tof hostel inderdaad, twee keer geweestquote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef maok het volgende:
Is het szigethostel in het Universitas hostel? Of is dat wat anders, dat is namelijk ook een studentencomplex. Daar heb ik ooit eens overnacht toen ik gestrand was in Budapest omdat ik de trein naar Roemenië had gemist. Ik weet niet precies hoe dat ten opzichte van Sziget ligt omdat ik toen niet naar Sziget ging, ik weet nog wel dat je Sziget kon horen. Toen kende ik Sziget alleen nog niet, dus toen ik later thuis kwam en opzocht wat we daar hadden gehoord kwam ik er pas achter dat het het festival was geweest. Dat was in 2003, pas in 2005 ben ik toen ook zelf naar het festival geweest. Maar als het dat zelfde hostel is, je hebt 2 persoonskamers, dus dat is wel relaxt ten opzichte van slaapzalen. Douches op de gang en het was toen heel goedkoop, ¤10,- per 2 personen. Wat ik ook grappig vond was dat alle kamers er anders uit zagen doordat het door de studenten die er normaal in door het jaar wonen is behangen/ geverft is.
Tja de kosten zullen wel of hoger zijn geworden danwel hoger zijn als het festival is, bij ons stond er ook een koelkastje op de kamer (we zaten al te geinen over een minibar).quote:Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens mij heette het Szigethostel, zat achter een Liddle en was 17e p.n.p.p Met een koelkast met slot! haha, dat was onze kluis
Het was een kwartier/half uur lopen vanaf de brug. Daar kwam die HÈV niet bij kijkenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef maok het volgende:
[..]
Tja de kosten zullen wel of hoger zijn geworden danwel hoger zijn als het festival is, bij ons stond er ook een koelkastje op de kamer (we zaten al te geinen over een minibar).
Ik heb trouwens al gevonden waar het was, en dat was niet een kwartiertje lopen, eerder een kwartiertje met de tram en HÈV (of bedoelde je dat ook?). Het was hier
Lowlands is uitverkochtquote:Op zondag 28 februari 2010 23:32 schreef Charmedmatzzie het volgende:
als lowlands uiverkocht is, sluit ik me bij jullie aan peoples.
dan wordt het sziget.
lijkt me stiekem zeker niet verkeerd![]()
Wij hebben het appartement geregeld bij Budapest Hotel Service, en ze komen ons ook ophalen van het vliegveld om half elf en brengen ons na Sziget om half 5 terug ook nog, is dat niet aardig?quote:Op zondag 28 februari 2010 17:10 schreef alkaholic het volgende:
[..]
Welk appartement is het en waar heb je het geboekt?
Wat is dan het grote probleem bij relatief "veel" Nederlanders op Sziget? Verpesten zij jou idee "alleen op een buitenlands festival"?quote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef TheEraser het volgende:
Hopen dat er dit jaar wat minder nederlanders (en meer Ieren!) naar Sziget gaan. Al zal dat wel niet het geval zijn met het snelle uitverkopen van lowlands. Sziget is immers voor veel mensen een mogelijk alternatief voor lowlands..
Vorig jaar waren de kaarten Lowlands/ Sziget even duur, en ik heb op beide festivals evenveel geld uitgegevenquote:Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ben je nou veel meer kwijt als je naar Sziget gaat dan je kwijt zou zijn bij een weekend Pinkpop/Lowlands?
Ieren zijn tof, die zijn heel sociaal, net als Duitsers, die zijn ook tof. Minder tof vind ik Fransen en dronken Nederlanders (die gaan allebei zo schreeuwen en denken dat ze alles kunnen maken).quote:Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef TheEraser het volgende:
Hopen dat er dit jaar wat minder nederlanders (en meer Ieren!) naar Sziget gaan. Al zal dat wel niet het geval zijn met het snelle uitverkopen van lowlands. Sziget is immers voor veel mensen een mogelijk alternatief voor lowlands..
Ziet er ook goed uit. Al spreekt het weer in Hongarije me wel meer aan..quote:Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef maok het volgende:
[..]
Ieren zijn tof, die zijn heel sociaal, net als Duitsers, die zijn ook tof. Minder tof vind ik Fransen en dronken Nederlanders (die gaan allebei zo schreeuwen en denken dat ze alles kunnen maken).
Ik kwam trouwens een tof festival in Estland tegen toen ik opzoek was naar onbekende festvals in Oost/centraal Europa waar wel veel mensen uit het land zelf op af komen en toen kwam ik Õllesummer tegen in Tallin. 4 Dagen voor ¤25,- (wel zonder camperen volgens mij). Het betekend bierfeest en er worden 100 verschillende soorten bier geschonken en er komen zo'n 80.000 mensen. In 2009 waren de headliners Moby en Franz Ferdinand.
[ afbeelding ]
http://www.ollesummer.ee/eng/front
Ik heb kaarten voor 1 dag pinkpop en net kaarten gekocht voor Szigetquote:Op maandag 1 maart 2010 17:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om Lowlands, Pinkpop en Werchter te doen dit jaar. Helaas is Lowlands al uitverkocht en nu lijkt Hongarije ineens stukken dichterbij...![]()
Als ik nu alleen Sziget en pinkpop doe heb ik evenveel dagen festival en dat voor veeeel goedkoper
Ik vind de voorzieningen op Sziget beter dan op LL, veel meer toiletten (van die mobiele units) en zelfs als je naar zo'n toi-toi (dixie) gaat hebben ze er water om je handen te wassen. Er staan ook veel units met wastafels en als je je wilt douchen ga je toch gewoon naar een badhuis/ het zwembad op het terrein/ de mensen wasstraat op het terrein en anders kun je altijd nog gewoon saai douchen. Badhuis in het stadspark is de beste optie imo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:12 schreef alkaholic het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor 1 dag pinkpop en net kaarten gekocht voor Sziget![]()
Heb er al helemaal zin in!
Kaarten voor een week Sziget waren goedkoper dan 3 dagen lowlands.
Ik heb begrepen dat het bier ook stukken goedkoper is 1.80 voor een halve liter tegen 2.40 voor een maisbekertje.
Op lowlands altijd op een camping gezeten, maar nu toch maar gekozen voor een hostel (http://www.szigethostel.com/en/map 800m van het terrein!!) omdat we niet wisten hoe de voorzieningen waren op de camping. Lowlands was altijd best schoon namelijk.
Ow echt, ik hoorde dat de voorzieningen minder waren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:16 schreef maok het volgende:
[..]
Ik vind de voorzieningen op Sziget beter dan op LL, veel meer toiletten (van die mobiele units) en zelfs als je naar zo'n toi-toi (dixie) gaat hebben ze er water om je handen te wassen. Er staan ook veel units met wastafels en als je je wilt douchen ga je toch gewoon naar een badhuis/ het zwembad op het terrein/ de mensen wasstraat op het terrein en anders kun je altijd nog gewoon saai douchen. Badhuis in het stadspark is de beste optie imo.
Aai maar nu heeft Werchter Alice in chains erbij... De kans dat ik Pearl jam en AIC op één dag kan zien zal zich wel nooit meer voortdoenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om Lowlands, Pinkpop en Werchter te doen dit jaar. Helaas is Lowlands al uitverkocht en nu lijkt Hongarije ineens stukken dichterbij...![]()
Als ik nu alleen Sziget en pinkpop doe heb ik evenveel dagen festival en dat voor veeeel goedkoper
Ben benieuwd naar de line up van dit jaar. Vorig jaar vond ik het ook top en toen zijn we naar lowlands geweest. De sfeer van lowlands blijft top, maar het programma vond ik de laatste jaren steeds minder aansprekend. Ben benieuwd hoe dat nu is nadat ze al naar 8 dagen uitverkopen! Wat verwachten jullie dat komt op sziget?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:24 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik lees net op de facebook pagina van Sziget dat er waarschijnlijk in de loop van volgende week een deel van de line up bekend gemaakt gaat worden!!
http://www.facebook.com/pages/Amsterdam-Netherlands/szigetfestival/48023162058?v=feed&story_fbid=10150104549260497
Yep, de 16e wordt vanaf 8.00 uur 's ochtends iedereen gevraagd het eiland te verlaten... Dan kunnen ze beginnen met de grote schoonmaak!quote:Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef alkaholic het volgende:
Overal staat 9-16 maar op de 16e zelf zijn geen acts meer of wel?
Dan is het een kwestie van inpakken en wegwezen toch?
Voor info over parkeren, zie dit.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:22 schreef Thijsssss het volgende:
Ook ik ben dit jaar van plan voor het eerst naar Sziget te gaan. Met vrienden ben ik nu aan het bekijken hoe we er het beste kunnen komen. Het lijkt me heerlijk om er een road trip van te maken en met de auto naar Boedapest te trekken, maar kan je de auto ergens veilig een hele week kwijt?
De Szigettreinen vertrekken 8 augustus vanuit Nederland, dan ben je 9 augustus in Boedapest. De treinen terug vertrekken 16 augustus vanuit Boedapest, de 17e ben je dan weer in Nederland. Exacte tijden zijn helaas nog niet bekend, maar we verwachten dat ze er ongeveer 18 uur over zullen doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:02 schreef AMDB het volgende:
Is het trouwens al bekend op welke dagen/tijden de treinen rijden? En hoe lang ze er over doen?
Sziget duurt eigenlijk t/m zondag, maar omdat de optredens dan ook na middernacht nog doorgaan, wordt de volgende dag ook meegerekend. Maandag de 16e dient iedereen het festivalterrein te verlaten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:19 schreef HappyInn het volgende:
Ik wil deze zomer voor het eerst naar Sziget gaan, online werd mij alleen 1 ding niet helemaal duidelijk. Is Sziget nou zondag afgelopen(dus dat het feest tot maandag morgen doorgaat) of op maandag (en dat het feest tot dinsdag morgen doorgaat)? Dit ivm het boeken van treintickets.
Dag -1 en dag 0, oftewel de 9e en 10e augustus, is het festival officieel nog niet begonnen. Die dagen is er echter al wel heel veel te doen: de meeste eet-, drink- en danstentjes zijn geopend en er is programma op enkele podia. Wat voor programma, is nu helaas nog niet bekend... Deze dagen zijn alleen toegankelijk met een campingticket, of met dagkaarten (waarbij 2 dagkaarten duurder zijn dan het verschil tussen een camping en een non-camping ticket).quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:31 schreef maok het volgende:
Het feest gaat door tot maandagmorgen. Het begin is volgens mij vager met de 0e dag, -1e dag enz.
En je mag ook nog je tent 2 dagen eerder al neerzetten maar dan is er alleen feest in de 24uurstent, hooguit nog 1. Maar die was vorig jaar classic!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef Tijnoo het volgende:
[..]
De Szigettreinen vertrekken 8 augustus vanuit Nederland, dan ben je 9 augustus in Boedapest. De treinen terug vertrekken 16 augustus vanuit Boedapest, de 17e ben je dan weer in Nederland. Exacte tijden zijn helaas nog niet bekend, maar we verwachten dat ze er ongeveer 18 uur over zullen doen.
[..]
Sziget duurt eigenlijk t/m zondag, maar omdat de optredens dan ook na middernacht nog doorgaan, wordt de volgende dag ook meegerekend. Maandag de 16e dient iedereen het festivalterrein te verlaten.
[..]
Dag -1 en dag 0, oftewel de 9e en 10e augustus, is het festival officieel nog niet begonnen. Die dagen is er echter al wel heel veel te doen: de meeste eet-, drink- en danstentjes zijn geopend en er is programma op enkele podia. Wat voor programma, is nu helaas nog niet bekend... Deze dagen zijn alleen toegankelijk met een campingticket, of met dagkaarten (waarbij 2 dagkaarten duurder zijn dan het verschil tussen een camping en een non-camping ticket).
Wow, ziet er erg goed uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef maok het volgende:
Oke, ik heb definitief besloten om niet naar Sziget te gaan maar naar Open'er in Polen. Vliegticket geboekt (festival is op het vliegveld bij Gdynia) en kaartje gekocht. Bij elkaar ¤135,- kwijt voor 3 dagen festival en de reis er naar toe, dat is nog minder dan LL. Festival duurt trouwens 4 dagen, maar 3 dagen kwam beter uit qua vliegen. (3 dagen met camping kost ¤79,-, 4 dagen ¤93,-)
Links de landings-/startbaan, rechts een gedeelte van het festivalterrein en op de achtergrond de zee met strand
[ afbeelding ]
Site van het festival 1-4 juli
Overigens zou het qua datums allebij kunnen, maar zoveel vrije dagen heb ik niet.
die line up van vorig jaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef maok het volgende:
Oke, ik heb definitief besloten om niet naar Sziget te gaan maar naar Open'er in Polen. Vliegticket geboekt (festival is op het vliegveld bij Gdynia) en kaartje gekocht. Bij elkaar ¤135,- kwijt voor 3 dagen festival en de reis er naar toe, dat is nog minder dan LL. Festival duurt trouwens 4 dagen, maar 3 dagen kwam beter uit qua vliegen. (3 dagen met camping kost ¤79,-, 4 dagen ¤93,-)
Links de landings-/startbaan, rechts een gedeelte van het festivalterrein en op de achtergrond de zee met strand
[ afbeelding ]
Site van het festival 1-4 juli
Overigens zou het qua datums allebij kunnen, maar zoveel vrije dagen heb ik niet.
welke trein zit je ??quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:20 schreef WasMachinator het volgende:
treinkaartjes al besteld, en donderdag gaan we de kaartjes kopen bij sounds in venlo. begin er langzaam aan zin in te krijgen
.
Kamperen op Sziget is opzich relaxter dan LL vind ik. Het is meer 'normaal' kamperen. Als het je om douchen ed gaat kun je naar een badhuis in de stad gaan. Als je het je om het lawaai gaat (als je wilt slapen) kun je beter in een hostel gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:53 schreef wormtrein het volgende:
Vrienden waren wat laat met lowlands, dus staat er nu (ook) sziget op de planning! We twijfelen nog tussen camping of hostel.. een week is namelijk best lang
Eensch, je zit tenminste niet zo dicht op elkaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:55 schreef maok het volgende:
[..]
Kamperen op Sziget is opzich relaxter dan LL vind ik. Het is meer 'normaal' kamperen. Als het je om douchen ed gaat kun je naar een badhuis in de stad gaan. Als je het je om het lawaai gaat (als je wilt slapen) kun je beter in een hostel gaan.
Kaarten voor de VIP-camping zijn waarschijnlijk vanaf eind april / begin mei te verkrijgen op de website. Wat voor extra's er bij zitten en hoeveel het extra kost, is nog niet bekend. Dat hoor ik ook dan pas.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:58 schreef theclansman het volgende:
en hoe zit het met die zogenoemde VIP camping wat is dat voor extra's en waar bestel je kaarten voor die camping ????
Vandaag (of was het nou al gisteren?) is de eerste lading fysieke tickets naar het postkantoor gebracht. Als het goed is, heb je daar inmiddels een bericht over ontvangen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:54 schreef Beaudelaire het volgende:
Heeft iemand al tickets besteld via post? Ik heb ze ruim een maand geleden besteld en heb nog niks.
gewoon gaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:22 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Oh man, wat wil ik hier graag heen.
TVP voor info & namen.
OK, THANKS VOOR DE INFO!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:19 schreef gummybeer het volgende:
KAARTEN VOOR VIP CAMPING WAREN VORIG JAAR ZO'N 80 EURIES EXTRA BOVEN OP NORMALE CAMPING TICKETS A 170,-
DIT JAAR ONG ZELFDE EN IDD ROND EIND APRIL BEGIN MEI VERKRIJGBAAR ( HEB ZE MAIL GESTUURD EN DIT WAS OOKI HUN ANTWOORD )
Vorig jaar was er Wi-Fi op de camping, een aparte supermarkt, het zwembad en een teras dacht ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:51 schreef Tijnoo het volgende:
[..]
Kaarten voor de VIP-camping zijn waarschijnlijk vanaf eind april / begin mei te verkrijgen op de website. Wat voor extra's er bij zitten en hoeveel het extra kost, is nog niet bekend. Dat hoor ik ook dan pas.
Hehe, dat is wel erg ver gezocht... Szigetnews.com is een website gemaakt en bijgehouden door een paar enthousiaste Roemeense Szigetgangers en is niet van Sziget zelf.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:40 schreef theclansman het volgende:
zal wel weer ver gezocht zijn
maar dit staat op twitter) We have exactly 666 fans. Could that be a good thing?
mischien een hintje naar maiden
Ja, maar het is nog niet zeker dat het dit jaar weer zo zal zijn...quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vorig jaar was er Wi-Fi op de camping, een aparte supermarkt, het zwembad en een teras dacht ik.
Mijne waren 180 vanuit Amsterdam met Malev Air. Kon ze idd echt niet goedkoper vinden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:26 schreef bloodysunday het volgende:
Nog ergens een tip voor goedkope vliegtickets? Vorige week 160 euro, nu dus 230. Alleen maar omdat er een paar tot het weekend wilden wachten...........
Ja die zag ik ook, te laat weer. Nu toch redelijke tickets kunnen vindenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:24 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mijne waren 180 vanuit Amsterdam met Malev Air. Kon ze idd echt niet goedkoper vinden.
Naja vanaf Keulen wel, maar dan moet je eerst weer daarheen.
Leuk man!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:21 schreef AMDB het volgende:
Vlieg voor 150 euro p.p. vanaf Dortmund, vertrek al 1 augustus.
Jep, dat klopt.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:01 schreef Dupje het volgende:
Even een check, klopt het dat dit tot nu toe via de officieuze weg bevestigd is?
Blink 182
The Toy Dolls
Shantel
Oi Va Voi
Bad Religion
Klezmofobia
Gyongyi Salla
Dalkloid Sound
Hudaki
Cankisou
Angie Taylor
Wat een bullshit, ben al 8x achter elkaar naar lowlands geweest..quote:Op maandag 15 maart 2010 14:23 schreef funrider het volgende:
wil graag gaan maar een vriend van me twijfelt nog argh.. hij is eerder al geweest en wil niet 2x naar hetzelfde festival. Trein kaartjes nog wel beschikbaar in combi met festival ticket? Las iets over slaapplaatsen niet meer beschikbaar in trein.
Maar sommige mensen moeten kiezen tussen festivals (tijd en of geld) en als je kunt kiezen tussen een festival waar je al geweest bent en eentje waar je nog nooit eerder geweest bent zou ik ook kiezen voor eentje waar ik nog nooit geweest ben.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:40 schreef alkaholic het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ben al 8x achter elkaar naar lowlands geweest..
ik heb geen problemen om de site te bereiken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:25 schreef StormWarning het volgende:
Ik kan al wekenlang de site van szigetfestival.nl niet bereiken, jullie wel? En zijn er eventueel andere mogelijkheden om een treinkaartje te boeken?
www.szigetfestival.nlquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Even een vraagje:
Hoeveel ben je ongeveer kwijt voor: de heen- en terugreis (trein), het festival zelf en de overnachtingen in een hostel?
Bizar zeg, bij mij doet´ie het consequent niet.. terwijl verder alles werkt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:14 schreef theclansman het volgende:
[..]
ik heb geen problemen om de site te bereiken.
geen idee of er andere mogelijkheden zijn
Mijn ex (18) is vorig jaar geweest met een groep en gaat dit jaar weer met een aantal vrienden (van me). En hij vond het ge-wel-dig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Is het overigens te doen om met een gezellige groep 17-18 jarigen het festival te bezoeken? Of hebben wij daar niks te zoeken?
hier ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:56 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Bizar zeg, bij mij doet´ie het consequent niet.. terwijl verder alles werkt.
Bier kopen is ook geen probleem?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn ex (18) is vorig jaar geweest met een groep en gaat dit jaar weer met een aantal vrienden (van me). En hij vond het ge-wel-dig.
Zolang jij Hongaarse Forinten hebt is het geen probleem.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:37 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Bier kopen is ook geen probleem?
me likeyquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Zolang jij Hongaarse Forinten hebt is het geen probleem.
Ik ben benieuwd wat je inmiddels voor de vliegtickets betaalt!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Volgende week vliegtickets kopenNu nog hopen op wat goeie namen....
volgens wwwszigetfestival.nlquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Volgende week vliegtickets kopenNu nog hopen op wat goeie namen....
Toen ik van de week kijk was het vanaf Amsterdam al rond de 200 euro. Dus we vliegen waarschijnlijk vanaf Keulen, dat is zo'n 70 euro goedkoper.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je inmiddels voor de vliegtickets betaalt!
Een stukje met de bus en dan met de metro en dan met de HEV, ik heb nog wel ergens op mijn computer staan hoe precies, ik zoek het even voor je op. Het kan trouwens ook makkelijker met een airportbusje, maar dat is wel duurder.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:21 schreef bloodysunday het volgende:
Is het een beetje makkelijk van het vliegveld naar het festival te komen?
Je kan beter een Transfer Ticket kopen, dat kost 2 euro. Die kun je gewoon voor je hele rit gebruiken.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:37 schreef maok het volgende:
Je kunt tijdens Sziget een kaart kopen om onberkt met het openbaarvervoer te reizen kost volgens mij iets van een 10tje in euro's. Als je losse kaartjes koopt moet je opletten dat je bij elke overstap een nieuw kaartje moet gebruiken, dat zijn dus van het vliegveld naar het eiland 4 kaartjes (ik denk tegewoordig iets van een euro per stuk)
Dat zou kunnen inderdaad, ik had de laatste keer zo'n kaart voor een week dus ben een beetje vergeten hoe die losse kaartjes werkten.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kan beter een Transfer Ticket kopen, dat kost 2 euro. Die kun je gewoon voor je hele rit gebruiken.
Is wel het Gorillaz Sound System, dus een DJ act (voor het geval je dacht dat het de band is)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:34 schreef AMDB het volgende:
first two very important names are ones that we all suspected – Muse and Iron Maiden!!!
Next come more important names: Kasabian, Billy Talent, The Specials and Gorrillaz Sound System.
Happy hardcore band Enter Shikari and Infected Mushroom (that Sziget News found out about some time ago) will also be there.
OMG, nice! Muse en Gorillaz!
Alice in Chains zou briljant zijnquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:25 schreef Ziewoarut het volgende:
Zouden hier nog wat grote namen bijkomen? Ik blijf hopen op Alice in chains
Heb je al gekeken bij Lufthansa?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:59 schreef febster het volgende:
Weet iemand waar je nog goedkope vliegtickets naar Budapest kan vinden? Ik zit nu rond de 250 a 300 euro voor retour vanuit Ehv.
Eindhoven is duur.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:59 schreef febster het volgende:
Weet iemand waar je nog goedkope vliegtickets naar Budapest kan vinden? Ik zit nu rond de 250 a 300 euro voor retour vanuit Ehv.
Ik ga gelukkig wel Faithless in Paradiso. Toch een ander sfeertje dan westerpark of szigetquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:56 schreef Dupje het volgende:
Ik ga ook naar Muse, en was aan het twijfelen over Faithless, maar dat hoeft nu dus niet meer
Nee, nog niet. Tele 2 internet hier. Bij mijn ouders met Ziggo doet ie het wel. Heb vanaf donderdag UPC internet hier, dus dan zal het ook wel weer werken gok ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:49 schreef Tijnoo het volgende:
Problemen met de site schijnen inmiddels verholpen te zijn, aldus onze technische man. Hij heeft wat rondgebeld naar een aantal providers en e.e.a. verandert. Doet ie het nu ook echt weer bij iedereen?
Tickets lukt denk ik nog wel, reis wordt steeds duurder.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Puntneus het volgende:
Hoe lang duurt het meestal voordat de kaartjes uitverkocht zijn dan? Ik heb namelijk nog niet genoeg centen en tevens geen permission, maar op beide word gewerkt.![]()
Maar zou ik nog tot halverwege april kunnen wachten?
Meestal raken de weekkaarten vlak voor aanvang uitverkocht. Verder worden de kaarten ook 30 euro duurder vanaf 1 mei. Voor de treinen zijn half april zeker nog wel tickets te boeken. Deze kun je kopen vanaf ¤158,-.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Puntneus het volgende:
Hoe lang duurt het meestal voordat de kaartjes uitverkocht zijn dan?
dat is ook zoquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:56 schreef bassieVL het volgende:
Ik vond de feestjes bij de podia met onbekendere muziek altijd het leukste: World stage, Afro-Latin stage, Meduza, A38. Afgelopen twee jaar weinig van het hoofdpodium gezien.
Ik zat overdag telkens bij de Mokka Chucca, zeer relaxed met een biertje wakker wordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:56 schreef bassieVL het volgende:
Ik vond de feestjes bij de podia met onbekendere muziek altijd het leukste: World stage, Afro-Latin stage, Meduza, A38. Afgelopen twee jaar weinig van het hoofdpodium gezien.
Gorillaz Sound System, zijn 3 dj's die dance versie's maken (meestal drum & Bass) van Gorillaz liedjes. Dit project is ondersteund door Damon maar hij zal zelf NIET aanwezig zijn. Het zijn echt drie dj's achter een doek met daarop geprojecteerd videoclipbeelden...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef MaJo het volgende:
Vind de namen niet heel bijzonder eigenlijkmaar ik ga naar sziget vooral voor de sfeer
Wat houdt gorillaz sound system eigenlijk in? Dj set van de mannen van gorillaz? Dat is dan wel weer tof
Denk dat dat redelijk is ja. Mijn retour was 180, en dat is een maand geleden geboekt ofzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:38 schreef wormtrein het volgende:
Is 200 euro voor retourtje nog een redelijke prijs of moet dat ook nog wel goedkoper kunnen..?
Inderdaad, mét de heerlijke en goedkope broodjesquote:Op zondag 28 maart 2010 11:21 schreef Duizendpootje het volgende:
Mijn retour was 140 maar volgens mij al 3 maanden geleden geboekt haha!
En fijne namen zijn dit
Heb er veel zin in!!
En ik kijk nu al uit naar de halve liters Jasmijn thee in het Theehuisje
Hmmm ja dat was echt geweldigquote:Op zondag 28 maart 2010 11:21 schreef Duizendpootje het volgende:
En ik kijk nu al uit naar de halve liters Jasmijn thee in het Theehuisje
quote:Gorillaz Sound System
The Gorillaz Sound System is an audio / visual treat for all Gorillaz fans.
The show consists of DJ Kofi (DMC Champion)
The DJ delivers 60 - 90 minutes of Gorillaz well known tracks, beats from the new material plus remixes the tracks live with a variety of other huge dance floor classics.
While DJ'ing he remixes the visuals live on Serato.
Much of the visuals are also synched to react live to key parts of the set.
The visuals of course are provided by the fabulous Jamie Hewlett and feature all your favourite Gorillaz characters.
Remi, the Gorillaz percussionist adds another layer to the DJ performance with a variety of percussion instruments, while Pauly is on drums.
Roland, the Gorillaz official VJ controls the visual synchs and content along with DJ Kofi.
Expect extra special treats, like exclusive film content of Killa Kella beatboxing (he is scheduled to join the show in 2010 and will be beatboxing against his own character). The show is suitable for club shows, dance stages, DJ line ups and of course corporate bookings where a visual theme can be bespoked for you.
Zolang jij Hongaarse Forinten hebt, krijg je bier.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:45 schreef Puntneus het volgende:
Moet ik me zorgen halen om bier kunnen krijgen als 17-jarige? Het is daar toch 18+?
Ander moet ik ook maar voor de jasmijnthee gaan
Net voor 130 geboekt! Ik ben er klaar voorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:38 schreef wormtrein het volgende:
Is 200 euro voor retourtje nog een redelijke prijs of moet dat ook nog wel goedkoper kunnen..?
haha we moeten daar maar weer veel uurtjes doorbrengen he chick!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmmm ja dat was echt geweldig, zo'n zin in!
Muse, vet! Ben wel benieuwd wat dat Gorillaz sound system inhoudt... Weet iemand dat?
Oehh, ja, dat lijkt me een goed plan!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Beter nemen ze de line-up van Reading gewoon even over.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:40 schreef wormtrein het volgende:
Van mij mag Pendulum iig zeker weer komen.. wel met live band, uiteraard!
Huh? Het kan toch niet dat alle treinkaarten nu al uitverkocht zijn?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:38 schreef Ruder het volgende:
Klopt het dat de treintickets al uitverkocht zijn?
Zojah dan moeten we toch maar eens gaan kijken of er misschien een leuke goedkope vlucht vanaf Dortmund of Düsseldorf die kant op gaat (vast wel lijkt me zo)
Wel fijn dat je die kaartjes gewoon kunt kopen bij Sounds hier in Venlo, dat is bij mij om de hoek
Nu al zin in!
Is volgens mij met het weekend ervoor (je hebt nog day -1 en -2). Festival is dan nog niet officieel begonnen maar wel open en veel partyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:16 schreef leonie-89 het volgende:
Heel apart, volgens de Nederlandse sziget-site begint het festival 3 dagen eerder dan de Hongaarse en Engelse site
EIgenlijk best een goed idee! Het rondslepen van een koffer beviel mij op Lowlands ook niet echt, een backpack lijkt me een stuk praktischer. Maar 79 Euro... de kosten stapelen zich wel op zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:37 schreef Cyclonist het volgende:
Omdat ik het toch niet zo zie zitten om met een weekendtas te gaan, ben ik van plan ergens een redelijk betaalbare backpack te kopen. Vandaag ff bij de bijenkorf een bekeken die in de aanbieding was (Lafuma 50+10L voor 79,-), maar die was helaas te klein voor mij (ruglengte). Was wel een mooi ding verder, leuke prijs.. tipje voor als iemand er nog een zoekt
Nee, alleen de slaapplaatsen in de Sziget Express Amsterdam - Utrecht - Arnhem - Boedapest en vice versa zijn uitverkocht. Zitplaatsen zijn er op die trein nog wel, en op de Sziget Express Rotterdam - Antwerpen - Brussel - Boedapest e.v.v. en de Sziget Partytrein Amsterdam - Utrecht - Boedapest e.v.v. zijn er nog zowel zit- als slaapplaatsen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:38 schreef Ruder het volgende:
Klopt het dat de treintickets al uitverkocht zijn?
Ik doe al zo'n 10 jaar met mijn backpack en die is nog lang niet versleten. Zo'n aanschaf doe je zo'n beetje voor je leven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef Puntneus het volgende:
[..]
EIgenlijk best een goed idee! Het rondslepen van een koffer beviel mij op Lowlands ook niet echt, een backpack lijkt me een stuk praktischer. Maar 79 Euro... de kosten stapelen zich wel op zo
Nooit met een koffer naar festivals !quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef Puntneus het volgende:
[..]
EIgenlijk best een goed idee! Het rondslepen van een koffer beviel mij op Lowlands ook niet echt, een backpack lijkt me een stuk praktischer. Maar 79 Euro... de kosten stapelen zich wel op zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |