ben nog bezig met de OPquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Dennis101 het volgende:
Ik zou dan wel even de niet kloppende info uit de OP halen, zoals prijzen en even weghalen dat de verkoop al is gestart.
Ach, Werchter en PP hebben ook al hun eigen topic. Ben benieuwd, als er wat vrienden meewillen denk ik dit jaar wel te gaan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef renedis het volgende:
misschien een beetje vroeg maar de verkoop begint 1 week voor kerst, de 17e van december.
Gelijk een vraag:
Kan iemand mij vertellen die er al geweest is (of het toevallig weet) wat het dichtsbijzijnde hotel is van sziget?
En het drugs beleid?
Vorige keer zat ik gewoon in een tent op het festival, dus geen idee qua hotelquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef renedis het volgende:
misschien een beetje vroeg maar de verkoop begint 1 week voor kerst, de 17e van december.
Gelijk een vraag:
Kan iemand mij vertellen die er al geweest is (of het toevallig weet) wat het dichtsbijzijnde hotel is van sziget?
En het drugs beleid?
drugs zijn simpelweg verboden. Er loopt behoorlijk veel security op het terrein, lopen zelfs een paar Nederlandse, Duitse, Franse enz politie rond op het Eiland.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef renedis het volgende:
Gelijk een vraag:
En het drugs beleid?
En een lichtgevoelige lens met een beetje bereik is ook wel handig lijkt me voor zo'n groot festival:), geen 50mm prime oid.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef fraubitch het volgende:
wie wilt er fotograferen en wie wilt er reviewen op siget 2010??
Let wel, je moet in het bezit zijn van een spiegelreflex en een portfolio. Ook als je reviewt wil ik eerst een portfolio van je zien!
quote:Sziget ticketsale (early bird discount) starts @ 17.00 today. Check www.szigetfest.co.uk & www.szigetfestival.nl.
Ik gebruik niks, maar controle was bij ons zelfs non-existent.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vond persoonlijk het drugsbeleid wel meevallen. Nu val ik niet binnen de stereotype doelgroep (klein meisje) en gebruik ik zelf niks. Maar vooral de binnenkomst was een lachertje, zelf mogen kiezen welk vak je opent van je volledig gevulde backpack, tilt die man ook echt maar 1 shirt op en klaar!!
Hoezo, het programma was toch anders, ander merk bier, andere mensen, ander weer?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:52 schreef Juicyhil het volgende:
Misschien maar even kijken.
Vond het afgelopen jaar zo jammer dat het gewoon een exacte kopie van het jaar daarvoor was.
Het programma was sowieso niet heel bijzonder. Verder echt een hoop mensen van vorig jaar gezien. En ja, dat bier was niet te kanenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:15 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hoezo, het programma was toch anders, ander merk bier, andere mensen, ander weer?
En dat er zo extreem veel Nederlandse Nederlanders waren...quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef bassieVL het volgende:
Afgelopen 3 jaar bij Sziget geweest. Zal er volgend jaar ook wel weer naar toe gaan. Jammer dat ze vorig jaar geen Arany meer schonken.
Hoezo 'zonder toegang tot de partywagon'?quote:Een retourticket Amsterdam-Utrecht-Brussel - Boedapest met slaapplaats zonder toegang tot de partywagon. Heenreis 8 augustus 2010, terugreis 16 augustus 2010.
FB heeft een PM-etjequote:Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef fraubitch het volgende:
wie wilt er fotograferen en wie wilt er reviewen op siget 2010??
Dat houdt dus in dat je GRATIS naar siget mag, de reis en verblijf is wel voor je rekening. (dus het geld wat je overhoudt van het kaartje kan je opzuipen! whi!)
Let wel, je moet in het bezit zijn van een spiegelreflex en een portfolio. Ook als je reviewt wil ik eerst een portfolio van je zien!
Als ik 2 geschikte kandidaten heb ga ik de aanvraag regelen. Het is dus nog niet 100% zeker.
waarom iemand anders!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
FB heeft een PM-etjeOf kan ik beter iemand anders PM-en?
Coolquote:Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef fraubitch het volgende:
[..]
waarom iemand anders!!!
Je hebt antwoord
Hier nog eenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:36 schreef Trashcanman het volgende:
Dit gaat hoogstwaarschijnlijk mijn 1e Sziget worden.
Tja, ik weet het niet helemaal met die prijzen, maar de trein is wel een ervaring hoor. Ben vorig jaar met de Sziget slaaptrein heen en terug geweest, en was zeker wel gezellig.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef Micson het volgende:
[..]
Hier nog een![]()
Maar hoe duur wordt die partytrein dan ongeveer? Want op de Sziget site staat dat dit beduidend duurder wordt dan de normale trein, die met 189,- euro ook al niet te goedkoop is.
't Lijkt me best vet hoor, die Partytrein, maar als ik voor de helft van dat geld een vliegtuigretour kan krijgen, dan zal ik toch wel gek zijn om die treinkaartjes te kopen
Is er ook weer een verloting van allerlei prijzen? Het leukste was wel toen er na drie keer aandringen werd omgeroepen dat we "nu echt de kaartjes moeten komen ophalen, anders gooien we ze weg!"quote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef Tijnoo het volgende:
Er is recent een wijziging geweest in wat voor treinen er gaan rijden, mijn vorige post over de treinen klopt daardoor niet helemaal meer. Het plan om in een trein zowel partygedeelte als niet-partygedeelte te doen, gaat niet meer door. Blijkbaar was dit nog niet overal op de website aangepast, vandaar de soms tegenstrijdige informatie.
Er zullen nu twee normale Szigettreinen gaan rijden met de routes Amsterdam > Utrecht > Arnhem > Boedapest en Rotterdam > Antwerpen > Brussel. Prijzen hiervan zijn ¤158 voor een zitplek en ¤189 voor een slaapplek.
Daarnaast is er een partytrein, waarbij het feest weer wordt verzorgd door Canvas. De prijzen hiervan zijn nog niet bekend, maar het wordt wel een stuk duurder dan de normale treinen. Er zitten dan wel een groot feest met sterke line-up, ontbijt en een aantal consumpties bij de prijs in. Deze trein rijdt de route Amsterdam > Utrecht > Boedapest en de prijzen voor deze trein worden begin januari bekend gemaakt.
PS. SouthernDiscomfort, leuk verslag en leuke foto's
Ben jij de Martijn van Szigetfestival.nl?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef Tijnoo het volgende:
Er is recent een wijziging geweest in wat voor treinen er gaan rijden, mijn vorige post over de treinen klopt daardoor niet helemaal meer. Het plan om in een trein zowel partygedeelte als niet-partygedeelte te doen, gaat niet meer door. Blijkbaar was dit nog niet overal op de website aangepast, vandaar de soms tegenstrijdige informatie.
Er zullen nu twee normale Szigettreinen gaan rijden met de routes Amsterdam > Utrecht > Arnhem > Boedapest en Rotterdam > Antwerpen > Brussel. Prijzen hiervan zijn ¤158 voor een zitplek en ¤189 voor een slaapplek.
Daarnaast is er een partytrein, waarbij het feest weer wordt verzorgd door Canvas. De prijzen hiervan zijn nog niet bekend, maar het wordt wel een stuk duurder dan de normale treinen. Er zitten dan wel een groot feest met sterke line-up, ontbijt en een aantal consumpties bij de prijs in. Deze trein rijdt de route Amsterdam > Utrecht > Boedapest en de prijzen voor deze trein worden begin januari bekend gemaakt.
PS. SouthernDiscomfort, leuk verslag en leuke foto's
Yep, sinds november werk ik voor Ostfest, dus voor Szigetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ben jij de Martijn van Szigetfestival.nl?
Hehe, dat was mij ook opgevallenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:00 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Is er ook weer een verloting van allerlei prijzen? Het leukste was wel toen er na drie keer aandringen werd omgeroepen dat we "nu echt de kaartjes moeten komen ophalen, anders gooien we ze weg!"
Volgens mij werd de hint niet helemaal ontvangen dat niemand zin had in die kaartjes voor de Canvas feesten
Hier staan de parkings die volgens ons het meest interessant zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:47 schreef Aryon het volgende:
Weet iemand waar je dichtbij Sziget je auto goedkoop of misschien gratis kan parkeren? En dan moet die ook nog enigzins veilig staan natuurlijk.
Waarschijnlijk komt er wel weer zoiets, maar daar heb ook ik nog geen duidelijkheid over.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de vip caming tickets. kan er niks over vinden namelijk.
De eerste namen worden meestal in februari of maart bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef HammerT het volgende:
pff het wordt wel eens tijd voor een paar namen niet? Hoe ging dit voorgaande jaren eigenlijk?
Je kan nu wel een lijstje invullen: http://sziget.hu/fesztival/kivansaggep voorzover ik kan vinden staat het alleen nog op het hongaarse deel van de site
Er waren genoeg geruchtenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef Brammie1 het volgende:
Waarom heeft nog niemand gemeld dat Blink 182 komt? Kom er net zelf pas achter, maar is al een maand bekend!
Blink
vorig jaar werden ze vanaf een maand van tevoren los verkocht voor 80 euriequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de vip caming tickets. kan er niks over vinden namelijk.
Vorig jaar was dat wel zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Kun je via internet eigenlijk ook 'echte' tickets bestellen ipv. die lelijke e-tickets?
Ah, ik zie het:quote:
Overmorgen dus.quote:3. Aangetekende verzending: Je kan vanaf 1 februari de ticket bestellen op deze site en aangetekend op laten sturen (je betaald dan de verzendkosten en 1,50 euro handling per ticket).
De eerste namen zijn binnen.quote:Szigetnews.com
Finally, we have the first confirmed bands for this year’s Sziget Festival. These bands have already confirmed their presence via their official sites or MySpace pages and, although they’re not very big names, it’s still good to know about them.
Here we go, then:
* Eslam is the first name.
His music is old-school hip-hop and he has worked with Damon Albarn’s The Good, The Bad and The Queen. Check Eslam out right here. Eslam will be playing the Main Stage.
* Blues Trappers are next – they’re a Hungarian blues band, that wants to bow before the Blues Brothers. The date is confirmed on their official site.
* Kaido Kirikmäe is an electronic music act from Estonia. According to his MySpace page, he mostly creates electronic yet organic music with experimental beats that is mainly built on loop structures. His presence is confirmed on his MySpace page.
No way !?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef kyah het volgende:
infected mushroom komt ook
http://eu.infected-mushroom.com/events.php
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef FilthyMcNasty het volgende:
Jaaaaaaa! Buena vista social club komt ook weer, vet!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef FilthyMcNasty het volgende:
Jaaaaaaa! Buena vista social club komt ook weer, vet!
Same here. Wat was dat een slecht optreden zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:23 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
die heb ik gemist voor fatboy slim!
Vond ik ook. Had elke willekeurige DJ kunnen zijn. Had er echt veel meer van verwacht. Ga misschien dit jaar als de line-up goed is. Vorig jaar de eerste keer dat ik er was geweest en vond het geweldig. Was inderdaad een beetje jammer dat er zoveel Nederlanders waren, maar goed. Was met het vliegtuig gegaan en heb een week vantevoren en een paar dagen na het festival mijn tijd doorgebracht in Boedapest, ook een aanrader.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[..]
Same here. Wat was dat een slecht optreden zeg.Dit jaar toch maar naar Buena Vista dus
Liever veel Nederlanders dan veel Fransen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef robbolo het volgende:
[..]
Vond ik ook. Had elke willekeurige DJ kunnen zijn. Had er echt veel meer van verwacht. Was inderdaad een beetje jammer dat er zoveel Nederlanders waren, maar goed.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[..]
Liever veel Nederlanders dan veel Fransen.Alhoewel, Franse dames vind ik dan weer welkom.
Welk appartement is het en waar heb je het geboekt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:05 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb met 3 andere vrienden een appartement geregeld dat nog niet eens zo gek ver ligt van het Sziget eiland. kost geloof ik 250 euro de man, geen geld dus. Het aardige aan deze organisatie is ook dat ze ons keurig netjes ophalen om 22.30 van het vliegveld en ens om 04.30 weer wegbrengen, geen omkijken daarnaar iig!
Ook een leuke optie om te overwegen
Mijn zus zat in het Szigethostel. Best leuk dat je relaxed kunt slapen en douchen, maar de afstanden bleken best klote te zijn. Het hostel zat in een soort studentencomplex, kwartiertje van de uitgang van Sziget af. Maar als je nagaat dat alle afstanden op Sziget ook al vrij groot zijn, zeker als je op en neer blijft lopen van Main naar Muchachucca etc. Je op een gegeven moment daar te moe voor bent. Of je neemt een taxi natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:30 schreef alkaholic het volgende:
Na jaren achtereen naar Lowlands te zijn geweest met een grote groep(meestal een man of 8), hebben we nu met z'n 3e besloten om eens Sziget aan te doen.
We zijn nu wel aan het uitzoeken hoe we het gaan doen. Lowlands was een routine klus, je wist alles en je weet alles te vinden etc. Dit is allemaal nieuw. We gaan dan ook eens op ons gemak bekijken hoe we die kant op gaan, waar we gaan pitten etc..
Hopelijk wordt het een super ervaring.
Heeft iemand ervaring met het Szigethostel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |