abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77555209
infected mushroom komt ook
http://eu.infected-mushroom.com/events.php
pi_77558421
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef kyah het volgende:
infected mushroom komt ook
http://eu.infected-mushroom.com/events.php
No way !? Nice!
"Somebody help me! I'm being spontaneous ! "
pi_77604401
Ik ga er dit jaar voor het eerst bij zijn! Ik ben enorm benieuwd!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 15:36:01 #79
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_78059242
GWAR en Paradise Lost komen naar Sziget toe, volgens szigetnews.com. En Rise Against komt niet.

Krijg er wel steeds meer zin in. Weet iemand hoe snel ongeveer de vroegboekkaarten uitverkocht zijn?
Slay the dragon in your dreams!
pi_78064776
die vroegboekkaarten zijn toch tot eind april ofzo?
pi_78079922
Ik kan dus echt niet wachten . Heb vannacht maar weer eens het optreden van placebo van vorig jaar aangezet. Wat was dat toch gruwelijk mooi

tevens tvp
RAH RAH
pi_78102505
Jaaaaaaa! Buena vista social club komt ook weer, vet!
Gegroet.
pi_78107427
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef FilthyMcNasty het volgende:
pi_78113887
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef FilthyMcNasty het volgende:
die heb ik gemist voor fatboy slim!
pi_78144000
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:23 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

die heb ik gemist voor fatboy slim!
Same here. Wat was dat een slecht optreden zeg. Dit jaar toch maar naar Buena Vista dus
pi_78230518
slecht? voor mij een van de vetste optredens!
pi_78478447
Na jaren achtereen naar Lowlands te zijn geweest met een grote groep(meestal een man of 8), hebben we nu met z'n 3e besloten om eens Sziget aan te doen.

We zijn nu wel aan het uitzoeken hoe we het gaan doen. Lowlands was een routine klus, je wist alles en je weet alles te vinden etc. Dit is allemaal nieuw. We gaan dan ook eens op ons gemak bekijken hoe we die kant op gaan, waar we gaan pitten etc..

Hopelijk wordt het een super ervaring.

Heeft iemand ervaring met het Szigethostel?

[ Bericht 2% gewijzigd door alkaholic op 26-02-2010 13:44:37 ]
pi_78481917
Ik heb met 3 andere vrienden een appartement geregeld dat nog niet eens zo gek ver ligt van het Sziget eiland. kost geloof ik 250 euro de man, geen geld dus. Het aardige aan deze organisatie is ook dat ze ons keurig netjes ophalen om 22.30 van het vliegveld en ens om 04.30 weer wegbrengen, geen omkijken daarnaar iig!

Ook een leuke optie om te overwegen
pi_78482252
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef SouthernDiscomfort het volgende:

[..]

Same here. Wat was dat een slecht optreden zeg. Dit jaar toch maar naar Buena Vista dus
Vond ik ook. Had elke willekeurige DJ kunnen zijn. Had er echt veel meer van verwacht. Ga misschien dit jaar als de line-up goed is. Vorig jaar de eerste keer dat ik er was geweest en vond het geweldig. Was inderdaad een beetje jammer dat er zoveel Nederlanders waren, maar goed. Was met het vliegtuig gegaan en heb een week vantevoren en een paar dagen na het festival mijn tijd doorgebracht in Boedapest, ook een aanrader.
pi_78523670
tvp
pi_78529800
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef robbolo het volgende:

[..]

Vond ik ook. Had elke willekeurige DJ kunnen zijn. Had er echt veel meer van verwacht. Was inderdaad een beetje jammer dat er zoveel Nederlanders waren, maar goed.
Liever veel Nederlanders dan veel Fransen. Alhoewel, Franse dames vind ik dan weer welkom.
pi_78537274
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef SouthernDiscomfort het volgende:

[..]

Liever veel Nederlanders dan veel Fransen. Alhoewel, Franse dames vind ik dan weer welkom.

zaterdag 27 februari 2010 @ 23:38:30 #93
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_78538493
Hoi ik meld me hier ook maar weer. Eigenaar van de voormalige web-log uit de OP. De web-log is gestopt omdat ik al 2 jaar niet meer op Sziget ben geweest en de informatie daardoor een beetje gedateerd raakte. Maar ik ben al wel 3 keer geweest en wieweet ga ik nog wel een keer.

Dit jaar weet ik nog niet, ik zit tot 1 a 2 dagen voor het festival in buurland Oekraine, dat lijkt dichtbij maar doordat ik in het oosten zit is dat wel meer dan 1000km. Het begint wel weer een beetje te kriebelen, maar eens even kijken wat de mogelijkheden zijn...
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_78557501
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:05 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb met 3 andere vrienden een appartement geregeld dat nog niet eens zo gek ver ligt van het Sziget eiland. kost geloof ik 250 euro de man, geen geld dus. Het aardige aan deze organisatie is ook dat ze ons keurig netjes ophalen om 22.30 van het vliegveld en ens om 04.30 weer wegbrengen, geen omkijken daarnaar iig!

Ook een leuke optie om te overwegen
Welk appartement is het en waar heb je het geboekt?
pi_78560249
Joepie ik ben er ook weer bij!
Het vliegtuig ticket is geboekt, nu de leuke namen nog!
Maar ik ben iig erg blij met de Mushrooms
  zondag 28 februari 2010 @ 23:32:01 #96
209054 Charmedmatzzie
Overal relevant.
pi_78574799
als lowlands uiverkocht is, sluit ik me bij jullie aan peoples.
dan wordt het sziget.
lijkt me stiekem zeker niet verkeerd
pi_78587023
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 13:30 schreef alkaholic het volgende:
Na jaren achtereen naar Lowlands te zijn geweest met een grote groep(meestal een man of 8), hebben we nu met z'n 3e besloten om eens Sziget aan te doen.

We zijn nu wel aan het uitzoeken hoe we het gaan doen. Lowlands was een routine klus, je wist alles en je weet alles te vinden etc. Dit is allemaal nieuw. We gaan dan ook eens op ons gemak bekijken hoe we die kant op gaan, waar we gaan pitten etc..

Hopelijk wordt het een super ervaring.

Heeft iemand ervaring met het Szigethostel?
Mijn zus zat in het Szigethostel. Best leuk dat je relaxed kunt slapen en douchen, maar de afstanden bleken best klote te zijn. Het hostel zat in een soort studentencomplex, kwartiertje van de uitgang van Sziget af. Maar als je nagaat dat alle afstanden op Sziget ook al vrij groot zijn, zeker als je op en neer blijft lopen van Main naar Muchachucca etc. Je op een gegeven moment daar te moe voor bent. Of je neemt een taxi natuurlijk
Dit jaar dus geen Szigethostel meer voor hun, maar maybe wel de VIP camping omdat ze bang zijn voor het jatten, is maar 80 euro extra en je hebt een zwembad, betere douches en beveiliging. Plus toegang in bepaalde tenten voor wc's en speciale VIP area's! Is dat niet iets?
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 14:01:31 #98
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_78589463
Ik ga er dit jaar ook weer heen Dat wordt dus Werchter, Sziget en Lowlands voor mij dit jaar
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 1 maart 2010 @ 14:10:51 #99
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_78589913
Is het szigethostel in het Universitas hostel? Of is dat wat anders, dat is namelijk ook een studentencomplex. Daar heb ik ooit eens overnacht toen ik gestrand was in Budapest omdat ik de trein naar Roemenië had gemist. Ik weet niet precies hoe dat ten opzichte van Sziget ligt omdat ik toen niet naar Sziget ging, ik weet nog wel dat je Sziget kon horen. Toen kende ik Sziget alleen nog niet, dus toen ik later thuis kwam en opzocht wat we daar hadden gehoord kwam ik er pas achter dat het het festival was geweest. Dat was in 2003, pas in 2005 ben ik toen ook zelf naar het festival geweest. Maar als het dat zelfde hostel is, je hebt 2 persoonskamers, dus dat is wel relaxt ten opzichte van slaapzalen. Douches op de gang en het was toen heel goedkoop, ¤10,- per 2 personen. Wat ik ook grappig vond was dat alle kamers er anders uit zagen doordat het door de studenten die er normaal in door het jaar wonen is behangen/ geverft is.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_78590064
Volgens mij heette het Szigethostel, zat achter een Liddle en was 17e p.n.p.p Met een koelkast met slot! haha, dat was onze kluis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')