No way !?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef kyah het volgende:
infected mushroom komt ook
http://eu.infected-mushroom.com/events.php
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef FilthyMcNasty het volgende:
Jaaaaaaa! Buena vista social club komt ook weer, vet!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:51 schreef FilthyMcNasty het volgende:
Jaaaaaaa! Buena vista social club komt ook weer, vet!
Same here. Wat was dat een slecht optreden zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:23 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
die heb ik gemist voor fatboy slim!
Vond ik ook. Had elke willekeurige DJ kunnen zijn. Had er echt veel meer van verwacht. Ga misschien dit jaar als de line-up goed is. Vorig jaar de eerste keer dat ik er was geweest en vond het geweldig. Was inderdaad een beetje jammer dat er zoveel Nederlanders waren, maar goed. Was met het vliegtuig gegaan en heb een week vantevoren en een paar dagen na het festival mijn tijd doorgebracht in Boedapest, ook een aanrader.quote:Op donderdag 18 februari 2010 16:39 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[..]
Same here. Wat was dat een slecht optreden zeg.Dit jaar toch maar naar Buena Vista dus
Liever veel Nederlanders dan veel Fransen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:15 schreef robbolo het volgende:
[..]
Vond ik ook. Had elke willekeurige DJ kunnen zijn. Had er echt veel meer van verwacht. Was inderdaad een beetje jammer dat er zoveel Nederlanders waren, maar goed.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 20:10 schreef SouthernDiscomfort het volgende:
[..]
Liever veel Nederlanders dan veel Fransen.Alhoewel, Franse dames vind ik dan weer welkom.
Welk appartement is het en waar heb je het geboekt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:05 schreef Herr_Munk het volgende:
Ik heb met 3 andere vrienden een appartement geregeld dat nog niet eens zo gek ver ligt van het Sziget eiland. kost geloof ik 250 euro de man, geen geld dus. Het aardige aan deze organisatie is ook dat ze ons keurig netjes ophalen om 22.30 van het vliegveld en ens om 04.30 weer wegbrengen, geen omkijken daarnaar iig!
Ook een leuke optie om te overwegen
Mijn zus zat in het Szigethostel. Best leuk dat je relaxed kunt slapen en douchen, maar de afstanden bleken best klote te zijn. Het hostel zat in een soort studentencomplex, kwartiertje van de uitgang van Sziget af. Maar als je nagaat dat alle afstanden op Sziget ook al vrij groot zijn, zeker als je op en neer blijft lopen van Main naar Muchachucca etc. Je op een gegeven moment daar te moe voor bent. Of je neemt een taxi natuurlijkquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:30 schreef alkaholic het volgende:
Na jaren achtereen naar Lowlands te zijn geweest met een grote groep(meestal een man of 8), hebben we nu met z'n 3e besloten om eens Sziget aan te doen.
We zijn nu wel aan het uitzoeken hoe we het gaan doen. Lowlands was een routine klus, je wist alles en je weet alles te vinden etc. Dit is allemaal nieuw. We gaan dan ook eens op ons gemak bekijken hoe we die kant op gaan, waar we gaan pitten etc..
Hopelijk wordt het een super ervaring.
Heeft iemand ervaring met het Szigethostel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |