abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76267937
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef Tijnoo het volgende:
Er is recent een wijziging geweest in wat voor treinen er gaan rijden, mijn vorige post over de treinen klopt daardoor niet helemaal meer. Het plan om in een trein zowel partygedeelte als niet-partygedeelte te doen, gaat niet meer door. Blijkbaar was dit nog niet overal op de website aangepast, vandaar de soms tegenstrijdige informatie.

Er zullen nu twee normale Szigettreinen gaan rijden met de routes Amsterdam > Utrecht > Arnhem > Boedapest en Rotterdam > Antwerpen > Brussel. Prijzen hiervan zijn ¤158 voor een zitplek en ¤189 voor een slaapplek.

Daarnaast is er een partytrein, waarbij het feest weer wordt verzorgd door Canvas. De prijzen hiervan zijn nog niet bekend, maar het wordt wel een stuk duurder dan de normale treinen. Er zitten dan wel een groot feest met sterke line-up, ontbijt en een aantal consumpties bij de prijs in. Deze trein rijdt de route Amsterdam > Utrecht > Boedapest en de prijzen voor deze trein worden begin januari bekend gemaakt.

PS. SouthernDiscomfort, leuk verslag en leuke foto's
Is er ook weer een verloting van allerlei prijzen? Het leukste was wel toen er na drie keer aandringen werd omgeroepen dat we "nu echt de kaartjes moeten komen ophalen, anders gooien we ze weg!"

Volgens mij werd de hint niet helemaal ontvangen dat niemand zin had in die kaartjes voor de Canvas feesten
  donderdag 31 december 2009 @ 16:01:02 #52
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_76267942
Ik hoop erbij te zijn dit jaar
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_76269353
Tvp voor de line-up, lijkt me een vet festival om mee te pakken in de zomer
pi_76295916
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef Tijnoo het volgende:
Er is recent een wijziging geweest in wat voor treinen er gaan rijden, mijn vorige post over de treinen klopt daardoor niet helemaal meer. Het plan om in een trein zowel partygedeelte als niet-partygedeelte te doen, gaat niet meer door. Blijkbaar was dit nog niet overal op de website aangepast, vandaar de soms tegenstrijdige informatie.

Er zullen nu twee normale Szigettreinen gaan rijden met de routes Amsterdam > Utrecht > Arnhem > Boedapest en Rotterdam > Antwerpen > Brussel. Prijzen hiervan zijn ¤158 voor een zitplek en ¤189 voor een slaapplek.

Daarnaast is er een partytrein, waarbij het feest weer wordt verzorgd door Canvas. De prijzen hiervan zijn nog niet bekend, maar het wordt wel een stuk duurder dan de normale treinen. Er zitten dan wel een groot feest met sterke line-up, ontbijt en een aantal consumpties bij de prijs in. Deze trein rijdt de route Amsterdam > Utrecht > Boedapest en de prijzen voor deze trein worden begin januari bekend gemaakt.

PS. SouthernDiscomfort, leuk verslag en leuke foto's
Ben jij de Martijn van Szigetfestival.nl?
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_76305307
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Ben jij de Martijn van Szigetfestival.nl?
Yep, sinds november werk ik voor Ostfest, dus voor Sziget Ik zal hier zo nu en dan eens langskomen en vragen beantwoorden als die er zijn. Maar met prangende vragen kun je toch beter een mailtje sturen, die check ik nu eenmaal iets vaker.
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:00 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Is er ook weer een verloting van allerlei prijzen? Het leukste was wel toen er na drie keer aandringen werd omgeroepen dat we "nu echt de kaartjes moeten komen ophalen, anders gooien we ze weg!"

Volgens mij werd de hint niet helemaal ontvangen dat niemand zin had in die kaartjes voor de Canvas feesten
Hehe, dat was mij ook opgevallen
Of er weer een verloting zal zijn, weet ik nog niet. Dat ligt er een beetje aan wat Canvas dit keer allemaal wil organiseren.
Van Szigetfestival.nl en Exitfest.nl
  zondag 3 januari 2010 @ 16:58:23 #56
19954 VisStick
Blub ik ben een VisStick
pi_76363705
Het Sziget festival is het leukste festival waar ik ben geweest. Ben er 3 keer achter elkaar heen gegaan, maar weet niet of ik dit jaar weer ga. Die 7 dagen gaan je toch nekken he. Ja nee, ik ben ook geen 18 meer

Maargoed, echte aanrader dus.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:47:21 #57
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_76424449
Weet iemand waar je dichtbij Sziget je auto goedkoop of misschien gratis kan parkeren? En dan moet die ook nog enigzins veilig staan natuurlijk.
Slay the dragon in your dreams!
pi_76459608
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 00:47 schreef Aryon het volgende:
Weet iemand waar je dichtbij Sziget je auto goedkoop of misschien gratis kan parkeren? En dan moet die ook nog enigzins veilig staan natuurlijk.
Hier staan de parkings die volgens ons het meest interessant zijn
  woensdag 6 januari 2010 @ 00:31:46 #59
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_76466375
Thnx man! Had even niet verder dan me neus gekeken.
pi_76984604
Voor mensen die willen vliegen:
Wizzair vliegt vanaf Eindhoven en Weeze/Dusseldorf naar Boedapest.
Malev vliegt vanaf Schiphol naar Boedapest.
Over het algemeen zal vliegen goedkoper zijn dan de trein, of het leuker is is natuurlijk wat anders.

Ik denk dat ik na 5 keer Sziget dit jaar een keer wat anders ga doen, maar het is zeker een festival wat iedereen een keer bezocht moet hebben.
pi_76992339
Eens even een tvp.
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:58:13 #62
166727 HammerT
Scope cleaned and mounted
pi_77013064
pff het wordt wel eens tijd voor een paar namen niet? Hoe ging dit voorgaande jaren eigenlijk?

Je kan nu wel een lijstje invullen: http://sziget.hu/fesztival/kivansaggep voorzover ik kan vinden staat het alleen nog op het hongaarse deel van de site
pi_77016257
Sja het duurt nog ff voordat het festival is hoor bv. Pinkpop en Werchter zijn veel eerder dus het is niet gek dat daar meer namen bekend zijn. Wachten op maart ongeveer.

[ Bericht 5% gewijzigd door thettes op 19-01-2010 17:23:58 ]
pi_77025537
hoe zit het eigenlijk met de vip caming tickets. kan er niks over vinden namelijk.
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_77062114
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de vip caming tickets. kan er niks over vinden namelijk.
Waarschijnlijk komt er wel weer zoiets, maar daar heb ook ik nog geen duidelijkheid over.
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef HammerT het volgende:
pff het wordt wel eens tijd voor een paar namen niet? Hoe ging dit voorgaande jaren eigenlijk?

Je kan nu wel een lijstje invullen: http://sziget.hu/fesztival/kivansaggep voorzover ik kan vinden staat het alleen nog op het hongaarse deel van de site
De eerste namen worden meestal in februari of maart bekend gemaakt.
Je kan nu inderdaad je wishlist doorgeven op de Hongaarse website, maar wij mogen ook een wishlist doorgeven aan de organisatie. Daarvoor kun je je top 3 nationaal en je top 3 internationaal achterlaten op Facebook of op Hyves. Onder degenen die reageren, worden vrijkaarten voor Sziget verloot.
pi_77144627
Waarom heeft nog niemand gemeld dat Blink 182 komt? Kom er net zelf pas achter, maar is al een maand bekend!

Blink
Wel lekker blijven plakken hè?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:26:18 #67
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77145246
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef Brammie1 het volgende:
Waarom heeft nog niemand gemeld dat Blink 182 komt? Kom er net zelf pas achter, maar is al een maand bekend!

Blink
Er waren genoeg geruchten
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:26:57 #68
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77145276
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
vorig jaar werden ze vanaf een maand van tevoren los verkocht voor 80 eurie
  vrijdag 22 januari 2010 @ 16:50:43 #69
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_77146242
ik ben erbij!
O+
  zondag 24 januari 2010 @ 18:45:51 #70
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_77218388
Hier ook maar even een tvp.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_77452271
Kun je via internet eigenlijk ook 'echte' tickets bestellen ipv. die lelijke e-tickets?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:36:25 #72
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_77452344
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Kun je via internet eigenlijk ook 'echte' tickets bestellen ipv. die lelijke e-tickets?
Vorig jaar was dat wel zo
pi_77452384
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:36 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Vorig jaar was dat wel zo
Ah, ik zie het:
quote:
3. Aangetekende verzending: Je kan vanaf 1 februari de ticket bestellen op deze site en aangetekend op laten sturen (je betaald dan de verzendkosten en 1,50 euro handling per ticket).
Overmorgen dus.

Thanks.
pi_77452449
Ik ga dit jaar ook!
  maandag 1 februari 2010 @ 23:02:16 #75
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_77534845
quote:
Szigetnews.com

Finally, we have the first confirmed bands for this year’s Sziget Festival. These bands have already confirmed their presence via their official sites or MySpace pages and, although they’re not very big names, it’s still good to know about them.

Here we go, then:

* Eslam is the first name.
His music is old-school hip-hop and he has worked with Damon Albarn’s The Good, The Bad and The Queen. Check Eslam out right here. Eslam will be playing the Main Stage.
* Blues Trappers are next – they’re a Hungarian blues band, that wants to bow before the Blues Brothers. The date is confirmed on their official site.
* Kaido Kirikmäe is an electronic music act from Estonia. According to his MySpace page, he mostly creates electronic yet organic music with experimental beats that is mainly built on loop structures. His presence is confirmed on his MySpace page.
De eerste namen zijn binnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')