Is er ook weer een verloting van allerlei prijzen? Het leukste was wel toen er na drie keer aandringen werd omgeroepen dat we "nu echt de kaartjes moeten komen ophalen, anders gooien we ze weg!"quote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef Tijnoo het volgende:
Er is recent een wijziging geweest in wat voor treinen er gaan rijden, mijn vorige post over de treinen klopt daardoor niet helemaal meer. Het plan om in een trein zowel partygedeelte als niet-partygedeelte te doen, gaat niet meer door. Blijkbaar was dit nog niet overal op de website aangepast, vandaar de soms tegenstrijdige informatie.
Er zullen nu twee normale Szigettreinen gaan rijden met de routes Amsterdam > Utrecht > Arnhem > Boedapest en Rotterdam > Antwerpen > Brussel. Prijzen hiervan zijn ¤158 voor een zitplek en ¤189 voor een slaapplek.
Daarnaast is er een partytrein, waarbij het feest weer wordt verzorgd door Canvas. De prijzen hiervan zijn nog niet bekend, maar het wordt wel een stuk duurder dan de normale treinen. Er zitten dan wel een groot feest met sterke line-up, ontbijt en een aantal consumpties bij de prijs in. Deze trein rijdt de route Amsterdam > Utrecht > Boedapest en de prijzen voor deze trein worden begin januari bekend gemaakt.
PS. SouthernDiscomfort, leuk verslag en leuke foto's
Ben jij de Martijn van Szigetfestival.nl?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:50 schreef Tijnoo het volgende:
Er is recent een wijziging geweest in wat voor treinen er gaan rijden, mijn vorige post over de treinen klopt daardoor niet helemaal meer. Het plan om in een trein zowel partygedeelte als niet-partygedeelte te doen, gaat niet meer door. Blijkbaar was dit nog niet overal op de website aangepast, vandaar de soms tegenstrijdige informatie.
Er zullen nu twee normale Szigettreinen gaan rijden met de routes Amsterdam > Utrecht > Arnhem > Boedapest en Rotterdam > Antwerpen > Brussel. Prijzen hiervan zijn ¤158 voor een zitplek en ¤189 voor een slaapplek.
Daarnaast is er een partytrein, waarbij het feest weer wordt verzorgd door Canvas. De prijzen hiervan zijn nog niet bekend, maar het wordt wel een stuk duurder dan de normale treinen. Er zitten dan wel een groot feest met sterke line-up, ontbijt en een aantal consumpties bij de prijs in. Deze trein rijdt de route Amsterdam > Utrecht > Boedapest en de prijzen voor deze trein worden begin januari bekend gemaakt.
PS. SouthernDiscomfort, leuk verslag en leuke foto's
Yep, sinds november werk ik voor Ostfest, dus voor Szigetquote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:10 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Ben jij de Martijn van Szigetfestival.nl?
Hehe, dat was mij ook opgevallenquote:Op donderdag 31 december 2009 16:00 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Is er ook weer een verloting van allerlei prijzen? Het leukste was wel toen er na drie keer aandringen werd omgeroepen dat we "nu echt de kaartjes moeten komen ophalen, anders gooien we ze weg!"
Volgens mij werd de hint niet helemaal ontvangen dat niemand zin had in die kaartjes voor de Canvas feesten
Hier staan de parkings die volgens ons het meest interessant zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:47 schreef Aryon het volgende:
Weet iemand waar je dichtbij Sziget je auto goedkoop of misschien gratis kan parkeren? En dan moet die ook nog enigzins veilig staan natuurlijk.
Waarschijnlijk komt er wel weer zoiets, maar daar heb ook ik nog geen duidelijkheid over.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de vip caming tickets. kan er niks over vinden namelijk.
De eerste namen worden meestal in februari of maart bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:58 schreef HammerT het volgende:
pff het wordt wel eens tijd voor een paar namen niet? Hoe ging dit voorgaande jaren eigenlijk?
Je kan nu wel een lijstje invullen: http://sziget.hu/fesztival/kivansaggep voorzover ik kan vinden staat het alleen nog op het hongaarse deel van de site
Er waren genoeg geruchtenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef Brammie1 het volgende:
Waarom heeft nog niemand gemeld dat Blink 182 komt? Kom er net zelf pas achter, maar is al een maand bekend!
Blink
vorig jaar werden ze vanaf een maand van tevoren los verkocht voor 80 euriequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef WasMachinator het volgende:
hoe zit het eigenlijk met de vip caming tickets. kan er niks over vinden namelijk.
Vorig jaar was dat wel zoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:33 schreef Beaudelaire het volgende:
Kun je via internet eigenlijk ook 'echte' tickets bestellen ipv. die lelijke e-tickets?
Ah, ik zie het:quote:
Overmorgen dus.quote:3. Aangetekende verzending: Je kan vanaf 1 februari de ticket bestellen op deze site en aangetekend op laten sturen (je betaald dan de verzendkosten en 1,50 euro handling per ticket).
De eerste namen zijn binnen.quote:Szigetnews.com
Finally, we have the first confirmed bands for this year’s Sziget Festival. These bands have already confirmed their presence via their official sites or MySpace pages and, although they’re not very big names, it’s still good to know about them.
Here we go, then:
* Eslam is the first name.
His music is old-school hip-hop and he has worked with Damon Albarn’s The Good, The Bad and The Queen. Check Eslam out right here. Eslam will be playing the Main Stage.
* Blues Trappers are next – they’re a Hungarian blues band, that wants to bow before the Blues Brothers. The date is confirmed on their official site.
* Kaido Kirikmäe is an electronic music act from Estonia. According to his MySpace page, he mostly creates electronic yet organic music with experimental beats that is mainly built on loop structures. His presence is confirmed on his MySpace page.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |