abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:56:05 #1
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_75409684
Sziget Festival 2010

9 augustus 2010 - 16 augustus 2010
Budapest, Hongarije

Een van de grootste festivals van Europa. Heeft een zeer gevarieerd programma. Duurt een week lang, heeft ongelooflijk veel podia (60) en acts (1000) en is dankzij de goedkope (drank) prijzen een erg interessante vakantiebestemming. De hele week is er veel te doen, muziek, film, theater, maar ook pottenbakken, kaarsen maken, een cursus Hongaars. Verschillende goede doelen hebben ook een stand op het festivalterrein en de Hare Krisna zorgt voor gratis maaltijden.

Dit jaar rijden er vanuit Nederland ook treinen met speciale wagons vanuit nederland, en uiteraard ook bussen!

Website's:
Nederlands web-log over Sziget
Filmpjes van Sziget 2006
Uitgebreid Sziget review
Officiële Nederlandse Sziget site

Prijzen (op basis van gegevens van 2008):

Tickets:
szigetweekkaart zonder kampeerplek ¤99,-
szigetweekkaart met kampeerplek ¤120,-
szigetweekkaart met hostel ¤175,-
szigetweekkaart met hotel ¤280,-

Eten/drinken:
Voor 4 euro heb je een complete maaltijd.
Voor 2 euro heb je een hotdog of een stuk pizza.
De Hara Krisna deelt bovendien gratis eten uit.
Bier, wat alleen per halve liter wordt geschonken, kost 1,20.
Een flesje water 80 cent.
Een bacardi cola 2,50.

Met dank aan het sziget topic van vorig jaar

[ Bericht 6% gewijzigd door renedis op 08-12-2009 15:01:42 (datum aanpassingen en links) ]
maoam is voor bazen!
pi_75409757
Ik zou dan wel even de niet kloppende info uit de OP halen, zoals prijzen en even weghalen dat de verkoop al is gestart.
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:58:36 #3
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_75409773
misschien een beetje vroeg maar de verkoop begint 1 week voor kerst, de 17e van december.

Gelijk een vraag:
Kan iemand mij vertellen die er al geweest is (of het toevallig weet) wat het dichtsbijzijnde hotel is van sziget?

En het drugs beleid?
maoam is voor bazen!
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:59:13 #4
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_75409804
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef Dennis101 het volgende:
Ik zou dan wel even de niet kloppende info uit de OP halen, zoals prijzen en even weghalen dat de verkoop al is gestart.
ben nog bezig met de OP
maoam is voor bazen!
pi_75409808
Bij de 2008versie geweest, het is echt geweldig .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_75409881
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:58 schreef renedis het volgende:
misschien een beetje vroeg maar de verkoop begint 1 week voor kerst, de 17e van december.

Gelijk een vraag:
Kan iemand mij vertellen die er al geweest is (of het toevallig weet) wat het dichtsbijzijnde hotel is van sziget?

En het drugs beleid?
Ach, Werchter en PP hebben ook al hun eigen topic. Ben benieuwd, als er wat vrienden meewillen denk ik dit jaar wel te gaan.
pi_75410086
quote:

Gelijk een vraag:

En het drugs beleid?
Vorige keer zat ik gewoon in een tent op het festival, dus geen idee qua hotel

Maar met het drugsbeleid kan ik je waarschuwen: wiet is daar verboden en ze controleren erop. Ook is ons door andere bezoekers belachelijk vaak gevraagd of we wiet bij ons hadden en wilden verkopen. Wat ik zou afraden omdat er ook undercoveragenten tussen kunnen zitten
Who is Sebastian Rooks?
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:16:47 #8
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_75410474
TVP. Is wel een optie voor een cheap-ass zomervakantie ipv een week in een of ander pauperoord aan de Costa Del Sol ofzo.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:18:32 #9
268298 klotefokker
kuttige kinderen
pi_75410532
quote:

Gelijk een vraag:

En het drugs beleid?
drugs zijn simpelweg verboden. Er loopt behoorlijk veel security op het terrein, lopen zelfs een paar Nederlandse, Duitse, Franse enz politie rond op het Eiland.

Maar de internationale politie kan niet veel meer doen dan je helpen met een verloren paspoort. Security let wel een beetje op blowen maar als je een beetje oplet met drugs gebruiken kan het makkelijk overal.

Drugs dealen is verboden en dit wordt ook flink aangepakt.

Ga je echter naar de "african village" vind je een stukje festival terrein met een soort tentje met afrikaanse rotzooi en een heel klein podiumpje. Je weet dat goed zit als je in een flinke wiet walm staat. En er allemaal mensen zitten te blowen.

Let op de verschillende negers met bloesje/ blazer. Die alleen staan, het zijn er best veel. Met behoorlijke regelmaat lopen ze met festival gangers naar achter het tentje. Hier kun je drugs kopen. NIet heel goedkoop, maar ook niet heel duur. Een stuk veiliger als smokkelen. (je bent echt de lul als je gepakt wordt).

Een enkele keer is er een security raid op dit stukje. Waarbij er steeds niemand op gepakt wordt. Verder komt security op dit stukje nagenoeg niet. Overduidelijk omgekocht. Maar goed houd het wel lekker simpel.

Er zijn ook losse dealers die je aanspreken, laat je hier niet mee in. Duur en rukkwaliteit over het algemeen.

Bier smokkelen is erg lastig. Als je vroeg komt lukt het wel maar als het festival eenmaal echt begonnen is zijn de controles streng.

!!!NEEM EEN HANGMAT MEE!!!

Er is een supermarkt naast het eiland, prijzen liggen ongeveer gelijk met nederland. Als je wil koken moet je eventuele gasflesjes naar binnen smokkelen.

Er is ergens op het eiland een soort gebouwtje waar je vrij goedkoop treetjes bier kan halen.

Als je helemaal in het begin komt moet je 2 dag kaartjes voor de camping hebben, het festival is dan nog niet begonnen, er wordt nog opgebouwd. Maar de 24uurs tent is al open, en er zijn meer dan genoeg festival gangers om je mee te vermaken.
pi_75410711
Het lijkt me zoooo tof om te gaan, maar ik mag vast niet.
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:27:06 #11
192683 AMDB
Visionair.
pi_75410998
Prijzen van de kaartjes zijn staan al op de site

http://www.sziget.hu/festival_english/ticket/ticket_price
pi_75411102
Ich bin dabei!
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:53:08 #14
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_75411881
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:18 schreef klotefokker het volgende:

[..]

dikke tekst!
Thanks voor je info!
maoam is voor bazen!
pi_75412929
Staat hoog op het verlanglijstje voor komend jaar.

Prijzen voor dit jaar (vvk tot 30 april):
150 euro incl. camping
120 euro excl. camping
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:26:00 #16
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75413204
tvp vorig jaar ook geweest
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_75413386
Wat begint die verkoop al vroeg. Is toch nooit zo snel uitverkocht?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_75413870
tvp, volgend jaar voor de eerste keer.
  FOK!fotograaf dinsdag 8 december 2009 @ 17:13:19 #19
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_75414976
wie wilt er fotograferen en wie wilt er reviewen op siget 2010??

Dat houdt dus in dat je GRATIS naar siget mag, de reis en verblijf is wel voor je rekening. (dus het geld wat je overhoudt van het kaartje kan je opzuipen! whi!)

Let wel, je moet in het bezit zijn van een spiegelreflex en een portfolio. Ook als je reviewt wil ik eerst een portfolio van je zien!

Als ik 2 geschikte kandidaten heb ga ik de aanvraag regelen. Het is dus nog niet 100% zeker.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_75425145
Ja! Ik ben erbij! Vraag me inderdaad ook af hoe het werkelijk met het drugsbeleid zit. Hoor zoveel verschillende verhalen... Gaan jullie met de trein, vliegtuig of wat?
Gegroet.
pi_75437304
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef fraubitch het volgende:
Let wel, je moet in het bezit zijn van een spiegelreflex en een portfolio. Ook als je reviewt wil ik eerst een portfolio van je zien!
En een lichtgevoelige lens met een beetje bereik is ook wel handig lijkt me voor zo'n groot festival:), geen 50mm prime oid.
pi_75451757
Je zult het niet geloven, maar de kaartverkoop is begonnen.
quote:
Sziget ticketsale (early bird discount) starts @ 17.00 today. Check www.szigetfest.co.uk & www.szigetfestival.nl.
pi_75452001
Ik vond persoonlijk het drugsbeleid wel meevallen. Nu val ik niet binnen de stereotype doelgroep (klein meisje) en gebruik ik zelf niks. Maar vooral de binnenkomst was een lachertje, zelf mogen kiezen welk vak je opent van je volledig gevulde backpack, tilt die man ook echt maar 1 shirt op en klaar!!

Op het terrein heb ik ook nooit iemand gefouilleerd zien worden oid, terwijl de jointjes regelmatig op tafel lagen!
pi_75453004
Even tvptje, ga denk ik dit jaar wel weer (hangt beetje van namen af en welke vrienden gaan)
  woensdag 9 december 2009 @ 18:06:00 #25
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75453674
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:18 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vond persoonlijk het drugsbeleid wel meevallen. Nu val ik niet binnen de stereotype doelgroep (klein meisje) en gebruik ik zelf niks. Maar vooral de binnenkomst was een lachertje, zelf mogen kiezen welk vak je opent van je volledig gevulde backpack, tilt die man ook echt maar 1 shirt op en klaar!!
Ik gebruik niks, maar controle was bij ons zelfs non-existent.
Tas is nooit met een vinger aangeraakt en als we met flessen water het terrein opliepen, spraken ze ons niet eens aan. Het personeel was sowieso over het algemeen zeer relaxt op Sziget.

Ik had het idee dat vooral de Hongaren gecontroleerd werden.
pi_75494055
De verkoop op szigetfestival.nl is inderdaad begonnen. Voor de volledigheid nog effe de prijzen in de voorverkoop:
Campingticket ¤170
Non-campingticket ¤140
De tickets zullen vanaf 1 mei duurder worden.
Van Szigetfestival.nl en Exitfest.nl
  donderdag 10 december 2009 @ 20:29:22 #27
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75495069
De voorverkoop is gestart, het wordt tijd voor een paar namen!
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:52:19 #28
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_75513845
Misschien maar even kijken.

Vond het afgelopen jaar zo jammer dat het gewoon een exacte kopie van het jaar daarvoor was.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:15:25 #29
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75525124
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:52 schreef Juicyhil het volgende:
Misschien maar even kijken.

Vond het afgelopen jaar zo jammer dat het gewoon een exacte kopie van het jaar daarvoor was.
Hoezo, het programma was toch anders, ander merk bier, andere mensen, ander weer?
pi_75530901
Echt een tof festival! Afgelopen 2 jaar goed veel lol gehad.
Wel verschrikkelijk veel Nederlanders, begint bijna irritant te worden.

Ik heb wel een klein festivalletje in Budapest op de planning staan, maar dat is ergens boven op een heuvel
  vrijdag 11 december 2009 @ 21:03:02 #31
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_75531257
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:15 schreef Lemans24 het volgende:

[..]

Hoezo, het programma was toch anders, ander merk bier, andere mensen, ander weer?
Het programma was sowieso niet heel bijzonder. Verder echt een hoop mensen van vorig jaar gezien. En ja, dat bier was niet te kanen
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_75531792
Afgelopen 3 jaar bij Sziget geweest. Zal er volgend jaar ook wel weer naar toe gaan. Jammer dat ze vorig jaar geen Arany meer schonken.
Stop rockin' the boat.
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:36:53 #33
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_75537230
Dit gaat hoogstwaarschijnlijk mijn 1e Sziget worden.
pi_75544419
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:16 schreef bassieVL het volgende:
Afgelopen 3 jaar bij Sziget geweest. Zal er volgend jaar ook wel weer naar toe gaan. Jammer dat ze vorig jaar geen Arany meer schonken.
En dat er zo extreem veel Nederlandse Nederlanders waren...
pi_75576137
Heb weer zin om naar Sziget te gaan. Afgelopen keer niet geweest, maar het jaar daarvoor was het geniaal.

Drugs zou ik gewoon thuislaten. Bij de grens van Oostenrijk is nog een actieve douane waar wij staande werden gehouden. Controle was niet echt scherp, even in tassen kijken en op de deuren kloppen, maar een paar gram wiet is al die ellende niet waard.
Weet alleen niet of er gecontroleerd wordt wanneer je met de trein reist.
pi_75656456
Ook de verkoop voor de Szigettreinen is begonnen. Er rijden dit jaar treinen met de routes Amsterdam-Utrecht-Arnhem en Rotterdam-Antwerpen-Brussel. Ook is er een verschil in eerste en tweede klasse. Eerste klasse geeft toegang tot de partywagon, tweede klasse is voor degenen die enkel met de trein mee willen en niet zo nodig hoeven te feesten. Ook kun je nog kiezen tussen slaap- en zitplaatsen. Check dit voor meer info.
pi_75704818
ben afgelopen jaar ook geweest op Sziget. Veel leuke herinneringen. Ik verbleef in het Sziget hostel, 15 minuten lopen vanaf ingang. Heb het idee dat het wel leuker is om op het eiland zelf te slapen aangezien je dan echt 7 dagen lang in die sfeer zit. Ondanks de relatief goede nachtrust in mijn hostel bed was ik wel helemaal compleet vercrackt na afloop.. ik zat in het vliegtuig terug met een gevoel dat ik elk moment dood kon gaan... Niet gek eigenlijk na een week lang meer de helft van de dag dronken zijn

plus:
groot-> veel te zien, laatste dag nog nieuwe tenten ontdekken
goedkoop: bier 1.80 halve liter, eten ook niet duur

min:
veel NLS
(ben hier uiteraard ook onderdeel van maar van mij hoeft "BIER EN TIETEN SJALALALA" niet zo nodig)
te groot: te veel willen zien, daardoor echt helemaal kapot door al t lopen.

Ik weet nog niet of ik dit jaar weer ga, ben wel benieuwd of er andere festivals zijn die iets onbekender zijn en minder groot. Heb goede verhalen gehoord over EXIT, maar dat schijnt dan ook weer één groot pillenfeest te zijn. iemand ervaring hiermee???
  woensdag 16 december 2009 @ 22:41:03 #38
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_75708875
Van lopen werd ik daar niet moe (kom nou, zo groot is dat terrein nou ook weer niet), maar acht dagen laat naar bed, veel drinken, vet eten, en SPRINGEN hakten er echt wel in!
pi_76129297
Sziget 2009 was mijn allereerste festival. Dus deed ik het maar meteen goed en ben ik naar Sziget gegaan, waar ik 2 dagen voordat het festival uberhaupt begon al mijn tentje opzette samen met een neef in de (toen nog) rustige en verlaten bossen voorbij de World Music stage.

Waar we al gauw gebruik maakten van het strand op steenworp afstand.

Zelf-entertainment op dag min 1 en min 2 om de tijd door te komen!

Heerlijk weertje hier.

En daar genieten we van.

Een hoop vriendelijke mensen die je tegenkomt en waar je de rest van de week mee omgaat.

There goes the neighbourhood..

En natuurlijk de optredens bij o.a de main stage..

Snow Patrol (!) bijvoorbeeld

Verder was het goedkope bier prima te doen hoor. Je kon er tenminste lang mee doen en ging niet bepaald snel dood. (In tegenstelling tot andere dingen of personen, mits je er genoeg drinkt.)

Even ontspannen in een hangmat.

Meerdere mensen met hetzelfde idee samen in een boom.

Het eten was heerlijk... vooral het tentje bij het bungee-jump terrein. Holy balls wat was dat heet!

Emmer-cocktails! Wat een uitvinding.

Onze 'hotbox' met 1 schrale joint..

Laatste dag, inpakken en opzouten!

Nog even ontspannen in een gezellig hostel. Ik ben de naam vergeten maar hier ga ik zeker weer heen komende zomer. We kregen gratis avondeten, een traditioneel Hongaars gerecht en verder hadden we een hele gezellige binnenplaats inclusief bar.

We verbleven echter in leegstaande panden rondom het hostel zelf. Ook niet mis, prachtige gebouwen die uit een Stazi tijdperk lijken te komen. Oud, gaar, maar verschrikkelijk ruim en mooi.

Dat was een kleine greep van de foto's die we hebben genomen in Sziget. Er zijn er nog veel meer maar daar ben ik echt te lui voor, want niet alles lukte helemaal goed met uploaden en het is al laat. Anyway, een geweldige ervaring die ik iedereen kan aanbevelen en ik zal zelf ook weer in 2010 van de partij zijn!

Een hoop wijze lessen geleerd trouwens!

* Bagage! Let op je gewicht als je gaat vliegen want je betaalt onnodig veel geld op het vliegveld voor dingen
die misschien wel onnodig blijken !
Aan het einde van de rit ben je vaak geneigd een hoop zooi achter te laten, wat uiteindelijk zonde is.

* Gereedschap Een goede zaklamp, een schaartje, naald en draad en eventueel een zakmes zijn nooit mis. Een week lang in de bossen en je merkt al gauw hoe snel je afhankelijk bent van de meest simpele dingen.

* Anti-bacti. Smetvrees of niet, dit is verdraaid handig. De kans om een keer goed je handen te wassen zul je niet vaak vinden, tenzij je vaak in de buurt bent van openbare wasbakken en container wc's. ( Die tevens ook niet altijd even schoon zijn )
Festivals zijn ranzig, daar moet je mee leven. Daar had ik verder geen last van, maar als lensen draagt en die met vieze handen moet indoen / uitdoen dan ben je (net als ik) de lul.

* Boodschappen Naast het eiland, op het vaste land, bevind zich een enorme supermarkt waar ze letterlijk alles hebben dat je op kan noemen. WC papier, medicijnen, brillen, eten, drank, whatever. You name it, they got it. Hier haal je goedkoop en in grote voorraad wat je NIET hoeft mee te nemen in je bagage.
Ook handig mocht je tent, slaapzak, luchtbed of wat dan ook kapot zijn en je een nieuwe nodig hebt.

* Fransen Zijn vaak luidruchtig, irritant, merendeel van de tijd dronken en / of compleet naakt.

* Drank buiten het terrein halen ( sterke drank bijv. ) via de supermarkt is een optie. De eerste dagen is de controle bij de ingang vaak niet zo streng. Let er wel op dat naarmate het drukker word op Sziget ( na dag -1 en -2 ) de controle scherper word en het niet alleen bij tassen controleren blijft, maar ook er geroken kan worden aan dat handige flesje 'water'.

Enkele tips: Whisky in Ice tea flessen. Wodka in waterflessen. Etc.

Tja, verder kan ik niks bedenken. You'll figure it out along the way.
"Somebody help me! I'm being spontaneous ! "
pi_76140901
Ik ga dit jaar weer! Met de trein, net als vorig jaar.
Als ik via de site tickets voor de trein wil bestellen, dan staat er bij:
quote:
Een retourticket Amsterdam-Utrecht-Brussel - Boedapest met slaapplaats zonder toegang tot de partywagon. Heenreis 8 augustus 2010, terugreis 16 augustus 2010.
Hoezo 'zonder toegang tot de partywagon'?
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_76141272
Heb Elroy en consorten al gemaild.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_76153587
Ja dat zag ik ook al, snapte er ook niks van, want vind overal tegenstrijdige informatie. Ben benieuwd naar het antwoord.

Nu ik die foto's zie zou ik vandaag al willen vertrekken!
Gegroet.
pi_76199610
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef fraubitch het volgende:

Dat houdt dus in dat je GRATIS naar siget mag, de reis en verblijf is wel voor je rekening. (dus het geld wat je overhoudt van het kaartje kan je opzuipen! whi!)

Als ik 2 geschikte kandidaten heb ga ik de aanvraag regelen. Het is dus nog niet 100% zeker.
FB heeft een PM-etje Of kan ik beter iemand anders PM-en?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf woensdag 30 december 2009 @ 00:54:45 #44
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_76206565
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 22:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

FB heeft een PM-etje Of kan ik beter iemand anders PM-en?
waarom iemand anders!!!

Je hebt antwoord
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_76210539
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:54 schreef fraubitch het volgende:

[..]

waarom iemand anders!!!

Je hebt antwoord
Cool
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 30 december 2009 @ 11:04:50 #46
180015 Aryon
bla die bla die bla
pi_76213295
Jep, ook deze keer ga ik. 2008 geweest en het was super. Alleen jammer dat 2 keer onze tent overhoop is gehaald en dat er wat dingen waren gejat op de laatste dag. Toen we terug gingen hebben we in de goederenwagon geslapen naar Munchen en het was echt supergezellig, dikke rook en alcohol luchten daar.

Waarschijnlijk gaan we dit jaar met de auto, dus dat is zeker relaxt. Weet iemand waar je 'em goed kan parkeren. Zag de vorige keer dat ze de auto vaak parkeerde in de buurt van de supermarkt. Iemand ervaring?
Slay the dragon in your dreams!
  woensdag 30 december 2009 @ 13:48:08 #47
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_76219160
TVP voor de line-up en ervaringen van andere users.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
  donderdag 31 december 2009 @ 15:25:11 #48
240618 Micson
The lonely stoner
pi_76266437
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:36 schreef Trashcanman het volgende:
Dit gaat hoogstwaarschijnlijk mijn 1e Sziget worden.
Hier nog een

Maar hoe duur wordt die partytrein dan ongeveer? Want op de Sziget site staat dat dit beduidend duurder wordt dan de normale trein, die met 189,- euro ook al niet te goedkoop is.

't Lijkt me best vet hoor, die Partytrein, maar als ik voor de helft van dat geld een vliegtuigretour kan krijgen, dan zal ik toch wel gek zijn om die treinkaartjes te kopen
pi_76267198
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:25 schreef Micson het volgende:

[..]

Hier nog een

Maar hoe duur wordt die partytrein dan ongeveer? Want op de Sziget site staat dat dit beduidend duurder wordt dan de normale trein, die met 189,- euro ook al niet te goedkoop is.

't Lijkt me best vet hoor, die Partytrein, maar als ik voor de helft van dat geld een vliegtuigretour kan krijgen, dan zal ik toch wel gek zijn om die treinkaartjes te kopen
Tja, ik weet het niet helemaal met die prijzen, maar de trein is wel een ervaring hoor. Ben vorig jaar met de Sziget slaaptrein heen en terug geweest, en was zeker wel gezellig.

Dit jaar gaan we wel met vliegtuig heen en terug waarschijnlijk, mede omdat je met de trein al best wel brakjes aankomt
pi_76267500
Er is recent een wijziging geweest in wat voor treinen er gaan rijden, mijn vorige post over de treinen klopt daardoor niet helemaal meer. Het plan om in een trein zowel partygedeelte als niet-partygedeelte te doen, gaat niet meer door. Blijkbaar was dit nog niet overal op de website aangepast, vandaar de soms tegenstrijdige informatie.

Er zullen nu twee normale Szigettreinen gaan rijden met de routes Amsterdam > Utrecht > Arnhem > Boedapest en Rotterdam > Antwerpen > Brussel. Prijzen hiervan zijn ¤158 voor een zitplek en ¤189 voor een slaapplek.

Daarnaast is er een partytrein, waarbij het feest weer wordt verzorgd door Canvas. De prijzen hiervan zijn nog niet bekend, maar het wordt wel een stuk duurder dan de normale treinen. Er zitten dan wel een groot feest met sterke line-up, ontbijt en een aantal consumpties bij de prijs in. Deze trein rijdt de route Amsterdam > Utrecht > Boedapest en de prijzen voor deze trein worden begin januari bekend gemaakt.

PS. SouthernDiscomfort, leuk verslag en leuke foto's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')