abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2010 @ 14:28:24 #101
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_78590743
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef maok het volgende:
Is het szigethostel in het Universitas hostel? Of is dat wat anders, dat is namelijk ook een studentencomplex. Daar heb ik ooit eens overnacht toen ik gestrand was in Budapest omdat ik de trein naar Roemenië had gemist. Ik weet niet precies hoe dat ten opzichte van Sziget ligt omdat ik toen niet naar Sziget ging, ik weet nog wel dat je Sziget kon horen. Toen kende ik Sziget alleen nog niet, dus toen ik later thuis kwam en opzocht wat we daar hadden gehoord kwam ik er pas achter dat het het festival was geweest. Dat was in 2003, pas in 2005 ben ik toen ook zelf naar het festival geweest. Maar als het dat zelfde hostel is, je hebt 2 persoonskamers, dus dat is wel relaxt ten opzichte van slaapzalen. Douches op de gang en het was toen heel goedkoop, ¤10,- per 2 personen. Wat ik ook grappig vond was dat alle kamers er anders uit zagen doordat het door de studenten die er normaal in door het jaar wonen is behangen/ geverft is.
Tof hostel inderdaad, twee keer geweest
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 1 maart 2010 @ 14:29:11 #102
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_78590769
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:13 schreef Markeerstift het volgende:
Volgens mij heette het Szigethostel, zat achter een Liddle en was 17e p.n.p.p Met een koelkast met slot! haha, dat was onze kluis
Tja de kosten zullen wel of hoger zijn geworden danwel hoger zijn als het festival is, bij ons stond er ook een koelkastje op de kamer (we zaten al te geinen over een minibar).
Ik heb trouwens al gevonden waar het was, en dat was niet een kwartiertje lopen, eerder een kwartiertje met de tram en HÈV (of bedoelde je dat ook?). Het was hier
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
pi_78593071
Overal staat 9-16 maar op de 16e zelf zijn geen acts meer of wel?
Dan is het een kwestie van inpakken en wegwezen toch?
pi_78594058
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:29 schreef maok het volgende:

[..]

Tja de kosten zullen wel of hoger zijn geworden danwel hoger zijn als het festival is, bij ons stond er ook een koelkastje op de kamer (we zaten al te geinen over een minibar).
Ik heb trouwens al gevonden waar het was, en dat was niet een kwartiertje lopen, eerder een kwartiertje met de tram en HÈV (of bedoelde je dat ook?). Het was hier
Het was een kwartier/half uur lopen vanaf de brug. Daar kwam die HÈV niet bij kijken Ik heb een poging gedaan om die Lidle te vinden maar dat lukte me niet! Dat was wel fijn, konden ze daar pinnen/eten halen onderweg naar het festival! Dus als je echt absoluut niet op dat terrein wil slapen is het goed te doen, zeker als je taxi's niet zo erg vindt. Maar ik ben gewoon voor de camping! Zeker omdat er bij geen van ons iets gestolen is
pi_78595385
Ook ik ben dit jaar van plan voor het eerst naar Sziget te gaan. Met vrienden ben ik nu aan het bekijken hoe we er het beste kunnen komen. Het lijkt me heerlijk om er een road trip van te maken en met de auto naar Boedapest te trekken, maar kan je de auto ergens veilig een hele week kwijt?
  maandag 1 maart 2010 @ 16:36:04 #106
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_78596025
quote:
Op zondag 28 februari 2010 23:32 schreef Charmedmatzzie het volgende:
als lowlands uiverkocht is, sluit ik me bij jullie aan peoples.
dan wordt het sziget.
lijkt me stiekem zeker niet verkeerd
Lowlands is uitverkocht
pi_78596250
Hopen dat er dit jaar wat minder nederlanders (en meer Ieren!) naar Sziget gaan. Al zal dat wel niet het geval zijn met het snelle uitverkopen van lowlands. Sziget is immers voor veel mensen een mogelijk alternatief voor lowlands..
..
  maandag 1 maart 2010 @ 16:48:21 #108
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_78596528
Ben je nou veel meer kwijt als je naar Sziget gaat dan je kwijt zou zijn bij een weekend Pinkpop/Lowlands?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_78596541
quote:
Op zondag 28 februari 2010 17:10 schreef alkaholic het volgende:

[..]

Welk appartement is het en waar heb je het geboekt?
Wij hebben het appartement geregeld bij Budapest Hotel Service, en ze komen ons ook ophalen van het vliegveld om half elf en brengen ons na Sziget om half 5 terug ook nog, is dat niet aardig?
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef TheEraser het volgende:
Hopen dat er dit jaar wat minder nederlanders (en meer Ieren!) naar Sziget gaan. Al zal dat wel niet het geval zijn met het snelle uitverkopen van lowlands. Sziget is immers voor veel mensen een mogelijk alternatief voor lowlands..
Wat is dan het grote probleem bij relatief "veel" Nederlanders op Sziget? Verpesten zij jou idee "alleen op een buitenlands festival"?
pi_78597275
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ben je nou veel meer kwijt als je naar Sziget gaat dan je kwijt zou zijn bij een weekend Pinkpop/Lowlands?
Vorig jaar waren de kaarten Lowlands/ Sziget even duur, en ik heb op beide festivals evenveel geld uitgegeven Bij Sziget niet ingehouden maar bij Lowlands wel.
  maandag 1 maart 2010 @ 17:08:52 #111
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_78597446
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:41 schreef TheEraser het volgende:
Ieren zijn tof, die zijn heel sociaal, net als Duitsers, die zijn ook tof. Minder tof vind ik Fransen en dronken Nederlanders (die gaan allebei zo schreeuwen en denken dat ze alles kunnen maken).

Ik kwam trouwens een tof festival in Estland tegen toen ik opzoek was naar onbekende festvals in Oost/centraal Europa waar wel veel mensen uit het land zelf op af komen en toen kwam ik Õllesummer tegen in Tallin. 4 Dagen voor ¤25,- (wel zonder camperen volgens mij). Het betekend bierfeest en er worden 100 verschillende soorten bier geschonken en er komen zo'n 80.000 mensen. In 2009 waren de headliners Moby en Franz Ferdinand.

http://www.ollesummer.ee/eng/front
  maandag 1 maart 2010 @ 17:21:20 #112
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_78597931
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:08 schreef maok het volgende:

[..]

Ieren zijn tof, die zijn heel sociaal, net als Duitsers, die zijn ook tof. Minder tof vind ik Fransen en dronken Nederlanders (die gaan allebei zo schreeuwen en denken dat ze alles kunnen maken).

Ik kwam trouwens een tof festival in Estland tegen toen ik opzoek was naar onbekende festvals in Oost/centraal Europa waar wel veel mensen uit het land zelf op af komen en toen kwam ik Õllesummer tegen in Tallin. 4 Dagen voor ¤25,- (wel zonder camperen volgens mij). Het betekend bierfeest en er worden 100 verschillende soorten bier geschonken en er komen zo'n 80.000 mensen. In 2009 waren de headliners Moby en Franz Ferdinand.

[ afbeelding ]

http://www.ollesummer.ee/eng/front
Ziet er ook goed uit. Al spreekt het weer in Hongarije me wel meer aan..
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 1 maart 2010 @ 17:36:23 #113
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_78598514
Ik was eigenlijk van plan om Lowlands, Pinkpop en Werchter te doen dit jaar. Helaas is Lowlands al uitverkocht en nu lijkt Hongarije ineens stukken dichterbij...

Als ik nu alleen Sziget en pinkpop doe heb ik evenveel dagen festival en dat voor veeeel goedkoper
pi_78637819
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:36 schreef Ziewoarut het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om Lowlands, Pinkpop en Werchter te doen dit jaar. Helaas is Lowlands al uitverkocht en nu lijkt Hongarije ineens stukken dichterbij...

Als ik nu alleen Sziget en pinkpop doe heb ik evenveel dagen festival en dat voor veeeel goedkoper
Ik heb kaarten voor 1 dag pinkpop en net kaarten gekocht voor Sziget
Heb er al helemaal zin in!
Kaarten voor een week Sziget waren goedkoper dan 3 dagen lowlands.
Ik heb begrepen dat het bier ook stukken goedkoper is 1.80 voor een halve liter tegen 2.40 voor een maisbekertje.

Op lowlands altijd op een camping gezeten, maar nu toch maar gekozen voor een hostel (http://www.szigethostel.com/en/map 800m van het terrein!!) omdat we niet wisten hoe de voorzieningen waren op de camping. Lowlands was altijd best schoon namelijk.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:16:40 #115
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_78637988
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:12 schreef alkaholic het volgende:

[..]

Ik heb kaarten voor 1 dag pinkpop en net kaarten gekocht voor Sziget
Heb er al helemaal zin in!
Kaarten voor een week Sziget waren goedkoper dan 3 dagen lowlands.
Ik heb begrepen dat het bier ook stukken goedkoper is 1.80 voor een halve liter tegen 2.40 voor een maisbekertje.

Op lowlands altijd op een camping gezeten, maar nu toch maar gekozen voor een hostel (http://www.szigethostel.com/en/map 800m van het terrein!!) omdat we niet wisten hoe de voorzieningen waren op de camping. Lowlands was altijd best schoon namelijk.
Ik vind de voorzieningen op Sziget beter dan op LL, veel meer toiletten (van die mobiele units) en zelfs als je naar zo'n toi-toi (dixie) gaat hebben ze er water om je handen te wassen. Er staan ook veel units met wastafels en als je je wilt douchen ga je toch gewoon naar een badhuis/ het zwembad op het terrein/ de mensen wasstraat op het terrein en anders kun je altijd nog gewoon saai douchen. Badhuis in het stadspark is de beste optie imo.
pi_78638073
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:16 schreef maok het volgende:

[..]

Ik vind de voorzieningen op Sziget beter dan op LL, veel meer toiletten (van die mobiele units) en zelfs als je naar zo'n toi-toi (dixie) gaat hebben ze er water om je handen te wassen. Er staan ook veel units met wastafels en als je je wilt douchen ga je toch gewoon naar een badhuis/ het zwembad op het terrein/ de mensen wasstraat op het terrein en anders kun je altijd nog gewoon saai douchen. Badhuis in het stadspark is de beste optie imo.
Ow echt, ik hoorde dat de voorzieningen minder waren.
Maar als ik dit hoor klinkt het best goed inderdaad!
Nou ja dan weten we dat voor volgend jaar
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:19:36 #117
167185 Ziewoarut
Shitpoepfuck
pi_78638082
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:36 schreef Ziewoarut het volgende:

Aai maar nu heeft Werchter Alice in chains erbij... De kans dat ik Pearl jam en AIC op één dag kan zien zal zich wel nooit meer voortdoen
pi_78638282
Ik lees net op de facebook pagina van Sziget dat er waarschijnlijk in de loop van volgende week een deel van de line up bekend gemaakt gaat worden!!

http://www.facebook.com/pages/Amsterdam-Netherlands/szigetfestival/48023162058?v=feed&story_fbid=10150104549260497
pi_78638450
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:24 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik lees net op de facebook pagina van Sziget dat er waarschijnlijk in de loop van volgende week een deel van de line up bekend gemaakt gaat worden!!

http://www.facebook.com/pages/Amsterdam-Netherlands/szigetfestival/48023162058?v=feed&story_fbid=10150104549260497
Ben benieuwd naar de line up van dit jaar. Vorig jaar vond ik het ook top en toen zijn we naar lowlands geweest. De sfeer van lowlands blijft top, maar het programma vond ik de laatste jaren steeds minder aansprekend. Ben benieuwd hoe dat nu is nadat ze al naar 8 dagen uitverkopen! Wat verwachten jullie dat komt op sziget?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 15:31:20 #120
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_78638551
Gelukkig is Sziget meestal in de laatst week voor het festival pas uitverkocht. Alle tijd dus
Maar eens kijken of ik ga. Het moet wel een hele goede line up zijn om mij te overtuigen
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_78638661
quote:
Op maandag 1 maart 2010 15:23 schreef alkaholic het volgende:
Overal staat 9-16 maar op de 16e zelf zijn geen acts meer of wel?
Dan is het een kwestie van inpakken en wegwezen toch?
Yep, de 16e wordt vanaf 8.00 uur 's ochtends iedereen gevraagd het eiland te verlaten... Dan kunnen ze beginnen met de grote schoonmaak!
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:22 schreef Thijsssss het volgende:
Ook ik ben dit jaar van plan voor het eerst naar Sziget te gaan. Met vrienden ben ik nu aan het bekijken hoe we er het beste kunnen komen. Het lijkt me heerlijk om er een road trip van te maken en met de auto naar Boedapest te trekken, maar kan je de auto ergens veilig een hele week kwijt?
Voor info over parkeren, zie dit.
Van Szigetfestival.nl en Exitfest.nl
pi_78638716
Als je met de auto gaat is het ook chil dat je voor 150 euro borg voor 3 uur op het eiland mag! (Of ik heb iig zoiets gehoord vorig jaar) Na drie uur krijg je dan dat geld terug
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:26:16 #123
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_78640957
Dikke vette tvp!
Ik ben nu alle info aan het verzamelen. Ben er nog nooit geweest en zit me af te vragen wat de beste/goedkoopste keuzes zijn.

Vliegen/bus/trein/auto
camperen/hostel
Zakgeld etc.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_78640963
Ook even meelezen hier

Weet iemand wat een retourtje met het vliegtuig ongeveer kost?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:34:02 #125
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_78641306
Ik las 180 euro pp of zo iets via die site van Sziget.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')