De Szigettreinen vertrekken 8 augustus vanuit Nederland, dan ben je 9 augustus in Boedapest. De treinen terug vertrekken 16 augustus vanuit Boedapest, de 17e ben je dan weer in Nederland. Exacte tijden zijn helaas nog niet bekend, maar we verwachten dat ze er ongeveer 18 uur over zullen doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:02 schreef AMDB het volgende:
Is het trouwens al bekend op welke dagen/tijden de treinen rijden? En hoe lang ze er over doen?
Sziget duurt eigenlijk t/m zondag, maar omdat de optredens dan ook na middernacht nog doorgaan, wordt de volgende dag ook meegerekend. Maandag de 16e dient iedereen het festivalterrein te verlaten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:19 schreef HappyInn het volgende:
Ik wil deze zomer voor het eerst naar Sziget gaan, online werd mij alleen 1 ding niet helemaal duidelijk. Is Sziget nou zondag afgelopen(dus dat het feest tot maandag morgen doorgaat) of op maandag (en dat het feest tot dinsdag morgen doorgaat)? Dit ivm het boeken van treintickets.
Dag -1 en dag 0, oftewel de 9e en 10e augustus, is het festival officieel nog niet begonnen. Die dagen is er echter al wel heel veel te doen: de meeste eet-, drink- en danstentjes zijn geopend en er is programma op enkele podia. Wat voor programma, is nu helaas nog niet bekend... Deze dagen zijn alleen toegankelijk met een campingticket, of met dagkaarten (waarbij 2 dagkaarten duurder zijn dan het verschil tussen een camping en een non-camping ticket).quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:31 schreef maok het volgende:
Het feest gaat door tot maandagmorgen. Het begin is volgens mij vager met de 0e dag, -1e dag enz.
En je mag ook nog je tent 2 dagen eerder al neerzetten maar dan is er alleen feest in de 24uurstent, hooguit nog 1. Maar die was vorig jaar classic!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:22 schreef Tijnoo het volgende:
[..]
De Szigettreinen vertrekken 8 augustus vanuit Nederland, dan ben je 9 augustus in Boedapest. De treinen terug vertrekken 16 augustus vanuit Boedapest, de 17e ben je dan weer in Nederland. Exacte tijden zijn helaas nog niet bekend, maar we verwachten dat ze er ongeveer 18 uur over zullen doen.
[..]
Sziget duurt eigenlijk t/m zondag, maar omdat de optredens dan ook na middernacht nog doorgaan, wordt de volgende dag ook meegerekend. Maandag de 16e dient iedereen het festivalterrein te verlaten.
[..]
Dag -1 en dag 0, oftewel de 9e en 10e augustus, is het festival officieel nog niet begonnen. Die dagen is er echter al wel heel veel te doen: de meeste eet-, drink- en danstentjes zijn geopend en er is programma op enkele podia. Wat voor programma, is nu helaas nog niet bekend... Deze dagen zijn alleen toegankelijk met een campingticket, of met dagkaarten (waarbij 2 dagkaarten duurder zijn dan het verschil tussen een camping en een non-camping ticket).
Wow, ziet er erg goed uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef maok het volgende:
Oke, ik heb definitief besloten om niet naar Sziget te gaan maar naar Open'er in Polen. Vliegticket geboekt (festival is op het vliegveld bij Gdynia) en kaartje gekocht. Bij elkaar ¤135,- kwijt voor 3 dagen festival en de reis er naar toe, dat is nog minder dan LL. Festival duurt trouwens 4 dagen, maar 3 dagen kwam beter uit qua vliegen. (3 dagen met camping kost ¤79,-, 4 dagen ¤93,-)
Links de landings-/startbaan, rechts een gedeelte van het festivalterrein en op de achtergrond de zee met strand
[ afbeelding ]
Site van het festival 1-4 juli
Overigens zou het qua datums allebij kunnen, maar zoveel vrije dagen heb ik niet.
die line up van vorig jaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:17 schreef maok het volgende:
Oke, ik heb definitief besloten om niet naar Sziget te gaan maar naar Open'er in Polen. Vliegticket geboekt (festival is op het vliegveld bij Gdynia) en kaartje gekocht. Bij elkaar ¤135,- kwijt voor 3 dagen festival en de reis er naar toe, dat is nog minder dan LL. Festival duurt trouwens 4 dagen, maar 3 dagen kwam beter uit qua vliegen. (3 dagen met camping kost ¤79,-, 4 dagen ¤93,-)
Links de landings-/startbaan, rechts een gedeelte van het festivalterrein en op de achtergrond de zee met strand
[ afbeelding ]
Site van het festival 1-4 juli
Overigens zou het qua datums allebij kunnen, maar zoveel vrije dagen heb ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |