welke trein zit je ??quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:20 schreef WasMachinator het volgende:
treinkaartjes al besteld, en donderdag gaan we de kaartjes kopen bij sounds in venlo. begin er langzaam aan zin in te krijgen
.
Kamperen op Sziget is opzich relaxter dan LL vind ik. Het is meer 'normaal' kamperen. Als het je om douchen ed gaat kun je naar een badhuis in de stad gaan. Als je het je om het lawaai gaat (als je wilt slapen) kun je beter in een hostel gaan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:53 schreef wormtrein het volgende:
Vrienden waren wat laat met lowlands, dus staat er nu (ook) sziget op de planning! We twijfelen nog tussen camping of hostel.. een week is namelijk best lang
Eensch, je zit tenminste niet zo dicht op elkaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:55 schreef maok het volgende:
[..]
Kamperen op Sziget is opzich relaxter dan LL vind ik. Het is meer 'normaal' kamperen. Als het je om douchen ed gaat kun je naar een badhuis in de stad gaan. Als je het je om het lawaai gaat (als je wilt slapen) kun je beter in een hostel gaan.
Kaarten voor de VIP-camping zijn waarschijnlijk vanaf eind april / begin mei te verkrijgen op de website. Wat voor extra's er bij zitten en hoeveel het extra kost, is nog niet bekend. Dat hoor ik ook dan pas.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:58 schreef theclansman het volgende:
en hoe zit het met die zogenoemde VIP camping wat is dat voor extra's en waar bestel je kaarten voor die camping ????
Vandaag (of was het nou al gisteren?) is de eerste lading fysieke tickets naar het postkantoor gebracht. Als het goed is, heb je daar inmiddels een bericht over ontvangen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:54 schreef Beaudelaire het volgende:
Heeft iemand al tickets besteld via post? Ik heb ze ruim een maand geleden besteld en heb nog niks.
gewoon gaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:22 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Oh man, wat wil ik hier graag heen.
TVP voor info & namen.
OK, THANKS VOOR DE INFO!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:19 schreef gummybeer het volgende:
KAARTEN VOOR VIP CAMPING WAREN VORIG JAAR ZO'N 80 EURIES EXTRA BOVEN OP NORMALE CAMPING TICKETS A 170,-
DIT JAAR ONG ZELFDE EN IDD ROND EIND APRIL BEGIN MEI VERKRIJGBAAR ( HEB ZE MAIL GESTUURD EN DIT WAS OOKI HUN ANTWOORD )
Vorig jaar was er Wi-Fi op de camping, een aparte supermarkt, het zwembad en een teras dacht ik.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:51 schreef Tijnoo het volgende:
[..]
Kaarten voor de VIP-camping zijn waarschijnlijk vanaf eind april / begin mei te verkrijgen op de website. Wat voor extra's er bij zitten en hoeveel het extra kost, is nog niet bekend. Dat hoor ik ook dan pas.
Hehe, dat is wel erg ver gezocht... Szigetnews.com is een website gemaakt en bijgehouden door een paar enthousiaste Roemeense Szigetgangers en is niet van Sziget zelf.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:40 schreef theclansman het volgende:
zal wel weer ver gezocht zijn
maar dit staat op twitter) We have exactly 666 fans. Could that be a good thing?
mischien een hintje naar maiden
Ja, maar het is nog niet zeker dat het dit jaar weer zo zal zijn...quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Vorig jaar was er Wi-Fi op de camping, een aparte supermarkt, het zwembad en een teras dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |