www.szigetfestival.nlquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Even een vraagje:
Hoeveel ben je ongeveer kwijt voor: de heen- en terugreis (trein), het festival zelf en de overnachtingen in een hostel?
Bizar zeg, bij mij doet´ie het consequent niet.. terwijl verder alles werkt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:14 schreef theclansman het volgende:
[..]
ik heb geen problemen om de site te bereiken.
geen idee of er andere mogelijkheden zijn
Mijn ex (18) is vorig jaar geweest met een groep en gaat dit jaar weer met een aantal vrienden (van me). En hij vond het ge-wel-dig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:57 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
Is het overigens te doen om met een gezellige groep 17-18 jarigen het festival te bezoeken? Of hebben wij daar niks te zoeken?
hier ook niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:56 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Bizar zeg, bij mij doet´ie het consequent niet.. terwijl verder alles werkt.
Bier kopen is ook geen probleem?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:24 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn ex (18) is vorig jaar geweest met een groep en gaat dit jaar weer met een aantal vrienden (van me). En hij vond het ge-wel-dig.
Zolang jij Hongaarse Forinten hebt is het geen probleem.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:37 schreef OM-NOM-NOM het volgende:
[..]
Bier kopen is ook geen probleem?
me likeyquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Zolang jij Hongaarse Forinten hebt is het geen probleem.
Ik ben benieuwd wat je inmiddels voor de vliegtickets betaalt!quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Volgende week vliegtickets kopenNu nog hopen op wat goeie namen....
volgens wwwszigetfestival.nlquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
Volgende week vliegtickets kopenNu nog hopen op wat goeie namen....
Toen ik van de week kijk was het vanaf Amsterdam al rond de 200 euro. Dus we vliegen waarschijnlijk vanaf Keulen, dat is zo'n 70 euro goedkoper.quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:46 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je inmiddels voor de vliegtickets betaalt!
Een stukje met de bus en dan met de metro en dan met de HEV, ik heb nog wel ergens op mijn computer staan hoe precies, ik zoek het even voor je op. Het kan trouwens ook makkelijker met een airportbusje, maar dat is wel duurder.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:21 schreef bloodysunday het volgende:
Is het een beetje makkelijk van het vliegveld naar het festival te komen?
Je kan beter een Transfer Ticket kopen, dat kost 2 euro. Die kun je gewoon voor je hele rit gebruiken.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:37 schreef maok het volgende:
Je kunt tijdens Sziget een kaart kopen om onberkt met het openbaarvervoer te reizen kost volgens mij iets van een 10tje in euro's. Als je losse kaartjes koopt moet je opletten dat je bij elke overstap een nieuw kaartje moet gebruiken, dat zijn dus van het vliegveld naar het eiland 4 kaartjes (ik denk tegewoordig iets van een euro per stuk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |