Mijne waren 180 vanuit Amsterdam met Malev Air. Kon ze idd echt niet goedkoper vinden.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:26 schreef bloodysunday het volgende:
Nog ergens een tip voor goedkope vliegtickets? Vorige week 160 euro, nu dus 230. Alleen maar omdat er een paar tot het weekend wilden wachten...........
Ja die zag ik ook, te laat weer. Nu toch redelijke tickets kunnen vindenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 07:24 schreef Dupje het volgende:
[..]
Mijne waren 180 vanuit Amsterdam met Malev Air. Kon ze idd echt niet goedkoper vinden.
Naja vanaf Keulen wel, maar dan moet je eerst weer daarheen.
Leuk man!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:21 schreef AMDB het volgende:
Vlieg voor 150 euro p.p. vanaf Dortmund, vertrek al 1 augustus.
Jep, dat klopt.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:01 schreef Dupje het volgende:
Even een check, klopt het dat dit tot nu toe via de officieuze weg bevestigd is?
Blink 182
The Toy Dolls
Shantel
Oi Va Voi
Bad Religion
Klezmofobia
Gyongyi Salla
Dalkloid Sound
Hudaki
Cankisou
Angie Taylor
Wat een bullshit, ben al 8x achter elkaar naar lowlands geweest..quote:Op maandag 15 maart 2010 14:23 schreef funrider het volgende:
wil graag gaan maar een vriend van me twijfelt nog argh.. hij is eerder al geweest en wil niet 2x naar hetzelfde festival. Trein kaartjes nog wel beschikbaar in combi met festival ticket? Las iets over slaapplaatsen niet meer beschikbaar in trein.
Maar sommige mensen moeten kiezen tussen festivals (tijd en of geld) en als je kunt kiezen tussen een festival waar je al geweest bent en eentje waar je nog nooit eerder geweest bent zou ik ook kiezen voor eentje waar ik nog nooit geweest ben.quote:Op maandag 15 maart 2010 15:40 schreef alkaholic het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ben al 8x achter elkaar naar lowlands geweest..
ik heb geen problemen om de site te bereiken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:25 schreef StormWarning het volgende:
Ik kan al wekenlang de site van szigetfestival.nl niet bereiken, jullie wel? En zijn er eventueel andere mogelijkheden om een treinkaartje te boeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |