Tickets lukt denk ik nog wel, reis wordt steeds duurder.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Puntneus het volgende:
Hoe lang duurt het meestal voordat de kaartjes uitverkocht zijn dan? Ik heb namelijk nog niet genoeg centen en tevens geen permission, maar op beide word gewerkt.![]()
Maar zou ik nog tot halverwege april kunnen wachten?
Meestal raken de weekkaarten vlak voor aanvang uitverkocht. Verder worden de kaarten ook 30 euro duurder vanaf 1 mei. Voor de treinen zijn half april zeker nog wel tickets te boeken. Deze kun je kopen vanaf ¤158,-.quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:56 schreef Puntneus het volgende:
Hoe lang duurt het meestal voordat de kaartjes uitverkocht zijn dan?
dat is ook zoquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:56 schreef bassieVL het volgende:
Ik vond de feestjes bij de podia met onbekendere muziek altijd het leukste: World stage, Afro-Latin stage, Meduza, A38. Afgelopen twee jaar weinig van het hoofdpodium gezien.
Ik zat overdag telkens bij de Mokka Chucca, zeer relaxed met een biertje wakker wordenquote:Op donderdag 25 maart 2010 12:56 schreef bassieVL het volgende:
Ik vond de feestjes bij de podia met onbekendere muziek altijd het leukste: World stage, Afro-Latin stage, Meduza, A38. Afgelopen twee jaar weinig van het hoofdpodium gezien.
Gorillaz Sound System, zijn 3 dj's die dance versie's maken (meestal drum & Bass) van Gorillaz liedjes. Dit project is ondersteund door Damon maar hij zal zelf NIET aanwezig zijn. Het zijn echt drie dj's achter een doek met daarop geprojecteerd videoclipbeelden...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:35 schreef MaJo het volgende:
Vind de namen niet heel bijzonder eigenlijkmaar ik ga naar sziget vooral voor de sfeer
Wat houdt gorillaz sound system eigenlijk in? Dj set van de mannen van gorillaz? Dat is dan wel weer tof
Denk dat dat redelijk is ja. Mijn retour was 180, en dat is een maand geleden geboekt ofzo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:38 schreef wormtrein het volgende:
Is 200 euro voor retourtje nog een redelijke prijs of moet dat ook nog wel goedkoper kunnen..?
Inderdaad, mét de heerlijke en goedkope broodjesquote:Op zondag 28 maart 2010 11:21 schreef Duizendpootje het volgende:
Mijn retour was 140 maar volgens mij al 3 maanden geleden geboekt haha!
En fijne namen zijn dit
Heb er veel zin in!!
En ik kijk nu al uit naar de halve liters Jasmijn thee in het Theehuisje
Hmmm ja dat was echt geweldigquote:Op zondag 28 maart 2010 11:21 schreef Duizendpootje het volgende:
En ik kijk nu al uit naar de halve liters Jasmijn thee in het Theehuisje
quote:Gorillaz Sound System
The Gorillaz Sound System is an audio / visual treat for all Gorillaz fans.
The show consists of DJ Kofi (DMC Champion)
The DJ delivers 60 - 90 minutes of Gorillaz well known tracks, beats from the new material plus remixes the tracks live with a variety of other huge dance floor classics.
While DJ'ing he remixes the visuals live on Serato.
Much of the visuals are also synched to react live to key parts of the set.
The visuals of course are provided by the fabulous Jamie Hewlett and feature all your favourite Gorillaz characters.
Remi, the Gorillaz percussionist adds another layer to the DJ performance with a variety of percussion instruments, while Pauly is on drums.
Roland, the Gorillaz official VJ controls the visual synchs and content along with DJ Kofi.
Expect extra special treats, like exclusive film content of Killa Kella beatboxing (he is scheduled to join the show in 2010 and will be beatboxing against his own character). The show is suitable for club shows, dance stages, DJ line ups and of course corporate bookings where a visual theme can be bespoked for you.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |