Zolang jij Hongaarse Forinten hebt, krijg je bier.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:45 schreef Puntneus het volgende:
Moet ik me zorgen halen om bier kunnen krijgen als 17-jarige? Het is daar toch 18+?
Ander moet ik ook maar voor de jasmijnthee gaan
Net voor 130 geboekt! Ik ben er klaar voorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:38 schreef wormtrein het volgende:
Is 200 euro voor retourtje nog een redelijke prijs of moet dat ook nog wel goedkoper kunnen..?
haha we moeten daar maar weer veel uurtjes doorbrengen he chick!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmmm ja dat was echt geweldig, zo'n zin in!
Muse, vet! Ben wel benieuwd wat dat Gorillaz sound system inhoudt... Weet iemand dat?
Oehh, ja, dat lijkt me een goed plan!quote:Op maandag 29 maart 2010 23:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Beter nemen ze de line-up van Reading gewoon even over.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:40 schreef wormtrein het volgende:
Van mij mag Pendulum iig zeker weer komen.. wel met live band, uiteraard!
Huh? Het kan toch niet dat alle treinkaarten nu al uitverkocht zijn?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:38 schreef Ruder het volgende:
Klopt het dat de treintickets al uitverkocht zijn?
Zojah dan moeten we toch maar eens gaan kijken of er misschien een leuke goedkope vlucht vanaf Dortmund of Düsseldorf die kant op gaat (vast wel lijkt me zo)
Wel fijn dat je die kaartjes gewoon kunt kopen bij Sounds hier in Venlo, dat is bij mij om de hoek
Nu al zin in!
Is volgens mij met het weekend ervoor (je hebt nog day -1 en -2). Festival is dan nog niet officieel begonnen maar wel open en veel partyquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:16 schreef leonie-89 het volgende:
Heel apart, volgens de Nederlandse sziget-site begint het festival 3 dagen eerder dan de Hongaarse en Engelse site
EIgenlijk best een goed idee! Het rondslepen van een koffer beviel mij op Lowlands ook niet echt, een backpack lijkt me een stuk praktischer. Maar 79 Euro... de kosten stapelen zich wel op zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:37 schreef Cyclonist het volgende:
Omdat ik het toch niet zo zie zitten om met een weekendtas te gaan, ben ik van plan ergens een redelijk betaalbare backpack te kopen. Vandaag ff bij de bijenkorf een bekeken die in de aanbieding was (Lafuma 50+10L voor 79,-), maar die was helaas te klein voor mij (ruglengte). Was wel een mooi ding verder, leuke prijs.. tipje voor als iemand er nog een zoekt
Nee, alleen de slaapplaatsen in de Sziget Express Amsterdam - Utrecht - Arnhem - Boedapest en vice versa zijn uitverkocht. Zitplaatsen zijn er op die trein nog wel, en op de Sziget Express Rotterdam - Antwerpen - Brussel - Boedapest e.v.v. en de Sziget Partytrein Amsterdam - Utrecht - Boedapest e.v.v. zijn er nog zowel zit- als slaapplaatsen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:38 schreef Ruder het volgende:
Klopt het dat de treintickets al uitverkocht zijn?
Ik doe al zo'n 10 jaar met mijn backpack en die is nog lang niet versleten. Zo'n aanschaf doe je zo'n beetje voor je leven.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:46 schreef Puntneus het volgende:
[..]
EIgenlijk best een goed idee! Het rondslepen van een koffer beviel mij op Lowlands ook niet echt, een backpack lijkt me een stuk praktischer. Maar 79 Euro... de kosten stapelen zich wel op zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |