Haha, om eerlijk te zijn hebben we eigenlijk zowat niets wat betreft Sinterklaas gemaaktquote:Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt geen pepernoten meer zien zeker?
Oeehhh! Worstebroodjeeees! Ik wist trouwens helemaal niet dat dat typisch Brabants wasquote:Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kan niet moddervet worden van m'n broodjes...het zijn Tijgerbolletjes
En morgen ga ik worstenbroodjes maken !
Is dat typisch brabants dan? Dat hebben ze hier ookquote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeehhh! Worstebroodjeeees! Ik wist trouwens helemaal niet dat dat typisch Brabants was
Ik vind ze lekkah-lekkah!
Ja goor is dat, komt door dat vieze spijsquote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
KerststollenDaar maken ze me dus echt niet blij mee. Evenals van die bankertstaven en zo.
Zullen wij binnenkort ook es wat gaan drinken?quote:
Jaaa! ik vind ze ook lekkerquote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeehhh! Worstebroodjeeees! Ik wist trouwens helemaal niet dat dat typisch Brabants was
Ik vind ze lekkah-lekkah!
Jij bent bakster he?quote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef DjinN het volgende:
Yaayy! Weer verder hier![]()
[..]
Haha, om eerlijk te zijn hebben we eigenlijk zowat niets wat betreft Sinterklaas gemaaktPaar klasgenoten hebben alleen een paar x gevulde speculaas gemaakt..maar dat is dan ook alles
Morgen gaat een deel van de klas aan Stollenproductie beginnen![]()
Dus daar ga ik ook ff bij helpen!
lekker.quote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef DjinN het volgende:
Yaayy! Weer verder hier![]()
[..]
Haha, om eerlijk te zijn hebben we eigenlijk zowat niets wat betreft Sinterklaas gemaaktPaar klasgenoten hebben alleen een paar x gevulde speculaas gemaakt..maar dat is dan ook alles
Morgen gaat een deel van de klas aan Stollenproductie beginnen![]()
Dus daar ga ik ook ff bij helpen!
Leukquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Zullen wij binnenkort ook es wat gaan drinken?
Je lijkt me wel een leuke chick-date
Zou best kunnenquote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Is dat typisch brabants dan? Dat hebben ze hier ook
quote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja goor is dat, komt door dat vieze spijs
Ja hebben ze wel elders, maar niet zo veel. En tis niet zo gebruikelijk blijkbaar. Wist het eerst ook niet hoor. Ik eet ze heel vaak. Maar toen ik het gasten voorschotelden was het van "Huh?". Daar kennen ze meer saucijzenbroodjesquote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Is dat typisch brabants dan? Dat hebben ze hier ook
Ik bene erder geneigd djayzz te geloven dan jou. Heel gekquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
E_M: Djayzz en GvE hadden een date en ik zag ze voorbij komen sjokken en sindsdien doet Djayzz een beetje huilie alsof ik hem liep te stalken. Geheel terecht natuurlijk, want ik zag in mijn glazenbol al dat die door die straat zou lopen!
Mwah ik vind ze niet supersmerig..maar mn favoriet is het ook nietquote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
KerststollenDaar maken ze me dus echt niet blij mee. Evenals van die bankertstaven en zo.
Ja? Crap? Tell me morequote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
LeukLijkt me zekr gezellig
Ik denk trouwens dat je mijn verkerings kent van een zeker ander forum
Heb je je netjes voorgesteld en ze veel plezier gewenst of ben je vanachter je regenjas achter ze aangehobbelt?quote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
E_M: Djayzz en GvE hadden een date en ik zag ze voorbij komen sjokken en sindsdien doet Djayzz een beetje huilie alsof ik hem liep te stalken. Geheel terecht natuurlijk, want ik zag in mijn glazenbol al dat die door die straat zou lopen!
Typisch, je kunt ze hier bijna overal kopenquote:Op maandag 7 december 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hebben ze wel elders, maar niet zo veel. En tis niet zo gebruikelijk blijkbaar. Wist het eerst ook niet hoor. Ik eet ze heel vaak. Maar toen ik het gasten voorschotelden was het van "Huh?". Daar kennen ze meer saucijzenbroodjes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodje
Ja ik vind 't te klef en te zoetigquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja goor is dat, komt door dat vieze spijs
Ik eet ze ook vaak! Ik kreeg ze thuis ook altijd en in de kroeg of zoiets bestel je ook vaker een worstenbroodje dan een tosti. Nooit geweten dat worstenbroodjes een Brabants fenomeen waren.quote:Op maandag 7 december 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hebben ze wel elders, maar niet zo veel. En tis niet zo gebruikelijk blijkbaar. Wist het eerst ook niet hoor. Ik eet ze heel vaak. Maar toen ik het gasten voorschotelden was het van "Huh?". Daar kennen ze meer saucijzenbroodjes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodje
Ja ok, maar wat kan je hier dan eigenlijk niet kopen?quote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Typisch, je kunt ze hier bijna overal kopen
Jep! Spijspillen hebben we vandaag tot in den treuren toe geroldquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent bakster he?
Heb ik ook 8 jaar gedaan. Spijspilletjes rollen, kan ze niet meer zien. Maar wel gaaf met Kerst werken. Van 3:00-16:00.
Ik had gezwaaid maar weer keihard genegerd als zwarte piet!quote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je je netjes voorgesteld en ze veel plezier gewenst of ben je vanachter je regenjas achter ze aangehobbelt?
Ik vind het een vaag verhaal.
Eigenlijk is het engels/amerikaans natuurlijk, pigs in a blanketquote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik eet ze ook vaak! Ik kreeg ze thuis ook altijd en in de kroeg of zoiets bestel je ook vaker een worstenbroodje dan een tosti. Nooit geweten dat worstenbroodjes een Brabants fenomeen waren.
Huh?? Serieus?quote:
Ja maar dat is omdat Amsterdam ook het centrum van het universum isquote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Typisch, je kunt ze hier bijna overal kopen
ja die rommel in de schoolkantine is ook een fenomeen...maar dan meer omdat ze zo smerig zijn daar...quote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik eet ze ook vaak! Ik kreeg ze thuis ook altijd en in de kroeg of zoiets bestel je ook vaker een worstenbroodje dan een tosti. Nooit geweten dat worstenbroodjes een Brabants fenomeen waren.
+1.quote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je je netjes voorgesteld en ze veel plezier gewenst of ben je vanachter je regenjas achter ze aangehobbelt?
Ik vind het een vaag verhaal.
Ik werkte bij La Place/Le Marche. Was relaxed, want remrijskasten en jonge collega's. Op het laatst deed ik alles; deegdraaien, productie, inkoop, verkoop, afbakken. Brood, banket en hartig.quote:Op maandag 7 december 2009 17:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jep! Spijspillen hebben we vandaag tot in den treuren toe geroldIk ben al zo lang aant solliciteren naar een baan in een bakkerij..maar kheb het maar even opgegeven..en toen kwam ik mn huidige baantje (in het hotel) tegen
![]()
Ja, seriouslyquote:Op maandag 7 december 2009 17:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Huh?? Serieus?
Hijs weg bij Appel? WTF![]()
![]()
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! Whehehe hij heeft me nog een keer van DH naar Ams verhuisd
nee da's weer wat anders. Dat zijn knakworstjes.quote:Op maandag 7 december 2009 17:21 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het engels/amerikaans natuurlijk, pigs in a blanket
Haha ik zal m'n best doen voor je om er eentje mee te roven!quote:
Wat ik altijd vreemd vind als je ergens op visite bent en er is geen zelfbediening. Dat je gewoon steeds moet wachten totdat je wat aangeboden krijgt.quote:Op maandag 7 december 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat Amsterdam ook het centrum van het universum isDat wisten we toch al!
Maar blijkbaar is het dus niet zo ingeburgerd als je denkt. Buiten dan NL-Mekka he. Ik dacht ook dat het een heel normaal Nederlands ding was. Schijnbaar dus nietMaar lekker is't wel! Vooral van de groooooote!
Hey leuk! Ik heb ook bij de La Place gewerktquote:Op maandag 7 december 2009 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werkte bij La Place/Le Marche. Was relaxed, want remrijskasten en jonge collega's. Op het laatst deed ik alles; deegdraaien, productie, inkoop, verkoop, afbakken. Brood, banket en hartig.
TOPtijd.![]()
Hahaha ja! Waar werkte je?quote:Op maandag 7 december 2009 17:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hey leuk! Ik heb ook bij de La Place gewerktStond op de zoetafdeling! Hoevaak ik wel niet AppelPecantaarten moest maken...of cakes moest draaien
makro heeft ze toch, las ik pas in een CUL topicquote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef ripley1 het volgende:
Weet je wat ik stom vind? Dat ik nergens vlamtosti's kan kopen. Dat is een van de goeie dingen waar brabo's me mee hebben geintroduceerd
Sligroquote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef ripley1 het volgende:
Weet je wat ik stom vind? Dat ik nergens vlamtosti's kan kopen. Dat is een van de goeie dingen waar brabo's me mee hebben geintroduceerd
*LOL* Vind je dat vreemd ja? Ik ga niet zomaar in de kasten van een ander rommelen, of koelkast. Tenzij degene ooit heeft aangegeven dat ik dat gewoon mag. En dan nog niet heel snel eigenlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ik altijd vreemd vind als je ergens op visite bent en er is geen zelfbediening. Dat je gewoon steeds moet wachten totdat je wat aangeboden krijgt.
Nou dat vind ik echt tofquote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja, seriouslyMaar niet om mij of zo hoor, ik kwam pas veel later
Hij zit nu ook weer in amsterdam dusDriftig aan het inschrijven op woningen en zo
Die dingen zijn echt rete goed! Binnenkort maar weer eens een doos halen!quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef ripley1 het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nou dat vind ik echt tof
Toen het uitging met mn ex sprak ik hem steeds minder, best jammer eik!
Nu wil ik helemaal met je daten Rip
get in linequote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nou dat vind ik echt tof
Toen het uitging met mn ex sprak ik hem steeds minder, best jammer eik!
Nu wil ik helemaal met je daten Rip
Die ken ik dan weer niet, maar het klinkt als een tosti met sambal of zoquote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef ripley1 het volgende:
Jij bent al geweest.quote:
Even regelen & een hele voorraad inslaanquote:
Ik ook niet, maar dat kan vast wel geregeld worden, collega hier naast me heeft er 1 die ik vast mag lenenquote:
In Eindhoven centrumquote:
Jaaaaaa, ik kaap haar heus niet vanavond nog voor je neus weg hoorquote:
Moet donderdag om 7 uur bij villa arena zijn in amsterdam, om 6 uur heb ik wel tijd om even daar langs te hupsenquote:
Ja idd, vanavond is al voorbij...quote:
Ja ik ben gewend dat als je zegt doe mij maar een cola dat je dan gewoon de fles krijgt en een glas. En als er wat mensen bier of wijn willen dat het kratje en de fles er dan gewoon wordt neergezet. Niet dat je bij anderen in de kasten gaat rommelen.quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Vind je dat vreemd ja? Ik ga niet zomaar in de kasten van een ander rommelen, of koelkast. Tenzij degene ooit heeft aangegeven dat ik dat gewoon mag. En dan nog niet heel snel eigenlijk.
Hahaha...mijn tante werkt er..is volgens mij zelfs manager ofzoquote:
Oooo dus je kunt echt gewoon voor me komen koken?quote:
Ah kee, die ken ik niet. Ik werkte in Zeist en Utrecht en een keer 2 dagen op uitwisseling naar Breda.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kan vast wel geregeld worden, collega hier naast me heeft er 1 die ik vast mag lenen.
Daar kun je alleen bling en gel mee kopen.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, vanavond is al voorbij....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Vind je dat vreemd ja? Ik ga niet zomaar in de kasten van een ander rommelen, of koelkast. Tenzij degene ooit heeft aangegeven dat ik dat gewoon mag. En dan nog niet heel snel eigenlijk.
Ooow, oke. Ja zo doe ik dat idd ook vaak ja.quote:Op maandag 7 december 2009 17:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja ik ben gewend dat als je zegt doe mij maar een cola dat je dan gewoon de fles krijgt en een glas. En als er wat mensen bier of wijn willen dat het kratje en de fles er dan gewoon wordt neergezet. Niet dat je bij anderen in de kasten gaat rommelen.
quote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Valt mee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
ahaaaquote:Op maandag 7 december 2009 17:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah kee, die ken ik niet. Ik werkte in Zeist en Utrecht en een keer 2 dagen op uitwisseling naar Breda.![]()
Ik ben langer bakker geweest dan ik nu geoloog ben. Wat een wereldbaan. En elke dag een vers product om naar toe te werken!
Jij liep in je boxer ontbijt te maken voor onsquote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]sorry dat ik zomaar in al je kasten rond liep te snuffelen toen ik bij je was...
brox mag bij mij nu nog niet eens zonder supervisie in mijn kasten komenquote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]sorry dat ik zomaar in al je kasten rond liep te snuffelen toen ik bij je was...
In de zomer haal je gewoon steeds een nieuwe voorraad uit de koelkast als de oude bijna op is! Maar gewoon zorgen dat er altijd wat ligt.quote:Op maandag 7 december 2009 17:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooow, oke. Ja zo doe ik dat idd ook vaak ja.
Alleen in de zomer niet want dan wordt alles lauw
Bij mij zoekt iedereen het maar lekker uit hoor, ga je gangquote:Op maandag 7 december 2009 17:31 schreef ripley1 het volgende:
[..]
brox mag bij mij nu nog niet eens zonder supervisie in mijn kasten komen
Ja omdat je dan geen kruimel meer overhoudt!quote:Op maandag 7 december 2009 17:31 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ook niet 's morgens in zn broxer om een ontbijtje voor je te maken?quote:Op maandag 7 december 2009 17:31 schreef ripley1 het volgende:
[..]
jamaar ik heb beschaafde vrienden die niet een 2l fles cola of een heel kratje bier ophebben voordat het ook maar de kaans heeft gekregen warm te wordenquote:Op maandag 7 december 2009 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de zomer haal je gewoon steeds een nieuwe voorraad uit de koelkast als de oude bijna op is! Maar gewoon zorgen dat er altijd wat ligt.
Jammer dat Adje er 's ochtends niet meer wasquote:Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook niet 's morgens in zn broxer om een ontbijtje voor je te maken?
dat................. vond ik wat minder ergquote:Op maandag 7 december 2009 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jammer dat Adje er 's ochtends niet meer was
Ja, dan wordt het per keer schenken!quote:Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
jamaar ik heb beschaafde vrienden die niet een 2l fles cola of een heel kratje bier ophebben voordat het ook maar de kaans heeft gekregen warm te worden
quote:Op maandag 7 december 2009 17:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat................. vond ik wat minder erg
Nee, als ik een gast heb maak ik het ontbijt. En als hij straks weer een eigen huis heeft mag hij het ontbijt makenquote:Op maandag 7 december 2009 17:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ook niet 's morgens in zn broxer om een ontbijtje voor je te maken?
Denk jij dat we dat zouden doen?? Dat is een risico dat ik niet durf te lopen.. tenzij ik mee zou willen doen eventueelquote:Op maandag 7 december 2009 17:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond het in ieder geval erg schattig dat ontbijt op bed. Al was ik wel blij dat hij en ik inmiddels naar de douche verkast warenStel je voor dat je ergens op in liep ineens!
Tegen Tibo zei ik altijd: Ge wit war't stat he! want daar valt niet tegenop te lopen.quote:Op maandag 7 december 2009 17:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het per keer schenken!
Ja nu hoorden we gewoon klop-klop=-klop en hoopten we dat jullie het water zouden horen lopen en dus niet de badkamer in zouden gaanquote:Op maandag 7 december 2009 17:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk jij dat we dat zouden doen?? Dat is een risico dat ik niet durf te lopen.. tenzij ik mee zou willen doen eventueel
27 December is de laatste van dit jaar, in de grote zaal.quote:Maareehmmm Ang3l, wanneer gaan we weer dansen?!Vond het een goed feestje met toffe mensen! Er moet meer gedanst worden!
Lauwe zooi.quote:Op maandag 7 december 2009 17:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In de zomer haal je gewoon steeds een nieuwe voorraad uit de koelkast als de oude bijna op is! Maar gewoon zorgen dat er altijd wat ligt.
De 27e ga ik niet halen, dan ben ik net terug van wintersport en die donderdag erop ga ik waarschijnlijk weer voor 4 dagen wegquote:Op maandag 7 december 2009 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
27 December is de laatste van dit jaar, in de grote zaal.
En de campingdisco lijkt me ook wel een leuk feestje voor ons
Zie je elkaar op dat moment nog wel als "gasten"?quote:Op maandag 7 december 2009 17:36 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Nee, als ik een gast heb maak ik het ontbijt. En als hij straks weer een eigen huis heeft mag hij het ontbijt maken
De 27ste is mijn moeder jarigquote:Op maandag 7 december 2009 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nu hoorden we gewoon klop-klop=-klop en hoopten we dat jullie het water zouden horen lopen en dus niet de badkamer in zouden gaan
[..]
27 December is de laatste van dit jaar, in de grote zaal.
En de campingdisco lijkt me ook wel een leuk feestje voor ons
Of nou de vloeistof in een fles van 1l lauw wordt of in een glas van 1l, dat maakt niet zoveel uit he?quote:Op maandag 7 december 2009 17:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Lauwe zooi.![]()
Koelkast is 4 meter lopen. Of je doet zoals een vriend van me, glazen waar 1 liter in kan.
O sorry... ja,... ik ben dus niet op het feestje van Queen-Mum. Ik ben in de Danssalon.quote:
Een 1 liter glas is meestal met een handvat hequote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of nou de vloeistof in een fles van 1l lauw wordt of in een glas van 1l, dat maakt niet zoveel uit he?
In een glas nog sneller zelfsm, want dat hou je vast!
Ooit geprobeerd ijsblokjes in een flessenhals te proppen?quote:Op maandag 7 december 2009 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of nou de vloeistof in een fles van 1l lauw wordt of in een glas van 1l, dat maakt niet zoveel uit he?
In een glas nog sneller zelfsm, want dat hou je vast!
*Ader op voorhoofd begint te kloppen, gevolgd door die in de nek*quote:Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry... ja,... ik ben dus niet op het feestje van Queen-Mum. Ik ben in de Danssalon.
En Snuit... ik vergat te zeggen dat friso de 18e is.
Ons soort is goed in grote dingen in kleine gangen proppen, maar nee... dat heb ik nog nooit gedaan!quote:Op maandag 7 december 2009 17:42 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd ijsblokjes in een flessenhals te proppen?![]()
Niet echt in de echte zin van het woord, maar ik heb er moeite mee om mijn huis prijs te geven zeg maarquote:Op maandag 7 december 2009 17:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie je elkaar op dat moment nog wel als "gasten"?
verdoof je ze wel eerst?quote:Op maandag 7 december 2009 17:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mini-singles-nijmegen-meet, toedels!
Je weet dat dat nooit goed gata, 2 diva's op 1 feest.quote:Op maandag 7 december 2009 17:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
*Ader op voorhoofd begint te kloppen, gevolgd door die in de nek*
You owe me big time for this!quote:Op maandag 7 december 2009 17:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet dat dat nooit goed gata, 2 diva's op 1 feest.
En dan is het weer HAAR avond en je weet hoe slecht ik daar tegen kan.
Het is beter zo. Ik stuur wel een kaartje.
Ze kennen me al dat scheelt!quote:
Is dat ooit anders geweest?quote:Op maandag 7 december 2009 17:45 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb het idee dat er hier altijd zwaar veel gePMt word.
De 18e, dat is een after birthdaydag! dan kan ik niet hoor, dan zit ik in de auto naar de heidi'squote:Op maandag 7 december 2009 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry... ja,... ik ben dus niet op het feestje van Queen-Mum. Ik ben in de Danssalon.
En Snuit... ik vergat te zeggen dat friso de 18e is.
Mooi. Dan kan je ze makkelijker verdovenquote:
Jaquote:Op maandag 7 december 2009 17:43 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Niet echt in de echte zin van het woord, maar ik heb er moeite mee om mijn huis prijs te geven zeg maar![]()
I control ma house!
En heb je al een date inmiddels?quote:Op maandag 7 december 2009 17:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Er zit een vette delay in dan, kheb nog niks
doe nog wel een keer op crap danquote:Op maandag 7 december 2009 17:47 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Er zit een vette delay in dan, kheb nog niks
O bitch please. Was jij 6 Nov bij mijn papa? Nee he?quote:
Dat is gewoon creapyquote:Op maandag 7 december 2009 17:47 schreef Ang3l het volgende:
<knip>
Ik moest ff gaan zitten op dat moment
Weet ik hetquote:
Die taalquote:Op maandag 7 december 2009 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch please. Was jij 6 Nov bij mijn papa? Nee he?
Neeeee, je had het te druk met je matties!
Ik heb ooit eens een Pools meisje gedated, eerste keer dat ze bij me bleef slapen was ik dr opeens kwijt, en nee ze was er neit vandoor met mijn geld, ze had de hele keuken geboend, want dat is de taak van de vrouwquote:
Precies.quote:
Nou altijd al dusquote:Op maandag 7 december 2009 17:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Weet ik hetIk ben niet zo van de PM , Twitter, SMS, MSN etc......
Onbegrijpelijkquote:
Nou hallo, dat kaartje hing wel aan een jurk hoor. Oke, het was een hand-me-down uit de 2008 collectie van Mark Jacobs, maar haar stond ie vast leuk!quote:Op maandag 7 december 2009 17:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die taalEn nog wel waar het plebs bij is
En dat jacht vond ie zeker maar niks wat er lag voor hem? Hmmm? Nee, jij met je kaartje....
Ik zeg ook niet dat er geen aanbod isquote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou altijd al dus
[..]
OnbegrijpelijkNormaal is in singles elke nieuwe vrouw vers vlees eigenlijk
Dat was haar taak.quote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een Pools meisje gedated, eerste keer dat ze bij me bleef slapen was ik dr opeens kwijt, en nee ze was er neit vandoor met mijn geld, ze had de hele keuken geboend, want dat is de taak van de vrouw.
Call me crazy, maar dat trok ik niet hoor.
Green card is wat ze wilde vermoed ikquote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een Pools meisje gedated, eerste keer dat ze bij me bleef slapen was ik dr opeens kwijt, en nee ze was er neit vandoor met mijn geld, ze had de hele keuken geboend, want dat is de taak van de vrouw.
Call me crazy, maar dat trok ik niet hoor.
Dat deed ze dan ook wel, nee serieus, pijpen was echt geen probleem, beffen mocht niet, dat hoorde nietquote:
Toevallig Lewis Black op tv gezien afgelopen zaterdag? Met name over Twitterquote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou altijd al dus
[..]
OnbegrijpelijkNormaal is in singles elke nieuwe vrouw vers vlees eigenlijk
ok ok keep your panties on.quote:Op maandag 7 december 2009 17:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou hallo, dat kaartje hing wel aan een jurk hoor. Oke, het was een hand-me-down uit de 2008 collectie van Mark Jacobs, maar haar stond ie vast leuk!
quote:Op maandag 7 december 2009 17:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er geen aanbod is
Toos.quote:Op maandag 7 december 2009 17:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
LOL ik wil Rip opslaan in mn foon en bedenk me dat ik heul niet weet hoe ze heet in het echt!
quote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deed ze dan ook wel, nee serieus, pijpen was echt geen probleem, beffen mocht niet, dat hoorde niet.
Duurde niet lang allemaal.
quote:Op maandag 7 december 2009 17:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Toevallig Lewis Black op tv gezien afgelopen zaterdag? Met name over Twitter
Ik dacht mijn naam was nog wel algemeen bekend but noquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ik dacht mijn naam was nog wel algemeen bekend but no
Ik zit in de friendzone, maar toch kan ik seks krijgenquote:Op maandag 7 december 2009 17:48 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
En je krijgt zelf nog seks ook, ideaal![]()
Soms mekkeren die mannen alleen terug, das jammer.
Daaaaaaaaagquote:
Da,s wel een minpunt ja.quote:Op maandag 7 december 2009 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat deed ze dan ook wel, nee serieus, pijpen was echt geen probleem, beffen mocht niet, dat hoorde niet.
Duurde niet lang allemaal.
Wilde sex de rest van de avond en nacht dusquote:
Heeey girly...quote:
Hey ik wil best stemmen maar waar zit in godsnaam de stemknop of link oid?quote:Op maandag 7 december 2009 18:00 schreef ripley1 het volgende:
http://www.bnn.nl/page/coenensandershow
Even stemmen op EAnita en Ed voor de beste kerstsingle, mensen
links onderinquote:Op maandag 7 december 2009 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey ik wil best stemmen maar waar zit in godsnaam de stemknop of link oid?
Neequote:Op maandag 7 december 2009 18:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wilde sex de rest van de avond en nacht dus
Dat word vaseline en porno dus.quote:
quote:
Het was heeeeel gezellig en tot de volgende keer...quote:Op maandag 7 december 2009 18:04 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
I'm off peeps, twas gezellig
Ik kom snel weer
Voor hem misschien. Zal het zo eens vragen.quote:
Hey ik dacht dat je Fok voor eventjes had afgezworen? Je zou je druk maken om je tentamens..quote:Op maandag 7 december 2009 18:07 schreef Liebe het volgende:
Jo,
essay 1 is af, nog twee te gaan voor woensdag.
It's stronger than you !quote:
Turtlewax is beter, dat voorkomt klontvorming en levert nog een mooie glans op ook.quote:Op maandag 7 december 2009 18:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Voor hem misschien. Zal het zo eens vragen.
Of misschien even een potje vaseline voor hem gaan kopen
Als je nog een zakenpartner zoekt...quote:Op maandag 7 december 2009 17:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
ahaaa![]()
Jaa, ik kan ook niet wachten tot ik klaar ben met mn opleiding! Als ik geluk heb ben ik over een jaartje klaarDan ga ik eerst een hele tijd fulltime bij het hotel werken (of gewoon bij een bakker als ik snel genoeg werk vind
), en dan m'n eigen zaak openen
Filosofie: de kunst om alles te weten over niks.quote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef Liebe het volgende:
.. Maar ik ben eigenlijk klaar voor vandaag! Moet deze week drie kleine essays af hebben en volgende week nog een grote. Heb er nou dus al eentje af, over 'correspondence theory of truth, coherence theory of truth, which one applies best to the interdisciplinarity of the philosophical mind'
en ik krijg hoofdpijn van die filosofische dingen
Hola. Nieuw hier? Stel je voor!quote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef Liebe het volgende:
.. Maar ik ben eigenlijk klaar voor vandaag! Moet deze week drie kleine essays af hebben en volgende week nog een grote. Heb er nou dus al eentje af, over 'correspondence theory of truth, coherence theory of truth, which one applies best to the interdisciplinarity of the philosophical mind'
Damn... Dat doe je goed,, Ik heb al hoofdpijn gekregen van alleen het lezen van je post..quote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef Liebe het volgende:
Ik heb er in januari een tentamen over (wetenschapsfilosofie) & hoe meer ik mij erin verdiep, hoe interessanter het isquote:Op maandag 7 december 2009 18:14 schreef Liebe het volgende:
Filosoferen hoort met paddo's op (nee, niet weer een drugsdiscussie...).quote:Op maandag 7 december 2009 18:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Filosofie: de kunst om alles te weten over niks.
Dank u dank u.quote:
Hey Murmquote:Op maandag 7 december 2009 18:18 schreef Murmeli het volgende:
@ rip: ze hangen nog niet hoor
hoi bels
Murmpie! Hoe was jouw weekend?quote:Op maandag 7 december 2009 18:18 schreef Murmeli het volgende:
hoi bels
Hey mevr alles goed in Rotjeknor?quote:Op maandag 7 december 2009 18:18 schreef Murmeli het volgende:
hoi bels
Een vent aan de haak geslagen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef DjinN het volgende:
Ik mag bijna niet meer posten in deze topics i'm afraid
quote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef DjinN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Als deze trend door zet ben ik de enige legale posterquote:Op maandag 7 december 2009 18:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een vent aan de haak geslagen?![]()
Inmiddels zijn er meer niet-singles hoor. Maar we blijven Singles.
En je bent er pas netquote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef DjinN het volgende:
Why ?quote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef DjinN het volgende:
*trekt wenkbrauw op*quote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als deze trend door zet ben ik de enige legale poster
Ja, het is toch vaag. Lees je al die verhalen over min-of-meer happy/unhappy singles en we hebben ongeveer evenveel mannen als vrouwen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef Thrust het volgende:
[..]
Als deze trend door zet ben ik de enige legale poster
That's the way it isquote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het is toch vaag. Lees je al die verhalen over min-of-meer happy/unhappy singles en we hebben ongeveer evenveel mannen als vrouwen.
Do the math...
Mooi klote dusquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef DjinN het volgende:
Neeeej! Ik ga niet weg hier! Maar...ik ben bang dat ik heel gek ben op iemandEn hij op mij!
Ik vond hem al langer super...en hij zit bij me op school..maar ik had nooit gedacht dat hij ook op mij zou vallen
Dat wordt een witte kerst! een gezellige tijd samen!quote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef DjinN het volgende:
Neeeej! Ik ga niet weg hier! Maar...ik ben bang dat ik heel gek ben op iemandEn hij op mij!
Ik vond hem al langer super...en hij zit bij me op school..maar ik had nooit gedacht dat hij ook op mij zou vallen
Spannend!quote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef DjinN het volgende:
Dus das allemaal superonverwachts en totaal niet geplanned gebeurd![]()
Feliquote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef DjinN het volgende:
Ik vond hem al langer super...en hij zit bij me op school..maar ik had nooit gedacht dat hij ook op mij zou vallen..dus had ik het gevoel maar weggestopt en de hoop opgegeven dat het ooit wat zou worden tussen hem en mij...maar nu blijkt dat hij al die tijd hetzelfde voelde voor mij als ik voor hem![]()
![]()
Dat loopt wel los zolang jij hier nog zit.quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef DjinN het volgende:
Het hele vraag&aanbod verhaal beschadige mensen leveren minder opquote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het is toch vaag. Lees je al die verhalen over min-of-meer happy/unhappy singles en we hebben ongeveer evenveel mannen als vrouwen.
Do the math...
Haha dankje!quote:Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef kres het volgende:
[..]
Feli![]()
Tja dan ben je straks wel beetje illegaal hier ,,,
Waar heb je 'm laten zetten?quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef zwartedoos het volgende:
Betere zin dan gisteren, heb microdermal laten zetten vanmiddag en hij zo mooi
Microdermalsquote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef zwartedoos het volgende:Betere zin dan gisteren, heb microdermal laten zetten vanmiddag en hij zo mooi
Was dat? Iets onder je huid of wat?quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef zwartedoos het volgende:Betere zin dan gisteren, heb microdermal laten zetten vanmiddag en hij zo mooi
Er zijn nog maar weinig legale hierquote:Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef kres het volgende:
[..]
Feli![]()
Tja dan ben je straks wel beetje illegaal hier ,,,
Ja maar de eerste stap is gezet..quote:Op maandag 7 december 2009 18:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Haha dankje!
Ja...dat kloptBen ik dan nog wel welkom hier ?
Het is btw nog niet officieel aan...tis nog heeeeeeeeeeeeeeeeel pril
![]()
Nou als ik het zo lees zijn er maar weinig illegale hier...quote:Op maandag 7 december 2009 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn nog maar weinig legale hier
Ik denk dat ik zo aan 6 komquote:Op maandag 7 december 2009 18:33 schreef kres het volgende:
[..]
Nou als ik het zo lees zijn er maar weinig illegale hier...
Air is hier zo illegaal als het maar kan ....
quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef zwartedoos het volgende:
Betere zin dan gisteren, heb microdermal laten zetten vanmiddag en hij zo mooi
een implantaatje waar je een diamantje of steentje op kan schroevenquote:Op maandag 7 december 2009 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was dat? Iets onder je huid of wat?
Oke ik hou mijn mond wel dicht.quote:
Are you one of "them" ?quote:
- Noukquote:
Zbbrox heeft hier al heel lang niet meer gepostquote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Nouk
- Airwin
- MissMSX
- Ripley
- Zbbrox
- Torero
- BouD
- Lotusss
- De Kardinaal
- Djayzz
- Evilmeisje
- So Surreal Baby
...
Dat dacht ikquote:Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat loopt wel los zolang jij hier nog zit.
Ziet er wel gaaf uit.quote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een implantaatje waar je een diamantje of steentje op kan schroeven
Jepz!quote:Op maandag 7 december 2009 18:32 schreef kres het volgende:
[..]
Ja maar de eerste stap is gezet..Dus het gaat de goede kant op...
Klasiek verhaaltje.. Elkaar leuk vinden maar geen van beide durft de eerste stap te maken..
Ahhh joh voor je het weet heb je geen tijd meer voor Fok..
Welnee, mijn rol is anders. Ik kan vanuit mijn ervaring tips geven over hoe je wèl aan een relatie komt en hoe je deze leuk houdt.quote:Op maandag 7 december 2009 18:33 schreef kres het volgende:
Air is hier zo illegaal als het maar kan ....
Maar je ontkent jezelf dus niet op het lijstjequote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zbbrox heeft hier al heel lang niet meer gepost
quote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, mijn rol is anders. Ik kan vanuit mijn ervaring tips geven over hoe je wèl aan een relatie komt en hoe je deze leuk houdt.
Ouwe pater familiasquote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, mijn rol is anders. Ik kan vanuit mijn ervaring tips geven over hoe je wèl aan een relatie komt en hoe je deze leuk houdt.
Ow, niet eens gezienquote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar je ontkent jezelf dus niet op het lijstje
Mooie redding ...quote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet iedereen klopt daarvanquote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Nouk
- Airwin
- MissMSX
- Ripley
- Zbbrox
- Torero
- BouD
- Lotusss
- De Kardinaal
- Djayzz
- Evilmeisje
- So Surreal Baby
...
Die past al beterquote:Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef djayzz het volgende:
Dus dan word het:
- Nouk
- Airwin
- MissMSX
- Ripley
- Zbbrox
- Torero
- BouD
- Tally
- So Surreal Baby
Is dat een bevestiging van de rest?quote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zbbrox heeft hier al heel lang niet meer gepost
Jajaquote:Op maandag 7 december 2009 18:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, niet eens gezien
Idd, ik hoor er niet op thuis
Nopquote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat een bevestiging van de rest?
Bij mij 227quote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nopik reageerde te snel.
Nieuwe lijst staat in post 228
Straks sta jij er ook op. Auto, Ofresca, Cue_, wie wordt het?quote:
Ik niet, want ik doe daar niet aan meequote:Op maandag 7 december 2009 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Straks sta jij er ook op. Auto, Ofresca, Cue_, wie wordt het?
Die zitten hier niet meer zoveelquote:
Helaas, ik ben een hardcore single.quote:Op maandag 7 december 2009 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Straks sta jij er ook op. Auto, Ofresca, Cue_, wie wordt het?
Aan daten?quote:Op maandag 7 december 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik niet, want ik doe daar niet aan mee
Zie editquote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan daten?
Aan FOK!kers daten?
Aan relaties?
owjaquote:
die posten hier toch nauwelijks tot nooit meer?quote:
Iedereen weet dat ze een vriendje heeftquote:
Is het nu niet meer alleen een neukertje?quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef Belsezar het volgende:
En murm heeft eigenlijk ook gewoon een vriendje
En DjiN wordt dan binnenkort aan de lijst toegevoegd..quote:Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef djayzz het volgende:
Dus dan word het:
- Nouk
- Airwin
- MissMSX
- Ripley
- Zbbrox
- Torero
- BouD
- Tally
- So Surreal Baby
- Rhubarbje
Alleen wie is "geheim", toch?quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ze een vriendje heeft
waarom?quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef kres het volgende:
Misschien handig deze aan de OP te te voegen..
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef kres het volgende:
[..]
En DjiN wordt dan binnenkort aan de lijst toegevoegd..![]()
Jup, word een beetje een trieste bedoeling hierquote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef kres het volgende:
[..]
En DjiN wordt dan binnenkort aan de lijst toegevoegd..![]()
Wel relaties gehad of ook niet?quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef RaXz het volgende:
[..]
Helaas, ik ben een hardcore single.
Eigenlijk kan je beter zo'n lijst fabriceren.
Dit zijn mensen die nog gaat koppelen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel relaties gehad of ook niet?
Tijn en Yvonne helemaal vergeten...
RealZeus en Kluts...
JoeyT en vencodark...
Ik word nog es een goeie koppelbaas.
Hoog inzetten (voor de heren in kwestie dan)...quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dit zijn mensen die nog gaat koppelen?
quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
RealZeus en Kluts...
JoeyT en vencodark...
Wat een vleierij...quote:
?quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
RealZeus en Kluts...
JoeyT en vencodark...
quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een vleierij...![]()
Jij nog Mexicaanse chicks op het oog?
Afgelopen weekend met knuffelmeisje Hitch gezien. grappige film. Wel lekkere chicklit, maar goed. Die Eva Mendes is wel gruwelijk lekker trouwens.quote:
Ik vind zo'n lijstje een beetje heel overdreven in een OPquote:
Oh ik denk al...dacht even dat je het had over mij in het lijstje toevoegenquote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind zo'n lijstje een beetje heel overdreven in een OP
Haha. Normaal haal ik er andere quotes uit, maar dat vergat ik nuquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Oh ik denk al...dacht even dat je het had over mij in het lijstje toevoegen
Edit:
Hahaha okay, kzie je edit nu![]()
No worries. Komt helemaal goed in januari. Latina'squote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ben er nog niet geweest. koudwatervrees afgelopen zondag.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef Belsezar het volgende:
En murm heeft eigenlijk ook gewoon een vriendje
Ohquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]t gaat heul nie goed met dat "vriendje"
Als alles de goede kant op gaat welquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef dawg het volgende:
maar djinnetje, jij zit dus met kerst in een kerstoutfit onder de kerstboom voor je kersverse vriendje?
Oh ja 6/12quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ben er nog niet geweest. koudwatervrees afgelopen zondag.
Heeeeel verstandig!quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als alles de goede kant op gaat welMaar ik wil nog niet te hard van stapel lopen hoor
Moet nog even aftasten..en kijken hoe het gaat voordat ik hem echt mijn vriendje noem
Wat dan?quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
leuke timing ook van hem, toch.quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als alles de goede kant op gaat welMaar ik wil nog niet te hard van stapel lopen hoor
Moet nog even aftasten..en kijken hoe het gaat voordat ik hem echt mijn vriendje noem
lach maar, in totaal heeft het me dus fucking 169 euro gekost, die datum laten veranderen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja 6/12
Ik was het alweer vergeten
^^quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
dawg; deden ze eigenlijk moeilijk met je ticket omruilen? Dat heb ik gemist
Ik blijf hem nog een maandje eraan herinneren...quote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja 6/12
Ik was het alweer vergeten
Oepsie... Naja, gelukkig lukte het wel!quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
lach maar, in totaal heeft het me dus fucking 169 euro gekost, die datum laten veranderen.![]()
Pfff, dat is wel een bedrag zeg.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
lach maar, in totaal heeft het me dus fucking 169 euro gekost, die datum laten veranderen.![]()
STOM! Het moet gewoon goed gaan!quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
Hahaha, jaaaa hij kwam precies op het goede momentquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
Jongen, alles beter dan 6 januari daar staan en niet kunnen vliegen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
present!quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blijf hem nog een maandje eraan herinneren...![]()
Tot ik dat Helmondse biertje op heb.
Kunnen we eindelijk alle online relletjes eruit zuipen.quote:
jongen, is toch fucking veel voor die paar klikken.quote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jongen, alles beter dan 6 januari daar staan en niet kunnen vliegen.
Positive attitude!
eerst zuipen en dan elkaar kopbutsenquote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk alle online relletjes eruit zuipen.
Helmond!quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blijf hem nog een maandje eraan herinneren...![]()
Tot ik dat Helmondse biertje op heb.
Aw, das lief en leuk!quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerst zuipen en dan elkaar kopbutsen
Ok ok. Ik heb het erger gehad. Verslapen en ticket kon de prullenbak in.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, dat is wel kut inderdaad.quote:Op maandag 7 december 2009 18:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ok. Ik heb het erger gehad. Verslapen en ticket kon de prullenbak in.
Lach maar, toe maar.
En geen lullig ticket he, 950 euro
veul Hellimonders hier....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |