Haha, om eerlijk te zijn hebben we eigenlijk zowat niets wat betreft Sinterklaas gemaaktquote:Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt geen pepernoten meer zien zeker?
Oeehhh! Worstebroodjeeees! Ik wist trouwens helemaal niet dat dat typisch Brabants wasquote:Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kan niet moddervet worden van m'n broodjes...het zijn Tijgerbolletjes
En morgen ga ik worstenbroodjes maken !
Is dat typisch brabants dan? Dat hebben ze hier ookquote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeehhh! Worstebroodjeeees! Ik wist trouwens helemaal niet dat dat typisch Brabants was
Ik vind ze lekkah-lekkah!
Ja goor is dat, komt door dat vieze spijsquote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
KerststollenDaar maken ze me dus echt niet blij mee. Evenals van die bankertstaven en zo.
Zullen wij binnenkort ook es wat gaan drinken?quote:
Jaaa! ik vind ze ook lekkerquote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeehhh! Worstebroodjeeees! Ik wist trouwens helemaal niet dat dat typisch Brabants was
Ik vind ze lekkah-lekkah!
Jij bent bakster he?quote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef DjinN het volgende:
Yaayy! Weer verder hier![]()
[..]
Haha, om eerlijk te zijn hebben we eigenlijk zowat niets wat betreft Sinterklaas gemaaktPaar klasgenoten hebben alleen een paar x gevulde speculaas gemaakt..maar dat is dan ook alles
Morgen gaat een deel van de klas aan Stollenproductie beginnen![]()
Dus daar ga ik ook ff bij helpen!
lekker.quote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef DjinN het volgende:
Yaayy! Weer verder hier![]()
[..]
Haha, om eerlijk te zijn hebben we eigenlijk zowat niets wat betreft Sinterklaas gemaaktPaar klasgenoten hebben alleen een paar x gevulde speculaas gemaakt..maar dat is dan ook alles
Morgen gaat een deel van de klas aan Stollenproductie beginnen![]()
Dus daar ga ik ook ff bij helpen!
Leukquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Zullen wij binnenkort ook es wat gaan drinken?
Je lijkt me wel een leuke chick-date
Zou best kunnenquote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Is dat typisch brabants dan? Dat hebben ze hier ook
quote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja goor is dat, komt door dat vieze spijs
Ja hebben ze wel elders, maar niet zo veel. En tis niet zo gebruikelijk blijkbaar. Wist het eerst ook niet hoor. Ik eet ze heel vaak. Maar toen ik het gasten voorschotelden was het van "Huh?". Daar kennen ze meer saucijzenbroodjesquote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Is dat typisch brabants dan? Dat hebben ze hier ook
Ik bene erder geneigd djayzz te geloven dan jou. Heel gekquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
E_M: Djayzz en GvE hadden een date en ik zag ze voorbij komen sjokken en sindsdien doet Djayzz een beetje huilie alsof ik hem liep te stalken. Geheel terecht natuurlijk, want ik zag in mijn glazenbol al dat die door die straat zou lopen!
Mwah ik vind ze niet supersmerig..maar mn favoriet is het ook nietquote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
KerststollenDaar maken ze me dus echt niet blij mee. Evenals van die bankertstaven en zo.
Ja? Crap? Tell me morequote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
LeukLijkt me zekr gezellig
Ik denk trouwens dat je mijn verkerings kent van een zeker ander forum
Heb je je netjes voorgesteld en ze veel plezier gewenst of ben je vanachter je regenjas achter ze aangehobbelt?quote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
E_M: Djayzz en GvE hadden een date en ik zag ze voorbij komen sjokken en sindsdien doet Djayzz een beetje huilie alsof ik hem liep te stalken. Geheel terecht natuurlijk, want ik zag in mijn glazenbol al dat die door die straat zou lopen!
Typisch, je kunt ze hier bijna overal kopenquote:Op maandag 7 december 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hebben ze wel elders, maar niet zo veel. En tis niet zo gebruikelijk blijkbaar. Wist het eerst ook niet hoor. Ik eet ze heel vaak. Maar toen ik het gasten voorschotelden was het van "Huh?". Daar kennen ze meer saucijzenbroodjes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodje
Ja ik vind 't te klef en te zoetigquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja goor is dat, komt door dat vieze spijs
Ik eet ze ook vaak! Ik kreeg ze thuis ook altijd en in de kroeg of zoiets bestel je ook vaker een worstenbroodje dan een tosti. Nooit geweten dat worstenbroodjes een Brabants fenomeen waren.quote:Op maandag 7 december 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hebben ze wel elders, maar niet zo veel. En tis niet zo gebruikelijk blijkbaar. Wist het eerst ook niet hoor. Ik eet ze heel vaak. Maar toen ik het gasten voorschotelden was het van "Huh?". Daar kennen ze meer saucijzenbroodjes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodje
Ja ok, maar wat kan je hier dan eigenlijk niet kopen?quote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Typisch, je kunt ze hier bijna overal kopen
Jep! Spijspillen hebben we vandaag tot in den treuren toe geroldquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent bakster he?
Heb ik ook 8 jaar gedaan. Spijspilletjes rollen, kan ze niet meer zien. Maar wel gaaf met Kerst werken. Van 3:00-16:00.
Ik had gezwaaid maar weer keihard genegerd als zwarte piet!quote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je je netjes voorgesteld en ze veel plezier gewenst of ben je vanachter je regenjas achter ze aangehobbelt?
Ik vind het een vaag verhaal.
Eigenlijk is het engels/amerikaans natuurlijk, pigs in a blanketquote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik eet ze ook vaak! Ik kreeg ze thuis ook altijd en in de kroeg of zoiets bestel je ook vaker een worstenbroodje dan een tosti. Nooit geweten dat worstenbroodjes een Brabants fenomeen waren.
Huh?? Serieus?quote:
Ja maar dat is omdat Amsterdam ook het centrum van het universum isquote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Typisch, je kunt ze hier bijna overal kopen
ja die rommel in de schoolkantine is ook een fenomeen...maar dan meer omdat ze zo smerig zijn daar...quote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik eet ze ook vaak! Ik kreeg ze thuis ook altijd en in de kroeg of zoiets bestel je ook vaker een worstenbroodje dan een tosti. Nooit geweten dat worstenbroodjes een Brabants fenomeen waren.
+1.quote:Op maandag 7 december 2009 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb je je netjes voorgesteld en ze veel plezier gewenst of ben je vanachter je regenjas achter ze aangehobbelt?
Ik vind het een vaag verhaal.
Ik werkte bij La Place/Le Marche. Was relaxed, want remrijskasten en jonge collega's. Op het laatst deed ik alles; deegdraaien, productie, inkoop, verkoop, afbakken. Brood, banket en hartig.quote:Op maandag 7 december 2009 17:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
Jep! Spijspillen hebben we vandaag tot in den treuren toe geroldIk ben al zo lang aant solliciteren naar een baan in een bakkerij..maar kheb het maar even opgegeven..en toen kwam ik mn huidige baantje (in het hotel) tegen
![]()
Ja, seriouslyquote:Op maandag 7 december 2009 17:21 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Huh?? Serieus?
Hijs weg bij Appel? WTF![]()
![]()
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! Whehehe hij heeft me nog een keer van DH naar Ams verhuisd
nee da's weer wat anders. Dat zijn knakworstjes.quote:Op maandag 7 december 2009 17:21 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het engels/amerikaans natuurlijk, pigs in a blanket
Haha ik zal m'n best doen voor je om er eentje mee te roven!quote:
Wat ik altijd vreemd vind als je ergens op visite bent en er is geen zelfbediening. Dat je gewoon steeds moet wachten totdat je wat aangeboden krijgt.quote:Op maandag 7 december 2009 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar dat is omdat Amsterdam ook het centrum van het universum isDat wisten we toch al!
Maar blijkbaar is het dus niet zo ingeburgerd als je denkt. Buiten dan NL-Mekka he. Ik dacht ook dat het een heel normaal Nederlands ding was. Schijnbaar dus nietMaar lekker is't wel! Vooral van de groooooote!
Hey leuk! Ik heb ook bij de La Place gewerktquote:Op maandag 7 december 2009 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik werkte bij La Place/Le Marche. Was relaxed, want remrijskasten en jonge collega's. Op het laatst deed ik alles; deegdraaien, productie, inkoop, verkoop, afbakken. Brood, banket en hartig.
TOPtijd.![]()
Hahaha ja! Waar werkte je?quote:Op maandag 7 december 2009 17:24 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hey leuk! Ik heb ook bij de La Place gewerktStond op de zoetafdeling! Hoevaak ik wel niet AppelPecantaarten moest maken...of cakes moest draaien
makro heeft ze toch, las ik pas in een CUL topicquote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef ripley1 het volgende:
Weet je wat ik stom vind? Dat ik nergens vlamtosti's kan kopen. Dat is een van de goeie dingen waar brabo's me mee hebben geintroduceerd
Sligroquote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef ripley1 het volgende:
Weet je wat ik stom vind? Dat ik nergens vlamtosti's kan kopen. Dat is een van de goeie dingen waar brabo's me mee hebben geintroduceerd
*LOL* Vind je dat vreemd ja? Ik ga niet zomaar in de kasten van een ander rommelen, of koelkast. Tenzij degene ooit heeft aangegeven dat ik dat gewoon mag. En dan nog niet heel snel eigenlijk.quote:Op maandag 7 december 2009 17:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat ik altijd vreemd vind als je ergens op visite bent en er is geen zelfbediening. Dat je gewoon steeds moet wachten totdat je wat aangeboden krijgt.
Nou dat vind ik echt tofquote:Op maandag 7 december 2009 17:23 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja, seriouslyMaar niet om mij of zo hoor, ik kwam pas veel later
Hij zit nu ook weer in amsterdam dusDriftig aan het inschrijven op woningen en zo
Die dingen zijn echt rete goed! Binnenkort maar weer eens een doos halen!quote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef ripley1 het volgende:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nou dat vind ik echt tof
Toen het uitging met mn ex sprak ik hem steeds minder, best jammer eik!
Nu wil ik helemaal met je daten Rip
get in linequote:Op maandag 7 december 2009 17:26 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nou dat vind ik echt tof
Toen het uitging met mn ex sprak ik hem steeds minder, best jammer eik!
Nu wil ik helemaal met je daten Rip
Die ken ik dan weer niet, maar het klinkt als een tosti met sambal of zoquote:Op maandag 7 december 2009 17:25 schreef ripley1 het volgende:
Jij bent al geweest.quote:
Even regelen & een hele voorraad inslaanquote:
Ik ook niet, maar dat kan vast wel geregeld worden, collega hier naast me heeft er 1 die ik vast mag lenenquote:
In Eindhoven centrumquote:
Jaaaaaa, ik kaap haar heus niet vanavond nog voor je neus weg hoorquote:
Moet donderdag om 7 uur bij villa arena zijn in amsterdam, om 6 uur heb ik wel tijd om even daar langs te hupsenquote:
Ja idd, vanavond is al voorbij...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |