Kerel, als ik langs jou door de straat loop ga ik er sowieso met een grote boog omheen, en weet je niet gelijk hoe mijn hele dag wasquote:Op maandag 7 december 2009 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, jij kwam bij mij door de straat sjokken niet andersom!
kwil je wel 5 euro geven, maar geliefde delen doe ik niet!quote:Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals je weet wordt dankbaarheid getoond in cold hard cash of het delen van je geliefde
Ik heb iets te veel mensen om me heen zien omvallen of de verkeerde kanten op zien gaan door drugs. Flinke drugsscene en de g-scene. Dus no thanks, none for me. Ook al zal verantwoord recreatief gebruik best leuk zijn en in de hand te houden zijn, ik heb mezelf zonder al niet onder controle, dus I'll pass.quote:Op maandag 7 december 2009 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb me doodgelachen die keren.zolang mensen om wie ik geef maar geen extreme of foute dingen doen onder invloed van, of te vaak gaan gebruiken ofzo.
Ja, die grote boog maakte je wel ja. Wat was er jongetje? Bang van wat hangjongeren in een groepje? De volgende keer vraag ik wel tolgeldquote:Op maandag 7 december 2009 17:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kerel, als ik langs jou door de straat loop ga ik er sowieso met een grote boog omheen, en weet je niet gelijk hoe mijn hele dag was
Jazekerquote:
En daardoor weet je alle details?quote:Op maandag 7 december 2009 17:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, jij kwam bij mij door de straat sjokken niet andersom!
Ik hou niet zo van de stankquote:Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, die grote boog maakte je wel ja. Wat was er jongetje? Bang van wat hangjongeren in een groepje? De volgende keer vraag ik wel tolgeld
EGOIST! Ik pak de zwarte pijl hoor! Alles kan stuk!quote:Op maandag 7 december 2009 17:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
kwil je wel 5 euro geven, maar geliefde delen doe ik niet!
Nee dat er niets gebeurd moet zijn dat is typisch Djayzz.quote:
Hahaha, neeeej! Ik laat het niet afpakken door niets of niemandquote:Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EGOIST! Ik pak de zwarte pijl hoor! Alles kan stuk!
Kheb hongerWeet je wat, doe die 5 eur maar
Ik denkd at dat wel meevalt. En tja, met hem willen mensen tenminste afsprekenquote:Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat er niets gebeurd moet zijn dat is typisch Djayzz.
Doe nou niet alsof je mij kentquote:Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee dat er niets gebeurd moet zijn dat is typisch Djayzz.
wat anderen doen boeit me echt geen reet, mensen om wie ik geef wel dus. en ik heb een vriend van me ook een keer op het randje zien gaan, was niet cool en ik maakte me ook wel zorgen moet ik zeggen.quote:Op maandag 7 december 2009 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb iets te veel mensen om me heen zien omvallen of de verkeerde kanten op zien gaan door drugs. Flinke drugsscene en de g-scene. Dus no thanks, none for me. Ook al zal verantwoord recreatief gebruik best leuk zijn en in de hand te houden zijn, ik heb mezelf zonder al niet onder controle, dus I'll pass.
Wat anderen doen moeten ze echter helemaal zelf weten. Zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen
Was iedereen maar zoals jijquote:Op maandag 7 december 2009 17:11 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hahaha, neeeej! Ik laat het niet afpakken door niets of niemand![]()
![]()
Je hebt honger ? Ik heb nog wel broodjes die ik op school gemaakt hebKrijg je die 5 euro erbij
Wat ben ik toch een gul mens vandaag he!
je kunt geen pepernoten meer zien zeker?quote:Op maandag 7 december 2009 17:10 schreef DjinN het volgende:
[..]
JazekerMet mij gaat ook alles super! Had fijn dagje op school, 2 mooie cijfers gehaald ook nog
quote:Op maandag 7 december 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was iedereen maar zoals jijdan was ik nu rijk
..... en moddervet van de broodjes
Ik heb meer mensen kapot zien gaan van sigaretten en alcohol dan van X of paddo's. Maar ik vind gewoon dat je elke drugs verantwoordelijk moet gebruiken.quote:Op maandag 7 december 2009 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
wat anderen doen boeit me echt geen reet, mensen om wie ik geef wel dus. en ik heb een vriend van me ook een keer op het randje zien gaan, was niet cool en ik maakte me ook wel zorgen moet ik zeggen.
Haha, niet zo'n brutale mond vlegel! Wie weet wanneer je mij weer eens tegenkomt!quote:Op maandag 7 december 2009 17:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je mij kentsukkeltje
serieusquote:Op maandag 7 december 2009 17:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, niet zo'n brutale mond vlegel! Wie weet wanneer je mij weer eens tegenkomt!
En dan, ga je hem slaan?quote:Op maandag 7 december 2009 17:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, niet zo'n brutale mond vlegel! Wie weet wanneer je mij weer eens tegenkomt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |