quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, tis ook niet altijd voorpagina-nieuws wanneer er weer eens een vliegtuig zonder problemen is geland op het vliegveld
Paddo's moet je niet op een feestje doen!quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
thnx, ik ga even wat uitzoeken enzo..en kijken of er een leuk feestje is ergens
neuh, de mensen die ik over het algemeen ken zijn wat behoudender qua feestjes.. Ben 1 van de weinige die echt overal voor in is..quote:
Ja joh, da's compleet normaal!quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
En een beetje mensen in de gaten houden in de stad valt ook onder spotten zeker.
Triest
nee nee, paddo's is idd voor de thuiskweek en thuisgebruikquote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Paddo's moet je niet op een feestje doen!![]()
X kan wel, maar dan beginnen met een half pilletje en na 2 uur nog een halfje. En veel water drinken. En wat zouts eten als het kan.
Goed feest is Qountdown. Maar uitverkocht.
Dat is ook waar. Maar het valt me op dat zodra mensen net ff wat meer over dit soort dingen weten, ze wat milder zijn in hun oordeel.quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef dawg het volgende:
djinnie!
en kluts, niet helemaal eens. de maatschappij is meer open minded dan vroeger vwb drugsgebruik, maar tegelijkertijd is diezelfde maatschappij ook veeleisender geworden en zullen mensen over het algemeen sneller naar drugs grijpen. en sommige drugs zijn in een bepaalde context nog steeds net zo verslavend als vroeger.
Veel plezier!quote:Op maandag 7 december 2009 17:03 schreef RaXz het volgende:
Ik ga lekker m'n nieuwe film kijken, met de toepasselijke titel 'Good Stuff'
You're welcome. Gewoon wat salie gebruikt en daarna het fameuze drankjequote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dunno! Someone cast a spell on me lijkt wel!![]()
dawgjeeeee!quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef dawg het volgende:
djinnie!
en kluts, niet helemaal eens. de maatschappij is meer open minded dan vroeger vwb drugsgebruik, maar tegelijkertijd is diezelfde maatschappij ook veeleisender geworden en zullen mensen over het algemeen sneller naar drugs grijpen. en sommige drugs zijn in een bepaalde context nog steeds net zo verslavend als vroeger.
Bastaardhond!quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef RaXz het volgende:
[..]
![]()
Dat bedoelde ik ook weer niet, wijsneus.
Waar heb jij je informatie over het gebruiken van drugs vandaan?quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Paddo's moet je niet op een feestje doen!![]()
X kan wel, maar dan beginnen met een half pilletje en na 2 uur nog een halfje. En veel water drinken. En wat zouts eten als het kan.
Goed feest is Qountdown. Maar uitverkocht.
OH! Dus JIJ was het ! Jij verrekte Cupido dat je er bentquote:Op maandag 7 december 2009 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
You're welcome. Gewoon wat salie gebruikt en daarna het fameuze drankje
Tivoli is altijd goed. Bijna altijd dan.quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, de mensen die ik over het algemeen ken zijn wat behoudender qua feestjes.. Ben 1 van de weinige die echt overal voor in is..
Dat wordt voor mij ook de eerste keer met een meid (althans meer dan een friend)... es kijken hoe het is. Knuffelig zijn we sowieso al, maar dan helemaaaaal.quote:Op maandag 7 december 2009 17:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nee nee, paddo's is idd voor de thuiskweek en thuisgebruikmaar x idd.. of op vakantie of of of met een hitsig mooi wulps meiske
bah.. nu heb ik zin in seks
Zoals je weet wordt dankbaarheid getoond in cold hard cash of het delen van je geliefdequote:Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
OH! Dus JIJ was het ! Jij verrekte Cupido dat je er bent![]()
Kan me niks schelen, dat doet ie dan maar lekker in Nijmegenquote:
Nee, ik heb altijd veel dorst en dat houd ik op peil. Niet oververhitten of uitdrogen. Daarom ook zout eten, zodat het vocht vastgehouden wordt.quote:Op maandag 7 december 2009 17:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar heb jij je informatie over het gebruiken van drugs vandaan?
Bij XTC mag je 1 en echt maximaal 2 glazen per uur drinken. XTC + veel drinken = gevaarlijk!
ik heb me doodgelachen die keren.quote:Op maandag 7 december 2009 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Maar het valt me op dat zodra mensen net ff wat meer over dit soort dingen weten, ze wat milder zijn in hun oordeel.
Is babs je nieuwe manager?quote:Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef Kreator het volgende:
Jetsers, ik was ff druk met m'n nieuwe manager.
Damn zeg, ben daar laatst nog op een geweldig schranzfeestje geweest. Gewoon een keer gaan.quote:Op maandag 7 december 2009 17:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, de mensen die ik over het algemeen ken zijn wat behoudender qua feestjes.. Ben 1 van de weinige die echt overal voor in is..
Tja, jij kwam bij mij door de straat sjokken niet andersom!quote:Op maandag 7 december 2009 17:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan me niks schelen, dat doet ie dan maar lekker in Nijmegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |