Ging bij mij prima.quote:Op maandag 7 december 2009 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beginnen met een halfje. En whatever you do, don't drink alcohol.
Want dat helpt niet bijzonder.
Dat dus sowiesoquote:Op maandag 7 december 2009 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen problemen met mensen die niets gebruiken (ik begrijp dat boud zelfs alcohol afzweert). Prima, hun keuze.quote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Getuigt van totale onwetendheid en de onwil om je erin te verdiepen voor je een oordeel velt.
Dus met dat soort mensen ga ik de discussie niet meer aan.
O hell yeah! Die gasten gebruiken alles wat ze in hun klauwen krijgen!quote:
Exact dat ja.quote:Op maandag 7 december 2009 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen problemen met mensen die niets gebruiken (ik begrijp dat boud zelfs alcohol afzweert). Prima, hun keuze.
Laat ze dan ook mijn keuzes respecteren in plaats van oordelen te vellen die werkelijk nergens over gaan. Iedereen met wie ik uitga kan beamen hoe hard ik dans zonder pillen of wat dan ook.
Maar ja, we zijn het helemaal eens Klutsie.
Jij zit echt de hele dag te F5-en in de hoop op een post te stuiten waar je iemand mee in de zeik kan zetten of niet?quote:Op maandag 7 december 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O hell yeah! Die gasten gebruiken alles wat ze in hun klauwen krijgen!
ik heb nooit x gedaan ivm gezondheid, ergens wel jammer, maar ik kan niet zo goed maat houden dus ergens ook weer niet. maar vaak genoeg dat vrienden x deden en ik moest chauffeuren, van vinkeveen tot aan zeeland, altijd wel een strand. jij bent echt zo'n goede vriend van mij maat! echt waar! zal ik je een jointje voor je draaien? wil je wat drinken? en peuk? zeg het maar!quote:Op maandag 7 december 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, je hebt de andere kant gezien?
Ik doe altijd halfjes. Maar dan alleen een halfje moet genoeg zijn voor het knuffelige gevoel en toch nog genoeg stijfheid voor goeie seks? Dat zou wel erg gaaf zijn... Hoe anders is het dan sex on C?quote:Op maandag 7 december 2009 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Houden zo. Ik regel het ook gewoon via vrienden. Ik wil niks (meer) te maken hebben met dat wereldje.quote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, maar users van drugs... ik wil ook!alleen heb echt geen flauw idee hoe eraan te komen...
Ik heb pepernotenquote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is jouw favoriete drug van Lijst I van de opiumwet?
Hahahaha herkenbaarquote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb nooit x gedaan ivm gezondheid, ergens wel jammer, maar ik kan niet zo goed maat houden dus ergens ook weer niet. maar vaak genoeg dat vrienden x deden en ik moest chauffeuren, van vinkeveen tot aan zeeland, altijd wel een strand. jij bent echt zo'n goede vriend van mij maat! echt waar! zal ik je een jointje voor je draaien? wil je wat drinken? en peuk? zeg het maar!
Sex op C vind ik niet zo bijzonder. Als je X gehad hebt heb je een liefdevol gevoel over je, wat 10 keer intenser wordt als je sex hebt. Je gaat dan echt in elkaar op zegmaar en dat maakt het intens en ubergeil.quote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe altijd halfjes. Maar dan alleen een halfje moet genoeg zijn voor het knuffelige gevoel en toch nog genoeg stijfheid voor goeie seks? Dat zou wel erg gaaf zijn... Hoe anders is het dan sex on C?
Hmmm jammer, k wil het gewoon eens geprobeerd hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Houden zo. Ik regel het ook gewoon via vrienden. Ik wil niks (meer) te maken hebben met dat wereldje.
Nee zo belangrijk ben je niet!quote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij zit echt de hele dag te F5-en in de hoop op een post te stuiten waar je iemand mee in de zeik kan zetten of niet?
Paddokweeksetje bestel je gewoon op mushmush.nl (geweldig die dingen te zien groeien).quote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, maar users van drugs... ik wil ook!alleen heb echt geen flauw idee hoe eraan te komen...
Restantje kronkelnoten van GvE tellen niet mee! Die staan op lijst IIquote:
triest mannetjequote:Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Restantje kronkelnoten van GvE tellen niet mee! Die staan op lijst II
sowieso gaat het met ervarener personen, die zijn verhuisd van het oosten van het land hier heen en hebben hier ook geen contacten om eraan te komen.. anyway, ik ga gewoon eens kijken..quote:Op maandag 7 december 2009 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Paddokweeksetje bestel je gewoon op mushmush.nl (geweldig die dingen te zien groeien).
Pillen kan je makkelijk aan komen via vrienden (althans ik wel) en anders is er op FOK of via andere sites makkelijk aan te komen.
Als je het echt zou willen, maar ik zou het dan wel doen met een ervarener persoon (zeker paddo's!).
Zie ook het paddotopic in UVT, waar Raxx en ik al veel in gepost hebben.
Ik heb het ook niet over mij, het valt me gewoon meer en meer op dat jij gewoon een heel saai en zielig leventje moet hebben.quote:Op maandag 7 december 2009 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee zo belangrijk ben je niet!Ik lees braaf mijn teksten en maak intussen netjes opdrachten.
XTC is zo geweldig door het gevoel, en vooral het delen met anderen (Dawgs verhaal is heeeeel herkenbaar).quote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is jouw favoriete drug van Lijst I van de opiumwet?
Dus ik zie je nog een keer op m'n club.quote:Op maandag 7 december 2009 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sowieso gaat het met ervarener personen, die zijn verhuisd van het oosten van het land hier heen en hebben hier ook geen contacten om eraan te komen.. anyway, ik ga gewoon eens kijken..Wil niet sterven met het idee dat ik niet alles geprobeerd heb wat er te proberen valt..
En ik heb geen problemen met mensen die drugs gebruikenquote:Op maandag 7 december 2009 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen problemen met mensen die niets gebruiken (ik begrijp dat boud zelfs alcohol afzweert). Prima, hun keuze.
Laat ze dan ook mijn keuzes respecteren in plaats van oordelen te vellen die werkelijk nergens over gaan. Iedereen met wie ik uitga kan beamen hoe hard ik dans zonder pillen of wat dan ook.
Maar ja, we zijn het helemaal eens Klutsie.
Dat klopt! Leek me ook niet zo moeilijk om te spotten, sherlockquote:Op maandag 7 december 2009 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over mij, het valt me gewoon meer en meer op dat jij gewoon een heel saai en zielig leventje moet hebben.
Ik ken in Utreg en omgeving zo al 10 personen die eraan kunnen komen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sowieso gaat het met ervarener personen, die zijn verhuisd van het oosten van het land hier heen en hebben hier ook geen contacten om eraan te komen.. anyway, ik ga gewoon eens kijken..Wil niet sterven met het idee dat ik niet alles geprobeerd heb wat er te proberen valt..
Waaruit ik even opmaak dat deze kennis vooral uit nieuwsberichten komt.quote:Op maandag 7 december 2009 16:57 schreef boudemaniak het volgende:
Laatste post dan:
[..]
En ik heb geen problemen met mensen die drugs gebruikenAls het maar niet zover gaat dat ze:
1. Junks worden
2. Over-aggresief worden (ja vaak genoeg gezien)
3. Uit het raam springen omdat ze denken te kunnen vliegen (Paddo's)
Jij ookquote:Op maandag 7 december 2009 16:57 schreef boudemaniak het volgende:
Laatste post dan:
[..]
anywayz: fijne avond
Jaloers?quote:Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Restantje kronkelnoten van GvE tellen niet mee! Die staan op lijst II
Tja, alleen de negatieve berichten halen de krant.quote:Op maandag 7 december 2009 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waaruit ik even opmaak dat deze kennis vooral uit nieuwsberichten komt.
Goed zo!quote:Op maandag 7 december 2009 16:59 schreef DjinN het volgende:
snelle TVP voordat ie weer vol is![]()
Hoi allemaal !!
* DjinN voelt zich happy!
quote:Op maandag 7 december 2009 16:59 schreef DjinN het volgende:
snelle TVP voordat ie weer vol is![]()
Hoi allemaal !!
* DjinN voelt zich happy!
thnx, ik ga even wat uitzoeken enzo..quote:Op maandag 7 december 2009 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken in Utreg en omgeving zo al 10 personen die eraan kunnen komen.![]()
Paddo's zijn echt heel gaaf. Halve portie doen met een maat of (je) vriendin met wie je je goed voelt. Onvergetelijke ervaring kan ik je vast zeggen.
Ja hallo, tis ook niet altijd voorpagina-nieuws wanneer er weer eens een vliegtuig zonder problemen is geland op het vliegveldquote:Op maandag 7 december 2009 17:00 schreef RaXz het volgende:
[..]
Tja, alleen de negatieve berichten halen de krant.![]()
En een beetje mensen in de gaten houden in de stad valt ook onder spotten zeker.quote:Op maandag 7 december 2009 16:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat klopt! Leek me ook niet zo moeilijk om te spotten, sherlock
Ga je nooit naar de Poema?quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
thnx, ik ga even wat uitzoeken enzo..en kijken of er een leuk feestje is ergens
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hallo, tis ook niet altijd voorpagina-nieuws wanneer er weer eens een vliegtuig zonder problemen is geland op het vliegveld
Paddo's moet je niet op een feestje doen!quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
thnx, ik ga even wat uitzoeken enzo..en kijken of er een leuk feestje is ergens
neuh, de mensen die ik over het algemeen ken zijn wat behoudender qua feestjes.. Ben 1 van de weinige die echt overal voor in is..quote:
Ja joh, da's compleet normaal!quote:Op maandag 7 december 2009 17:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
En een beetje mensen in de gaten houden in de stad valt ook onder spotten zeker.
Triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |