Beetje jammer dat er altijd mensen zijn die onwetend zijn op sommige gebieden, en denken dat mensen anno 2009 nog steeds alleen maar drugs gebruiken omdat ze een kutleven hebben.quote:Op maandag 7 december 2009 16:42 schreef boudemaniak het volgende:
Sowieso..drugs![]()
Beetje jammer als je drugs nodig hebt om plezier te beleven aan seks (of het leven)![]()
Sex is sowieso geweldig maar met X komt het op een volgend nivoquote:Op maandag 7 december 2009 16:42 schreef boudemaniak het volgende:
Sowieso..drugs![]()
Beetje jammer als je drugs nodig hebt om plezier te beleven aan seks (of het leven)![]()
[..]
Dat dacht ik al meid, met zulke jetsers he
Das waar, alleen dan nog.. hij blijft strak staan.. immer en altijd..quote:Op maandag 7 december 2009 16:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet je eens proberen te batsen onder de zware pijnstillers! Kan je raggen met je stramme joducus kwakkert tot je eens ons weegt, maar kwakken ho maar!
Oh ik denk regelmatig over Barcelona, wat een heerlijke stad is het tochquote:Op maandag 7 december 2009 16:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh kee. Ik dacht dat ik op z'n DuTanks in de zeik genomen werd... En nee, met een blow op sla ik doorgaans geen 2 man K.O.![]()
Al nagedacht over Barcelona?
Inderdaad. Sex op X is beyond normaal neuken.quote:Op maandag 7 december 2009 16:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sex is sowieso geweldig maar met X komt het op een volgend nivoMoet je ook max maar een paar keer in je leven doen
Geen idee. Via X topic. Maar het is knuffelmeisjes eerste keer. Dus heftig.quote:Op maandag 7 december 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Probeer het opnieuw ontdekken van niet eerder gebruikte soorten drugs ook wel tot een minimum te beperken, maar is dat het proberen waard dan?
Ja dat hou je tochquote:Op maandag 7 december 2009 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er altijd mensen zijn die onwetend zijn op sommige gebieden, en denken dat mensen anno 2009 nog steeds alleen maar drugs gebruiken omdat ze een kutleven hebben.
Ja sorry, ik volg niet alle ontwikkelingen van elke user op FOK!.quote:Op maandag 7 december 2009 16:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ik ben sinds 25 april 2009 al terug Quitootje
Ja, anno 2009 willen die tandloze gratenpakhoeren en stinkende mannetjes die op straat leven in contact komen met een nog diepere zingeving aan hun waardevolle bestaan.quote:Op maandag 7 december 2009 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetje jammer dat er altijd mensen zijn die onwetend zijn op sommige gebieden, en denken dat mensen anno 2009 nog steeds alleen maar drugs gebruiken omdat ze een kutleven hebben.
quote:Op maandag 7 december 2009 16:42 schreef boudemaniak het volgende:
Sowieso..drugs![]()
met x komt alles op een ander niveau, heb ik gezien bij anderen.quote:Op maandag 7 december 2009 16:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sex is sowieso geweldig maar met X komt het op een volgend nivoMoet je ook max maar een paar keer in je leven doen
Hier kan ik heel kort over zijn: Ja!quote:Op maandag 7 december 2009 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Probeer het opnieuw ontdekken van niet eerder gebruikte soorten drugs ook wel tot een minimum te beperken, maar is dat het proberen waard dan?
Ja, want zo eindigt iedereen die af en toe drugs gebruikt heeftquote:Op maandag 7 december 2009 16:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, anno 2009 willen die tandloze gratenpakhoeren en stinkende mannetjes die op straat leven in contact komen met een nog diepere zingeving aan hun waardevolle bestaan.
Ja *droomt weg*quote:Op maandag 7 december 2009 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Inderdaad. Sex op X is beyond normaal neuken.
Ik zie geen andere reden eigenlijk. "Waarom gebruik je ze dan?" "Nou om het iets leuker te maken"..punt bereikt, dus niet leuk genoeg zonder drugs.quote:Op maandag 7 december 2009 16:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je m dan neit omhoogkrijgt maar oke, ik geloof je welquote:Op maandag 7 december 2009 16:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze kent me al, Rip. Wat is er trouwens aan de hand met je normale account?quote:
Dat geeft ook niet, zoveel kom ik ook niet op fokquote:Op maandag 7 december 2009 16:46 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja sorry, ik volg niet alle ontwikkelingen van elke user op FOK!.
Welkom terug.
Tijdens paddo's was weird. En daardoor niet echt aan te raden.quote:Op maandag 7 december 2009 16:45 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja dat hou je toch
Ik heb nog nooit gesext tijdens een trip
Wel erna, maar dan is het echte space-gevoel al weg...
Getuigt van totale onwetendheid en de onwil om je erin te verdiepen voor je een oordeel velt.quote:Op maandag 7 december 2009 16:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Want dat wordt hier gezegd.
Triest om het zo op te vatten.
Nee, maar dat zijn bij uitstek de ervaringsdeskundigen!quote:Op maandag 7 december 2009 16:47 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja, want zo eindigt iedereen die af en toe drugs gebruikt heeft
Ja, winners don't use drugs.quote:Op maandag 7 december 2009 16:47 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja, want zo eindigt iedereen die af en toe drugs gebruikt heeft
Hehe, je hebt de andere kant gezien?quote:Op maandag 7 december 2009 16:46 schreef dawg het volgende:
[..]
met x komt alles op een ander niveau, heb ik gezien bij anderen.
Meestal niet van XTC, dudequote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar dat zijn bij uitstek de ervaringsdeskundigen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |