Beginnen met een halfje. En whatever you do, don't drink alcohol.quote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijdens paddo's was weird. En daardoor niet echt aan te raden.
Maar hoeveel is de trick dan Bels? Lijkt me een goed plan...
Dat is praten tegen een muur, dat is alleen leuk als je aan het trippen bent.quote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Getuigt van totale onwetendheid en de onwil om je erin te verdiepen voor je een oordeel velt.
Dus met dat soort mensen ga ik de discussie niet meer aan.
Ik moet nu even boodschappen doen maar pm me de vraag dan vergeet ik hem nietquote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijdens paddo's was weird. En daardoor niet echt aan te raden.
Maar hoeveel is de trick dan Bels? Lijkt me een goed plan...
Ging bij mij prima.quote:Op maandag 7 december 2009 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beginnen met een halfje. En whatever you do, don't drink alcohol.
Want dat helpt niet bijzonder.
Dat dus sowiesoquote:Op maandag 7 december 2009 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen problemen met mensen die niets gebruiken (ik begrijp dat boud zelfs alcohol afzweert). Prima, hun keuze.quote:Op maandag 7 december 2009 16:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Getuigt van totale onwetendheid en de onwil om je erin te verdiepen voor je een oordeel velt.
Dus met dat soort mensen ga ik de discussie niet meer aan.
O hell yeah! Die gasten gebruiken alles wat ze in hun klauwen krijgen!quote:
Exact dat ja.quote:Op maandag 7 december 2009 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb totaal geen problemen met mensen die niets gebruiken (ik begrijp dat boud zelfs alcohol afzweert). Prima, hun keuze.
Laat ze dan ook mijn keuzes respecteren in plaats van oordelen te vellen die werkelijk nergens over gaan. Iedereen met wie ik uitga kan beamen hoe hard ik dans zonder pillen of wat dan ook.
Maar ja, we zijn het helemaal eens Klutsie.
Jij zit echt de hele dag te F5-en in de hoop op een post te stuiten waar je iemand mee in de zeik kan zetten of niet?quote:Op maandag 7 december 2009 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O hell yeah! Die gasten gebruiken alles wat ze in hun klauwen krijgen!
ik heb nooit x gedaan ivm gezondheid, ergens wel jammer, maar ik kan niet zo goed maat houden dus ergens ook weer niet. maar vaak genoeg dat vrienden x deden en ik moest chauffeuren, van vinkeveen tot aan zeeland, altijd wel een strand. jij bent echt zo'n goede vriend van mij maat! echt waar! zal ik je een jointje voor je draaien? wil je wat drinken? en peuk? zeg het maar!quote:Op maandag 7 december 2009 16:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, je hebt de andere kant gezien?
Ik doe altijd halfjes. Maar dan alleen een halfje moet genoeg zijn voor het knuffelige gevoel en toch nog genoeg stijfheid voor goeie seks? Dat zou wel erg gaaf zijn... Hoe anders is het dan sex on C?quote:Op maandag 7 december 2009 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Houden zo. Ik regel het ook gewoon via vrienden. Ik wil niks (meer) te maken hebben met dat wereldje.quote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, maar users van drugs... ik wil ook!alleen heb echt geen flauw idee hoe eraan te komen...
Ik heb pepernotenquote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat is jouw favoriete drug van Lijst I van de opiumwet?
Hahahaha herkenbaarquote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb nooit x gedaan ivm gezondheid, ergens wel jammer, maar ik kan niet zo goed maat houden dus ergens ook weer niet. maar vaak genoeg dat vrienden x deden en ik moest chauffeuren, van vinkeveen tot aan zeeland, altijd wel een strand. jij bent echt zo'n goede vriend van mij maat! echt waar! zal ik je een jointje voor je draaien? wil je wat drinken? en peuk? zeg het maar!
Sex op C vind ik niet zo bijzonder. Als je X gehad hebt heb je een liefdevol gevoel over je, wat 10 keer intenser wordt als je sex hebt. Je gaat dan echt in elkaar op zegmaar en dat maakt het intens en ubergeil.quote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik doe altijd halfjes. Maar dan alleen een halfje moet genoeg zijn voor het knuffelige gevoel en toch nog genoeg stijfheid voor goeie seks? Dat zou wel erg gaaf zijn... Hoe anders is het dan sex on C?
Hmmm jammer, k wil het gewoon eens geprobeerd hebbenquote:Op maandag 7 december 2009 16:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Houden zo. Ik regel het ook gewoon via vrienden. Ik wil niks (meer) te maken hebben met dat wereldje.
Nee zo belangrijk ben je niet!quote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij zit echt de hele dag te F5-en in de hoop op een post te stuiten waar je iemand mee in de zeik kan zetten of niet?
Paddokweeksetje bestel je gewoon op mushmush.nl (geweldig die dingen te zien groeien).quote:Op maandag 7 december 2009 16:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, maar users van drugs... ik wil ook!alleen heb echt geen flauw idee hoe eraan te komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |