Haha, om eerlijk te zijn hebben we eigenlijk zowat niets wat betreft Sinterklaas gemaaktquote:Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
je kunt geen pepernoten meer zien zeker?
Oeehhh! Worstebroodjeeees! Ik wist trouwens helemaal niet dat dat typisch Brabants wasquote:Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
![]()
Je kan niet moddervet worden van m'n broodjes...het zijn Tijgerbolletjes
En morgen ga ik worstenbroodjes maken !
Is dat typisch brabants dan? Dat hebben ze hier ookquote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeehhh! Worstebroodjeeees! Ik wist trouwens helemaal niet dat dat typisch Brabants was
Ik vind ze lekkah-lekkah!
Ja goor is dat, komt door dat vieze spijsquote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
KerststollenDaar maken ze me dus echt niet blij mee. Evenals van die bankertstaven en zo.
Zullen wij binnenkort ook es wat gaan drinken?quote:
Jaaa! ik vind ze ook lekkerquote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeehhh! Worstebroodjeeees! Ik wist trouwens helemaal niet dat dat typisch Brabants was
Ik vind ze lekkah-lekkah!
Jij bent bakster he?quote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef DjinN het volgende:
Yaayy! Weer verder hier![]()
[..]
Haha, om eerlijk te zijn hebben we eigenlijk zowat niets wat betreft Sinterklaas gemaaktPaar klasgenoten hebben alleen een paar x gevulde speculaas gemaakt..maar dat is dan ook alles
Morgen gaat een deel van de klas aan Stollenproductie beginnen![]()
Dus daar ga ik ook ff bij helpen!
lekker.quote:Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef DjinN het volgende:
Yaayy! Weer verder hier![]()
[..]
Haha, om eerlijk te zijn hebben we eigenlijk zowat niets wat betreft Sinterklaas gemaaktPaar klasgenoten hebben alleen een paar x gevulde speculaas gemaakt..maar dat is dan ook alles
Morgen gaat een deel van de klas aan Stollenproductie beginnen![]()
Dus daar ga ik ook ff bij helpen!
Leukquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Zullen wij binnenkort ook es wat gaan drinken?
Je lijkt me wel een leuke chick-date
Zou best kunnenquote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Is dat typisch brabants dan? Dat hebben ze hier ook
quote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja goor is dat, komt door dat vieze spijs
Ja hebben ze wel elders, maar niet zo veel. En tis niet zo gebruikelijk blijkbaar. Wist het eerst ook niet hoor. Ik eet ze heel vaak. Maar toen ik het gasten voorschotelden was het van "Huh?". Daar kennen ze meer saucijzenbroodjesquote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Is dat typisch brabants dan? Dat hebben ze hier ook
Ik bene erder geneigd djayzz te geloven dan jou. Heel gekquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
E_M: Djayzz en GvE hadden een date en ik zag ze voorbij komen sjokken en sindsdien doet Djayzz een beetje huilie alsof ik hem liep te stalken. Geheel terecht natuurlijk, want ik zag in mijn glazenbol al dat die door die straat zou lopen!
Mwah ik vind ze niet supersmerig..maar mn favoriet is het ook nietquote:Op maandag 7 december 2009 17:17 schreef Ang3l het volgende:
KerststollenDaar maken ze me dus echt niet blij mee. Evenals van die bankertstaven en zo.
Ja? Crap? Tell me morequote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
LeukLijkt me zekr gezellig
Ik denk trouwens dat je mijn verkerings kent van een zeker ander forum
Heb je je netjes voorgesteld en ze veel plezier gewenst of ben je vanachter je regenjas achter ze aangehobbelt?quote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
E_M: Djayzz en GvE hadden een date en ik zag ze voorbij komen sjokken en sindsdien doet Djayzz een beetje huilie alsof ik hem liep te stalken. Geheel terecht natuurlijk, want ik zag in mijn glazenbol al dat die door die straat zou lopen!
Typisch, je kunt ze hier bijna overal kopenquote:Op maandag 7 december 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hebben ze wel elders, maar niet zo veel. En tis niet zo gebruikelijk blijkbaar. Wist het eerst ook niet hoor. Ik eet ze heel vaak. Maar toen ik het gasten voorschotelden was het van "Huh?". Daar kennen ze meer saucijzenbroodjes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodje
Ja ik vind 't te klef en te zoetigquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef ripley1 het volgende:
[..]
Ja goor is dat, komt door dat vieze spijs
Ik eet ze ook vaak! Ik kreeg ze thuis ook altijd en in de kroeg of zoiets bestel je ook vaker een worstenbroodje dan een tosti. Nooit geweten dat worstenbroodjes een Brabants fenomeen waren.quote:Op maandag 7 december 2009 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja hebben ze wel elders, maar niet zo veel. En tis niet zo gebruikelijk blijkbaar. Wist het eerst ook niet hoor. Ik eet ze heel vaak. Maar toen ik het gasten voorschotelden was het van "Huh?". Daar kennen ze meer saucijzenbroodjes
http://nl.wikipedia.org/wiki/Brabants_worstenbroodje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |