Was dat? Iets onder je huid of wat?quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef zwartedoos het volgende:Betere zin dan gisteren, heb microdermal laten zetten vanmiddag en hij zo mooi
Er zijn nog maar weinig legale hierquote:Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef kres het volgende:
[..]
Feli![]()
Tja dan ben je straks wel beetje illegaal hier ,,,
Ja maar de eerste stap is gezet..quote:Op maandag 7 december 2009 18:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Haha dankje!
Ja...dat kloptBen ik dan nog wel welkom hier ?
Het is btw nog niet officieel aan...tis nog heeeeeeeeeeeeeeeeel pril
![]()
Nou als ik het zo lees zijn er maar weinig illegale hier...quote:Op maandag 7 december 2009 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn nog maar weinig legale hier
Ik denk dat ik zo aan 6 komquote:Op maandag 7 december 2009 18:33 schreef kres het volgende:
[..]
Nou als ik het zo lees zijn er maar weinig illegale hier...
Air is hier zo illegaal als het maar kan ....
quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef zwartedoos het volgende:
Betere zin dan gisteren, heb microdermal laten zetten vanmiddag en hij zo mooi
een implantaatje waar je een diamantje of steentje op kan schroevenquote:Op maandag 7 december 2009 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was dat? Iets onder je huid of wat?
Oke ik hou mijn mond wel dicht.quote:
Are you one of "them" ?quote:
- Noukquote:
Zbbrox heeft hier al heel lang niet meer gepostquote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Nouk
- Airwin
- MissMSX
- Ripley
- Zbbrox
- Torero
- BouD
- Lotusss
- De Kardinaal
- Djayzz
- Evilmeisje
- So Surreal Baby
...
Dat dacht ikquote:Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat loopt wel los zolang jij hier nog zit.
Ziet er wel gaaf uit.quote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een implantaatje waar je een diamantje of steentje op kan schroeven
Jepz!quote:Op maandag 7 december 2009 18:32 schreef kres het volgende:
[..]
Ja maar de eerste stap is gezet..Dus het gaat de goede kant op...
Klasiek verhaaltje.. Elkaar leuk vinden maar geen van beide durft de eerste stap te maken..
Ahhh joh voor je het weet heb je geen tijd meer voor Fok..
Welnee, mijn rol is anders. Ik kan vanuit mijn ervaring tips geven over hoe je wèl aan een relatie komt en hoe je deze leuk houdt.quote:Op maandag 7 december 2009 18:33 schreef kres het volgende:
Air is hier zo illegaal als het maar kan ....
Maar je ontkent jezelf dus niet op het lijstjequote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zbbrox heeft hier al heel lang niet meer gepost
quote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, mijn rol is anders. Ik kan vanuit mijn ervaring tips geven over hoe je wèl aan een relatie komt en hoe je deze leuk houdt.
Ouwe pater familiasquote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, mijn rol is anders. Ik kan vanuit mijn ervaring tips geven over hoe je wèl aan een relatie komt en hoe je deze leuk houdt.
Ow, niet eens gezienquote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar je ontkent jezelf dus niet op het lijstje
Mooie redding ...quote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet iedereen klopt daarvanquote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Nouk
- Airwin
- MissMSX
- Ripley
- Zbbrox
- Torero
- BouD
- Lotusss
- De Kardinaal
- Djayzz
- Evilmeisje
- So Surreal Baby
...
Die past al beterquote:Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef djayzz het volgende:
Dus dan word het:
- Nouk
- Airwin
- MissMSX
- Ripley
- Zbbrox
- Torero
- BouD
- Tally
- So Surreal Baby
Is dat een bevestiging van de rest?quote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zbbrox heeft hier al heel lang niet meer gepost
Jajaquote:Op maandag 7 december 2009 18:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, niet eens gezien
Idd, ik hoor er niet op thuis
Nopquote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is dat een bevestiging van de rest?
Bij mij 227quote:Op maandag 7 december 2009 18:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nopik reageerde te snel.
Nieuwe lijst staat in post 228
Straks sta jij er ook op. Auto, Ofresca, Cue_, wie wordt het?quote:
Ik niet, want ik doe daar niet aan meequote:Op maandag 7 december 2009 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Straks sta jij er ook op. Auto, Ofresca, Cue_, wie wordt het?
Die zitten hier niet meer zoveelquote:
Helaas, ik ben een hardcore single.quote:Op maandag 7 december 2009 18:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Straks sta jij er ook op. Auto, Ofresca, Cue_, wie wordt het?
Aan daten?quote:Op maandag 7 december 2009 18:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik niet, want ik doe daar niet aan mee
Zie editquote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan daten?
Aan FOK!kers daten?
Aan relaties?
owjaquote:
die posten hier toch nauwelijks tot nooit meer?quote:
Iedereen weet dat ze een vriendje heeftquote:
Is het nu niet meer alleen een neukertje?quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef Belsezar het volgende:
En murm heeft eigenlijk ook gewoon een vriendje
En DjiN wordt dan binnenkort aan de lijst toegevoegd..quote:Op maandag 7 december 2009 18:41 schreef djayzz het volgende:
Dus dan word het:
- Nouk
- Airwin
- MissMSX
- Ripley
- Zbbrox
- Torero
- BouD
- Tally
- So Surreal Baby
- Rhubarbje
Alleen wie is "geheim", toch?quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Iedereen weet dat ze een vriendje heeft
waarom?quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef kres het volgende:
Misschien handig deze aan de OP te te voegen..
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef kres het volgende:
[..]
En DjiN wordt dan binnenkort aan de lijst toegevoegd..![]()
Jup, word een beetje een trieste bedoeling hierquote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef kres het volgende:
[..]
En DjiN wordt dan binnenkort aan de lijst toegevoegd..![]()
Wel relaties gehad of ook niet?quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef RaXz het volgende:
[..]
Helaas, ik ben een hardcore single.
Eigenlijk kan je beter zo'n lijst fabriceren.
Dit zijn mensen die nog gaat koppelen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel relaties gehad of ook niet?
Tijn en Yvonne helemaal vergeten...
RealZeus en Kluts...
JoeyT en vencodark...
Ik word nog es een goeie koppelbaas.
Hoog inzetten (voor de heren in kwestie dan)...quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dit zijn mensen die nog gaat koppelen?
quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
RealZeus en Kluts...
JoeyT en vencodark...
Wat een vleierij...quote:
?quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
RealZeus en Kluts...
JoeyT en vencodark...
quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een vleierij...![]()
Jij nog Mexicaanse chicks op het oog?
Afgelopen weekend met knuffelmeisje Hitch gezien. grappige film. Wel lekkere chicklit, maar goed. Die Eva Mendes is wel gruwelijk lekker trouwens.quote:
Ik vind zo'n lijstje een beetje heel overdreven in een OPquote:
Oh ik denk al...dacht even dat je het had over mij in het lijstje toevoegenquote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind zo'n lijstje een beetje heel overdreven in een OP
Haha. Normaal haal ik er andere quotes uit, maar dat vergat ik nuquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Oh ik denk al...dacht even dat je het had over mij in het lijstje toevoegen
Edit:
Hahaha okay, kzie je edit nu![]()
No worries. Komt helemaal goed in januari. Latina'squote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ben er nog niet geweest. koudwatervrees afgelopen zondag.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef Belsezar het volgende:
En murm heeft eigenlijk ook gewoon een vriendje
Ohquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]t gaat heul nie goed met dat "vriendje"
Als alles de goede kant op gaat welquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef dawg het volgende:
maar djinnetje, jij zit dus met kerst in een kerstoutfit onder de kerstboom voor je kersverse vriendje?
Oh ja 6/12quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ben er nog niet geweest. koudwatervrees afgelopen zondag.
Heeeeel verstandig!quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als alles de goede kant op gaat welMaar ik wil nog niet te hard van stapel lopen hoor
Moet nog even aftasten..en kijken hoe het gaat voordat ik hem echt mijn vriendje noem
Wat dan?quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
leuke timing ook van hem, toch.quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als alles de goede kant op gaat welMaar ik wil nog niet te hard van stapel lopen hoor
Moet nog even aftasten..en kijken hoe het gaat voordat ik hem echt mijn vriendje noem
lach maar, in totaal heeft het me dus fucking 169 euro gekost, die datum laten veranderen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja 6/12
Ik was het alweer vergeten
^^quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
dawg; deden ze eigenlijk moeilijk met je ticket omruilen? Dat heb ik gemist
Ik blijf hem nog een maandje eraan herinneren...quote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja 6/12
Ik was het alweer vergeten
Oepsie... Naja, gelukkig lukte het wel!quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
lach maar, in totaal heeft het me dus fucking 169 euro gekost, die datum laten veranderen.![]()
Pfff, dat is wel een bedrag zeg.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
lach maar, in totaal heeft het me dus fucking 169 euro gekost, die datum laten veranderen.![]()
STOM! Het moet gewoon goed gaan!quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
Hahaha, jaaaa hij kwam precies op het goede momentquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
Jongen, alles beter dan 6 januari daar staan en niet kunnen vliegen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
present!quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blijf hem nog een maandje eraan herinneren...![]()
Tot ik dat Helmondse biertje op heb.
Kunnen we eindelijk alle online relletjes eruit zuipen.quote:
jongen, is toch fucking veel voor die paar klikken.quote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jongen, alles beter dan 6 januari daar staan en niet kunnen vliegen.
Positive attitude!
eerst zuipen en dan elkaar kopbutsenquote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk alle online relletjes eruit zuipen.
Helmond!quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blijf hem nog een maandje eraan herinneren...![]()
Tot ik dat Helmondse biertje op heb.
Aw, das lief en leuk!quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerst zuipen en dan elkaar kopbutsen
Ok ok. Ik heb het erger gehad. Verslapen en ticket kon de prullenbak in.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, dat is wel kut inderdaad.quote:Op maandag 7 december 2009 18:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ok. Ik heb het erger gehad. Verslapen en ticket kon de prullenbak in.
Lach maar, toe maar.
En geen lullig ticket he, 950 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |