Alsjeblieft niet zeg.quote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef kres het volgende:
[..]
En DjiN wordt dan binnenkort aan de lijst toegevoegd..![]()
Misschien handig deze aan de OP te te voegen..
Jup, word een beetje een trieste bedoeling hierquote:Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef kres het volgende:
[..]
En DjiN wordt dan binnenkort aan de lijst toegevoegd..![]()
Misschien handig deze aan de OP te te voegen..
Wel relaties gehad of ook niet?quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef RaXz het volgende:
[..]
Helaas, ik ben een hardcore single.
Eigenlijk kan je beter zo'n lijst fabriceren.
Dit zijn mensen die nog gaat koppelen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel relaties gehad of ook niet?
Tijn en Yvonne helemaal vergeten...
RealZeus en Kluts...
JoeyT en vencodark...
Ik word nog es een goeie koppelbaas.
Hoog inzetten (voor de heren in kwestie dan)...quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dit zijn mensen die nog gaat koppelen?
quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
RealZeus en Kluts...
JoeyT en vencodark...
Wat een vleierij...quote:
?quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
RealZeus en Kluts...
JoeyT en vencodark...
quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een vleierij...![]()
Jij nog Mexicaanse chicks op het oog?
Afgelopen weekend met knuffelmeisje Hitch gezien. grappige film. Wel lekkere chicklit, maar goed. Die Eva Mendes is wel gruwelijk lekker trouwens.quote:
Ik vind zo'n lijstje een beetje heel overdreven in een OPquote:
Oh ik denk al...dacht even dat je het had over mij in het lijstje toevoegenquote:Op maandag 7 december 2009 18:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind zo'n lijstje een beetje heel overdreven in een OP
Haha. Normaal haal ik er andere quotes uit, maar dat vergat ik nuquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Oh ik denk al...dacht even dat je het had over mij in het lijstje toevoegen
Edit:
Hahaha okay, kzie je edit nu![]()
No worries. Komt helemaal goed in januari. Latina'squote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ben er nog niet geweest. koudwatervrees afgelopen zondag.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:44 schreef Belsezar het volgende:
En murm heeft eigenlijk ook gewoon een vriendje
Ohquote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]t gaat heul nie goed met dat "vriendje"
Als alles de goede kant op gaat welquote:Op maandag 7 december 2009 18:51 schreef dawg het volgende:
maar djinnetje, jij zit dus met kerst in een kerstoutfit onder de kerstboom voor je kersverse vriendje?
Oh ja 6/12quote:Op maandag 7 december 2009 18:49 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, ben er nog niet geweest. koudwatervrees afgelopen zondag.
Heeeeel verstandig!quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als alles de goede kant op gaat welMaar ik wil nog niet te hard van stapel lopen hoor
Moet nog even aftasten..en kijken hoe het gaat voordat ik hem echt mijn vriendje noem
Wat dan?quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
leuke timing ook van hem, toch.quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als alles de goede kant op gaat welMaar ik wil nog niet te hard van stapel lopen hoor
Moet nog even aftasten..en kijken hoe het gaat voordat ik hem echt mijn vriendje noem
lach maar, in totaal heeft het me dus fucking 169 euro gekost, die datum laten veranderen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja 6/12
Ik was het alweer vergeten
^^quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
dawg; deden ze eigenlijk moeilijk met je ticket omruilen? Dat heb ik gemist
Ik blijf hem nog een maandje eraan herinneren...quote:Op maandag 7 december 2009 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh ja 6/12
Ik was het alweer vergeten
Oepsie... Naja, gelukkig lukte het wel!quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
lach maar, in totaal heeft het me dus fucking 169 euro gekost, die datum laten veranderen.![]()
Pfff, dat is wel een bedrag zeg.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
lach maar, in totaal heeft het me dus fucking 169 euro gekost, die datum laten veranderen.![]()
STOM! Het moet gewoon goed gaan!quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
Hahaha, jaaaa hij kwam precies op het goede momentquote:
quote:Op maandag 7 december 2009 18:52 schreef Murmeli het volgende:
Jongen, alles beter dan 6 januari daar staan en niet kunnen vliegen.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
present!quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blijf hem nog een maandje eraan herinneren...![]()
Tot ik dat Helmondse biertje op heb.
Kunnen we eindelijk alle online relletjes eruit zuipen.quote:
jongen, is toch fucking veel voor die paar klikken.quote:Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jongen, alles beter dan 6 januari daar staan en niet kunnen vliegen.
Positive attitude!
eerst zuipen en dan elkaar kopbutsenquote:Op maandag 7 december 2009 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk alle online relletjes eruit zuipen.
Helmond!quote:Op maandag 7 december 2009 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik blijf hem nog een maandje eraan herinneren...![]()
Tot ik dat Helmondse biertje op heb.
Aw, das lief en leuk!quote:Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerst zuipen en dan elkaar kopbutsen
Ok ok. Ik heb het erger gehad. Verslapen en ticket kon de prullenbak in.quote:Op maandag 7 december 2009 18:54 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, dat is wel kut inderdaad.quote:Op maandag 7 december 2009 18:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ok. Ik heb het erger gehad. Verslapen en ticket kon de prullenbak in.
Lach maar, toe maar.
En geen lullig ticket he, 950 euro
veul Hellimonders hier....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |