Was dat? Iets onder je huid of wat?quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef zwartedoos het volgende:Betere zin dan gisteren, heb microdermal laten zetten vanmiddag en hij zo mooi
Er zijn nog maar weinig legale hierquote:Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef kres het volgende:
[..]
Feli![]()
Tja dan ben je straks wel beetje illegaal hier ,,,
Ja maar de eerste stap is gezet..quote:Op maandag 7 december 2009 18:29 schreef DjinN het volgende:
[..]
Haha dankje!
Ja...dat kloptBen ik dan nog wel welkom hier ?
Het is btw nog niet officieel aan...tis nog heeeeeeeeeeeeeeeeel pril
![]()
Nou als ik het zo lees zijn er maar weinig illegale hier...quote:Op maandag 7 december 2009 18:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Er zijn nog maar weinig legale hier
Ik denk dat ik zo aan 6 komquote:Op maandag 7 december 2009 18:33 schreef kres het volgende:
[..]
Nou als ik het zo lees zijn er maar weinig illegale hier...
Air is hier zo illegaal als het maar kan ....
quote:Op maandag 7 december 2009 18:30 schreef zwartedoos het volgende:
Betere zin dan gisteren, heb microdermal laten zetten vanmiddag en hij zo mooi
een implantaatje waar je een diamantje of steentje op kan schroevenquote:Op maandag 7 december 2009 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was dat? Iets onder je huid of wat?
Oke ik hou mijn mond wel dicht.quote:
Are you one of "them" ?quote:
- Noukquote:
Zbbrox heeft hier al heel lang niet meer gepostquote:Op maandag 7 december 2009 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- Nouk
- Airwin
- MissMSX
- Ripley
- Zbbrox
- Torero
- BouD
- Lotusss
- De Kardinaal
- Djayzz
- Evilmeisje
- So Surreal Baby
...
Dat dacht ikquote:Op maandag 7 december 2009 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat loopt wel los zolang jij hier nog zit.
Ziet er wel gaaf uit.quote:Op maandag 7 december 2009 18:34 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
een implantaatje waar je een diamantje of steentje op kan schroeven
Jepz!quote:Op maandag 7 december 2009 18:32 schreef kres het volgende:
[..]
Ja maar de eerste stap is gezet..Dus het gaat de goede kant op...
Klasiek verhaaltje.. Elkaar leuk vinden maar geen van beide durft de eerste stap te maken..
Ahhh joh voor je het weet heb je geen tijd meer voor Fok..
Welnee, mijn rol is anders. Ik kan vanuit mijn ervaring tips geven over hoe je wèl aan een relatie komt en hoe je deze leuk houdt.quote:Op maandag 7 december 2009 18:33 schreef kres het volgende:
Air is hier zo illegaal als het maar kan ....
Maar je ontkent jezelf dus niet op het lijstjequote:Op maandag 7 december 2009 18:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zbbrox heeft hier al heel lang niet meer gepost
quote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, mijn rol is anders. Ik kan vanuit mijn ervaring tips geven over hoe je wèl aan een relatie komt en hoe je deze leuk houdt.
Ouwe pater familiasquote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, mijn rol is anders. Ik kan vanuit mijn ervaring tips geven over hoe je wèl aan een relatie komt en hoe je deze leuk houdt.
Ow, niet eens gezienquote:Op maandag 7 december 2009 18:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maar je ontkent jezelf dus niet op het lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |